quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dat is het minste wat ik kan doen.
Sowieso, van zulke berichten gaan mijn haren rechtovereind staan en krijg ik het ook wel een beetje moeilijk. Dan kan het niet over mijn hart verkrijgen om niet even op de radio te benoemen hoe erg ik dit vind en er een passend nummer voor draai.
Veel sterkte gewenst de komende tijd...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:26 schreef ergodyne1 het volgende:
Hoi,
Ik ben de broer van Fratz. Ben nooit zo actief geweest op Fok! Als Fratz (wist wel dat ze vaak op Fok! zat, maar eigenlijk niet dat ze zo actief was hier)
Vind het geweldig dat er zoveel mensen hebben meegeleefd met haar via Fok! Dit was een van de dingen die ze zo leuk vond en waar ze later haar kracht uit putte. Voor mij wordt het een fijne herrinnering om alles rustig terug te gaan lezen, natuurlijk niet alle berichten zijn fijn, maar een bericht uit 2003 waar ze schrijft over haar dooie hamster doet me glimlachen. Ze had een super gevoel voor humor, je kon heerlijk met haar kletsen en bovenal was het de tofste zus die ik me ooit had kunnen wensen.
We gaan haar missen.
Bedankt voor alle lieve berichten mensen, en echt bewonderenswaardig wat sommige mensen deden voor iemand die je eigenlijk niet eens IRL kende! Diep respect.
Heel erg veel sterkte, je had een heel bijzondere zusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:26 schreef ergodyne1 het volgende:
Hoi,
Ik ben de broer van Fratz. Ben nooit zo actief geweest op Fok! Als Fratz (wist wel dat ze vaak op Fok! zat, maar eigenlijk niet dat ze zo actief was hier)
Vind het geweldig dat er zoveel mensen hebben meegeleefd met haar via Fok! Dit was een van de dingen die ze zo leuk vond en waar ze later haar kracht uit putte. Voor mij wordt het een fijne herrinnering om alles rustig terug te gaan lezen, natuurlijk niet alle berichten zijn fijn, maar een bericht uit 2003 waar ze schrijft over haar dooie hamster doet me glimlachen. Ze had een super gevoel voor humor, je kon heerlijk met haar kletsen en bovenal was het de tofste zus die ik me ooit had kunnen wensen.
We gaan haar missen.
Bedankt voor alle lieve berichten mensen, en echt bewonderenswaardig wat sommige mensen deden voor iemand die je eigenlijk niet eens IRL kende! Diep respect.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:26 schreef ergodyne1 het volgende:
Hoi,
We gaan haar missen.
heel erg mooi gezegdquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Slaapmeisje, Fratz weet het vast wel, die houdt jou/jullie vanaf haar wolkje stevig in de gaten![]()
Voor jou en zoveel anderen hier is het zó heel erg extra aangrijpend en ik hoop zó enorm heel erg dat het met jullie hier allemaal ander en veel beter mag gaan.
Kankerzooi.... inderdaad, dat mág je zeggen want je hébt het. Ik lees hier af en toe mee met een giga dosis respect voor hoe jullie het "trekken" en doorstaan.
Morgenmiddag wordt Frats weggebracht en branden hier kaarsjes voor haar maar ook voor jullie welke de strijd nog steeds strijden in de hoop dat het voor jullie anders mag gaan.
Diep respect en vooral een megadikke
(en morgen schijnt de zon ook vol voor Fratz)
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef TDHS het volgende:
Lieve mensen,
Ik was vanmiddag bij het afscheid. Erg mooi. Stampvol en mensen moesten staan.
In de toespraken is ook gesproken over Fok!
Onder andere over dit topic en het topic van de verjaardagskaarten-actie. Ik werd er blij van te horen dat ze zoveel steun heeft gekregen.Wat fantastisch van jullie. Bedankt daarvoor!
Ik heb hier de laatste tijd meegelurkt en het is bijzonder hoe de oprechtheid, openheid en kwetsbaarheid van iemand die je niet kent je tot tranen toe kan raken. Maar ook de betrokkenheid van Fok!kers is hartverwarmend geweest. Ik hoop dat vandaag voor de familie en vrienden van Fratz goed verlopen is! Voor de komende periode wens ik de familie ontzettend veel sterkte met het verwerken van jullie verlies.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef TDHS het volgende:
Lieve mensen,
Onder andere over dit topic en het topic van de verjaardagskaarten-actie. Ik werd er blij van te horen dat ze zoveel steun heeft gekregen.Wat fantastisch van jullie. Bedankt daarvoor!
Fijn dat het een 'goed' afscheid was.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef TDHS het volgende:
Lieve mensen,
Oh, niet leuk dat dat in het ziekenhuis zit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Denk ik klaar te zijn met alle behandelingen, mag ik mij vanaf nu twee keer in de week melden in het ziekenhuis voor lymfoedeemtherapie. Joepie.
Ik zie het niet zo als een computerspelletje, maar het is wel een speelse manier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef Mula het volgende:
Gia, ik heb inderdaad ook een fitboard bij de wii. Heb alleen geen wii, maar die heb ik op een gegeven moment gewoon gekidnapped uit mijn vriends huis. Ik vond het best heftig voor een 'computerspelletje". Ik merkte vooral in mijn rugspieren dat ik iets deed. Maar toch gaat er voor mij niks boven krachttraining en de loopband in de sportschool. Het is inderdaad wel duur. Vooral in mijn nieuwe woonplaats is het belachelijk. Ik betaal gewoon 3x zoveel als in mijn oude woonplaats.
Ik vind het eigenlijk wel heel relaxed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hahaha ik zie het al voor me met die vaas op je kop.
Mijn oedeem zit voornamelijk in mijn flank en lijkt niet heel ernstig. Ik hou alleen helemaal niet van massages en gefriemel aan mijn lijf. Mijn lichaam is al 8 maanden van het ziekenhuis geweest en ik wil het nu weer lekker alleen voor mezelf houden.
Ik sport nu op maandag, woensdag en vrijdag. De oedeemtherapie is op dinsdag en donderdag. Ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik mij ga vervelen.
Jemie... Daar schrik ik ook van zegquote:Op woensdag 10 april 2013 07:03 schreef Brighteyes het volgende:
Voor degenen die het niet ergens anders lezen post ik het toch even hier ook. De_Kardinaal is gisterenochtend overleden. Ik kende hem vnml van zijn reacties in dit topic, vandaar dat ik het hier post.
Hij had nog zulke mooie woorden voor Fratz twee weken terug...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |