Ja, dat het echt bier in dat stadion was merkte je op een gegeven moment wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Zoals die gast die met z'n zoontje was. Beetje lopen schreeuwen naar de stewards op de trap met 2 pils in z'n klauwen hahaha.
Ja, volgens mij wel. Hij had zo'n Blijdorp sjaal om.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat het echt bier in dat stadion was merkte je op een gegeven moment wel.
Die kerel die er redelijk netjes uitzag bedoel je met het we love you Feyenoord? Die liet ook de helft van z'n bier vallen.
Dat schijnt tie op trainingen wel vaker te doen, maar in wedstrijden laat hij het nooit zien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Was vandaag op de training en bij het partij spel was Sissie toch een partij matig bezig. Kwam amper aan de bal en raakte alles kwijt. Kan begrijpen dat Koeman hem niet graag op de bank heeft. Daarnaast schoot Immers een paar keer fraai raak.
Wat heeft Boogerd met Feyenoord?quote:
Haha, daar ging zn ninja-editquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat heeft Boogerd met Feyenoord?
Nee man, was geen ninja. Las Tomato's reply pas later, toen had ik het pas door dat ik in het verkeerde topic zat.quote:
Als Immers gaat scoren dan zijn we kampioen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat schijnt tie op trainingen wel vaker te doen, maar in wedstrijden laat hij het nooit zien.
Dat zou een hoop punten en doelpunten schelen als hij eens zou gaan scoren.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Als Immers gaat scoren dan zijn we kampioen.
Lexie is een matige voetballer, maar enorm irritant om als tegenstander te hebben. Ik zie toch liever een echte voetballer op zijn plek.quote:
De hype was over hun ook groot idd, maar voetballend gezien vind ik Vilhena en Boëtius (veel) beter.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Boëtius vind ik minstens zo'n groot talent, misschien nog wel groter. Het inzicht van die jongen is geniaal maar werd dat een paar jaar geleden het begin ook niet over Wijnaldum en Fer geroepen?
Minder dan 2 jaar geleden kansloos 10e.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten vooral niet vergeten dat de club amper 3 jaar geleden op sterven na dood was. En sommige hier willen alweer "meedoen in de Champions League".
Van Marwijk hoeven we dus ook nooit meer serieus te nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |