Dank! Ik stel hem gelijk inquote:
Niet meer als begrijpelijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:04 schreef HaJee het volgende:
Hallo![]()
We proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen aan een paas-UI. Helaas hebben we ook een privéleven en een baas die om een of andere reden wil dat we af en toe aanwezig zijn.
Net als LompeHork en Hean82 wordt het voor mij pas later (vanavond) dat ik weer wat kan doen. In het weekend kan ik er ook nog wel redelijk wat tijd in steken.
Doe dus gerust aanvragen maar heb enig geduld. Het kan één of twee dagen duren maar je komt sowieso aan bod.
Groeten van HaasJee
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef Bitterlemon het volgende:
Als iemand iets met mijn UI kan...
Denk het niet, maar oké.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:24 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bitte.
Helaas ben ik een kluns met .gifjes, dus het .gifje zul je even zelf in elkaar moeten knutselen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:45 schreef Ensemble het volgende:
Het zou tof zijn als iemand het ijs kan vervangen door een paasei.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
Kan iemand wat met mijn UImaakt niet uit wat
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:04 schreef HaJee het volgende:
Hallo![]()
We proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen aan een paas-UI. Helaas hebben we ook een privéleven en een baas die om een of andere reden wil dat we af en toe aanwezig zijn.
Net als LompeHork en Hean82 wordt het voor mij pas later (vanavond) dat ik weer wat kan doen. In het weekend kan ik er ook nog wel redelijk wat tijd in steken.
Doe dus gerust aanvragen maar heb enig geduld. Het kan één of twee dagen duren maar je komt sowieso aan bod.
Groeten van HaasJee
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 03:43 schreef Amarantha het volgende:
Haha ben benieuwd wat er van te maken valt
misschien nog een tipje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:45 schreef -niemand- het volgende:
wie wil zich uitleven op de mijne?![]()
mijn dank zal groot zijn.
Goed bezig!quote:
Zeker op worth1000 bezigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Goed bezig!
Kom net thuis maar weet niet zeker of ik hier nog aan toe kom. Morgen en overmorgen wel in ieder geval.
Heb er wat van geprobeerd te maken, maar heb zelf geen idee hoe ik een goed static effect toevoeg...quote:
Oeps, had niet door dat jij al wat gemaakt had. Zat op de andere pagina. Moet 'ie zelf maar kiezenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Heb er wat van geprobeerd te maken, maar heb zelf geen idee hoe ik een goed static effect toevoeg...
[ afbeelding ]
Had even wat met (kleine) animatie geprobeerd (met weinig succes)
Normaal:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik wil wel een paaseitje erinhet liefst in de apple kleurtjes
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:06 schreef -niemand- het volgende:
[..]
misschien nog een tipje.
hazentanden en lange oren misschien?
leef jullie uit![]()
niks moet alles mag.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Als iemand wat kan verzinnen op mij UI.... Mag ook een compleet nieuwe zijn.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:44 schreef Moira. het volgende:
HaJee, kan je wat bij de mijne verzinnen? Eitjes/kuikentjes aan de onderkant ofzo, wat jij mooi vindt
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |