quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:01 schreef Danny het volgende:
[..]
jup. Expension Pack 1 is de working server pack. Voor $29.99 is-tie van jou!
ergens zit een knopjequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:00 schreef Danny het volgende:
ik kon 'm opstarten, een server kiezen (allemaal beschikbaar) en vervolgens in het hoofdmenu op spelen klikken tot ik 'n ons weeg, maar er gebeurt niets. Is dit een soort van adventure-puzzel die ik eerst moet oplossen misschien?
bron?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:02 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Quigley heeft bevestigd dat ie gaan komen als de standaard voor pc's gestegen is... Dat kan dus over twee maanden of of over een jaar zijn
Game is ready to play -> spel start op -> hoofdmenu "unable to connect to server, please try again later"quote:
Ik zit nu in EU West 1, was net klaar met douchenquote:
Ik kom er over ~ 8 uur aan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:04 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik zit nu in EU West 1, was net klaar met douchenAls ik mijn stad gewoon kan bouwen zal ik het wel zeggen
hoe lang?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom kon ik zonet dan gewoon spelen?
ok. nou, praat daar dan eens over. 99% van de mensen hier kan nu NIET spelen, dus is het vrij logisch dat het gesprek daarover gaat.quote:
niet dat gezeik weer he.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ben inmiddels in het spel maar kan geen steden claimen
wel bij het verkeerslicht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:08 schreef Cowamundo het volgende:
Het is mooi geweest, de PC gaat weer even uit en ga lekker "The Hobbit" kijken, zie dan over 2 en half uur wel hoe de stand van zaken is... 1000x blijven proberen helpt toch totaal niet!
Tot strakjes mensen
same here. ik geef het op. misschien vanmiddag nog is proberenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:08 schreef Cowamundo het volgende:
Het is mooi geweest, de PC gaat weer even uit en ga lekker "The Hobbit" kijken, zie dan over 2 en half uur wel hoe de stand van zaken is... 1000x blijven proberen helpt toch totaal niet!
Tot strakjes mensen
ik heb vrij weinig op de game tot nog toe aan te merken: paar grafische bugs en content die later unlockte (daarstraks i.p.v. vannacht)quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:07 schreef Danny het volgende:
[..]
ok. nou, praat daar dan eens over. 99% van de mensen hier kan nu NIET spelen, dus is het vrij logisch dat het gesprek daarover gaat.
Ik weet nu zeker dat het gewoon aan de servers ligt en ik er niets aan kan doen. Andere mensen hebben het zelfde probleem. Maar ik heb nu geen actieve steden meer in Regio 1 en dat is al meer vooruitgang dan gisteren, toen kon de regio niet eens verlatenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet dat gezeik weer he.![]()
welke server werkt wel? dan starten we een nieuwe regio op een andere server. fuck europa.
ik zei het nog gisteren. kies een andere
Wedje leggen van niet?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:11 schreef egelhond het volgende:
Vannacht bij mn vriendin geslapen. Vannacht via teamviewer de game alvast gedownload thuis![]()
Over half uurtje ben ik thuis, hopen dat ik kan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |