Obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BADR HARI IS DE GROOTSTE BAAS DIE OOIT GELEEFD HEEFT
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BADR HARI IS DE GROOTSTE BAAS DIE OOIT GELEEFD HEEFT
Nee, vond trouwens z'n geprezen high kicks nooit echt zo geweldigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:34 schreef Kentoet het volgende:
Nu Crocop, ik ben benieuwd of hij nog steeds zo goed is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:34 schreef Kentoet het volgende:
Beetje naar de klote?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is alweer meer dan 2 jaar geleden.
Mooie stijl had hij altijd, complete vechter.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:36 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Nee, vond trouwens z'n geprezen high kicks nooit echt zo geweldig
Tyson werd uiteindelijk ontdekt in een jeugdgevangenis door een voormalig bokser die daar werkzaam was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja want dat weegt op tegen de stress, gezeik, hechtenis, gebrek aan fatsoenlijk voedsel, fatsoenlijk training, het zitten in een cel..
Kerel, stop asjeblieft..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tyson werd uiteindelijk ontdekt in een jeugdgevangenis door een voormalig bokser die daar werkzaam was.
Dat welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Mooie stijl had hij altijd, complete vechter.
quote:
De eerste ronde was niet echt wat, oud en te zwaar.quote:
Ja ik merk het en die knieen blijven maar komenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef Kentoet het volgende:
[..]
[..]
De eerste ronde was niet echt wat, oud en te zwaar.
Hij gaat zo neer op 1 van die knieën.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ja ik merk het en die knieen blijven maar komen
ik verwacht een comebackquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:45 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hij gaat zo neer op 1 van die knieën.
Vergeet het maar. Die moest jaren geleden al stoppen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:34 schreef Kentoet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |