Je bent dus een manquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb zelf de vereniging voor openbaar poepen opgericht, gaat nog weer iets verder dan jouw idee dus. Wij pleiten voor openbare gelegenheden (scholen, overheidsgebouwen, musea) waarin vrij gepoept mag worden, en waar dus ook geen toiletten aanwezig zijn. Dit hoeft niet voor elk openbaar gebouw te gelden natuurlijk, met twee of drie gebouwen per stad zijn we al tevreden.
Mijn grootste droom is om ooit in een sterrenrestaurant te poepen, op zo'n zilveren dienblad het liefst![]()
Misschien kunnen we onze krachten bundelen om zo tot een tolerantere en openere samenleving te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent dus een manzou openbaar poepen makkelijker te accepteren voor je zijn als degene die het doet een man is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Ik twijfel niet aan je standpunt hoor, ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
zou openbaar poepen makkelijker te accepteren voor je zijn als degene die het doet een man is?
Ga je dan ook met een bakpop corn kijken hoe dat daar vervolgens een voertuig overheen dendert?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
Fijn, ik dacht ook altijd dat ik de enige was die dit deed. Ik beoefen deze sport op het spoor van de trein gezien er geen metro gaat. Wat trouwens ook kicken is is om te kakken op de linkerbaan van de snelweg
Ik probeer er meestal zelf overheen te rijdenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:45 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ga je dan ook met een bakpop corn kijken hoe dat daar vervolgens een voertuig overheen dendert?
Oh ja. Dan haal je eerst een nummertje en terwijl je wacht tot je aan de beurt bent hou je het zo lekker opn.quote:
ah ja, de gouwe ouwe 'de wc was verstopt, heus!' smoes, wie heeft hem niet gebruikt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
Ik was trouwens gister op kantoor aan het poepen, maar ik had blijkbaar een bolus van dusdanig niveau gedraaid dat hij niet met 1 keer spoelen weg was. Je zag hem nog zo liggen. Jammer genoeg kwam een collega er eerst achter
True story.
Ik quote de verkeerdequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had doorgetrokken, het wc papier was weg
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:30 schreef smitjew het volgende:
Ik was laatst gesnapt toen ik mijn drol aan het vervoeren was op het werk. Mijn idee was om het aan de aanzuig kant van zo'n mobile heater te smeren. Toen ik er bijna was kwam een collega om de hoe zeilen en zag de drol, ik had geluk dat er een prullenbak dichtbij was. Dus toen heb ik hem wijs gemaakt dat de wc verstopt was en ik hem moest ontstoppen.
Daar kwam ik op het nippertje mee weg.
Liefdequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef HaJee het volgende:
Als ik een paar stevige keutels heb gedraaid druk ik ze plat en leg ze klaar bij de voordeur. Zodra er een collectant verschijnt schuif ik zo'n harde platte in zijn/haar collectebus. Dat is voor mij de ideale manier om mijn liefde voor het poepen te delen met de samenleving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |