vampire diaries is best een aardige serie hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 09:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iemand die vampire diaries op #2 heeft staan kan ik sowieso niet serieus nemen.
Niet even. Totaal gaat er een periode van 5-6 jaar overheen tot waar hij nu is.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:15 schreef casper019 het volgende:
word die priester zo ff vriend van hun.. terwijl hun zijn vrienden hebben vermoord en hem ontvoerd in feite....
waarschijnlijk niet, maar boeit dat?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:03 schreef Liquidfarts het volgende:
Echt geweldige serie maar ik vraag me af hoe historisch correct de serie is. Weet iemand daar iets meer over?
Boeit niet nee. Al wil ik het ook best wetenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:38 schreef casper019 het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, maar boeit dat?
top vermaak, top serie
Het volgt losjes een saga, dus in zoverre is het even historisch acuraat als een verfilming van een verhaal van Mercurius of Jezus.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:03 schreef Liquidfarts het volgende:
Echt geweldige serie maar ik vraag me af hoe historisch correct de serie is. Weet iemand daar iets meer over?
De vertelling en de personages zijn anders ook verdomd accuraat.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het volgt losjes een saga, dus in zoverre is het even historisch acuraat als een verfilming van een verhaal van Mercurius of Jezus.
Wat betreft de wapens, vechstijlen, kleding, gebruiken, gebouwen, locaties (niet de filmlocaties) blijft het wel de history channel natuurlijk. Het is een historische imagining met een rode draad van de saga van Ragnar.
Kortom, buiten de vertelling en personages om is het historisch best accuraat.
Accuraat volgens de saga, maar dat maakt het nog niet historisch accuraat en dat was de vraag.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De vertelling en de personages zijn anders ook verdomd accuraat.
Het is best redelijk, maar voor history channel niet zeer accuraat idd.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het volgt losjes een saga, dus in zoverre is het even historisch acuraat als een verfilming van een verhaal van Mercurius of Jezus.
Wat betreft de wapens, vechstijlen, kleding, gebruiken, gebouwen, locaties (niet de filmlocaties) blijft het wel de history channel natuurlijk. Het is een historische imagining met een rode draad van de saga van Ragnar.
Kortom, buiten de vertelling en personages om is het historisch best accuraat.
Valt wel weer mee hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo weinig in beeld komt.
Niet. Maar dat moet je ook niet verwachten van zo'n serie.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:03 schreef Liquidfarts het volgende:
sommige delen kloppen wel hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet. Maar dat moet je ook niet verwachten van zo'n serie.
Dat stuk was idd erg goedquote:Op zondag 6 april 2014 09:41 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Can you keep a secret ?
..
...
Hmmm... no.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |