Iemand?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben dan ook begonnen met Ajax, net lekker aan de tactiek zitten sleutelen en ben tevreden met de selectie. Ik heb voor aan de rechterkant Andersen er maar gewoon in gegooid. Als het niet loopt kan ik Babel nog switchen. Mijn selectie is erg jong, maar er zit wel kwaliteit in.
Iemand nog een leuk talentje voor achter de hand? Ik heb nog 10 miljoen.
Wat zoek je? Ik heb net een game achter me gelaten van Ajax.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand?Ik ga nog maar eens kijken hoeveel Lyon voor Benzia wil, hij heeft wel interesse.
Wellington Nem? Adryan? Helenius? Ademilson?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand?Ik ga nog maar eens kijken hoeveel Lyon voor Benzia wil, hij heeft wel interesse.
Een jonge speler die van mij de ruimte krijgt zich te ontwikkelen. Een spits zou wel oké zijn. Die is nu redelijk dun bezet met Sigthorsson en Hoesen als enige spelers. Anders graag een AMR.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zoek je? Ik heb net een game achter me gelaten van Ajax.
Ah oké. Ik had nog niet zoveel dingen aangepast in de aanval. Heb alleen Markus Henriksen gehaald. Hele goede speler.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een jonge speler die van mij de ruimte krijgt zich te ontwikkelen. Een spits zou wel oké zijn. Die is nu redelijk dun bezet met Sigthorsson en Hoesen als enige spelers. Anders graag een AMR.
Aha, oké dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik had nog niet zoveel dingen aangepast in de aanval. Heb alleen Markus Henriksen gehaald. Hele goede speler.
Thanks voor je hulp. Heb je het over Nicklas Helenius? De overige drie had ik al op mijn scoutingslijstje staan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellington Nem? Adryan? Helenius? Ademilson?
Homo?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben 24 en moet tegenwoordig rekening houden met mijn wederhelft hier in huis, zij is niet zo blij als ik avonden achter elkaar op de spatiebalk zit te tikken
Destro op je shortlist zetten, deze gozer is snel transfervrij en is bij mij al een legende van de clubquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha, oké dan.
[..]
Thanks voor je hulp. Heb je het over Nicklas Helenius? De overige drie had ik al op mijn scoutingslijstje staan.
Ja Niklas Helenius ja. Wellington Nem is sowieso een baasje. En Ademilson ook een goede spits. Krijg je wel veel Brazilianenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha, oké dan.
[..]
Thanks voor je hulp. Heb je het over Nicklas Helenius? De overige drie had ik al op mijn scoutingslijstje staan.
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha, oké dan.
[..]
Nee, helaas. Bedankt voor de interessequote:
Daar moet je dan maar rekening mee houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben 24 en moet tegenwoordig rekening houden met mijn wederhelft hier in huis, zij is niet zo blij als ik avonden achter elkaar op de spatiebalk zit te tikken
Daarom vind ik de tijd met regens ook leuker. Dan moet je echt zelf scouten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Je moet 't trouwens zelf weten hoor maar ik blijf het vragen om leuke spelers onbegrijpelijk vinden.
1 van de leukste dingen is toch zelf scouten/zoeken in de game?
Ja daarom ben ik ook zo blij dat ze vanavond avonddienst heeftquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet je dan maar rekening mee houden.
Zelf weleens aan gedacht om een game te starten met nepnamen, dan weet je helemaal niet hoe en wat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom vind ik de tijd met regens ook leuker. Dan moet je echt zelf scouten.
Mattia zeker?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Destro op je shortlist zetten, deze gozer is snel transfervrij en is bij mij al een legende van de club
Ik haal ze sowieso niet allemaalquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Niklas Helenius ja. Wellington Nem is sowieso een baasje. En Ademilson ook een goede spits. Krijg je wel veel Brazilianen
Een beetje de markt leren kennen is toch niets mis mee?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Je moet 't trouwens zelf weten hoor maar ik blijf het vragen om leuke spelers onbegrijpelijk vinden.
Misschien moet je een romantisch diner vanavond doen dan? Met Destro en al je andere talentenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook zo blij dat ze vanavond avonddienst heeft![]()
![]()
Nee dat heb ik nooit gedaan. Die regens komen vanzelf welquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zelf weleens aan gedacht om een game te starten met nepnamen, dan weet je helemaal niet hoe en wat.
Dan zou ik Helenius en Wellington Nem halen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haal ze sowieso niet allemaal.
Ik hang er verder geen oordeel aan hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
s mis mee?Ik ben juist wel fan van zelf scouten, maar de standaard talentjes leren kennen lijkt me niet zo vreemd.
Eensquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Adryan en Ademilson vielen erg tegen, beide heb ik 2 seizoenen later weer verkocht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellington Nem? Adryan? Helenius? Ademilson?
Benzia wil ik ook, beste spits in mijn game op dit moment en onhaalbaar voor de meeste clubsquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik sta op het punt om Benzia voor een kleine 9 miljoen euro te halen. Dat lijkt me anders best een mooie deal, toch?Lijkt me echt een geweldig talent.
Adryan viel bij mij ook niet heel erg mee, maar ik heb hem wel met veel winst kunnen doorverkopen. Wellington Nem is echt een heldje. Kan je voor 4 miljoen halen en ik had hem voor 40 miljoen verkocht. Helenius was wel een aardig spitsje, sowieso beter dan Hoesen en Kolbeinn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Adryan en Ademilson vielen erg tegen, beide heb ik 2 seizoenen later weer verkocht.
Helenius deed het wel oke, kwam op de bank toen Destro kwam en kort daarna verkocht aan Anderlecht voor 8 miljoen.
Wellington Nem heb ik nog niet gehad.
Mijn beste aankoop van de bekende talentjes is Doria, speelt nog steeds vaak in de basis en zijn waarde is nu ruim 10 miljoen
Kolbeinn is veel geblesseerd maar is zeker wel beter dan Helenius..quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adryan viel bij mij ook niet heel erg mee, maar ik heb hem wel met veel winst kunnen doorverkopen. Wellington Nem is echt een heldje. Kan je voor 4 miljoen halen en ik had hem voor 40 miljoen verkocht. Helenius was wel een aardig spitsje, sowieso beter dan Hoesen en Kolbeinn.
Nem heeft in de nieuwe patch een afkoopsom van rond de 40 miljoenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adryan viel bij mij ook niet heel erg mee, maar ik heb hem wel met veel winst kunnen doorverkopen. Wellington Nem is echt een heldje. Kan je voor 4 miljoen halen en ik had hem voor 40 miljoen verkocht. Helenius was wel een aardig spitsje, sowieso beter dan Hoesen en Kolbeinn.
Ik zie echt weinig bijzonders aan Helenius. Hij is al wat ouder voor een talent, bijna aan zijn top, 1.95m lang maar hij kan niet koppen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar is dus altijd geblesseerd. Daarom vind ik Helenius beter. Hoesen is sowieso niks.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kolbeinn is veel geblesseerd maar is zeker wel beter dan Helenius..
Ooh. Ik haalde hem standaard voor 4 miljoen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nem heeft in de nieuwe patch een afkoopsom van rond de 40 miljoen
Is wel een goede spits hoor. Anders moet je Fierro proberen te halen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie echt weinig bijzonders aan Helenius. Hij is al wat ouder voor een talent, bijna aan zijn top, 1.95m lang maar hij kan niet koppen.
Iedereen die fm speelt denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh. Ik haalde hem standaard voor 4 miljoen.
Standaardaankoopjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen die fm speelt denk ik
Nu is de focus op Noorwegen qua goedkope zooi (Sealnes , Midtsjo , Kara en nog een paar vage gasten)quote:
Kara heb ik nooit gehaald, kreeg maar 3,5 ster. Was in FIFA wel een baasquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu is de focus op Noorwegen qua goedkope zooi (Sealnes , Midtsjo , Kara en nog een paar vage gasten)
Moet je eens doen. Is een beest als centrale verdedigerquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kara heb ik nooit gehaald, kreeg maar 3,5 ster. Was in FIFA wel een baas.
Er speelt een intense baas bij Viking FK, maar die zie je alleen als je Noorwegen in je lijst met competities hebt gezet (al kunnen computers hem uiteraard wél kopenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu is de focus op Noorwegen qua goedkope zooi (Sealnes , Midtsjo , Kara en nog een paar vage gasten)
Fuck die 50k!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Een paar dagen voor de start van de Eredivisie Fischer eruit voor 5 maanden.
Benzia wel binnen voor 9 miljoen zonder extra clausules.![]()
Edit: Oh, never mind. Meneer struikelt over 50k tekengeld voor zijn zaakwaarnemer.
Ja, hij brak direct de onderhandelingen af.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Fuck die 50k!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je spoort echt niet als je hem daarom niet koopt
Is nu te laatquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je eens doen. Is een beest als centrale verdediger
Of deze baas halenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, hij brak direct de onderhandelingen af.Heb meteen hetzelfde bod nogmaals gedaan en hem 2k extra per week gegeven.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:49 schreef TJV het volgende:
Begin oktober en er is er al 1 geschorst vanwege 5 gele kaarten. Top.
Ik heb moeite met 'wederhelft'. Zit voor mij in dezelfde categorie als partner. Zeg gewoon chica. Nu associeer ik The Dark Knight voortaan met keiharde buttseks door 2 kerels. En eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, helaas. Bedankt voor de interesse
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb moeite met 'wederhelft'. Zit voor mij in dezelfde categorie als partner. Zeg gewoon chica. Nu associeer ik The Dark Knight voortaan met keiharde buttseks door 2 kerels. En eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb moeite met 'wederhelft'. Zit voor mij in dezelfde categorie als partner. Zeg gewoon chica. Nu associeer ik The Dark Knight voortaan met keiharde buttseks door 2 kerels. En eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten.
Ik vind het wel een toffe filmquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Het zal je dan vast niet verbazen dat die film soms "De Duistere Nicht" genoemd wordt.
Ik ook hoorquote:
Let's fap.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:16 schreef BlaBla87 het volgende:
Kon ik niet laten lopen!
[ afbeelding ]
Worth itquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:16 schreef BlaBla87 het volgende:
Kon ik niet laten lopen!
[ afbeelding ]
Die wil ik ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:16 schreef BlaBla87 het volgende:
Kon ik niet laten lopen!
[ afbeelding ]
Hij heeft er een maatje bij, nieuwe centrale duo van FCT?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:16 schreef BlaBla87 het volgende:
Kon ik niet laten lopen!
[ afbeelding ]
Die wil nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haal jij nou maar Kurt Zouma bij Cambuur
Joh..quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:58 schreef dion_v_k het volgende:
Inmiddels bestempeld als Wonderkind; De zoon van Wim Jonk..... MICK Jonk!![]()
Opvolger van Destro uit de eigen jeugdopleiding![]()
[ afbeelding ]
Kijk zijn fysieke stats
Mooi. Hoe zijn je faciliteiten?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:58 schreef dion_v_k het volgende:
Inmiddels bestempeld als Wonderkind; De zoon van Wim Jonk..... MICK Jonk!![]()
Opvolger van Destro uit de eigen jeugdopleiding![]()
[ afbeelding ]
Kijk zijn fysieke stats
Ahhwwwwquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht nog steeds tot ik zulke talenten uit de jeugd krijgIk moet er meestal veel geld voor neerleggen
Waarom dat geweigerd voor Toivonen. Die moet je meteen verkopen. Toivonenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:01 schreef leoon. het volgende:
Ik zit op de transfer deadline en ben nu bezig met Ryan Donk naar PSV te halen. Voor 3.5 laten ze hem nog niet gaan. Ik hoop dat ze wel toehappen. Maar hebben mensen tips voor betaalbare spelers voor PSV? Heb echt heel weinig geld + 18 mln voor Toivonen geweigerd FML.
Ryan Donkquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:01 schreef leoon. het volgende:
Ik zit op de transfer deadline en ben nu bezig met Ryan Donk naar PSV te halen. Voor 3.5 laten ze hem nog niet gaan. Ik hoop dat ze wel toehappen. Maar hebben mensen tips voor betaalbare spelers voor PSV? Heb echt heel weinig geld + 18 mln voor Toivonen geweigerd FML.
Met PSV spelenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ryan Donk![]()
18 miljoen geweigerd voor Barbie
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo, maar ik krijg maximaal 3 sterren potentieel spelers
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Contract van Serero maar ontbonden
Wut?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Contract van Serero maar ontbonden
Hij is Serero hater. Kijk maar eens in het Ajax topicquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wut?
Ik heb hem nog voor 15 miljoen verkocht aan Wolves terwijl hij nooit in de basis stond
Waag het eens om hem naar Ajax te halenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waag het eens om hem naar Ajax te halen
Zijn gemiddelde, haalde alleen een voldoende nadat Middlesbrough gedegradeerd wasquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er mis mee? Hij is nog Nederlands ook.
Was jij er toen manager? Vaak zijn die cijfers niet zo veelzeggend over hoe een speler bij jou presteert.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn gemiddelde, haalde alleen een voldoende nadat Middlesbrough gedegradeerd was![]()
[ afbeelding ]
Zijn enigste pluspunt is zijn snelheid in FUTquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er mis mee? Hij is nog Nederlands ook.
Nee, want ik zou hem nooit in de basis zetten, ook niet bij Club Brugge of Middlesbroughquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was jij er toen manager? Vaak zijn die cijfers niet zo veelzeggend over hoe een speler bij jou presteert.
Ik begrijp niet helemaal waarom, maar okee. Top.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, want ik zou hem nooit in de basis zetten, ook niet bij Club Brugge of Middlesbrough
Gewoon omdat het Ryan Donk isquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom, maar okee. Top.
Is het soms omdat hij een kleurtje heeft?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gewoon omdat het Ryan Donk is![]()
Er zijn toch veel betere opties![]()
Haal Doria
Leuk, origineel, Nederlands, 17 jaar oud.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gewoon omdat het Ryan Donk is![]()
Er zijn toch veel betere opties![]()
Haal Doria
Origineel? Wie vroeg er nou net om de standaard talentjes?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk, origineel, Nederlands, 17 jaar oud.
Ja, niet om meteen mijn hele team mee vol te beuken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Origineel? Wie vroeg er nou net om de standaard talentjes?
Ahhhh.. I get itquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, niet om meteen mijn hele team mee vol te beuken.
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]En Boerrigter meteen een nieuw contract? Even je eigen ego strelen enzo
Ik heb het spel net en wou gewoon even met het PSV dat er nu is spelen. Maarja, achteraf heel dom misschien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dat geweigerd voor Toivonen. Die moet je meteen verkopen. Toivonen
Ik heb in mijn laatste wedstrijd dezelfde tactiek gebruikt met de sweeper; resultaat 4-0 winst en alsnog kampioen gewordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:21 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik had Donk 1e of 2e seizoen wel nadat die op de tl was gezet
Was wisselspeler maar als die moest spelen deed die het altijd wel redelijk tot goed gemiddeld boven de 7 qua rating!
Haha wel nice, valt er niet een heel gat op t middenveld?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb in mijn laatste wedstrijd dezelfde tactiek gebruikt met de sweeper; resultaat 4-0 winst en alsnog kampioen geworden![]()
1 puntje meer dan Feyenoord![]()
[ afbeelding ]
Even wat grond verkopen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:36 schreef leoon. het volgende:
Donk geaccepteerd, gaat transfer nu niet door omdat ik het ineens niet meer kan betalen![]()
Ik moet echt nog inkomen...
Daar was ik ook bang voor maar nee, totaal nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:36 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Haha wel nice, valt er niet een heel gat op t middenveld?
Gemeente ditdatquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:36 schreef leoon. het volgende:
Donk geaccepteerd, gaat transfer nu niet door omdat ik het ineens niet meer kan betalen![]()
Ik moet echt nog inkomen...
quote:
Sorry, dit was JR style zijn grapjequote:
Nicequote:Op donderdag 7 maart 2013 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze baas maar halen?
[ afbeelding ]
Ja hoor, morgen om 15:15 uur kan ik er weer over pratenquote:
Rechtermuisknop op die spelerquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:43 schreef leoon. het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een speler toevoeg aan een transfer? Kan alleen spelers selecteren die ik op de transferlijst heb staan. Maar hij staat al op de transferlijst maar staan niet tussen dat lijstje.
Als ik op andere spelers toevoegen klik, klik ik wel op de speler maar weet niet hoe ik hem dan toe moet voegen..
Bah wat een klote speler zegquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze baas maar halen?
[ afbeelding ]
Ik snap niet wat ik fout doe, wat jij zegt 'ruilen' in nederlands staat bij elke speler. Behalve bij derijck, die ik even eerder had aangeboden. Maar hij staat ook niet bij het lijstje van transferlijst..quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon zo:
[ afbeelding ]
En dan kom je hier en doe je dit:
[ afbeelding ]
Dan is de basisschool uit iddquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja hoor, morgen om 15:15 uur kan ik er weer over praten
Je kan hem niet tegelijkertijd bij meerdere transfers gebruikenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:48 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ik fout doe, wat jij zegt 'ruilen' in nederlands staat bij elke speler. Behalve bij derijck, die ik even eerder had aangeboden. Maar hij staat ook niet bij het lijstje van transferlijst..
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon zo:
[ afbeelding ]
En dan kom je hier en doe je dit:
[ afbeelding ]
Uhu en dan gewoon op inviduele rol VM trainen gaan de verdedigende stats ook wel omhoogquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt mijn recordaankoop dan maar
Dat is klote.. Want club brugge heeft een bod gedaan op hem, maar ik wil een tegenbod doen en dat ik dan donk wil..quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan hem niet tegelijkertijd bij meerdere transfers gebruiken
Heel slecht. Hou er maar mee op.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Is dit goed of slecht?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan is de basisschool uit idd
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel slecht. Hou er maar mee op.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben een rebel, ik doe lekker niet wat je zegt!quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeetje Pietje, loot ik Real Madrid in de 1/8 finale CL![]()
![]()
Op welk niveau staat je jeugdopleiding?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:06 schreef BlaBla87 het volgende:
Hmm, word tijd dat mijn jeugdcomplex klaar is
Duurt nog tot einde van het seizoen!
Hoop dat er daarna wat meer van die jeugd terecht komt
Op goed, en redelijk jeugdscoutingsnetwerk, en het scoutingsnetwerk word verbeterd!quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welk niveau staat je jeugdopleiding?
Mag nog wel stuk beter danquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:08 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Op goed, en redelijk jeugdscoutingsnetwerk, en het scoutingsnetwerk word verbeterd!
Real heeft mij al 2 seizoenen op rij uitgeschakeldquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeetje Pietje, loot ik Real Madrid in de 1/8 finale CL![]()
![]()
Halen. Is echt geweldig, ik heb er 23 miljoen voor moeten betalen. En hij verdient nu 7,5 miljoen per jaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:14 schreef BlaBla87 het volgende:
Hmm ter Stegen kan ik nu kopen voor 20 miljoen.
Maaaaar. hij wil 74k per week + 30k voor clean sheet en 10k wedstrijdpremie
Daar ga ik nog even over dubben!
Ik weet hoe goed die is bij schalke arsenal en al die games met grotere clubs heb ik nog altijd gehaaldquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halen. Is echt geweldig, ik heb er 23 miljoen voor moeten betalen. En hij verdient nu 7,5 miljoen per jaar. En dan heb ik nog niet de CL gewonnen
Als je het geld hebt doen!.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:17 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ik weet hoe goed die is bij schalke arsenal en al die games met grotere clubs heb ik nog altijd gehaald
Maarja is wel echt veel geld
Heb nu nadat ik hem heb geaccepteerd nog 2ton per week salaris over dus dat is het probleem nietquote:
Bij mij staat hij al 3 jaar op rij op de transferlijst maar hij krijgt in Duistland al 84k per week, hij wil ook niet naar Ajax komenquote:
Haha hij verdiende bij Gladbach maar ik ben nogal gegroeid qua status door 2 maal EL winst en nu afgelopen jaar de CLquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij staat hij al 3 jaar op rij op de transferlijst maar hij krijgt in Duistland al 84k per week, hij wil ook niet naar Ajax komen
Heb je de CL ook al gewonnen met Twente?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:22 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Haha hij verdiende bij Gladbach maar ik ben nogal gegroeid qua status door 2 maal EL winst en nu afgelopen jaar de CL
Dus ik toonde interesse en hij wou zelf op de transferlijst en tekent die voor 74 k
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Zesde divisie in Frankrijk
Bazoer uit de eigen jeugd, geweldig talentquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand waar ik kan vinden wat er allemaal is veranderd met de laatste update?
Ik zie dat Ajax ineens een aantal nieuwe jeugdspelers heeft bijvoorbeeld. Ook zit Cuenca er nu bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bazoer uit de eigen jeugd, geweldig talent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
[..]
Die zit er niet eens in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Met veel geluk, maar idd finale tegen manU met 1-0 gewonnen door op de counter te spelen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je de CL ook al gewonnen met Twente?
[..]
Die zit er niet in toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:47 schreef DeHovenier het volgende:
Hm, de namen van de spelers zijn wazig in de wedstrijd
Druk aan het spelenquote:
Welk jaar?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Druk aan het spelen![]()
WK begint over een paar dagen
2018quote:
Met Nederland ja, maar echt lekker gaat het nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi, ook met Nederland?Ik ben bezig me te plaatsen voor WK2022
Screen van je opstelling?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met Nederland ja, maar echt lekker gaat het niet![]()
Ik vrees dan ook het ergste dit WK, heb me notabene met de hak over de sloot geplaatst..
[ afbeelding ]
Staan ook 17e op de wereldranglijst, als dit WK slecht verloopt ben ik meteen weg
Nicequote:
Waarom zou je op F5 drukken bij een forum met auto refresh?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom schiet het scherm tegenwoordig vaak terug naar je eigen laatste post op de pagina na een F5?Redelijk irritant!
Dat heb ik uit staan, vind ik irritantquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou je op F5 drukken bij een forum met auto refresh?
Anders krijg je een te lange paginaquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou je op F5 drukken bij een forum met auto refresh?
Ik heb dat Steaua niet gekeken hoor. Heb de uitschakeling nog niet verwerktquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gewoon, blurry.
[..]
Er is foebel op tv
Beter wedstrijdje dit iddquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat Steaua niet gekeken hoor. Heb de uitschakeling nog niet verwerktNu wel kijken
Wat moet ik zien?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Beter wedstrijdje dit idd
Tevens
[ afbeelding ]
Stijging door goede prestaties in de JL van Ajax.quote:
Ooh las ik overheenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stijging in de JL voor Ajax.
Iddquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stijging door goede prestaties in de JL van Ajax.
Tofquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:13 schreef DeHovenier het volgende:
Werkgebied van het scoutingapparaat is uitgebreid tot de hele wereld
En FC Groningen is m'n moederclub niet meer want Eredivisie.
Ja. Ik heb 4 jaar op rij de dubbel gewonnen. Alleen Europees lukt het nog niet echtquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef BlaBla87 het volgende:
Hmm hebben jullie ook niet dat het dan beetje saai word in de competitie?
Alleen europees is het nog een beetje leuk
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
Dan draait het zwaar kut met Nederland en MOET je winnen van Kameroen om je te plaatsen voor de volgende ronde.. En dan gebeurt er dit![]()
[ afbeelding ]
v. Wolfswinkel
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:43 schreef dion_v_k het volgende:
Ennnn in de ronde daarna eruit geknikkert door Ierland
Hoorde je massaal het "Fields of Athenry" van de tribunes komen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:43 schreef dion_v_k het volgende:
Ennnn in de ronde daarna eruit geknikkert door Ierland
Gaat niet meer gebeuren want ik heb ontslag genomen, schijtelftalquote:
Ik blijf nog wel evenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren want ik heb ontslag genomen, schijtelftal![]()
4 maal op rij kampioen, 1 maal beker elke keer de JC schaal 2 maal EL en 1 x CLquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 4 jaar op rij de dubbel gewonnen. Alleen Europees lukt het nog niet echt
Mijn doelstelling is om de Beste Duitse club in Europees verband te worden. Als ik Bayern wil inhalen met landstitels, duurt het nog wel even.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:53 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
4 maal op rij kampioen, 1 maal beker elke keer de JC schaal 2 maal EL en 1 x CL
Maar de accomodatie begint nu aardig goed te worden + we zijn nog bezig dus word wel wat
Mijn doelstelling is gewoon om de eredivisie zo hoog mogelijk in de ranking te krijgen
Je kunt proberen meer te krijgen met de kans dat ze zich terugtrekken!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Arsenal komt uit het niets met een bod van 18,5 miljoen op deze speler.
Hij is geen basisspeler maar potentie heeft hij zeker.
[ afbeelding ]
Iemand tips wat hiermee te doen?
Proberen om die Engelsen verder uit te knijpen of dit baasje behouden?
Ik zou m verkopenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Verkopen. Is maar 3,5 ster.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga proberen meer te krijgen, heb al 55 miljoen terwijl ik niemand kan verzinnen om te kopenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:16 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Je kunt proberen meer te krijgen met de kans dat ze zich terugtrekken!
En als ze zich terugtrekken is dat erg?
Gewoon wegdoen joh.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:33 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had een tegenbod gedaan van 36,5 miljoen, nu bieden ze 22 miljoen.. Dilemma
Ik deed weer een tegenbod van 31,5 miljoen.quote:
Waarom liet je hem niet gewoon gaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik deed weer een tegenbod van 31,5 miljoen.
Arsenal pleite en Barlow boos![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom liet je hem niet gewoon gaan
[..]
[..]
Daarom:quote:
Oke dat is mooi jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
Daarom:
Even op de transferlijst gezet......
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
33,5 miljoen van Valencia, handje contantje
Dat is gewoon fantastischquote:
Deed ik ook met een speler. Een reserve die niks speelde, verkocht voor 20 miljoen. Chelsea wou niet verder gaan dan 10 miljoenquote:
En toch ga ik de deal annuleren, hij is kwa stats mijn beste rechtsback en goede rechtsbacks zijn er niet in mijn gamequote:Op donderdag 7 maart 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed ik ook met een speler. Een reserve die niks speelde, verkocht voor 20 miljoen. Chelsea wou niet verder gaan dan 10 miljoen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En toch ga ik de deal annuleren, hij is kwa stats mijn beste rechtsback en goede rechtsbacks zijn er niet in mijn game
Die is al veel te oud. Weg ermee ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:47 schreef dion_v_k het volgende:
Alderweireld ga ik wel verkopen, is 29 nu en op zijn retour.
Kijken wat ik voor hem kan krijgen
Alleen maar aanvallers in je team zetten. 0-5-5 spelen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kut... win ik over 2 wedstrijden met 3-1 van Dover
Gelukkig moet ik in de promotiefinale tegen Eastleigh, die kerels hebben mij al met 4-0 en 2-1 verslagenIk wil NIET promoveren!
Nee, ik ga niet expres verliezen. Als ik promoveer dan is het maar zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar aanvallers in je team zetten. 0-5-5 spelen.
Jammer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet expres verliezen. Als ik promoveer dan is het maar zo.
Echt niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
Riekerink is de kluts kwijt:
[ afbeelding ]
Het zijn alledrie keepers
Dat is nog genoeg voor zo'n bejaarde.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:55 schreef dion_v_k het volgende:
Ze bieden niet hoger dan 10,25 miljoen voor Alderweireld
Lyon biedt op het laatste moment 18,5 miljoenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog genoeg voor zo'n bejaarde.
Heb met 3-1 verloren. Mooi zoquote:
Verkoopskillsquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lyon biedt op het laatste moment 18,5 miljoen![]()
YESSSquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb met 3-1 verloren. Mooi zo
Ben nog nooit zo blij geweest met een verliesquote:
Ze zijn nu geen scouts maar nog steeds spelers. Wat heb ik daaraanquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt niet.
Jamaique Vandamme heeft nog in de Eredivisie gespeeld, bij Roda.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben nog nooit zo blij geweest met een verlies
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:19 schreef BlaBla87 het volgende:
Broertje van Paris
I present u Mr Hilton. en dat voor maar 875k
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaaf, het Farnboroughbestuur heeft vol trots aangekondigd dat er 51 seizoenskaarten verkocht zijnZe verwachten nog wel dat het eindtotaal op 200 komt, maar toch
Plus douglas van 29 gaat de deur uit voor om en nabij de 15 miljoen heb die 2 argentijnen dus voor de basisquote:
Zijn wel goede Nederlandersquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:25 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Plus douglas van 29 gaat de deur uit voor om en nabij de 15 miljoen heb die 2 argentijnen dus voor de basis
Deze jonge gast erachter met nog een iets mindere jonge linkspoot die goed centraal uit de voeten kan
Dat heb ik 2 seizoenen uitgehouden. Helaas als je echt naar top europa wilt zijn er gewoon niet genoeg toppersquote:
Snap ik hoor. Ik probeer ook te nationaliseren, maar ik moet nu al goed zoeken om uberhaupt een versterking te vinden. Laat staan dat het ook nog een Duitser moet zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 seizoenen uitgehouden. Helaas als je echt naar top europa wilt zijn er gewoon niet genoeg toppers
Middenveld is nog wel compleet nederlands Willems nog altijd basisspeler linksachterin
Dus meer Nederlanders als buitenlanders in de basis maak je geen zorgen!
Mja ik hoop dat als de jeugdaccomedatie en alles klaar is dat er betere spelers uit de jeugd zullen komen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Ik probeer ook te nationaliseren, maar ik moet nu al goed zoeken om uberhaupt een versterking te vinden. Laat staan dat het ook nog een Duitser moet zijn.
Ik wil hem ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
Ik wil hem![]()
[ afbeelding ]
Maar hij wil niet naar Ajax
Dat hoop ik ook al een paar seizoenen, maar het is niks wat er uit komt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:38 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Mja ik hoop dat als de jeugdaccomedatie en alles klaar is dat er betere spelers uit de jeugd zullen komen.
Maar dat duurt nog wel een paar seizoenen!
Twentequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:43 schreef BlaBla87 het volgende:
Ah sta nu op de 5e plek met Twente bij de ranking van europese clubs
Toch netjes voor zon klein Twents volksclubje!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strontvervelend om te doen. Het is niet eens de waarheid.
quote:
Ik ben ook altijd verkouden in de zomer hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, het is 18 juli maar een van m'n spelers moet naar huis omdat 'ie verkouden is
De dag begint pas netquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Seizoen 2 begint uitstekend met een 3-1 overwinning op Bath
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |