SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Is dat zo? Ik dacht juist dat die mensen altijd heel erg opgelucht en blij waren dat gewicht kwijt te zijn. Ik las dat bijvoorbeeld mensen met anorexia mentaal iets mankeren (dat was ook al wel bekend), waardoor ze zichzelf dikker zien dan ze zijn. Dat is getest, ook bij gezonde vrouwen. Die zagen zichzelf juist altijd iets slanker dan ze werkelijk zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat en de kosten en daarnaast soms voelen ze zich nog steeds dik.... of zoiets ...
Ik ben drie wel ongeveer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vasthouden, tegen aanliggen. Etc
[..]
Taille ook, rondingen, etc.
[ afbeelding ]
1 is dus echt te dun naar mijn smaak
2 normaal
3 dat is wel mijn smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, geen optie met mijn ogen. Vooral door mijn rechteroogquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb er meerdere he... maar heb je al naar lenzen enzo gekeken?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht juist dat die mensen altijd heel erg opgelucht en blij waren dat gewicht kwijt te zijn. Ik las dat bijvoorbeeld mensen met anorexia mentaal iets mankeren (dat was ook al wel bekend), waardoor ze zichzelf dikker zien dan ze zijn. Dat is getest, ook bij gezonde vrouwen. Die zagen zichzelf juist altijd iets slanker dan ze werkelijk zijn.
Dat werd getest door het eigen figuur te vergelijken met een andere vrouw.
[..]
Ik ben drie wel ongeveer.
JIj bent dus dikker dan 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht juist dat die mensen altijd heel erg opgelucht en blij waren dat gewicht kwijt te zijn. Ik las dat bijvoorbeeld mensen met anorexia mentaal iets mankeren (dat was ook al wel bekend), waardoor ze zichzelf dikker zien dan ze zijn. Dat is getest, ook bij gezonde vrouwen. Die zagen zichzelf juist altijd iets slanker dan ze werkelijk zijn.
Dat werd getest door het eigen figuur te vergelijken met een andere vrouw.
[..]
Ik ben drie wel ongeveer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wel iets, zij is wat strakker natuurlijk. Maar dat kan ook de photoshop zijn. Alleen zijn mijn tieten niet zo groot.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nope, geen hint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
picsquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel iets, zij is wat strakker natuurlijk. Maar dat kan ook de photoshop zijn. Alleen zijn mijn tieten niet zo groot.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een grafkop heeft die 1e/linker trouwens
Je hebt me op facebook. Ga kijken dan.quote:
Just checkingquote:
Alsof je daar bikinipics hebt staanquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Je hebt me op facebook. Ga kijken dan.
Neequote:
liefst tegelijkertijdquote:
quote:
Dat komt voor.....het zijn niet alleen operaties, maagbanden blabla het is een heel proces en soms best ingrijpend op wat je gewend was.... dat kan voor sommige mensen ontwrichtend werken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef Fera het volgende:
Najaquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, geen optie met mijn ogen. Vooral door mijn rechteroog
Dat vind ik zo kansloos, bikinipics plaatsen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alsof je daar bikinipics hebt staan
Jij snapt hetquote:
Je mag ze ook sturen per DM hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik zo kansloos, bikinipics plaatsen.
Ik heb ze niet eens.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij snapt het
[..]
Je mag ze ook sturen per DM hoor
Laseren nee daar moet ik ook niet aandenkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee
[..]
liefst tegelijkertijd
[..].... lekker hoor....
[..]
Dat komt voor.....het zijn niet alleen operaties, maagbanden blabla het is een heel proces en soms best ingrijpend op wat je gewend was.... dat kan voor sommige mensen ontwrichtend werken.
[..]
Najahad gekund toch .... dat is de reden dat ik nog niet durf te laseren
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga denk ik even plat. Trusten vast!
Bij die fontein? Heb ik al gezienquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens.Wel in zomerjurkje, maar daar was ik wel wat slanker.
Doe datquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga denk ik even plat. Trusten vast!
Daar heb ik toch geen jurkje aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij die fontein? Heb ik al gezien
Ik bedoel de foto's van Aruba.quote:
Dan doen we het op de vloer, geen enkel probleemquote:
Ik heb daar alleen maar videobeelden vanquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe.... ik zou bijna zeggen pics.... maar nee ik hoef t niet te zien
Vijf weken stage gelopen in een dierenkliniek en het bijbehorende asiel.quote:
Kijk en dat is alweer wat interessanterquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb daar alleen maar videobeelden van
Ik wist dat je zou komen.quote:
Op een berenvel voor de openhaard?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan doen we het op de vloer, geen enkel probleem
[..]
Ik heb daar alleen maar videobeelden van
Sorry, privécollectiequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk en dat is alweer wat interessanter
Ja graag met foto's ter verduidelijking, ik ben nogal visueel ingesteld namelijkquote:
Wrijf het er nog maar eens in.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar lijk je helemaal niet meer op
Mag ookquote:
quote:
....quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ook![]()
even wachten dan zoek ik een foto van mijzelf op
Ik had het over het gezicht en de haren enzoquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens in.
Toen was ik 15 kilo lichter.
Weet wat?quote:
Ik ga niet komen vandaag. Ben wat aan het experimenteren. Volgende week mag ik weer.quote:
Ik zie geen pics van mij anders.quote:
Jaja, vuilakje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja graag met foto's ter verduidelijking, ik ben nogal visueel ingesteld namelijk
Dude, TMI!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga niet komen vandaag. Ben wat aan het experimenteren. Volgende week mag ik weer.
uhuhquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Begrijpelijk, die zijn erg exclusief.
Context, contextquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag schopte ze iemand binnen 2 minuten het veld af met een blessure
Ik liep er naar toe en zei: Sorry, gaat het???quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
opperbazin![]()
en dan naar die geblesseerde lopen en zeggen: Als je het waagt om terug het veld in te komen doe ik het nog een keer
Dat moet een record zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik liep er naar toe en zei: Sorry, gaat het???
Ik heb wel eens na 9 seconden rood gekregen
Ja, toen was nog heel blond. Maar wat is er met mijn gezicht dan? Anders dan dat het boller is nu.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had het over het gezicht en de haren enzo
[..]
Weet wat?
Ik ben geen 5quote:
Jij hebt het over dat je een week niet mag komen omdat je aan het experimenteren bentquote:
Waarom vraag je of het met die ander gaat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik liep er naar toe en zei: Sorry, gaat het???
Ik heb wel eens na 9 seconden rood gekregen
quote:
Men is gewoon vies, Tijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Context, context![]()
Of ben ik nu de enige die dit niet gelijk in een seksuele context zie?
Whut. Experimenteren?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga niet komen vandaag. Ben wat aan het experimenteren. Volgende week mag ik weer.
[..]
Ik zie geen pics van mij anders.
[..]
Jaja, vuilakje.
Geen ideequote:
Hoi lolaquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die ligt nog bij de stomerij
tracklist komt er aan
quote:
Ik zie het ja.quote:
Dat doen we altijd, we zijn erg sportiefquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom vraag je of het met die ander gaat?![]()
![]()
9 seconden?Spuugde je op de scheids ofzo?
Ja, maar men wil het hier niet lezen, dus zeg ik het wel niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut. Experimenteren?
Maar ik doelde eigenlijk op het feit dat ik je spotte op facebook.
En die ander kreeg geen rood? Tsssquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat doen we altijd, we zijn erg sportief![]()
Nee ik trapte iemand het veld af, ze stond op, sloeg mij en ik sloeg terug.... BAM doei Miran
Welke maat heb je? Wij hebben nog voetbalschoenen te koop staanquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi lola![]()
Dankjewel
[..]![]()
Mijn voetbalschoenen passen niet meer
DM?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar men wil het hier niet lezen, dus zeg ik het wel niet., ja. Altijd even kijken of mijn vriendjes nog berichten achter hebben gelaten.
Ik ga er nooit heenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat doen we altijd, we zijn erg sportief![]()
Nee ik trapte iemand het veld af, ze stond op, sloeg mij en ik sloeg terug.... BAM doei Miran
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Wij hebben nog voetbalschoenen te koop staan
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Fera, mij valt nu pas die schitterende UI en ondertitel op
Ik denk alquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel beiden rood
Maar ik gelijk, en zij na mijn rode kaart, dus ik qua tijd het snelst
Ja tegenstander trapt af, loopt een paar meter, ik kom eraan, sliding, etc....quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga er nooit heenen ik maak nog wel eens een lompe tackle
![]()
in 9 seconden?
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja tegenstander trapt af, loopt een paar meter, ik kom eraan, sliding, etc....
Er stond echt 9 seconden op het wedstrijdformulier
Nimma.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
kan niet wachten om weer eens naar Nimma te gaan
Het is geloof ik maat 42/43 geloof ik.... Wel echte predatorsquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik ga niet heen en weer naar Spijkernisse morgen. Als ik wil trainen moet ik eerst nieuwe schoenen halen (en scheenbeschermers
).
Ik heb 42 normaal, de schoenen die ik had waren 44
Gaat niet passen met voetbalsokken aan denk ik... ik had eerder altijd 2 paar sokken aanquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is geloof ik maat 42/43 geloof ik.... Wel echte predators
en na je rode kaart:quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja tegenstander trapt af, loopt een paar meter, ik kom eraan, sliding, etc....
Er stond echt 9 seconden op het wedstrijdformulier
Nooit. Ik vind dat echt pauper.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alsof jij het niet Nimma noemt
Voetbal uitverkoopquote:
Ik heb geen idee welke maat ik nodig hebquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voetbal uitverkoop
Ik ga ook nog even kijken voor nieuwe schoenen. Heb het gevoel dat mijn schoenen toch iets te krap zitten
Kom dan.quote:
Volgens mij ben jij IRL echt een doetje, met een veel minder grote mond.quote:
Bestel je toch meerdere maten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke maat ik nodig heb
Dan ga ik liever naar de winkel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bestel je toch meerdere maten?
Meestal 1 maat groter dan je normale schoenmaat
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij IRL echt een doetje, met een veel minder grote mond.
Je kan ook je voet opmeten, staan tabelletjes op de sitequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar de winkel.Al ligt dat eraan hoe dat met retourneren zit.
Oh, goed ideequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan ook je voet opmeten, staan tabelletjes op de site
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij IRL echt een doetje, met een veel minder grote mond.
super tof,quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo is......
Nee, ik ga het niet zeggen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:49 schreef -Engel- het volgende:
lollig.....
huishoudenvers gewassen goed
Maak ons dan niet nieuwsgierig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo is......
Nee, ik ga het niet zeggen.
Wil je dat ik je een biertje kom brengen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
dorst en geen zin om naar de koelkast te lopen.
First world problems
Hertog Jan graag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je dat ik je een biertje kom brengen?
Mission accomplished.quote:
Ja graagquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je dat ik je een biertje kom brengen?
Jij woont te ver weg. Ik kan binnen een kwartier bij Roy zijn.quote:
Wat krijg ik ervoor terug?quote:
Eat that kaneelquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij woont te ver weg. Ik kan binnen een kwartier bij Roy zijn.
Maar dan krijg je een webcam show.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij woont te ver weg. Ik kan binnen een kwartier bij Roy zijn.
quote:
Je bent homo? Dat vind ik helemaal prima hoor.quote:
Hmmmm ... Lekkers.quote:
Wat heb ik aan een webcam show als ik jou persoonlijk een biertje kom brengen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een webcam show.
[..]
Alsof ik homo zou zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent homo? Dat vind ik helemaal prima hoor.
Ik weet wel wat maar dat mag niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmmm ... Lekkers.
[..]
Wat heb ik aan een webcam show als ik jou persoonlijk een biertje kom brengen?
Waarom niet? Niets mis mee toch?quote:
Gheghe. Genoeg dingen die ik in m'n mond mag stoppen die wel mogen.quote:
Goed, dan doen we het hier.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een webcam show als ik jou persoonlijk een biertje kom brengen?
Dan film ik het wel.quote:
Het met niemand delen en af en toe terugkijken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat ga je er daarna mee doen?
Verleidelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het met niemand delen en af en toe terugkijken?
quote:
Bier krijgen en heerlijk klaarkomen. Bent gek als je dat afslaatquote:
True. Ik heb nog geen mannen ontmoet die het af zouden slaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bier krijgen en heerlijk klaarkomen. Bent gek als je dat afslaat
Ik zit hier met mijn broek uit te wachten op bierquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Ik heb nog geen mannen ontmoet die het af zouden slaan.
By the way, heb ik nou iedereen weggejaagd met m'n geouwehoer?![]()
Ik ben er nog.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Ik heb nog geen mannen ontmoet die het af zouden slaan.
By the way, heb ik nou iedereen weggejaagd met m'n geouwehoer?![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit hier met mijn broek uit te wachten op bier
quote:
Ja dat is waar, klote OV hier in de buurt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Wellicht kom ik het nog wel een keer echt brengen. Als ik een rijbewijs had, had ik het zo gedaan. Maar met de bus is het zo'n gedoe.
Dat is geen uitzondering, toch?quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, klote OV hier in de buurt.
Jij bent hier de enige die me broekloos heeft gezien. Is speciaal.quote:
Ik heb anderhalve week bij je gewoond, zo lang kun je niet zonder je broek eens uit te doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent hier de enige die me broekloos heeft gezien. Is speciaal.
Toen jij er was heb ik veel meer mijn broek aan gehad dan normaalquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve week bij je gewoond, zo lang kun je niet zonder je broek eens uit te doen.
Dat klinkt zo slecht. Alsof je bang was voor me.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen jij er was heb ik veel meer mijn broek aan gehad dan normaal
Ben je bijtgraag?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt zo slecht. Alsof je bang was voor me.
Gewoon beleefdheid.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt zo slecht. Alsof je bang was voor me.
Hoe is het daar?quote:
Bij mij goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe is het daar?
Ik kreeg opeens een mailtje van jouw bedrijfje dat ze in me geïnteresseerd zijn.
Dat stadium waren we al gepasseerd.quote:
Oh, heb je een eigen bedrijf tegenwoordig?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij mij goed
Van mijn bedrijfje? Ik heb niks gemaild hoor
Zonder camquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zullen we dan maar naar ons privé topic gaan?
hehehe -Engel- BV voor al uw klusjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, heb je een eigen bedrijf tegenwoordig?
Veel plezierquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zullen we dan maar naar ons privé topic gaan?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Als dat niet leidt tot digiseks weet ik het ook niet
er zijn mooiere nummersquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
welke?
Die je net postte... al gedaan ....
herkenbaar dat... al betaal ik niet in belminutenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb 1707 resterende minuten / sms
en ik betaal 130 minuten per maand![]()
de tering ik bel nooit
ik wil gewoon zelf een nieuwe tas danquote:
Ja vrouw hequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil gewoon zelf een nieuwe tas dan
maar relaxed ja
Deze danquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil gewoon zelf een nieuwe tas dan
maar relaxed ja
Het is ook pas maartquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
ik heb dit jaar nog geen nieuwe tas gekocht....
whaaaaat 's wrong with me
Hehehe..... dat zegt helemaal niksquote:
Je guldens?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe..... dat zegt helemaal niks
ik wilde net zeggen dat ik geen tas gekocht heb in 2012maar ik heb een toffe gekocht toen ik mijn guldens aan het spenderen was
Ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef -Engel- het volgende:
Ik voel me gewoon weer student.....
Wat een boel toffe battles op deze song
Lang geledenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef -Engel- het volgende:
Ik voel me gewoon weer student.....
Wat een boel toffe battles op deze song
Klinkt leukleukquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Wie gaat er mee naar Superstyle te Amersfoort?
Wat is dat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Wie gaat er mee naar Superstyle te Amersfoort?
Jep, reist door het hele land.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ken t van Tivoli.....maar het logo is hiervan hetzelfde .... dus denk zelfde organisatie
Is misschien wel leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dit:
http://www.podiumdekelder.nl/entry/1336/superstijl-1
Je oude avatar was beterquote:
Ik vond 'm saai worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je oude avatar was beter.
Ja beetje dood idd.
Kan, maar deze vind ik niet veel beterquote:
Hater.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan, maar deze vind ik niet veel beter![]()
.
Hehe valt wel mee, maar toch liever een andere clubquote:
Welke?quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe valt wel mee, maar toch liever een andere club.
Welke denk jequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu slapen.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ging om half 12 naar bedquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je maar vroeg naar bed moeten gaan...zoals ik!![]()
Dan heb je nog niet half de droom van mijquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik half 10
Maar ik werd gewoon in ene moe lol
Echt vaaag gedroomd ook
Ik was in een soort post-apocaliptische stad en ik was een soort terminator-hybride of zoquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet half de droom van mij
Ik had met iemand in de stad afgesproken, en liep eerst 40 minuten te dwalen, terwijl ik wel gewoon wist waar het was. En tot overmaat van ramp was de bios mijn huis geworden en was ik verslaafd aan popcornNo joke
San Fransisco dusquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was in een soort post-apocaliptische stad en ik was een soort terminator-hybride of zo(weet niet zeker of ik het was).
Er waren een soort vliegende trams ook en die stad moet in het buitenland geweest zijn want was erg heuvelachtig in die stad. Er liep een soort monorail door die stad (half kapot natuurlijk).
Deze stad lag niet aan zee en dat is geen vliegende tram of monorail (die monorail was verhoogd).quote:
ow jammerquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze stad lag niet aan zee en dat is geen vliegende tram of monorail (die monorail was verhoogd).
Ik ben as we speak alle formules van 1 vak op een blaadje aan het tyfenquote:
Laat dat goede maar weg.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben as we speak alle formules van 1 vak op een blaadje aan het tyfen![]()
kindjes al naar school gebracht?
Dus nu lekker aan de koffie?quote:
Een flinke mok jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus nu lekker aan de koffie?
ik heb ook al 3 bakken op hoor![]()
Hoezo kook je die nu al?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een flinke mok ja
En de aardappels koken ook algebakken aappies vanavond
Ja even voorkoken... dan kunnen vanavond zo de ban inquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo kook je die nu al?Daarna alleen ff opbakken ofzo?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja even voorkoken... dan kunnen vanavond zo de ban in
Jij bakt ze rauw?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had gister ook gebakken aardappels, maar niet eerst voorgekookt hoor
rauw?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bakt ze rauw?(of je koopt ze kant en klaar in de winkel?)
ik snij eerst heel dunne plakjes en smijt het dan in een pan met olijfolie op een middel tot laag vuur, en als ik zie dat ze gaar zijn bak ik ze nog even aanquote:
Sowieso gewoon kut eigenlijk deze dag.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik snij eerst heel dunne plakjes en smijt het dan in een pan met olijfolie op een middel tot laag vuur, en als ik zie dat ze gaar zijn bak ik ze nog even aan
Ze zijn heus wel gaar hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]serieus
Gawd dear GAWD why do I have this converstation![]()
Maar grappig is het wel
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso gewoon kut eigenlijk deze dag.
quote:
And saturday comes afterwaaaardsquote:
I know, maar ik werk vandaag serieus van half 10 tot 9...quote:
Ja het leven is heel erg hard Aldo, maar dat leer je wel als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt.quote:
pfft jij hebt een luizenleventjequote:Op donderdag 7 maart 2013 09:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja het leven is heel erg hard Aldo, maar dat leer je wel als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt.
Vermoeiend wel... Ik ken dat soort dagenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know, maar ik werk vandaag serieus van half 10 tot 9...
WAT.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pfft jij hebt een luizenleventje
beetje niets doen, ja werken maar op je werk zit je gewoon op FB en FOK!quote:
Nouja, klopt, maar zo een training van een uur. Het is toevallig rustig, kan daar niks aan veranderen. En daarna naar mijn andere werk in Amsterdam, waar ik niet kan FOK!en en FB-en, dus sowieso druk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beetje niets doen, ja werken maar op je werk zit je gewoon op FB en FOK!
oeh drukquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, klopt, maar zo een training van een uur. Het is toevallig rustig, kan daar niks aan veranderen. En daarna naar mijn andere werk in Amsterdam, waar ik niet kan FOK!en en FB-en, dus sowieso druk.
Wat is dit voor hoerenmelding.quote:It´s a bit crowded here
Lots of our friends are visiting right now and the site is full. Please wait a couple of minutes and try again. Sorry about this!
Een hoerenmelding? Tja als daar inderdaad veel mensen zijn... moet je even wachten xDquote:
Lekker rust vandaag op FOK en FB dus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, klopt, maar zo een training van een uur. Het is toevallig rustig, kan daar niks aan veranderen. En daarna naar mijn andere werk in Amsterdam, waar ik niet kan FOK!en en FB-en, dus sowieso druk.
Is het zusje van H&M hoor. http://preshop.stories.com/Ready-to-wearquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je mag ook niet naar porno surfen op je werk
Ja, als je dat niet wilt, niet hee..quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker rust vandaag op FOK en FB dus.
haha ik kom er wel inquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is het zusje van H&M hoor. http://preshop.stories.com/Ready-to-wear
Jawelquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, als je dat niet wilt, niet hee..
Ik ook nu ja. Wat een prijzen voor h&m zusjes spul.quote:
goedkope meukquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook nu ja. Wat een prijzen voor h&m zusjes spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |