En je 'lichtzwaard'?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:53 schreef Ang3l het volgende:
*komt aanrennen met een stormtrooperhelmpje*
Ik zie het zo voor mequote:Op woensdag 6 maart 2013 12:53 schreef Ang3l het volgende:
*komt aanrennen met een stormtrooperhelmpje*
Who's your daddy?quote:
Waarom niet? Er zijn voldoende Jedi's afgemaakt door troopers, zullen vast de sabers mee hebben genomen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Stormtroopers met een lightsaber?
Die kloontjes zijn veel te sloom om zo'n lightsaber te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn voldoende Jedi's afgemaakt door troopers, zullen vast de sabers mee hebben genomen.
Als jij ongewapend tegenover een kleuter staat met een saber, kun je alsnog je poten kwijt raken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die kloontjes zijn veel te sloom om zo'n lightsaber te kunnen gebruiken.
Neh, gewoon een steen tegen zijn hoofd gooien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij ongewapend tegenover een kleuter staat met een saber, kun je alsnog je poten kwijt raken.
Ja man, in Star Trek heeft toch iedereen zo'n ding in de kast liggen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Stormtroopers met een lightsaber?
Ik wil er een.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsjeblieft, niet hier ook al van die pug-meuk. Wat een kutbeesten zijn dat.
Waterig, maar zon nonetheless!quote:
En dan wel jezelf zijn mama noemen, en er allerlei leuke kleertjes voor halen, en vooral heel veel foto's van het beest op FB zetten.quote:
Zoals van een kat en zo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan wel jezelf zijn mama noemen, en er allerlei leuke kleertjes voor halen, en vooral heel veel foto's van het beest op FB zetten.
In totaal misschien 2 foto's van mijn kat, in jaren tijd. Get over it damnit!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals van een kat en zo.
Of nog erger: Een eigen FB pagina voor openen!
2 (ex) vrienden van me hadden dat
Gingen ze naar elkaar posten onder de naam van de kat.
Jezus crisis mensen!!!!!
Nu heb je mazzel dat je niet met een fanboy te maken hebt. Star Trek en stormtroopers door elkaar halen zou voor sommigen genoeg zijn om je levend te villen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja man, in Star Trek heeft toch iedereen zo'n ding in de kast liggen?
Waar je je maar druk om kan maken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals van een kat en zo.
Jezus crisis mensen!!!!!
Diezelfde mensen durven hun huis toch niet uit, dus het blijft bij Virtueel Villen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nu heb je mazzel dat je niet met een fanboy te maken hebt. Star Trek en stormtroopers door elkaar halen zou voor sommigen genoeg zijn om je levend te villen.
De vriendin van mijn broer heeft een facebook-pagina voor een zelfgemaakte knuffel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals van een kat en zo.
Jezus crisis mensen!!!!!
Goed punt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Diezelfde mensen durven hun huis toch niet uit, dus het blijft bij Virtueel Villen.
Ik hou me al in met mijn cavia's.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan wel jezelf zijn mama noemen, en er allerlei leuke kleertjes voor halen, en vooral heel veel foto's van het beest op FB zetten.
Haalde ik ze door elkaar? Oh my!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nu heb je mazzel dat je niet met een fanboy te maken hebt. Star Trek en stormtroopers door elkaar halen zou voor sommigen genoeg zijn om je levend te villen.
Ik maka me er niet druk om. Ik negeer die accounts gewoonquote:
Ach welnee. Star Trek en Star Wars krijgen dezelfde regisseur, dus da's 1 pot nat straks.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
I'll never get over you, NEVAHHH!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In totaal misschien 2 foto's van mijn kat, in jaren tijd. Get over it damnit!
Steriliseren voordat het zich voortplant!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De vriendin van mijn broer heeft een facebook-pagina voor een zelfgemaakte knuffel..
WAcht even, je blijft voor altijd gek op mij, maar al sinds je geboorte mag ik niet mijn ding in je mond leggen. Mixed signals much?quote:
when am i invited?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik haat foodgawker, ik wil alleen nog maar koken
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
when am i invited?
Ik blijf koken matig vinden
Af. Mine.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Mental note: dochter van chefkok is een pré.
Juich niet te snel, het houdt ook in dat ik goed ben met messen. En lastig met vleesch.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Mental note: dochter van chefkok is een pré.
Same, vind er geen kont aan. Eten, dat is de shit!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
when am i invited?
Ik blijf koken matig vinden
voor anderen is goed,.so like i said when am i invited?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik niet, ik vind het zo leuk! Vooral voor anderen, dat zal ik wel van mijn vader geerfd hebben (was chefkok).
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor anderen is goed,.so like i said when am i invited?of n missbkooktrpsc-meet 8)
jij vindt t leuk zeg jequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jullie willen me allemaal misbruiken. Ketenen aan het fornuis en koken!
Vriendje zegt alles om in je broek te komen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:32 schreef missbehavin het volgende:
Vriendje zegt altijd dat ik mijn ajam ketjap moet gaan verkopen
Ja oke, dat is dan ook wel weer zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij vindt t leuk zeg jeen wij houden van lekker eten,.1+1=2 dan natuurlijk
Dat komt ie toch al welquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriendje zegt alles om in je broek te komen!
en je krijgt gewoon t blinde vertrouwen dat t ook echt lekker isquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, dat is dan ook wel weer zo
En de groepshoon als jullie het niet te vreten vindenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en je krijgt gewoon t blinde vertrouwen dat t ook echt lekker is
Daar is ie vriendje voor toch?quote:
quote:
Ach, ze brandt in hel.quote:
Lekker warm! Oh en: BBQ!quote:
NIET? Ben jij Maria niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja eh, ik ben Maria toch niet. Shouldn't come as a surprise MM...
Ik weet het, het zal mijn vrome uitstraling wel zijn. Sorryquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
NIET? Ben jij Maria niet?![]()
Dit moet ik even.verwerken hoor
......................quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het, het zal mijn vrome uitstraling wel zijn. Sorry
Aaah I love you too babyquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
......................
Girl, when you open your mouth a forked tongue comes out. You ain't no Maaaaaary!!!
Haha begin jij ook al?quote:
...nu doe je net alsof je dat vervelend zou vinden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jullie willen me allemaal misbruiken. Ketenen aan het fornuis en koken!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...nu doe je net alsof je dat vervelden zou vinden.
Ik zou niet graag willen vervellen neequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...nu doe je net alsof je dat vervelden zou vinden.
Wen er maar aanquote:
I'm just too damn cutequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Wel sympa van MissB dat ze aanbiet om de nieuwe [singles]-meet bij haar te doen en dat zij dan voor ons allemaal kooktZo is ze, die MissB
quote:
Als je je kinderen in hun kamer opsluit heb je helemaal geen traphekje nodig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:19 schreef missbehavin het volgende:
Op het nieuws: 'Huis vol boobytraps', over dat ouders vaak geen traphekje hebben enzo.. Ik stel me dan zo'n peuter voor me die door een huis a la The Collector kruipt
Dat hadden wij vroeger ook niet. Van een paar keer van de trap pleuren word je sterk. Overdreven gepamper allemaal tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:19 schreef missbehavin het volgende:
Op het nieuws: 'Huis vol boobytraps', over dat ouders vaak geen traphekje hebben enzo.. Ik stel me dan zo'n peuter voor me die door een huis a la The Collector kruipt
Ik kan me niet herinneren dat er bij ons ongelukken zijn gebeurd omdat de boel niet beveiligd was. We hadden wel een traphekje. De ongelukken die zijn gebeurd waren onze eigen schuldquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hadden wij vroeger ook niet. Van een paar keer van de trap pleuren word je sterk. Overdreven gepamper allemaal tegenwoordig.
Das alleen maar goed, toch?quote:
Toen ik nog heel klein was, zo hard eraf vallen dat ik over de reling ging en met een salto op mijn kont in de box belandequote:Op donderdag 7 maart 2013 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hadden wij vroeger ook niet. Van een paar keer van de trap pleuren word je sterk. Overdreven gepamper allemaal tegenwoordig.
Ik deed dat altijd zonder matras. Pijnlijk, maar ik vond mezelf erg tof.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:21 schreef missbehavin het volgende:
Wij gingen wel eens met een matrasje de trap af, wiehooo
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En met mij is ook niks raars aan de hand.
hey! hoe is het met jou?quote:
Mijn moeder heeft me als baby van de trap af laten vallen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen ik nog heel klein was, zo hard eraf vallen dat ik over de reling ging en met een salto op mijn kont in de box belande
In het huis waar ik van mijn 12de tot mijn 21ste woonde zo vaak naar beneden gehobbeld op mijn kont en zelfs een aantal keren bij het omhoog gaan naar achteren gevallen.
En met mij is ook niks raars aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |