Dat is het probleem.quote:
Nee, natuurlijk niet. Je weet toch,BNersquote:
Kan je nagaan als het uit was gelekt. Dan had heel Nederland op zijn kop gestaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:01 schreef tong80 het volgende:
TV-maker Bert van der Veer heeft daar de afgelopen tijd in het diepste geheim aan gewerkt.
quote:
quote:Tell it all-biografie Patricia Paay moet haar financieel gaan redden
Het boek moet Patricia Paay financieel onafhankelijk maken, dus moet haar biografie, die op 7 mei verschijnt, een bestseller worden. En dat wordt het alleen als Paay alles vertelt over drie huwelijken, haar relatie met Adam Curry en haar liefdesleven met toyboy Nicky van Dam.
Binnenkort verschijnt een onthullend boek over Patricia Paay, meldt het AD donderdag. TV-maker Bert van der Veer heeft daar volgens de krant de afgelopen tijd in het diepste geheim aan gewerkt. Paay en Van der Veer zouden er op dit moment niets over willen zeggen.
Op 7 mei moet de biografie, die gebaseerd is op interviews met de 63-jarige diva en haar zus, en waarin foto’s uit haar privé-archief staan, verschijnen.
quote:
denk het ook ja vooral tijdens haar huwelijk met Curryquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ook! Ben wel benieuwd. Denk dat ze tot nu toe best een boeiend leven heeft gehad.
waarom denk je meteen daaraan als eerste??quote:Op maandag 11 maart 2013 11:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zou ik willen weten hoe Adam Curry echt was in bed?
Lees effe de openingspost en dan de laatste regel daarin, dan weet je ook waar het over gaat....quote:Op maandag 11 maart 2013 11:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
waarom denk je meteen daaraan als eerste??
waar het hart van vol is.....
whoops, sorry daar heb ik dan echt zelf overheen gelezen....hm nee dat hoef ik dan ook inderdaad niet te weten...ga al over mijn nek als ik die vent zie met dat debiele roze brilletjequote:Op maandag 11 maart 2013 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lees effe de openingspost en dan de laatste regel daarin, dan weet je ook waar het over gaat....
We hebben zijn Harry toch al gezien toen?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zou ik willen weten hoe Adam Curry echt was in bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |