En je 'lichtzwaard'?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:53 schreef Ang3l het volgende:
*komt aanrennen met een stormtrooperhelmpje*
Ik zie het zo voor mequote:Op woensdag 6 maart 2013 12:53 schreef Ang3l het volgende:
*komt aanrennen met een stormtrooperhelmpje*
Who's your daddy?quote:
Waarom niet? Er zijn voldoende Jedi's afgemaakt door troopers, zullen vast de sabers mee hebben genomen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Stormtroopers met een lightsaber?
Die kloontjes zijn veel te sloom om zo'n lightsaber te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn voldoende Jedi's afgemaakt door troopers, zullen vast de sabers mee hebben genomen.
Als jij ongewapend tegenover een kleuter staat met een saber, kun je alsnog je poten kwijt raken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die kloontjes zijn veel te sloom om zo'n lightsaber te kunnen gebruiken.
Neh, gewoon een steen tegen zijn hoofd gooien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij ongewapend tegenover een kleuter staat met een saber, kun je alsnog je poten kwijt raken.
Ja man, in Star Trek heeft toch iedereen zo'n ding in de kast liggen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Stormtroopers met een lightsaber?
Ik wil er een.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsjeblieft, niet hier ook al van die pug-meuk. Wat een kutbeesten zijn dat.
Waterig, maar zon nonetheless!quote:
En dan wel jezelf zijn mama noemen, en er allerlei leuke kleertjes voor halen, en vooral heel veel foto's van het beest op FB zetten.quote:
Zoals van een kat en zo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan wel jezelf zijn mama noemen, en er allerlei leuke kleertjes voor halen, en vooral heel veel foto's van het beest op FB zetten.
In totaal misschien 2 foto's van mijn kat, in jaren tijd. Get over it damnit!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals van een kat en zo.
Of nog erger: Een eigen FB pagina voor openen!
2 (ex) vrienden van me hadden dat
Gingen ze naar elkaar posten onder de naam van de kat.
Jezus crisis mensen!!!!!
Nu heb je mazzel dat je niet met een fanboy te maken hebt. Star Trek en stormtroopers door elkaar halen zou voor sommigen genoeg zijn om je levend te villen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja man, in Star Trek heeft toch iedereen zo'n ding in de kast liggen?
Waar je je maar druk om kan maken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals van een kat en zo.
Jezus crisis mensen!!!!!
Diezelfde mensen durven hun huis toch niet uit, dus het blijft bij Virtueel Villen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nu heb je mazzel dat je niet met een fanboy te maken hebt. Star Trek en stormtroopers door elkaar halen zou voor sommigen genoeg zijn om je levend te villen.
De vriendin van mijn broer heeft een facebook-pagina voor een zelfgemaakte knuffel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals van een kat en zo.
Jezus crisis mensen!!!!!
Goed punt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Diezelfde mensen durven hun huis toch niet uit, dus het blijft bij Virtueel Villen.
Ik hou me al in met mijn cavia's.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan wel jezelf zijn mama noemen, en er allerlei leuke kleertjes voor halen, en vooral heel veel foto's van het beest op FB zetten.
Haalde ik ze door elkaar? Oh my!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nu heb je mazzel dat je niet met een fanboy te maken hebt. Star Trek en stormtroopers door elkaar halen zou voor sommigen genoeg zijn om je levend te villen.
Ik maka me er niet druk om. Ik negeer die accounts gewoonquote:
Ach welnee. Star Trek en Star Wars krijgen dezelfde regisseur, dus da's 1 pot nat straks.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
I'll never get over you, NEVAHHH!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In totaal misschien 2 foto's van mijn kat, in jaren tijd. Get over it damnit!
Steriliseren voordat het zich voortplant!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De vriendin van mijn broer heeft een facebook-pagina voor een zelfgemaakte knuffel..
WAcht even, je blijft voor altijd gek op mij, maar al sinds je geboorte mag ik niet mijn ding in je mond leggen. Mixed signals much?quote:
when am i invited?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik haat foodgawker, ik wil alleen nog maar koken
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
when am i invited?
Ik blijf koken matig vinden
Af. Mine.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Mental note: dochter van chefkok is een pré.
Juich niet te snel, het houdt ook in dat ik goed ben met messen. En lastig met vleesch.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Mental note: dochter van chefkok is een pré.
Same, vind er geen kont aan. Eten, dat is de shit!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
when am i invited?
Ik blijf koken matig vinden
voor anderen is goed,.so like i said when am i invited?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik niet, ik vind het zo leuk! Vooral voor anderen, dat zal ik wel van mijn vader geerfd hebben (was chefkok).
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor anderen is goed,.so like i said when am i invited?of n missbkooktrpsc-meet 8)
jij vindt t leuk zeg jequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jullie willen me allemaal misbruiken. Ketenen aan het fornuis en koken!
Vriendje zegt alles om in je broek te komen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:32 schreef missbehavin het volgende:
Vriendje zegt altijd dat ik mijn ajam ketjap moet gaan verkopen
Ja oke, dat is dan ook wel weer zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij vindt t leuk zeg jeen wij houden van lekker eten,.1+1=2 dan natuurlijk
Dat komt ie toch al welquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriendje zegt alles om in je broek te komen!
en je krijgt gewoon t blinde vertrouwen dat t ook echt lekker isquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, dat is dan ook wel weer zo
En de groepshoon als jullie het niet te vreten vindenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en je krijgt gewoon t blinde vertrouwen dat t ook echt lekker is
Daar is ie vriendje voor toch?quote:
quote:
Ach, ze brandt in hel.quote:
Lekker warm! Oh en: BBQ!quote:
NIET? Ben jij Maria niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja eh, ik ben Maria toch niet. Shouldn't come as a surprise MM...
Ik weet het, het zal mijn vrome uitstraling wel zijn. Sorryquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
NIET? Ben jij Maria niet?![]()
Dit moet ik even.verwerken hoor
......................quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het, het zal mijn vrome uitstraling wel zijn. Sorry
Aaah I love you too babyquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
......................
Girl, when you open your mouth a forked tongue comes out. You ain't no Maaaaaary!!!
Haha begin jij ook al?quote:
...nu doe je net alsof je dat vervelend zou vinden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jullie willen me allemaal misbruiken. Ketenen aan het fornuis en koken!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...nu doe je net alsof je dat vervelden zou vinden.
Ik zou niet graag willen vervellen neequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...nu doe je net alsof je dat vervelden zou vinden.
Wen er maar aanquote:
I'm just too damn cutequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Wel sympa van MissB dat ze aanbiet om de nieuwe [singles]-meet bij haar te doen en dat zij dan voor ons allemaal kooktZo is ze, die MissB
quote:
Als je je kinderen in hun kamer opsluit heb je helemaal geen traphekje nodig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:19 schreef missbehavin het volgende:
Op het nieuws: 'Huis vol boobytraps', over dat ouders vaak geen traphekje hebben enzo.. Ik stel me dan zo'n peuter voor me die door een huis a la The Collector kruipt
Dat hadden wij vroeger ook niet. Van een paar keer van de trap pleuren word je sterk. Overdreven gepamper allemaal tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:19 schreef missbehavin het volgende:
Op het nieuws: 'Huis vol boobytraps', over dat ouders vaak geen traphekje hebben enzo.. Ik stel me dan zo'n peuter voor me die door een huis a la The Collector kruipt
Ik kan me niet herinneren dat er bij ons ongelukken zijn gebeurd omdat de boel niet beveiligd was. We hadden wel een traphekje. De ongelukken die zijn gebeurd waren onze eigen schuldquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hadden wij vroeger ook niet. Van een paar keer van de trap pleuren word je sterk. Overdreven gepamper allemaal tegenwoordig.
Das alleen maar goed, toch?quote:
Toen ik nog heel klein was, zo hard eraf vallen dat ik over de reling ging en met een salto op mijn kont in de box belandequote:Op donderdag 7 maart 2013 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hadden wij vroeger ook niet. Van een paar keer van de trap pleuren word je sterk. Overdreven gepamper allemaal tegenwoordig.
Ik deed dat altijd zonder matras. Pijnlijk, maar ik vond mezelf erg tof.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:21 schreef missbehavin het volgende:
Wij gingen wel eens met een matrasje de trap af, wiehooo
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En met mij is ook niks raars aan de hand.
hey! hoe is het met jou?quote:
Mijn moeder heeft me als baby van de trap af laten vallen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen ik nog heel klein was, zo hard eraf vallen dat ik over de reling ging en met een salto op mijn kont in de box belande
In het huis waar ik van mijn 12de tot mijn 21ste woonde zo vaak naar beneden gehobbeld op mijn kont en zelfs een aantal keren bij het omhoog gaan naar achteren gevallen.
En met mij is ook niks raars aan de hand.
Volgens mij heb ik wel tig keer met mijn vinger tussen dat traphekje gezeten, dat dan weer welquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat er bij ons ongelukken zijn gebeurd omdat de boel niet beveiligd was. We hadden wel een traphekje. De ongelukken die zijn gebeurd waren onze eigen schuld
Alsof Q een reden nodig heeft om zich te gedragen als een krolse poes (en de dames doen alles voor de aandacht)quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat een liefde.
Is de lente begonnen of zo?
Ik had nog steeds mijn sjaal om vanmorgen. Niks lente.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat een liefde.
Is de lente begonnen of zo?
Zoonlief is eens op de punt van een strijkijzer gevallen, maar dat deed ie toch echt zelfquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me als baby van de trap af laten vallen.
Ik heb nog steeds een deuk in m'n schedel en een plekje aan de zijkant waar geen haar groeit.
Ik ben gewoon een heel gevoelig persoontje
En toen ie struikelde hield je niet snel dat strijkijzer er voor?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief is eens op de punt van een strijkijzer gevallen, maar dat deed ie toch echt zelf
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toen ie struikelde hield je niet snel dat strijkijzer er voor?
Wat tof!quote:
Ja. Dat krijg je er van als zo'n kind niet in zijn eigen bed wil slapenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef L-E het volgende:
[..]
En daar lag een strijkijzer hem op te wachten?
De winter was nog niet weg, mallerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat tof!!
Hier gaat ook alles tof.![]()
Alleen jammer dat de winter weer terug komt.
Dat zal 'm leren!quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Dat krijg je er van als zo'n kind niet in zijn eigen bed wil slapen
Maar dara had MissB NIETS mee te maken!!!!quote:
Het werkt beter dan niet legitimeren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Dat gedoe over die leeftijdsgrens en legitimatie bij de supermarkt voor alcohol weer.....
Dat werkt toch voor egen meter?
Vorige week: man en menneke bij de kassa met blikjes bier.
Menneke wil kopen. Nee te jong.
Man zegt: koop ik wel.
Samen kopen is samen legitimeren.
Menneke wordt weggestuurd door, man koopt bier, man krijgt bier mee
Ja sorry hoor
Nee nee, hij viel geheel zelf uit bed!quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dara had MissB NIETS mee te maken!!!!
Ja! Ik was niet eens in de buurtquote:
Ronanquote:
Een strijkijzer naast je bedquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Dat krijg je er van als zo'n kind niet in zijn eigen bed wil slapen
Ja, toen waren we heel klein behuisd, geen strijkplank en streek ik op bedquote:
Wat is dezequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:23 schreef Spezza19 het volgende:
Multitasken heet dat... Strijken terwijl je op z'n hondjes genomen wordt
Omdta je nu je groete broer of een willekeurige gewillige klant moet sturen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het werkt beter dan niet legitimeren.
Of op LL, met je <16 bandje. Als men echt wil, dan lukt het. Maar helemaal geen drempels, komt ook wat onverantwoordelijk over.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdta je nu je groete broer of een willekeurige gewillige klant moet sturen?
Mja, het is EEN drempel. maar als ze echt willen lukt het toch.
Zelfde als op stap de leeftijd nu verhogen naar 18.
Dan gaat toch iemand anders bier bestellen?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:23 schreef Spezza19 het volgende:
Multitasken heet dat... Strijken terwijl je op z'n hondjes genomen wordt
Ja dat ook ja. Alsof een LL medewerker dan t biertje uit de handen slaat van zo'n polsbandjesdragerquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of op LL, met je <16 bandje. Als men echt wil, dan lukt het.
Ja van de organisatie zelf, maar verder is het 1 grote wassen neusquote:Maar helemaal geen drempels, komt ook wat onverantwoordelijk over.
Ik kreeg mijn eerste drank van mijn oudersquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ook ja. Alsof een LL medewerker dan t biertje uit de handen slaat van zo'n polsbandjesdrager"MAG NIET!"
[..]
Ja van de organisatie zelf, maar verder is het 1 grote wassen neus
Misschien dat de ouders zich dan (naief) veiliger voelen.
Niks mis met het voortzetten van traditiesquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste drank van mijn ouders
Gaat niet lukken, geen kinderenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks mis met het voortzetten van tradities
Ik ook volgens mij. Sneeuwwitjequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde meer van jouw ouders op jouquote:
Mwah, niet echt anti-kind, wil ze gewoon niet zelf op de wereld zetten. Ik ben meer anti-ouders.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde meer van jouw ouders op jou
Ik weet dat jij net zo anti kind bent als ik
Shandyquote:
Ach je hebt je poezen toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, niet echt anti-kind, wil ze gewoon niet zelf op de wereld zetten. Ik ben meer anti-ouders.
Ja, lekker hoorquote:
Ik heb een Harry Potter scar op mijn voorhoofd van van de trap vallen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me als baby van de trap af laten vallen.
Ik heb nog steeds een deuk in m'n schedel en een plekje aan de zijkant waar geen haar groeit.
Ik ben gewoon een heel gevoelig persoontje
Ja gaat zijn gangetje.quote:
Avada kadavraaaaaahhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een Harry Potter scar op mijn voorhoofd van van de trap vallen.
Ik ook. Ik lustte niks. M'n moeder heeft de Baileys zowat door m'n strot gegoten. Ze vond het zo raar dat m'n zus en ik er niks van wilden weten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doen ze al jarenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja gaat zijn gangetje.
Moeten wij nou straks het land waar jij woont geld gaan geven?
Dat heb ik toen ik nog thuis woonde echt nooit gehad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer lag weleens op zaterdagnacht bezopen naast de pot, dat was dan weer het andere uiterste.
Wij woonden om de hoek van het uitgaansgebied, dus hij had twee minuten de tijd om te ontnuchteren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ik nog thuis woonde echt nooit gehad.
Misschien ook omdat ik, toen ik in weert ging stappen, 45 min moest fietsen en dus weer nuchter was bijna
En toen ik in Eindhoven ging stappen ging ik met de auto en dronk dus niet.
De dronken man-slet!quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij woonden om de hoek van het uitgaansgebied, dus hij had twee minuten de tijd om te ontnuchteren.
Ik hoefde ook niet ver, maar ik bleef gewoon net zolang rondjes om het blok lopen tot ik nuchter genoeg was.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij woonden om de hoek van het uitgaansgebied, dus hij had twee minuten de tijd om te ontnuchteren.
Da's een kutexcuus hequote:Op donderdag 7 maart 2013 12:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik was gewoon nooit zo'n zuiper. Nu pas
En dan nog hou ik die hetero's niet bij, maar hey... ikw eeg ook maar 63kg!
Maar wel een geldigquote:
Is ie knap is ie leuk is ie sexy is ie slim?quote:
Well... no. Oh wat zou ik jou toch eens graag onder de tafel drinkenquote:
Gewenning, vetpercentage e.d. zijn echt wel dingen die meetellen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Well... no. Oh wat zou ik jou toch eens graag onder de tafel drinken
quote:Lichaamsgewicht
Het drinken van dezelfde hoeveelheid alcohol zal voor een man met een laag lichaamsgewicht een hogere alcoholemie opleveren dan voor een dikkere man. Voor vrouwen geldt hetzelfde: bij het drinken van eenzelfde hoeveelheid alcohol zal het lichaamsgewicht een rol spelen in het alcoholpromillage (hoeveelheid alcohol in het bloed uitgedrukt in promille).
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewenning, vetpercentage e.d. zijn echt wel dingen die meetellen hoor
No. I'm calling you 63kg.quote:
Hahaha, zou wel de hakken verklaren. Maar nee, 1.75quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No. I'm calling you 63kg.
Maar misschien ben je wel 1.02m hoog
RIP aan de nabestaanden!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net een voetbal aangereden.
RIP voetbal
je bent toch wel boos uitgestapt en hebt de bal lek gestoken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kind dat gelukkig op de stoep bleef staan
En mijn arme hart
Nee, eerst even de auto aan de kant gezet, kind op de stoel gespot, bal lag achter me dus zat niet klem onder m'n auto want het maakte wel een heel raar geluid en toen ben ik weer doorgeredenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent toch wel boos uitgestapt en hebt de bal lek gestoken?
geen schadeformulier voor de bal ingevuld?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, eerst even de auto aan de kant gezet, kind op de stoel gespot, bal lag achter me dus zat niet klem onder m'n auto want het maakte wel een heel raar geluid en toen ben ik weer doorgereden
Hee, ik kijk jou er niet op aan maar veel vertalingen zijn nu eenmaal kut met perenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met jou praat ik niet meer
GAM / SimCity 5 #39 - Nog maar heel eventjes...
Jij ergert je dus ook aan mijn werkquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En daar erger jij je als prof ook gewoon kapot aan.
Als het slecht is denk ik wel meteen altijd aan jouquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ergert je dus ook aan mijn werkWant je hebt vast wel eens wat van mij gelezen.
Waar ik me aan erger is als er dingen weggelaten worden en daardoor nuances weg vallen of erger, het gewoon onzin wordt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ergert je dus ook aan mijn werkWant je hebt vast wel eens wat van mij gelezen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het slecht is denk ik wel meteen altijd aan jou
Wat ben je toch een gevoelig meisje!quote:
Nee, want ik kijk nooit tv enzoquote:
Vertelquote:
PM/mailquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Da kan ik helaas niet zeggen maar je hebt iets in huis
Amateurporno?quote:
waarom mag dat niet?quote:
Dat verklaart de problemen met SimCityquote:
Dat valt wel mee, maar ze kunnen heel slecht voorspellen (of willen geld besparen op de serverkosten).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik dacht dat er bij EA alleen maar mongooltjes werken.
Ik gok het laatste. Die drukte hadden ze makkelijk kunnen voorspellen aan de hand van de pre-sales.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar ze kunnen heel slecht voorspellen (of willen geld besparen op de serverkosten).
Dat is zo afgesproken, maar ik vertaal ook boeken, handleidingen, persberichten en games.quote:
Die lees ik ook nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is zo afgesproken, maar ik vertaal ook boeken, handleidingen, persberichten en games.
Plaatjesquote:
Ik snap het niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is zo afgesproken, maar ik vertaal ook boeken, handleidingen, persberichten en games.
O nee dat is gewoon zo afgesproken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap het niet?
wat hebben ze er aan als jij niet mag zeggen dat jij dat vertaald hebt?
maar ik bedoel dat ik niet snap wie er baat bij heeft om het zo af te spreken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee dat is gewoon zo afgesproken.
Feit blijft dat ik regelmatig op de pik getrapt word omdat mensen altijd lopen te zeiken over vertalingen en dat ben ik soms even zat.
Daar hebben ze Tena Lady voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Om te voorkomen dat er bepaalde dingen lekken.
Kan ik die ook onder m'n auto leggen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben ze Tena Lady voor uitgevonden.
Volgens mij blijft het druilerig en somber weer en wordt het vanaf morgen weer wintersquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
Word het vandaag trouwens weer heerlijk weer mijn liefjes?
want als ik zo klaar ben met mijn opdracht heb ik mezelf lekker de rest van de dag vrij gegeven
Ik kan niet wachten tot het echt goede weer! Lekker even met een boekje naar buiten en zo
maar dat is niet eerlijk want ik heb alleen vandaag en dit weekend een beetje tijdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het druilerig en somber weer en wordt het vanaf morgen weer winters
Natuurlijk! Zo lang het geen pallet vol is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik die ook onder m'n auto leggen?
Ik had zin om plantjes te kopen en te potten enzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is niet eerlijk want ik heb alleen vandaag en dit weekend een beetje tijd
Ik geloof dat het 18 graden gaat worden vandaagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
Word het vandaag trouwens weer heerlijk weer mijn liefjes?
want als ik zo klaar ben met mijn opdracht heb ik mezelf lekker de rest van de dag vrij gegeven
Ik kan niet wachten tot het echt goede weer! Lekker even met een boekje naar buiten en zo
Wat is nu het moeilijkst om te doen? Handleidingen met allerlei technische praat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles wat technisch isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is nu het moeilijkst om te doen? Handleidingen met allerlei technische praat?
Precies voorspellen is moeilijk maar ze zullen wel gewoon bewust aan de (heel) krappe kant zijn gaan zitten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gok het laatste. Die drukte hadden ze makkelijk kunnen voorspellen aan de hand van de pre-sales.
Vandaag moet het nog even goed zijn, eerste terrasbezoek van het jaar zit in de planning voor vanmiddag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is niet eerlijk want ik heb alleen vandaag en dit weekend een beetje tijd
De reviews die je op de grote gaming sites vindt zijn voor 99% vóór de release gemaakt vermoed ik, nu een review maken zou een lastige klus wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Maar de reviews blijven eeuwig online staan, daar word je ook niet vrolijk van denk ik.
Ik moest het helemaal bij mijn collega's gaan zoekenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:28 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog steeds niemand zover kunnen krijgen mee te gaan terrassen.
Ik heb niemandquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest het helemaal bij mijn collega's gaan zoeken
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest het helemaal bij mijn collega's gaan zoeken
Dat kan wel kloppen, want de dag is al over de helft.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:10 schreef KomtTijd... het volgende:
pfff zo, ik ben ook eens op weg naar mijn werk. Denk dat ik aan een halve dag wel genoeg heb vandaag.
De pers kreeg vorgie maand de mogelijkheid twee dagen op kantoor van EA te reviewen op aparte servers (of iig opengezet voor alleen die mensen die er aanwezig waren). Wij hebben dat niet gedaan, want het is geen final build, het is geen echte omgeving waarin je speelt etc.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De reviews die je op de grote gaming sites vindt zijn voor 99% vóór de release gemaakt vermoed ik, nu een review maken zou een lastige klus worden.
Tis gewoon bewolkt hierquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
he? hier wel hoor! en zo ver ben jij niet van mij vandaan
naja bewolkt maakt toch niet zo heel veel uit? als het maar lekker warm is enzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis gewoon bewolkt hier![]()
Hopen dat er boven de Korte Heuvel een blauw plekje hangt dan
Jij leest seksboekjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind alles wat CL vertaald heeft heel goed gedaan
ja, maar alleen voor de vertalingenquote:
Red Ears?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, maar alleen voor de vertalingen
ga er dan gewoon niks mee doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Yaaaay, ik heb weer een onbereikbare vent gevondenWHOOHOOOO!!!!
Ik leer zo weinig van mezelf he
ja maar dan ook niet zeuren verderquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Ja zeg hallo, heb je z'n buikspieren gezien?!
Ik zeur nietquote:
Whehe, nee dat is slechts een bepaalde subsoort van ons volk hoor, die dat heeft. De muscle-mary's.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
en al die homos hebben buikspieren dus er is vast ook wel een vrijgezelle homo met een strakke buik te vinden
eentje met een papbuik is zeldzamer
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
en al die homos hebben buikspieren dus er is vast ook wel een vrijgezelle homo met een strakke buik te vinden
eentje met een papbuik is zeldzamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:18 schreef Tegan het volgende:
[..]BearsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:
Hoezo is hij onbereikbaar dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, nee dat is slechts een bepaalde subsoort van ons volk hoor, die dat heeft. De muscle-mary's.
En hij is vrijgezel
Zeg, ga nou niet smart-ass tegen mij lopen doen hee, Miss ikw eet niet hoe ik een link moet kopieren en plakkenquote:
*hoestchicagohoest*quote:
Ja, blame Fokquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ga nou niet smart-ass tegen mij lopen doen hee, Miss ikw eet niet hoe ik een link moet kopieren en plakken
Deze reactie was van tijdens je ninja-edit
gezondheidquote:
De mijne begint, en ik moet vanavond zingenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:23 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij is mijn keelpijn eindelijk voorbij![]()
.
Ja is het een keer geen hetero, woont'ie in chicagoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:33 schreef missbehavin het volgende:
Heeft mijn schatje een buitenlands liefje gevonden ja?
Het arme dingquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja is het een keer geen hetero, woont'ie in chicago
Uhuquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:33 schreef missbehavin het volgende:
Heeft mijn schatje een buitenlands liefje gevonden ja?
Ja hey hallo, jij schiet niet op!quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu
Maar 't is een negert.
Da mag nie he, rassen mixen?
Of wacht, we mixen niks
Waarmee?quote:
Welk deel?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mijn kind is maar 1/4 Nederlands
Het Haagse deelquote:
Gaat dat wel passen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu
Maar 't is een negert.
Da mag nie he, rassen mixen?
Of wacht, we mixen niks
quote:
Wijze les: Spot niet met mij want ik spot net zo hard en smeriger terugquote:
welke zender heb je opstaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal van die zeikmuziek op de radio omdat het vrouwendag is
Muziek aangevraagd door vrouwen
Op 3FM hebben ze Sonnentanz tot megahit gebombardeerd. Dacht al toen ik ik 'm voor het eerst hoorde direct: Dat wordt de volgende.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Q....... tja dat verklaart veelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q, maar ik denk dat ik even overstap op Studio Brussel
Ja is ook echt een dansen in de zon muziekjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op 3FM hebben ze Sonnentanz tot megahit gebombardeerd. Dacht al toen ik ik 'm voor het eerst hoorde direct: Dat wordt de volgende.
https://soundcloud.com/pomdeterrific/pomdeter-call-me-a-holequote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Met CL?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Weekend.
Ekstra weekend.
Dinsdag een date [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |