Sorry ik had hier overheen gelezen. Dat is ook best nogal veel. Mag je de 300 in 2xspuiten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:05 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ja ontzettend waardeloos. Ik vind de punctie niet erg, verliep 2 keer pijnloos, ondanks een flinke nabloeding de 1e keer.
Ik spuit 300E gonal en de deca natuurlijk.
Ik spuit alles in 1x, gaat goed. Is best veel idd, maar ben geloof ik niet heel makkelijk te stimuleren. Vorige keer 10 follikels en 6 eicellen geloof ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef dobbey het volgende:
[..]
Sorry ik had hier overheen gelezen. Dat is ook best nogal veel. Mag je de 300 in 2xspuiten?
Ik spoot ook 300 eenheden en moest dit verdelen over 2x. S'morgens 150 eenheden en s'avonds 150 eenheden. Weliswaar 1 spuit meer per dag maar het voordeel vond ik dat mijn buik niet zo beurs was. Ik reageerde er in eerste instantie goed op voor mijn doen, 8 follikels alleen in Zwolle bleek er maar 1 eicel in te zitten en dat was onze enige en laatste poging.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:46 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik spuit alles in 1x, gaat goed. Is best veel idd, maar ben geloof ik niet heel makkelijk te stimuleren. Vorige keer 10 follikels en 6 eicellen geloof ik.
Frummeltje; wat vervelend die diagnose. Hopelijk word je met een beetje hulp snel zwanger!
Wasdatdan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:28 schreef droomvrouwtje het volgende:
psst dames als je via pc of laptop zit, check helemaal onder aan de pagina
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dobbey, soms is het allemaal even stom.
Ik heb ook zo'n momentje vandaag. Een familielid (wel ver weg dus zie haar nooit) zwanger. En toch vind ik het niet leuk!Ik wil ook!
Ik hoop van niet (ik heb dé afspraak op 29/03)quote:Op zondag 17 maart 2013 21:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb gisteren dan toch goedkeuring van de verzekering gekregen.Morgen de gyn maar eens bellen, die kerel zal toch niet al drie weken ziek zijn?!
He, Hobbesje wat naar. Ik duim voor je. Mijn zus heeft na meerdere miskramen een zwangerschap voldragen en m'n nichtje is fantastisch. Helaas was die zwangerschap ook verre van zorgenloos met meerdere malen bloedverlies in de eerste 15 weken.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Hobbesje het volgende:
Bloedverlies hier is weer terug. Net als de buikpijn.... Heb gebeld en meestal is het het begin van een miskraam, maar ik moet toch door blijven gaan met de hormonen tot het tegendeel bewezen is volgende week woensdag. Want het is ook wel eens loos alarm. Afwachten dus.
Is een beetje lastig voor weg bijten aangezien het 2 grote brokken zijn, gegoten in een winkelmandjequote:Op woensdag 20 maart 2013 09:42 schreef Tally het volgende:
O wow chocolade! Als er iets troostvoer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |