Misschien wel geen en is de saboteur het programma zelf en wordt alles en iedereen getrolld!quote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Misschien zijn er wel 2 saboteurs????
Hoi!quote:
"Want bij Wie Is de Mol? weet je nooit wie nu op wie zit, in Sabotage is dat visueel zichtbaar. Het is grappig om te zien hoe mensen daar soms compleet naast zitten.”"quote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zou het dan wel weer grappig zijn als wij het WEL weten.
Saboteur.quote:Op zondag 7 april 2013 20:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou de groep van Ben zorgt voor geld in de pot dus niemand van die groep is de mol
Ze hebben de steen onder de steen opgetildquote:
quote:
LOL dat vroeg ik mijzelf ook afquote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
HUh wat hebben politieagenten met emmertjes en schepjes te maken
inge , lange frans & saunders.. de rest ken ik nietquote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inge de Bruijn is toch niet zo moeilijk?
Mwa. Liever leuke mensen die je leert kennen dan deze Z artiesten.quote:
Playboy misschien of is ze nog geen 18?quote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef Cee het volgende:
Heeft Liza Sips zo weinig aanbiedingen op acteergebied dat ze aan al die reality tv dingen meedoet?
Ja deze staan wel gewoon op de privé pagina in de telegraafquote:
Hero Brinkman, Sylvia Geersenquote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
inge , lange frans & saunders.. de rest ken ik niet
Ik ken er wel wat meer helaas.quote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
inge , lange frans & saunders.. de rest ken ik niet
Dit.quote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa. Liever leuke mensen die je leert kennen dan deze Z artiesten.
Ik geloof ik ookquote:Op zondag 7 april 2013 20:09 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ken ze allemaal (en dat pleit vast niet voor me)
Omdat anders helemaal niemand een antwoord weetquote:
Ohja, Net 5 he, dat vergeet ik steeds.quote:Op zondag 7 april 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat anders helemaal niemand een antwoord weet
Dit is WIDM-de josti versiequote:
Daniël Boissevainquote:Op zondag 7 april 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik begin daniel nogiets te missen met zijn motherfokking olifant
Maar dan verkeerd gespeld.quote:Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef ChatGirl het volgende:
Wedden dat het 10-letterwoord 'de saboteur' is?
quote:
verwacht je niet hé dat een sbs productie op een teleurstelling zou uitdraaienquote:
Die valse hoop ook altijdquote:Op zondag 7 april 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verwacht je niet hé dat een sbs productie op een teleurstelling zou uitdraaien
Ja, die is wel leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 20:14 schreef RedFever007 het volgende:
Over saboteur gesproken, kent iemand dit spel?
[ afbeelding ]
Wel leuk om met wat meerdere mensen te spelen
Ik zou het wel leuk vinden als het bij 1 editie Saboteur zou blijven.quote:Op zondag 7 april 2013 20:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als over 10 jaar alle saboteurs nog een keer samen in een serie gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |