#Nowdrinkingquote:
Stuur eens wat van je tracks als je wiltquote:
Echt waar? Je hoeft helemaal niet meer te werken deze week?quote:
Alleen morgenavond drie uurtjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar? Je hoeft helemaal niet meer te werken deze week?
Fokit, heb je al werk?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
#Nowdrinking
[..]
Stuur eens wat van je tracks als je wiltBen wel benieuwd
Schiet niet op. Wel klote voor je eigenlijkquote:
ja tog, alles voor stuquote:
Nope. Volgende week gesprek voor vrijwilligerswerkquote:
Heb weinig bijzondersquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
#Nowdrinking
[..]
Stuur eens wat van je tracks als je wiltBen wel benieuwd
Ja maar deze week is lekker weer. Volgende week weer veel werken en dan wordt het weer wat minder goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Schiet niet op. Wel klote voor je eigenlijk
Hoewel de vrijheid lekker is maar niets doen kost geld
Wat zou je willen gaan doen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Volgende week gesprek voor vrijwilligerswerk
waarom geen betaalde baan dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het wel lekker dat je niet veel hoeft te werkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar deze week is lekker weer. Volgende week weer veel werken en dan wordt het weer wat minder goed
Geen betaald werkquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat dat er amper is.quote:
nah op 18 jaar is het toch nog niet heel erg nodig om geld te verdienen tochquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Schiet niet op. Wel klote voor je eigenlijk
Hoewel de vrijheid lekker is maar niets doen kost geld
Heb je iig ervaring, staat goed op je CV ookquote:
jupquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het wel lekker dat je niet veel hoeft te werken
Supermarkt neemt niemand boven de 18 aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Altijd wel een supermarkt die nog iemand zoekt toch.
Ja, 15-16-jarigenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Altijd wel een supermarkt die nog iemand zoekt toch.
quote:
quote:
Hoiquote:
quote:
Daarom. Gaat me ook meer erom dat ik wat te doen heb ipv het geld.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je iig ervaring, staat goed op je CV ook
Wel als je daarmee je eigen studie moet betalenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
nah op 18 jaar is het toch nog niet heel erg nodig om geld te verdienen toch?
Hebben vast contract gekregen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
de meesten die ik daar zie werken zijn toch nog altijd 18-22 tbh...
en ouwe 40+ wijven.
krijg je toch een dinges voor. een lening.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel als je daarmee je eigen studie moet betalen
Voor hoeveel uur per week? Die hebben waarschijnlijk allemaal een 0 uren contract en moeten extreem flexibel zijn willen ze een paar uurtjes kunnen werkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
de meesten die ik daar zie werken zijn toch nog altijd 18-22 tbh...
en ouwe 40+ wijven.
Gewoon. Heb je niks aan. Stomme traditie vind ik. Vind het ok als andere mensen het doen hoor. Kan me niks schelenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ga je niet trouwen dan?
Dat moet je maar willen. Ik zou het geen prettig idee vinden om na mijn studie met een mega schuld te zitten als het anders kanquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
krijg je toch een dinges voor. een lening.
idk maar bij de appie zitten vooral doordeweeks erg veel ouwe tantes achter de kassa en bij de Deen, Aldi, Lidl en Jumbow al helemaal.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor hoeveel uur per week? Die hebben waarschijnlijk allemaal een 0 uren contract en moeten extreem flexibel zijn willen ze een paar uurtjes kunnen werken
De meeste zitten dat tegenwoordig toch wel. En je moet in de toekomst sowieso gaan lenen dus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet je maar willen. Ik zou het geen prettig idee vinden om na mijn studie met een mega schuld te zitten als het anders kan
Ik wil later ook niet trouwen hoor, vroeg me gewoon af waaromquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon. Heb je niks aan. Stomme traditie vind ik. Vind het ok als andere mensen het doen hoor. Kan me niks schelenMaar ik zie het nut niet ervan in. Mijn ouders zijn ook niet getrouwd en dat helpt denk ik ook mee
Ja dacht dat hij het tegen mij zeiquote:
Geen idee dan joh. Misschien zijn die te duur om te ontslaan na zoveel jarenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk maar bij de appie zitten vooral doordeweeks erg veel ouwe tantes achter de kassa en bij de Deen, Aldi, Lidl en Jumbow al helemaal.
Okequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil later ook niet trouwen hoor, vroeg me gewoon af waarom
Maar juridisch maakt het wel uit toch?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon. Heb je niks aan. Stomme traditie vind ik. Vind het ok als andere mensen het doen hoor. Kan me niks schelenMaar ik zie het nut niet ervan in. Mijn ouders zijn ook niet getrouwd en dat helpt denk ik ook mee
Samenlevingscontract?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar juridisch maakt het wel uit toch?
Stel dat je ouders ooit gaan scheiden, dan heeft je ma misschien niks meer..
Ja inderdaad, je houdt ook nog vrijheidquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Samenlevingscontractquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jajajaja echtquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi
Ja ik zei net op whatsapp dat tak 'ja' betekent in het Pools, en si betekent 'ja' in het Spaans.
Dus taksi = jaja.
Spaanstaligen lachen trouwens zo op MSN: jajajaja
Succesquote:
ja weet ik veel wat ik wilquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan willen?
Ja iddquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Omdat ze dat uitspreken als hahahaha
Maar het staat wel raar, want ik lees gewoon jajajaja
Kan je zelf je eigen regels opstellen en stuk goedkoper dan een trouwerijquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan willen?
Ja dat weet je verdommequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja weet ik veel wat ik wil
ik wil gewoon niet trouwen
'regels'quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je zelf je eigen regels opstellen en stuk goedkoper dan een trouwerij
Waarom doet ze daaraan mee eigenlijk? En alleen morgen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:18 schreef supersof het volgende:
M'n moeder doet morgen mee met de Ramadan
Lijkt me moeilijk als je zelfs geen water mag, s'ochtends heb ik vaak dorst.![]()
edit: dit is sjaakhaak
heh?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:18 schreef supersof het volgende:
Lijkt me moeilijk als je zelfs geen water mag, s'ochtends heb ik vaak dorst.![]()
edit: dit is blasjksjdkf
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:18 schreef supersof het volgende:
edit: dit is krabs
Dat is standaard sinds gisteren toen we gekke standaardPI's gingen doen om sarcasme aan te gevenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom is jouw PI een vraagteken?
Daar was ik niet bij?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat is standaard sinds gisteren toen we gekke standaardPI's gingen doen om sarcasme aan te geven
Vraagteken betekent dat het sarcastisch is of niet sarcastisch..
Mooi, waar ging het over?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:30 schreef badschaap het volgende:
toenet had ik een natuurkunde proefwerk. Was best makkelijk eigenlijk
aardbei?quote:
over arbeid en energiequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mooi, waar ging het over?
[..]
ok
aambeiquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
aardbei?
Het is 'waarbij?' 'aardbij!' en slagroom op een 'aardbei' en een kussen onder je 'aambei'. haha.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
aardbei?
Hij doet kb volgens mij, jij vwoquote:
Je werkt toch op de sociale werkplaats?quote:
Niet verwachtquote:
Heb ik voor scheikundequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik had het boek 'Pulsar' voor natuurkunde
Ooiquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer 'chemie overal' voor
Maar wel buskruit gemaakt als project
Nog ziekjes?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja
Hoi ik ben Hypo en ik kom je leven verpesten
* Hypocriet geeft handje
Je moet je rechterhand geven homoquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook!
Hoi ik ben Pizza ik heb geen leven
* Pizza_Pepperoni Pizza geeft linkerhand hand
pas op in het verkeer he, groetjes grquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
doei ik ga weer skeeleren. en boodschappen doen. groetjes
quote:
jawelquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij wast je handen nooit nee?
Yesquote:
quote:
quote:
Arabischquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
Als je met links én rechts kan schrijven, kan je Hebreeuws en Nederlands tegelijk schrijven naast elkaar.
Want Hebreeuws is toch van rechts naar links?
Veel plezier Superquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
doei ik ga weer skeeleren. en boodschappen doen. groetjes
ik ben gewoon jaloers jeweetquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn haters omdat ik swag heb
swag yolo
Neequote:
Je moeder ookquote:
ik wil zaterdag en ik wil het nuquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil vrijdag en ik wil het nu
Ik heb sinds vandaag weekendquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil vrijdag en ik wil het nu
maar maar ik wil vrijdag 17:30quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag weekend![]()
Maar vrijdagavond wel een deadline dus het hoeft van mij nog niet vrijdag te zijn
But that won`t scare mequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
I know that you're out of my league
wrm dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar maar ik wil vrijdag 17:30
17:30 wil ik ook wel want de deadline is dan al voorbijquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar maar ik wil vrijdag 17:30
Ik moest hieraan denken:quote:
klopt zou dus ook maar niets proberen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
nee. Blues luisteren. Omdat ziek. Dus blues.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
Maar toen bleek het er helemaal niet op te lijken
ik probeer ook niks bij homo's, geen zorgenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
klopt zou dus ook maar niets proberen.
waar kan ik heen, wil niet naar Chili, wil niet naar Chili, daar doen ze zo engquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik dan weg van huis ga
waarheeeeennnn?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik dan weg van huis ga
nee ik blijf lekkah in nederlandquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
waar kan ik heen, wil niet naar Chili, wil niet naar Chili, daar doen ze zo eng
is er leven op pluto? kan je dansen op de maan?
is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
SKINS OMGquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
Wat luister je nou muziek PP. Vindt je Skins niet leuk?
Dat lied kwam in m'n hoofd gewoonquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
gvd zeg wat je bedoeltquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naar de plek waar ik tegenwoordig elke vrijdagavond zit
werkse stewiequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond mensen![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee. Blues luisteren. Omdat ziek. Dus blues.
Oh wacht je zei pizzaquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
Ja jij bent een homoquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik probeer ook niks bij homo's, geen zorgen
die is gvd zo overratedquote:
Jawel vind het wel een leuke serie tbhquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
maar maar je moet zaterdag weer werken danquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jaquote:
Cassiequote:
ja maar pas om half 4 dus ga vanaf Tax naar mijn werk en daarna lekkah naar huisquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar maar je moet zaterdag weer werken dan?
dat is geen bluesquote:
Geen idee, niet gezienquote:
nooit skins gekekenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die moet je ook niet kijken. Alsjeblieft. Don't.
deze is tofquote:
moet het ooit nog eens gaan kijkenquote:
breaking bad nooit gezienquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
moet het ooit nog eens gaan kijken
maar school houdt me bezig, en muziek, en andere films en tv-series (breaking bad)
quote:
Nee ze is zoo lief, en vindt het echt zielig voor haar dat die Sid een kutautist isquote:
Wat ga jij haten op Sid verdommequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ze is zoo lief, en vindt het echt zielig voor haar dat die Sid een kutautist is
dat ze een lijk op gingen lossen in zuur, dat die knul het in de badkuip deedquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
moet het ooit nog eens gaan kijken
maar school houdt me bezig, en muziek, en andere films en tv-series (breaking bad)
ze is domquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ze is zoo lief, en vindt het echt zielig voor haar dat die Sid een kutautist is
Ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:02 schreef Conflict het volgende:
Hoi! Wie heeft een androidtelefoon en wil me ff helpen?
Ik had een android maar wat is er?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:02 schreef Conflict het volgende:
Hoi! Wie heeft een androidtelefoon en wil me ff helpen?
I did`nt eat for three days so I could be lovelyquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ze is dom![]()
Effy in de laatste paar seizoenen
Anorexiaquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I did`nt eat for three days so I could be lovely
maar maar ze zegt ergensquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I did`nt eat for three days so I could be lovely
Niet op de site en niet te vinden in de Play Storequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
http://www.trackr.nl/
Wil je eens kijken of je die app kan downloaden?
Wel realistisch programma, ik bedoel de meeste 'meisjes' doen het toch om die reden en snappen niet wat ze doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar maar ze zegt ergensdat ze zichzelf sneed omdat ze aandacht wilde
therefore is ze stom.
Kies hieronder welke soort telefoon je hebt:quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:05 schreef Conflict het volgende:
Ik gebruik die app al heel lang voor mijn bedrijfje, maar ik heb een iPhone update gedaan en nu kan ik hem niet meer uit de appatore downloaden. Als het via android wel gaat dan koop ik er wel een cheap toestelletje bij voor die app.
true that.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel realistisch programma, ik bedoel de meeste 'meisjes' doen het toch om die reden en snappen niet wat ze doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt niet normaal inderdaad. Ik vind Michelle alleen echt een hoerquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
true that.
Maar het is wel mooi om te zien hoe iedereen daar verknipt is en zo
SPOILERquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat ze een lijk op gingen lossen in zuur, dat die knul het in de badkuip deed
dat is dus echt heel erg kut he! Ik weet dt die gozer die dat heeft ontwikkeld een paar jaar geleden is overleden. Die app wordt niet meer onderhouden en staat al lang te koop.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Niet op de site en niet te vinden in de Play Store
Ik ben bijna klaar met de eerste afleveringquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
true that.
Maar het is wel mooi om te zien hoe iedereen daar verknipt is en zo
jij bent een hoerquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt niet normaal inderdaad. Ik vind Michelle alleen echt een hoer
is al jaren niet meer bijgehouden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kies hieronder welke soort telefoon je hebt:
Apple iPhone
Windows Mobile (zowel pocketpc als smartphone)
Java MIDP (o.a. Nokia toestellen)
Blackberry
http://www.trackr.nl/download/
ik wil spoileren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
You're going to fuck me later? As Michelle said?
Oh wow''quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
You're going to fuck me later? As Michelle said?
Niet doen, wat is dit trouwens, hij zoent haar opeens en zij doet er niets tegen, nu al fakequote:
is een iphone 4 oud?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
is al jaren niet meer bijgehouden.
Dan moet ik nu op zoek naar iemand die een oude iPhone heeft.
HOU OP MET HATEN OP CASSIE, IK WIL HAAR ADOPTEREN JAquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
DIE OH WOW![]()
DAT ZE MAAR EEN KEER STIKT IN HAAR GE-'OH WOW'
VIEZE PEDOFIEL.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HOU OP MET HATEN OP CASSIE, IK WIL HAAR ADOPTEREN JA
Nee je wilt haar alleen maar doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HOU OP MET HATEN OP CASSIE, IK WIL HAAR ADOPTEREN JA
ze slaapt gewoon in de logeerkamerquote:
but would you let me see beniet your beautifulllquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Ze is 1 jaar ouder dan mijquote:
Ik zou haar ook doen, snoeihard!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]je zou haar doen. Durf het eens te ontkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:11 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.nme.com/news/elton-john--2/69052[ afbeelding ]
prachtig jerquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
but would you let me see beniet your beautifulll
Fok-it zou iedereen doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]je zou haar doen. Durf het eens te ontkennen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou haar ook doen, snoeihard!http://en.wikipedia.org/wiki/Cassie_AinsworthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
jij en taxquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen wat is klef?
#serieuze vraag ditdat
Als het klefferig is, is het klef.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen wat is klef?
#serieuze vraag ditdat
Michellequote:
neuh wel vreemd als er andere mensen bij zitten..quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar serieus is kusjes geven op de knab klef?
Ik zou haar wel doen hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cassie_Ainsworth
Hoezo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
neuh wel vreemd als er andere mensen bij zitten..
waar andere mensen bij zijn?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar serieus is kusjes geven op de knab klef?
Ja tochquote:
waarom vreemd dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
neuh wel vreemd als er andere mensen bij zitten..
Ja leg dan uit waaromquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
nah dat is gewoon een beetje raar.
mijn mening.
wat bedoel je met het eerste? En kusjes op de wang ofzoquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ligt eraan wie en wat voor kusjes.
Dus je mag elkaar alleen kusjes geven in bed?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
nah gewoon, idk.
klef, bah bah dat doe je maar lekkahr in bed.
0/10 zou raken.quote:
jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je mag elkaar alleen kusjes geven in bed?
quote:
met ouders of zo is misschien. Nja. Ik kan het niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat bedoel je met het eerste? En kusjes op de wang ofzo
nee, maar niet op de bank waar heel veel mensen bijzitten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je mag elkaar alleen kusjes geven in bed?
Hey dit kan je nog proberen op android:quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
dat is dus echt heel erg kut he! Ik weet dt die gozer die dat heeft ontwikkeld een paar jaar geleden is overleden. Die app wordt niet meer onderhouden en staat al lang te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |