SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Is dat zo? Ik dacht juist dat die mensen altijd heel erg opgelucht en blij waren dat gewicht kwijt te zijn. Ik las dat bijvoorbeeld mensen met anorexia mentaal iets mankeren (dat was ook al wel bekend), waardoor ze zichzelf dikker zien dan ze zijn. Dat is getest, ook bij gezonde vrouwen. Die zagen zichzelf juist altijd iets slanker dan ze werkelijk zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat en de kosten en daarnaast soms voelen ze zich nog steeds dik.... of zoiets ...
Ik ben drie wel ongeveer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vasthouden, tegen aanliggen. Etc
[..]
Taille ook, rondingen, etc.
[ afbeelding ]
1 is dus echt te dun naar mijn smaak
2 normaal
3 dat is wel mijn smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, geen optie met mijn ogen. Vooral door mijn rechteroogquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb er meerdere he... maar heb je al naar lenzen enzo gekeken?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht juist dat die mensen altijd heel erg opgelucht en blij waren dat gewicht kwijt te zijn. Ik las dat bijvoorbeeld mensen met anorexia mentaal iets mankeren (dat was ook al wel bekend), waardoor ze zichzelf dikker zien dan ze zijn. Dat is getest, ook bij gezonde vrouwen. Die zagen zichzelf juist altijd iets slanker dan ze werkelijk zijn.
Dat werd getest door het eigen figuur te vergelijken met een andere vrouw.
[..]
Ik ben drie wel ongeveer.
JIj bent dus dikker dan 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht juist dat die mensen altijd heel erg opgelucht en blij waren dat gewicht kwijt te zijn. Ik las dat bijvoorbeeld mensen met anorexia mentaal iets mankeren (dat was ook al wel bekend), waardoor ze zichzelf dikker zien dan ze zijn. Dat is getest, ook bij gezonde vrouwen. Die zagen zichzelf juist altijd iets slanker dan ze werkelijk zijn.
Dat werd getest door het eigen figuur te vergelijken met een andere vrouw.
[..]
Ik ben drie wel ongeveer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wel iets, zij is wat strakker natuurlijk. Maar dat kan ook de photoshop zijn. Alleen zijn mijn tieten niet zo groot.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nope, geen hint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
picsquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel iets, zij is wat strakker natuurlijk. Maar dat kan ook de photoshop zijn. Alleen zijn mijn tieten niet zo groot.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een grafkop heeft die 1e/linker trouwens
Je hebt me op facebook. Ga kijken dan.quote:
Just checkingquote:
Alsof je daar bikinipics hebt staanquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Je hebt me op facebook. Ga kijken dan.
Neequote:
liefst tegelijkertijdquote:
quote:
Dat komt voor.....het zijn niet alleen operaties, maagbanden blabla het is een heel proces en soms best ingrijpend op wat je gewend was.... dat kan voor sommige mensen ontwrichtend werken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef Fera het volgende:
Najaquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, geen optie met mijn ogen. Vooral door mijn rechteroog
Dat vind ik zo kansloos, bikinipics plaatsen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alsof je daar bikinipics hebt staan
Jij snapt hetquote:
Je mag ze ook sturen per DM hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik zo kansloos, bikinipics plaatsen.
Ik heb ze niet eens.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij snapt het
[..]
Je mag ze ook sturen per DM hoor
Laseren nee daar moet ik ook niet aandenkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee
[..]
liefst tegelijkertijd
[..].... lekker hoor....
[..]
Dat komt voor.....het zijn niet alleen operaties, maagbanden blabla het is een heel proces en soms best ingrijpend op wat je gewend was.... dat kan voor sommige mensen ontwrichtend werken.
[..]
Najahad gekund toch .... dat is de reden dat ik nog niet durf te laseren
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga denk ik even plat. Trusten vast!
Bij die fontein? Heb ik al gezienquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens.Wel in zomerjurkje, maar daar was ik wel wat slanker.
Doe datquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga denk ik even plat. Trusten vast!
Daar heb ik toch geen jurkje aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij die fontein? Heb ik al gezien
Ik bedoel de foto's van Aruba.quote:
Dan doen we het op de vloer, geen enkel probleemquote:
Ik heb daar alleen maar videobeelden vanquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe.... ik zou bijna zeggen pics.... maar nee ik hoef t niet te zien
Vijf weken stage gelopen in een dierenkliniek en het bijbehorende asiel.quote:
Kijk en dat is alweer wat interessanterquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb daar alleen maar videobeelden van
Ik wist dat je zou komen.quote:
Op een berenvel voor de openhaard?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan doen we het op de vloer, geen enkel probleem
[..]
Ik heb daar alleen maar videobeelden van
Sorry, privécollectiequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk en dat is alweer wat interessanter
Ja graag met foto's ter verduidelijking, ik ben nogal visueel ingesteld namelijkquote:
Wrijf het er nog maar eens in.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar lijk je helemaal niet meer op
Mag ookquote:
quote:
....quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ook![]()
even wachten dan zoek ik een foto van mijzelf op
Ik had het over het gezicht en de haren enzoquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens in.
Toen was ik 15 kilo lichter.
Weet wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |