Je bent een bange poepert?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Ik heb 2 dagen mijn kak ingehouden, deed best zeer net
\SC
Zeer herkenbaar, kakken tijdens een date is uit den boze...quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Ik heb 2 dagen mijn kak ingehouden, deed best zeer net
\SC
Ik zet dan altijd in blinde paniek ALLE kranen op die ik maar kan vinden in de badkamer, mocht ik het echt niet kunnen houden...en dan maar hopen dat het wat overstemt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja of dat je naar de wc gaat, keihard knettert tijdens het doorspoelen en dan heel schijnheilig weer in bed gaan liggen. En dan maar denken dat ze het niet gehoord heeft terwijl je scheet verdomd veel weg had van de misthoorn van de Titanic.
TE. HERKENBAAR.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ook zo leuk is. Dat je date blijft slapen, jij middenin de nacht wakker schrikt vanwege je eigen scheet die je ontsnapte en je dan muisstil blijft liggen om te horen of zij wel echt slaapt en het niet gehoord heeft...
Maar als jij dat zou horen bij een date, doe je dan net of je nog slaapt of juist niet?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:46 schreef Yuki het volgende:
Van mannen worden scheten etc een beetje verwacht, geloof ik. Althans, ik kijk er niet heel raar van op. Wil natuurlijk niet vergast worden, maar als er per ongeluk één wegglipt is dat heus geen drama.
Andersom, als vrouw zijnde (die natuurlijk nooit scheten laten en poepen, daarom volstrekt hypothetisch) voel ik me dus wel heel erg bezwaard en bewaar ik alles voor op het toilet. In de hoop dat er niets gehoord en/of geroken wordt.
[..]
TE. HERKENBAAR.
Peekquote:Op zondag 10 maart 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
Beetje offtopic, maar spreken jullie paiq uit als "paaik" of "peejk"?
Ik vraag dat altijd aan mijn dates. Beetje een autisten tic van me. De meningen zijn wat verdeeld geloof ik. Zelf zeg ik peejk.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
Paik.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
Hangt ervan af hoe lang ik met hem samen ben.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar als jij dat zou horen bij een date, doe je dan net of je nog slaapt of juist niet?
En ditquote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vraag me dan ook altijd af hoeveel ik er al heb laten vliegen waar ik niet van wakker werd...
Ik trek mijn woorden terug. Best een leuke meid.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben nu met een meid aan het chatten op paiq die Eiffeltoren als ijfeltoren spelt. Next.
Lachen man.quote:Blowing hard ass wind under the covers several times and building up stench while your old lady is brushing her teeth and getting ready for bed, then when she gets into bed, pull the covers over her head and yell "Dutch Oven" and let her enjoy the stench of your ass gas for at least 30 seconds.
Dit jaquote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vraag me dan ook altijd af hoeveel ik er al heb laten vliegen waar ik niet van wakker werd...
Mits beide wakker.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
En toch. Even resumerend; áls je scheten gaat laten in elkaars bijzijn weet je wel dat het ijs definitief gebroken is.
Ben op 1 date afgeknapt omdat ze paik zeiquote:Op zondag 10 maart 2013 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar als jij dat zou horen bij een date, doe je dan net of je nog slaapt of juist niet?
Die afknapper was geheel wederzijds zeker?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef bizzle het volgende:
[..]
Ben op 1 date afgeknapt omdat ze paik zei
edit: verkeerde gequote ook nog eens
Ja dat kan echt niet hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die afknapper was geheel wederzijds zeker?
Kom op zeg
Dit.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
En toch. Even resumerend; áls je scheten gaat laten in elkaars bijzijn weet je wel dat het ijs definitief gebroken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |