hehe. is dat een goed gewicht voor je lengte? ben vergeten hoe lang je bentquote:
1.90quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe. is dat een goed gewicht voor je lengte? ben vergeten hoe lang je bent
Osgood Schlatter. Verkalking van bot net onder mijn knieschijf. Heb moeten stoppen met hockey daardoor, ging pijn doen bij belasting.quote:
1.90m die boii is kaolo langquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
i knowquote:
1. 75 ofzo zei je gisteren?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
heul nietquote:
Nah, 1.75 dan maar wat scheelt hetquote:
dat is wel heel toevalligquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1.90
geen flauw idee, hou me daar niet zo mee bezigis ook maar toevallig dat ik me afgelopen week 2x gewogen heb, daarvoor zeker een jaar niet
woow klinkt heftigquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Osgood Schlatter. Verkalking van bot net onder mijn knieschijf. Heb moeten stoppen met hockey daardoor, ging pijn doen bij belasting.
Ben met koninginnedag naar een hardstylefeest gegaan, vond mijn knie niet zo leuk de volgende dag
Morgen weer (na 12 uur NL tijd dus)quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Stu, kom nog even 'gamen', krikken we die count nog wat op
mijn vader is pas langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |