Dat is één van de featuresquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef kreuk050 het volgende:
Heyyy kan spelen en hij is best mooi op m'n laptop
Hoe krijg ik de game volledig full screen? Instellingen werkt niet, beetje jammer grote zwarten balken links en rechts...
Ik ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef Doler12 het volgende:
Hoeveel mensen van regio 1 zijn r bij de launch, Surveillance-Fiets, maar wie nog meer?
Kan je voor mij nog even aangeven waar de wind vandaan komt.. als ie van linksboven komt heeft mijn stad nu al geen kans van slagenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je de resolutie lager zetten denk ik... ff kijken welke het beste is.
Ah joh, beetje uitdaging!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Kan je voor mij nog even aangeven waar de wind vandaan komt.. als ie van linksboven komt heeft mijn stad nu al geen kans van slagen
ik probeer eerst weer verbinding te maken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Kan je voor mij nog even aangeven waar de wind vandaan komt.. als ie van linksboven komt heeft mijn stad nu al geen kans van slagen
sommige hebben helemaal geen windquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
En hoe.quote:
5 zit vol (ze willen een 11 personen regioquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
zou je mijn vriendin samen met men broer in regio 5 kunnen stoppen? haar origin is 3v4k
broer zen fok naam is trouwens trance_fan en vriendin is sunshineEva
Voor jou hoop ik dat de wind in mijn stad niet richting jouw stad staat. Dan komt er toch een partij smog jouw kant opquote:
breedbeeld resolutie selecterenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef kreuk050 het volgende:
Heyyy kan spelen en hij is best mooi op m'n laptop
Hoe krijg ik de game volledig full screen? Instellingen werkt niet, beetje jammer grote zwarten balken links en rechts...
dan zorg ik dat je wat radioactieve wind terug krijgtquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor jou hoop ik dat de wind in mijn stad niet richting jouw stad staat. Dan komt er toch een partij smog jouw kant op
had m net aangepast. Zet ze maar in 6 want hoorde dat men broer daar uit was.(uit 5)quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
5 zit vol (ze willen een 11 personen regio)
ik ben er ook nogquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:54 schreef Het_torentje het volgende:
Mensen uit Regio 4, is er iemand actief bezig of ben ik de enige?
topquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:07 schreef _NZT_ het volgende:
Was even gekut op mn mobiel, maar heb ook link voor regio 6 in OP gezet.
Jazeker, ik heb ook al iedereen op origin behalve jou...quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:54 schreef Het_torentje het volgende:
Mensen uit Regio 4, is er iemand actief bezig of ben ik de enige?
Volgens mij welquote:
de laatste info was dat jullie voor een 11 speler regio gingenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
hey Mschol, regio 5 heeft heul geen plek![]()
we gaan voor een 7-mans regio. Zijn tot nu toe ook met 7, de rest reageert niet op origin, dm of irc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |