#Nowdrinkingquote:
Stuur eens wat van je tracks als je wiltquote:
Echt waar? Je hoeft helemaal niet meer te werken deze week?quote:
Alleen morgenavond drie uurtjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar? Je hoeft helemaal niet meer te werken deze week?
Fokit, heb je al werk?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
#Nowdrinking
[..]
Stuur eens wat van je tracks als je wiltBen wel benieuwd
Schiet niet op. Wel klote voor je eigenlijkquote:
ja tog, alles voor stuquote:
Nope. Volgende week gesprek voor vrijwilligerswerkquote:
Heb weinig bijzondersquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
#Nowdrinking
[..]
Stuur eens wat van je tracks als je wiltBen wel benieuwd
Ja maar deze week is lekker weer. Volgende week weer veel werken en dan wordt het weer wat minder goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Schiet niet op. Wel klote voor je eigenlijk
Hoewel de vrijheid lekker is maar niets doen kost geld
Wat zou je willen gaan doen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Volgende week gesprek voor vrijwilligerswerk
waarom geen betaalde baan dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het wel lekker dat je niet veel hoeft te werkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar deze week is lekker weer. Volgende week weer veel werken en dan wordt het weer wat minder goed
Geen betaald werkquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat dat er amper is.quote:
nah op 18 jaar is het toch nog niet heel erg nodig om geld te verdienen tochquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Schiet niet op. Wel klote voor je eigenlijk
Hoewel de vrijheid lekker is maar niets doen kost geld
Heb je iig ervaring, staat goed op je CV ookquote:
jupquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het wel lekker dat je niet veel hoeft te werken
Supermarkt neemt niemand boven de 18 aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Altijd wel een supermarkt die nog iemand zoekt toch.
Ja, 15-16-jarigenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Altijd wel een supermarkt die nog iemand zoekt toch.
quote:
quote:
Hoiquote:
quote:
Daarom. Gaat me ook meer erom dat ik wat te doen heb ipv het geld.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je iig ervaring, staat goed op je CV ook
Wel als je daarmee je eigen studie moet betalenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
nah op 18 jaar is het toch nog niet heel erg nodig om geld te verdienen toch?
Hebben vast contract gekregen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
de meesten die ik daar zie werken zijn toch nog altijd 18-22 tbh...
en ouwe 40+ wijven.
krijg je toch een dinges voor. een lening.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel als je daarmee je eigen studie moet betalen
Voor hoeveel uur per week? Die hebben waarschijnlijk allemaal een 0 uren contract en moeten extreem flexibel zijn willen ze een paar uurtjes kunnen werkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
de meesten die ik daar zie werken zijn toch nog altijd 18-22 tbh...
en ouwe 40+ wijven.
Gewoon. Heb je niks aan. Stomme traditie vind ik. Vind het ok als andere mensen het doen hoor. Kan me niks schelenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ga je niet trouwen dan?
Dat moet je maar willen. Ik zou het geen prettig idee vinden om na mijn studie met een mega schuld te zitten als het anders kanquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
krijg je toch een dinges voor. een lening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |