PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou dit weekend echt de verhoudingen voorgoed op zijn kop zetten? Ik heb nog een stuk of 20 van die 41212-kaarten, maar vind het zonde om ze nu al te verkopen. Misschien krijgt de markt een klap dit weekend, maar dan is toch alles over een paar weken gewoon weer bij het oude?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom wil ik wel de contracten voor het weekend de deur uit hebben. Vandaag 650 coins, morgen 600 coins dan maar. Wat een crime weer
Mertens IF ook 9k minder waard, like wtfquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef detennismaster het volgende:
IF Balo is opeens even 30K gezakt. Dat wordt nu dus dik verlies. [ afbeelding ]
De SIF Altidore is ook naar een historisch dieptepunt gezaktquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef detennismaster het volgende:
Positief bekijken, nu volop inslaan volgende week cashenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De SIF Altidore is ook naar een historisch dieptepunt gezakt
Ik verkoop de laatste dagen ook weinig inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De SIF Altidore is ook naar een historisch dieptepunt gezakt
Formatiekaarten gaan niet dalen, sowieso kopen mensen alsnog de hoge bins omdat het irritant zoeken isquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou dit weekend echt de verhoudingen voorgoed op zijn kop zetten? Ik heb nog een stuk of 20 van die 41212-kaarten, maar vind het zonde om ze nu al te verkopen. Misschien krijgt de markt een klap dit weekend, maar dan is toch alles over een paar weken gewoon weer bij het oude?
heeft nog lang geduurdquote:
Preciesquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Positief bekijken, nu volop inslaan volgende week cashen
FUT United? Begint EA een campagne tegen die Turkse scheidsrechter om Utd een hart onder de riem te steken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:53 schreef detennismaster het volgende:
De markt ligt op zijn gat door dat aankomende Fut United.
UP van Rhijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:54 schreef Lindgren. het volgende:
Zelfs de upgrades hebben niet voor een market crash gezorgd.
Oh wacht, welke upgrades?
Maar FUT United..... De IF en SIF kaarten zijn flink aan het dalen. De markt verwacht dus een re-release van alle zwarte kaartjes voor een week of iets dergelijks?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:53 schreef detennismaster het volgende:
De markt ligt op zijn gat door dat aankomende Fut United.
Die gaat er niet komen, lijkt me. Conclusie: de prijzen gaan volgende week gewoon weer stijgenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar FUT United..... De IF en SIF kaarten zijn flink aan het dalen. De markt verwacht dus een re-release van alle zwarte kaartjes voor een week of iets dergelijks?
Dat lijkt me niet...quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar FUT United..... De IF en SIF kaarten zijn flink aan het dalen. De markt verwacht dus een re-release van alle zwarte kaartjes voor een week of iets dergelijks?
EA kennende zal het wel een gold pack van 8k zijn met 1 rare.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
met 3x 0% kans op een IFquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
EA kennende zal het wel een gold pack van 8k zijn met 1 rare.
Dat zou de woordspeling "1 million reasons to play FUT" niet verklaren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
EA kennende zal het wel een gold pack van 8k zijn met 1 rare.
zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou de woordspeling "1 million reasons to play FUT" niet verklaren.
Daarom denk ik packs van 1 miljoen, met 10 IF's erin
Ze ziet er ook gewoon uit als 60.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Heb je een 42 jaar jongere vriendin neem je zo'n gedrocht
Ik wil hem ook al een tijdje verkopen. Gelukkig voor mij geen verlies maar ik wacht met verkopen tot zijn volgende wedstrijd in de CLquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef detennismaster het volgende:
Ik denk het niet. Mensen die een miljoen hebben zijn over het algemeen wel mensen waarbij het kwartje gevallen is dat je beter geen packs kunt openenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou wel mooi zijnzijn er een heel aantal IF's die naar discard gaan
Werkt vast bij de c1000 achter de kassaquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze ziet er ook gewoon uit als 60.![]()
Mag hij dit jaar dan in de CL mee doen? Hij heeft toch al europees voor City gespeeld?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook al een tijdje verkopen. Gelukkig voor mij geen verlies maar ik wacht met verkopen tot zijn volgende wedstrijd in de CL
Volgend jaar?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook al een tijdje verkopen. Gelukkig voor mij geen verlies maar ik wacht met verkopen tot zijn volgende wedstrijd in de CL
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mag hij dit jaar dan in de CL mee doen? Hij heeft toch al europees voor City gespeeld?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Heb je een 42 jaar jongere vriendin neem je zo'n gedrocht
Oké ik speel nu nog 3 potjes en dan verkoop ik het ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Niet op gerekend. Toch maar verkopen nu dan, voordat hij nog verder daalt.
SHO / Peter Jan Rens, wat een zelfingenomen lul is het ookquote:
Brilletje af, leuk kapsel, beetje make-up, even 3 maandjes buffelen in de sportschool... Dan is het zo verkeerd nog niet denk ik hoorquote:
Jij gaat alleen af op looks. Het feit dat ze zo'n brilletje (het model bril ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Brilletje af, leuk kapsel, beetje make-up, even 3 maandjes buffelen in de sportschool... Dan is het zo verkeerd nog niet denk ik hoor
Ik ga mijn SIF Cazorla gewoon houden. Ik zwicht niet voor groepsdruk en een complot van EA tegen de martkwaarde van mijn teams.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oké ik speel nu nog 3 potjes en dan verkoop ik het ook. [ afbeelding ]
Daar verander je helaas het kutkarakter niet meequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Brilletje af, leuk kapsel, beetje make-up, even 3 maandjes buffelen in de sportschool... Dan is het zo verkeerd nog niet denk ik hoor
Vroeger kreeg je steeds een mailtje waarin stond dat je moest verkopen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:06 schreef Djeetje het volgende:
Ik verkoop niks meer.
Ik ga vanaf nu zelf bepalen wanneer ik mijn teams verkoop en daar heeft ea geen invloed meer op.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:09 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Daar verander je helaas het kutkarakter niet mee
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij gaat alleen af op looks. Het feit dat ze zo'n brilletje (het model bril ook) heeft, zo'n kapsel draagt, en als klap op de vuurpijl aanlegt met Peter Jan Rens, zegt alles over dat kind (en dan bedoel ik ook haar karakter)
Ik wilde het sowieso al verkopen en dit maken:quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga mijn SIF Cazorla gewoon houden. Ik zwicht niet voor groepsdruk en een complot van EA tegen de martkwaarde van mijn teams.
Je moet ook geen enorme stack van spelers of cards aanleggen. Op die manier kun je niet goed anticiperen en ben je kwetsbaar als er opeens een crash (die vroeg of laat toch komt) op je pad komt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:06 schreef Djeetje het volgende:
Ik verkoop niks meer.
Ik ga vanaf nu zelf bepalen wanneer ik mijn teams verkoop en daar heeft ea geen invloed meer op.
Oh, ik weet niet hoe die dame in elkaar steektquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:09 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Daar verander je helaas het kutkarakter niet mee
Ja en over me eigen speler maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je steeds een mailtje waarin stond dat je moest verkopen?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke crash? Santana, Fellaini, Eto'o, Wellinton etc etc zijn al enorm goedkoop. Het zijn vooral de spelers van de buitencategorie die kunstmatig hoog worden gehouden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je moet ook geen enorme stack van spelers of cards aanleggen. Op die manier kun je niet goed anticiperen en ben je kwetsbaar als er opeens een crash (die vroeg of laat toch komt) op je pad komt.
Die IF-kaartjes bedoel ik. Jij hebt toch ook een stuk of 100 Altidore's SIFquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke crash? Santana, Fellaini, Eto'o, Wellinton etc etc zijn al enorm goedkoop. Het zijn vooral de spelers van de buitencategorie die kunstmatig hoog worden gehouden.
Dit. En zoveel heeft de gemiddelde speler er daarvan niet, buiten dan om er mee te spelen. En als je er toch mee speelt (en die speler goed bevalt), waarom dan verkopen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke crash? Santana, Fellaini, Eto'o, Wellinton etc etc zijn al enorm goedkoop. Het zijn vooral de spelers van de buitencategorie die kunstmatig hoog worden gehouden.
Kan ik inkomen. Maar beter stop je er mee, het is niet wederzijds.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:14 schreef detennismaster het volgende:
Ik keek even im mijn push geschiedenis maar ik ben echt verliefd op dit meisje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haha, ja, ik had er 90, maar zie zoveel koopjes voorbij komen nu, heb er nu weer 98quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Die IF-kaartjes bedoel ik. Jij hebt toch ook een stuk of 100 Altidore's SIF
Nee Lindje heeft haar al.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan ik inkomen. Maar beter stop je er mee, het is niet wederzijds.
Dit is een grap ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee Lindje heeft haar al.Dit is namelijk hét kassameisje
Lijkt wel een minderjarige versie van dat hockytrutje fatima de moreeroo de meeloowquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:14 schreef detennismaster het volgende:
Ik keek even in mijn push geschiedenis maar ik ben echt verliefd op dit meisje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Lijkt wel een minderjarige versie van dat hockytrutje fatima de moreeroo de meeloow
Aldo, zet je bril ff op.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Lijkt wel een minderjarige versie van dat hockytrutje fatima de moreeroo de meeloow
Misschien heeft dat FUT United wel niks met packs te maken. Die kans is natuurlijk wel erg klein.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Misschien heeft EA wel geleerd van de crash van vorig jaar. Stel nu, dat ze inzien dat zo'n crash alleen maar averechts werkt (want mensen kopen daardoor uiteindelijk geen packs meer, want zijn in marktwaarde bijna niks meer waard)....misschien willen ze die crash wel voorkomen, en lanceren ze helemaal geen pack opening
Of toch niet
Misschien is het wel een nieuw thematoernooi met een hoofdprijs van 1 miljoenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien heeft dat FUT United wel niks met packs te maken. Die kans is natuurlijk wel erg klein.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:14 schreef detennismaster het volgende:
Ik keek even in mijn push geschiedenis maar ik ben echt verliefd op dit meisje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik word zenuwachtig van jequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien is het wel een nieuw thematoernooi met een hoofdprijs van 1 miljoen
Of toch niet
Serieus is zij dat echt? Wat is er met haar aan de hand op die foto acute leukemie of zoquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:20 schreef detennismaster het volgende:
Oké wel de lelijkste foto gepakt, maar toch
Haha, leukemie. Echt grappigquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Serieus is zij dat echt? Wat is er met haar aan de hand op die foto acute leukemie of zo
Nou, ik wordt ook zenuwachtig van EA. Ik kan niet wachten. Was het al maar weekend. Ik heb ook geen zin meer in mijn werk. Was het maar zover. Wist ik al maar gewoon wat EA van plan was. Ik kan niet wachten om er van te profiteren, linksom danwel rechtsom.quote:
Doe is normaal joh.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Serieus is zij dat echt? Wat is er met haar aan de hand op die foto acute leukemie of zo
IK WORDTquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik wordt ook zenuwachtig van EA. Ik kan niet wachten. Was het al maar weekend. Ik heb ook geen zin meer in mijn werk. Was het maar zover. Wist ik al maar gewoon wat EA van plan was. Ik kan niet wachten om er van te profiteren, linksom danwel rechtsom.
Of toch niet
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik wordt ook zenuwachtig van EA. Ik kan niet wachten. Was het al maar weekend. Ik heb ook geen zin meer in mijn werk. Was het maar zover. Wist ik al maar gewoon wat EA van plan was. Ik kan niet wachten om er van te profiteren, linksom danwel rechtsom.
Of toch niet
Je was zo leuk op weg. Maar dit is dan weer jammerquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan, serieus ik ken die foto niet ken haar alleen als strakke hockeybabe en van Pokerstars.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe is normaal joh.Weet je hoe jij er uit ziet als je 3 weken op een onbewoond eiland zonder eten hebt gezeten
Ooit van Expeditie Robinson gehoord?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan, serieus ik ken die foto niet ken haar alleen als strakke hockeybabe en van Pokerstars.
Oh deed ze daar aan mee. Nou sorry ziet er gewoon erg ongezond uit, of misschien natuurlijk? brrrrquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ooit van Expeditie Robinson gehoord?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:36 schreef Toefjes het volgende:
Of het is een IF Cup met een prijs van een miljoen. Dat je 11 IF's in de basis moet hebben
Tamelijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:40 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou een aidsteam worden hé
nog best een goede cornerquote:
Robben momentquote:
Ik zit nu aan de Monsterquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Onze stagiair blijft zijn grenzen verleggen. Gisteren om half 10 aan de cola, momenteel tuttert hij zijn 2e blikje redbull leeg
Bevordert dat de stoelgang?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de Monster
Ik kreeg net voor de 2e keer dit jaar Piazon in een pack, toch weer bijna 5k.
Zo is dat. 5 accounts. 75 plekken op de consumables pile. Plekken op de trade pile. Komt goedquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bevordert dat de stoelgang?
Ik heb me voorgenomen om komende twee dagen helemaal geen packs meer te openen, en zoveel mogelijk te verkopen. Dan kan ik dit weekend (hopelijk) maximaal goedkoop inslaan.
Ik kan die vraag niet beantwoordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bevordert dat de stoelgang?
Ik heb me voorgenomen om komende twee dagen helemaal geen packs meer te openen, en zoveel mogelijk te verkopen. Dan kan ik dit weekend (hopelijk) maximaal goedkoop inslaan.
Redbullquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Onze stagiair blijft zijn grenzen verleggen. Gisteren om half 10 aan de cola, momenteel tuttert hij zijn 2e blikje redbull leeg
Moet er niet aan denken om dat elke dag te drinken en dat dan eens in het half jaar de mondhygieniste met zo'n schoonmaak apparaatje je tanden gaat reinigen.. Lekker zo tussen je tanden en tandvlees in... Dat spul rot je hele gebit weg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Redbull1 euro per blik betalen voor zowat de smerigste energiedrink
Dat is Go Fast Tea of hoe die ook maar heetquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Redbull1 euro per blik betalen voor zowat de smerigste energiedrink
Ik vind Redbull best lekker, maar dit is precies de reden dat ik het echt maar zeer sporadisch drink.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om dat elke dag te drinken en dat dan eens in het half jaar de mondhygieniste met zo'n schoonmaak apparaatje je tanden gaat reinigen.. Lekker zo tussen je tanden en tandvlees in... Dat spul rot je hele gebit weg.
Sowieso alles met een 'rood' smaakjequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is Go Fast Tea of hoe die ook maar heet
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om dat elke dag te drinken en dat dan eens in het half jaar de mondhygieniste met zo'n schoonmaak apparaatje je tanden gaat reinigen.. Lekker zo tussen je tanden en tandvlees in... Dat spul rot je hele gebit weg.
Ik drink het nooit. Een collega van mij leeft er op, nou, die kan geen vrouw krijgen door zn rotte muil.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Redbull best lekker, maar dit is precies de reden dat ik het echt maar zeer sporadisch drink.
En als ik het drink, is dat pas 's avonds.
Koffie geeft aanslag ja, maar koffie vreet niet je tanden opquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet of het nou echt erger is dan koffie, cola of rode wijn...
Oh sorry, wist niet dat je vroeger tandarts was in de oorlog..quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koffie geeft aanslag ja, maar koffie vreet niet je tanden op
Dat komt echt niet alleen door de red bull al vind ik het ook ontzettend smerigquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik drink het nooit. Een collega van mij leeft er op, nou, die kan geen vrouw krijgen door zn rotte muil.
Let op het woord: slijtage.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat je vroeger tandarts was in de oorlog..
Je moet een tandarts ook niet selecteren alleen op basis van het tarief dat hij rekentquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo'n eikel van een tandarts had toen ik klein was een keer mijn kies gemist en ging dwars door mijn tandvlees heen met z'n kut boor.
Ik had een keer een ding in mn kaak, een soort balletje, gevormd door tandresten. Echt vaag. Die blokkeerde mijn verstandskies. Moesten ze gaan boren, boorden ze m'n neusholte aanquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo'n eikel van een tandarts had toen ik klein een keer mijn kies gemist en ging dwars door mijn tandvlees heen met z'n kut boor.
Altijd geweten dat jij in het circus thuishoortquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had een keer een ding in mn kaak, een soort balletje, gevormd door tandresten. Echt vaag. Die blokkeerde mijn verstandskies. Moesten ze gaan boren, boorden ze m'n neusholte aanKon ik melk dat ik dronk uit m'n neus spuiten. Best vette grappen daarmee nog uitgehaald
Gaan ze die andere cup alweer verwijderen dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:59 schreef Tim86 het volgende:
Upcoming cup over 13 uur..FUT United cup,6k online bonus, geen entry requirements
Offline 3k
Volgens mij lul je echt uit je nekquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had een keer een ding in mn kaak, een soort balletje, gevormd door tandresten. Echt vaag. Die blokkeerde mijn verstandskies. Moesten ze gaan boren, boorden ze m'n neusholte aanKon ik melk dat ik dronk uit m'n neus spuiten. Best vette grappen daarmee nog uitgehaald
Nee, is serieus gebeurd. Gelukkig wel onder narcose. Schijnt wel vaker te gebeuren, de ruimte tussen de kaak en neusholte is niet zo heel erg ruim natuurlijk, en als daar 2 elementen inzitten, dan kan dat gebeurenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens mij lul je echt uit je nek
Als dat alles is dan vind ik dat zeker niet erg. Laat de consumables maar weer stijgen in prijsquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:59 schreef Tim86 het volgende:
Upcoming cup over 13 uur..FUT United cup,6k online bonus, geen entry requirements
Offline 3k
dat zijn in iedergeval geen 1 million reasonsquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:59 schreef Tim86 het volgende:
Offline 3k
haha, komen nog 999.999 cups bijquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zijn in iedergeval geen 1 million reasons
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, is serieus gebeurd. Gelukkig wel onder narcose. Schijnt wel vaker te gebeuren, de ruimte tussen de kaak en neusholte is niet zo heel erg ruim natuurlijk, en als daar 2 elementen inzitten, dan kan dat gebeuren
Ik heb nu eigenlijk een tandarts die ik 100% vertrouw. Als ik pijn aangeef stopt hij gelijk en zegt hij: sorry, sorry!quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
't zal je vak maar wezen trouwens, tandarts. Hele tijd in die rotte bekken van je patiënten graaien.Al verdient het wel lekker... Mijn ortho liet altijd zijn assistenten het vuile werk opknappen en hij kwam per afspraak een halve minuut langs om te kijken of het nog een beetje recht staat allemaal. Die gast heeft echt 6 villa's en 5 audi's hiermee verdiend volgens mij.
Ok ok. Mjah, Raak Kindercola?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Let op het woord: slijtage.
[ afbeelding ]
Melk drinken onder narcose?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cola is dus niet slecht?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lees je nou graag wat je wilt lezen? Of drink je graag energie drankjes en wil je het liever niet horen dat je over 20 jaar alleen maar een stuk of 30 stompjes in je mond hebt?
[ afbeelding ]
De dagen daarna natuurlijk. Moest met dat grapje ophouden omdat het uit zichzelf dicht moest groeien. gebeurde helaas niet. Moesten ze een stuk uit mijn wang halen en dat op het gat plaatsen. De verdoving werd onder andere gezet in het gatquote:
Je hebt ze neem ik aan aangeklaagd?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De dagen daarna natuurlijk. Moest met dat grapje ophouden omdat het uit zichzelf dicht moest groeien. gebeurde helaas niet. Moesten ze een stuk uit mijn wang halen en dat op het gat plaatsen. De verdoving werd onder andere gezet in het gatPijnlijkste injectie ever
Volgens dat stuk minder slecht dan red bull in elk geval. Iets met zuren.quote:
Wow heftig man. Heb je nog geluk dat het niet dik is gaan ontstekenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De dagen daarna natuurlijk. Moest met dat grapje ophouden omdat het uit zichzelf dicht moest groeien. gebeurde helaas niet. Moesten ze een stuk uit mijn wang halen en dat op het gat plaatsen. De verdoving werd onder andere gezet in het gatPijnlijkste injectie ever
Lightquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens dat stuk minder slecht dan red bull in elk geval. Iets met zuren.
Zelf drink ik cola light. Ik kies voor de Aze... nog wat (geen zin te googlen)
Ontslaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:30 schreef Aldo-MC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)rnstig-ongeluk.dhtml
lul
Picsquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:31 schreef Revontulet het volgende:
Hihaho met proefstuderen in een groepje met de 3 mooiste meisjes van de groep, held dat ik ben
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:31 schreef Revontulet het volgende:
Hihaho met proefstuderen in een groepje met de 3 mooiste meisjes van de groep, held dat ik ben
quote:
Daar krijg je blijkbaar verkoudheid van hequote:Op donderdag 7 maart 2013 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens dat stuk minder slecht dan red bull in elk geval. Iets met zuren.
Zelf drink ik cola light. Ik kies voor de Aze... nog wat (geen zin te googlen)
zullen wel rekening gehouden hebben met dat whatsapp vriendinnetje van Toefjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar krijg je blijkbaar verkoudheid van he
Ik geloof je ook wel enzo, maar vraag me af waaorm ze vergelijken met kindercola en niet de echte Coca Cola etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |