PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou dit weekend echt de verhoudingen voorgoed op zijn kop zetten? Ik heb nog een stuk of 20 van die 41212-kaarten, maar vind het zonde om ze nu al te verkopen. Misschien krijgt de markt een klap dit weekend, maar dan is toch alles over een paar weken gewoon weer bij het oude?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom wil ik wel de contracten voor het weekend de deur uit hebben. Vandaag 650 coins, morgen 600 coins dan maar. Wat een crime weer
Mertens IF ook 9k minder waard, like wtfquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef detennismaster het volgende:
IF Balo is opeens even 30K gezakt. Dat wordt nu dus dik verlies. [ afbeelding ]
De SIF Altidore is ook naar een historisch dieptepunt gezaktquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef detennismaster het volgende:
Positief bekijken, nu volop inslaan volgende week cashenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De SIF Altidore is ook naar een historisch dieptepunt gezakt
Ik verkoop de laatste dagen ook weinig inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De SIF Altidore is ook naar een historisch dieptepunt gezakt
Formatiekaarten gaan niet dalen, sowieso kopen mensen alsnog de hoge bins omdat het irritant zoeken isquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou dit weekend echt de verhoudingen voorgoed op zijn kop zetten? Ik heb nog een stuk of 20 van die 41212-kaarten, maar vind het zonde om ze nu al te verkopen. Misschien krijgt de markt een klap dit weekend, maar dan is toch alles over een paar weken gewoon weer bij het oude?
heeft nog lang geduurdquote:
Preciesquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Positief bekijken, nu volop inslaan volgende week cashen
FUT United? Begint EA een campagne tegen die Turkse scheidsrechter om Utd een hart onder de riem te steken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:53 schreef detennismaster het volgende:
De markt ligt op zijn gat door dat aankomende Fut United.
UP van Rhijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:54 schreef Lindgren. het volgende:
Zelfs de upgrades hebben niet voor een market crash gezorgd.
Oh wacht, welke upgrades?
Maar FUT United..... De IF en SIF kaarten zijn flink aan het dalen. De markt verwacht dus een re-release van alle zwarte kaartjes voor een week of iets dergelijks?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:53 schreef detennismaster het volgende:
De markt ligt op zijn gat door dat aankomende Fut United.
Die gaat er niet komen, lijkt me. Conclusie: de prijzen gaan volgende week gewoon weer stijgenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar FUT United..... De IF en SIF kaarten zijn flink aan het dalen. De markt verwacht dus een re-release van alle zwarte kaartjes voor een week of iets dergelijks?
Dat lijkt me niet...quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar FUT United..... De IF en SIF kaarten zijn flink aan het dalen. De markt verwacht dus een re-release van alle zwarte kaartjes voor een week of iets dergelijks?
EA kennende zal het wel een gold pack van 8k zijn met 1 rare.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
met 3x 0% kans op een IFquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
EA kennende zal het wel een gold pack van 8k zijn met 1 rare.
Dat zou de woordspeling "1 million reasons to play FUT" niet verklaren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
EA kennende zal het wel een gold pack van 8k zijn met 1 rare.
zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou de woordspeling "1 million reasons to play FUT" niet verklaren.
Daarom denk ik packs van 1 miljoen, met 10 IF's erin
Ze ziet er ook gewoon uit als 60.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Heb je een 42 jaar jongere vriendin neem je zo'n gedrocht
Ik wil hem ook al een tijdje verkopen. Gelukkig voor mij geen verlies maar ik wacht met verkopen tot zijn volgende wedstrijd in de CLquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef detennismaster het volgende:
Ik denk het niet. Mensen die een miljoen hebben zijn over het algemeen wel mensen waarbij het kwartje gevallen is dat je beter geen packs kunt openenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou wel mooi zijnzijn er een heel aantal IF's die naar discard gaan
Werkt vast bij de c1000 achter de kassaquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze ziet er ook gewoon uit als 60.![]()
Mag hij dit jaar dan in de CL mee doen? Hij heeft toch al europees voor City gespeeld?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook al een tijdje verkopen. Gelukkig voor mij geen verlies maar ik wacht met verkopen tot zijn volgende wedstrijd in de CL
Volgend jaar?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook al een tijdje verkopen. Gelukkig voor mij geen verlies maar ik wacht met verkopen tot zijn volgende wedstrijd in de CL
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mag hij dit jaar dan in de CL mee doen? Hij heeft toch al europees voor City gespeeld?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Heb je een 42 jaar jongere vriendin neem je zo'n gedrocht
Oké ik speel nu nog 3 potjes en dan verkoop ik het ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Niet op gerekend. Toch maar verkopen nu dan, voordat hij nog verder daalt.
SHO / Peter Jan Rens, wat een zelfingenomen lul is het ookquote:
Brilletje af, leuk kapsel, beetje make-up, even 3 maandjes buffelen in de sportschool... Dan is het zo verkeerd nog niet denk ik hoorquote:
Jij gaat alleen af op looks. Het feit dat ze zo'n brilletje (het model bril ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Brilletje af, leuk kapsel, beetje make-up, even 3 maandjes buffelen in de sportschool... Dan is het zo verkeerd nog niet denk ik hoor
Ik ga mijn SIF Cazorla gewoon houden. Ik zwicht niet voor groepsdruk en een complot van EA tegen de martkwaarde van mijn teams.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oké ik speel nu nog 3 potjes en dan verkoop ik het ook. [ afbeelding ]
Daar verander je helaas het kutkarakter niet meequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Brilletje af, leuk kapsel, beetje make-up, even 3 maandjes buffelen in de sportschool... Dan is het zo verkeerd nog niet denk ik hoor
Vroeger kreeg je steeds een mailtje waarin stond dat je moest verkopen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:06 schreef Djeetje het volgende:
Ik verkoop niks meer.
Ik ga vanaf nu zelf bepalen wanneer ik mijn teams verkoop en daar heeft ea geen invloed meer op.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:09 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Daar verander je helaas het kutkarakter niet mee
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij gaat alleen af op looks. Het feit dat ze zo'n brilletje (het model bril ook) heeft, zo'n kapsel draagt, en als klap op de vuurpijl aanlegt met Peter Jan Rens, zegt alles over dat kind (en dan bedoel ik ook haar karakter)
Ik wilde het sowieso al verkopen en dit maken:quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga mijn SIF Cazorla gewoon houden. Ik zwicht niet voor groepsdruk en een complot van EA tegen de martkwaarde van mijn teams.
Je moet ook geen enorme stack van spelers of cards aanleggen. Op die manier kun je niet goed anticiperen en ben je kwetsbaar als er opeens een crash (die vroeg of laat toch komt) op je pad komt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:06 schreef Djeetje het volgende:
Ik verkoop niks meer.
Ik ga vanaf nu zelf bepalen wanneer ik mijn teams verkoop en daar heeft ea geen invloed meer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |