Die dag en nachtcreme is idd erg fijn,mijn tubes zijn bijna op maar haal ze wel weer,ik kan niet zoveel zooi verdragen met mijn gevoelige velletje maar dit is erg lekker spul,en voor die prijs lach ik me rotquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:33 schreef Mokkels het volgende:
Vandaag alweer bij de action geweest en alwéér shampoo en het andere wat ik niet mocht vergeten, vergeten mee te nemen..
Ik kwam nu voor cadeautjes: cupcake maker en cupcake mix zodat er gelijk gebakken kan worden.
De dagcrême van de action die van Pure&nature is super fijn! Hij ruikt ook lekker en trekt ook snel in!
Er staat op dat het met oranic aloë Vera is en met argan oil.
Hij is ook vrij van: parabenen, 'colorants'?, minerale olie, siliconen en 'phthales'?
In ieder geval: ik vind hem fijn!
Ze zijn fijn. Maar met de kou en regen heb ik er niks aan. Moet dan echt een vette nachtcrème op overdag,anders heb ik aardig wat schrale plekken. Daar is deze nachtcrème niet vet genoeg voor (gelukkig die van de lidl wel,ook een prijs om lekker over te lachen)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:33 schreef Mokkels het volgende:
Vandaag alweer bij de action geweest en alwéér shampoo en het andere wat ik niet mocht vergeten, vergeten mee te nemen..
Ik kwam nu voor cadeautjes: cupcake maker en cupcake mix zodat er gelijk gebakken kan worden.
De dagcrême van de action die van Pure&nature is super fijn! Hij ruikt ook lekker en trekt ook snel in!
Er staat op dat het met oranic aloë Vera is en met argan oil.
Hij is ook vrij van: parabenen, 'colorants'?, minerale olie, siliconen en 'phthales'?
In ieder geval: ik vind hem fijn!
O, gelukkig was ik niet de enige sukkel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ben poosje geleden ook Dasty gaan zoeken bij Action, door dat gepraat hier kreeg ik het idee dat het daar verkocht werd. Maar ik ben dus niet de enige die zich vergist heeft. Zoals eerder gezegd idd bij Wibra te koop.
Ik gebruik ook een creme, even denken welke het is, een dagcreme denk ik. Kost geen fluit en bevalt prima.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:53 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Die dag en nachtcreme is idd erg fijn,mijn tubes zijn bijna op maar haal ze wel weer,ik kan niet zoveel zooi verdragen met mijn gevoelige velletje maar dit is erg lekker spul,en voor die prijs lach ik me rot
zit die pure en nature dagcreme in een tube?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:53 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Die dag en nachtcreme is idd erg fijn,mijn tubes zijn bijna op maar haal ze wel weer,ik kan niet zoveel zooi verdragen met mijn gevoelige velletje maar dit is erg lekker spul,en voor die prijs lach ik me rot
Jupquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zit die pure en nature dagcreme in een tube?
gewichtjes voor om je enkelquote:
En daar worden je enkelbanden sterker van? Of is het gewoon om een work-out zwaarder te maken?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewichtjes voor om je enkel
ze staan op de vorige pagina geloof ik
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Succes...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:19 schreef Teslynd het volgende:
[..]
O, gelukkig was ik niet de enige sukkel.
Aan Wibra heb ik wat vage herinneringen. Misschien lukt het regelrecht naar de Dasty te lopen.
Ik denk het wel, er zit heel weinig troep in. Hij is wel voor de normale/combinatie huid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:16 schreef Mirjam het volgende:
En geschikt voor een gevoelige huid? Ik vlieg er maandag meteen heen
Ik ga morgen snel kijken of ik het kan vinden, klinkt perfectquote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik denk het wel, er zit heel weinig troep in. Hij is wel voor de normale/combinatie huid.
------------
Er zitten ook UvA/UVB filters in die beschermen tegen de zon. -aldus de achterkant.
ik kwam ze gisteren tegen bij de action, bij het gereedschap.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
doemediedanmaar(eigenlijk bedoelde ik zo'n rubberstootgeval dat je aan de muur vastschroeft. ik was net bij de gamma en daar vroegen ze er 6,50 voor
ammenooitniet dus.
maar zo'n rvs-geval zie ik dan nog wel zitten.
alleen gaan daar op den duur de rubber ringen van kapot, is mijn ervaring.
hij zit er al hoor! zal ik er een foto van makenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef loecje het volgende:
[..]
ik kwam ze gisteren tegen bij de action, bij het gereedschap.
*nu ff kijken hoe ik een foto vanaf mijn mobiel hier krijg*
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij zit er al hoor! zal ik er een foto van maken
Ik ga morgen ook kijken voor die crème.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik denk het wel, er zit heel weinig troep in. Hij is wel voor de normale/combinatie huid.
------------
Er zitten ook UvA/UVB filters in die beschermen tegen de zon. -aldus de achterkant.
Sta er net voor. Hegron is het merk. Pure & nature hydrating day creme. Normal and combined skin.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:03 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook kijken voor die crème.
Weet je toevallig hoe het merk heet? Ik zie daar wel s make up van het merk Max, is daar deze crème ook van?
En hij zit in een tube begreep ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |