Moeders hebben altijd gelijkquote:
juh maar er is een verschil tussen flaunten en ordinairquote:
Buizen in elkaar. Gronddeel deels vast op de grond zetten met haringen/grondpennen. Buizen erin DUWEN, nooit trekken. Vastzetten. Dan binnen- of buitentent bevestigen. Gronddeel goed vastzetten. Lijnen spannen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:55 schreef Cuppiecake het volgende:
Hoe we de tent opzetten? Op goed geluk!![]()
We beginnen met die buizen in elkaar te 'stoppen'. Dan gaan we die door de tent heen halen. Die pinnen in de onderkant er onderin douwen. Haha, ik weet allemaal niet hoe het heet. En dan omhoog gaan trekken en de haringen erin. En wat touwtjes spannen, maar daar zijn we geëindigd want het was allemaal niet zo handig gepland. We gingen om half 5 een grasveld zoeken en om 6 uur moest ik weer terug thuis zijn om aan het eten te beginnen dusja.
We hebben die tent trouwens tweedehands gekocht en er geen handleiding bij gehad!
Dat van dat gronddeel eerst neerleggen is wel een goed idee! En ik bedoel natuurlijk duwen, erdoorheen trekken kan niet eens.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Buizen in elkaar. Gronddeel deels vast op de grond zetten met haringen/grondpennen. Buizen erin DUWEN, nooit trekken. Vastzetten. Dan binnen- of buitentent bevestigen. Gronddeel goed vastzetten. Lijnen spannen.
en alles met een gesloten tentdeur doen om verkeerde spanning op ritsen te voorkomen
Ja, dat leer je wel als je je tent in een omgeving met veel wind op gaat zetten. Anders staat hij ineens een paar meter verderquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:44 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Dat van dat gronddeel eerst neerleggen is wel een goed idee! En ik bedoel natuurlijk duwen, erdoorheen trekken kan niet eens.
Absoluut, al verschillen de meningen over wat wel en niet ordinair is nog wel eensquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juh maar er is een verschil tussen flaunten en ordinair
True... Had gisteren een King Louie aan waarvan hier geroepen werd dattie meerekt en je er altijd in past, maar met mijn boobs was het in de verre verte niet meer charmant... Ordinair was een understatement geweestquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Absoluut, al verschillen de meningen over wat wel en niet ordinair is nog wel eens
Lijkt me erg lekker!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik denk dat ik dit vanavond ga maken als avondeten:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ne=Mexicaans&slim=on
Welke? Ik kan me overigens best voorstellen dat mijn decolleté nog wel eens als ordinair wordt betiteld. Maar over het algemeen doen andere vrouwen dat en boeit het me geen flikker... Als ik klachten ga krijgen van mannen, dan is het ernstigquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True... Had gisteren een King Louie aan waarvan hier geroepen werd dattie meerekt en je er altijd in past, maar met mijn boobs was het in de verre verte niet meer charmant... Ordinair was een understatement geweest
Je maakt een chili sincarne?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:55 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Lijkt me erg lekker!!
Mijn lijstje van vandaag:
O 1 volkoren met halvajam
T 1 volkoren met linera paté
L omelet van 1 eidooier, 2 eiwit, scheutje melk, ringetjes paprika, lepel lijnzaad, lepel havermout
op 2 volkoren met beetje curryketchup en toen nog 2 crackers met casselerib.
T weet ik nog niet
D chili concarne van kidneybonen, diverse groente, zilvervliesrijst, vega gehakt.
T yoghurt of kwark
We eten voor de tv ivm clubjes van de kinderen, eens kijken wie er merkt dat er geen echte gehakt inziten dan nog maar 175 gram in totaal ook.
Oh leuk!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:03 schreef Cuppiecake het volgende:
BananaPancake! Ik keek naar de tikkers en zag dat wij eigenlijk zo goed als hetzelfde doel hebben. Vroeg me af he, hoe lang ben jij?
check. Ik heb nou eenmaal een Fquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Welke? Ik kan me overigens best voorstellen dat mijn decolleté nog wel eens als ordinair wordt betiteld. Maar over het algemeen doen andere vrouwen dat en boeit het me geen flikker... Als ik klachten ga krijgen van mannen, dan is het ernstig
Ik heb mini-boobies, maar ik flaunt maar al te graag met de junk in my trunkquote:
Zeker! Dit is een beetje mijn doordeweekse standaard:quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:35 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb mini-boobies, maar ik flaunt maar al te graag met de junk in my trunk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft niet tot mijn navel, maar een coltrui hoeft nou ook weer niet
Tetten
disclaimer
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker! Dit is een beetje mijn doordeweekse standaard:netjes tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft niet tot mijn navel, maar een coltrui hoeft nou ook weer niet
Tetten
En zeker geen coltrui, daar krijg ik spontaan skischansspringideeën van
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Ik ben 1m75. En 68 is voor mij wss ook de max hoor! Maar wil t wel proberen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:10 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh leuk!1,77/1,78 en jij? Ik weet ook niet of 70 onwijs haalbaar is voor mij hoor. Vorige pogingen (
) bleef ik heel erg hangen rond de 78. Ik zie wel waar het schip strandt..
[..]
Zeker! Dit is een beetje mijn doordeweekse standaard:Dat vind ik eigenlijk nog best beschaafdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft niet tot mijn navel, maar een coltrui hoeft nou ook weer niet
Tetten![]()
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
er zijn mensen die er commentaar op hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:02 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog best beschaafd![]()
is dat zo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja wij waren BHmaat-genoten toch?
Je ziet alleen maar halsquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn mensen die er commentaar op hebbenben het daar ook niet mee eens, maar goed
van boven niet hoorquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van boven niet hoormaar als ik mijn webcam boven mijn kruimellade ga hangen midden op kantoor wordt t niet beter
Hoe kan je daar nou commentaar op hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn mensen die er commentaar op hebbenben het daar ook niet mee eens, maar goed
Hoe gaat het bij jou?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:48 schreef ejiraM het volgende:
[..]Maar dat is (in mijn geval iig
) nauwelijks te voorkomen. Als ik van boven geen cleavage wil zien moet ik aan de coltrui
Maar mijn boobies zijn dan ook zo huge dat ik soms de G al niet meer pas
. Grote voordeel is wel dat ik mijn buik van boven niet zie
jaloerse kutten zonder tetten!!!!!!!!!!111quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou commentaar op hebben
Slechtquote:
klinkt goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:48 schreef ejiraM het volgende:
[..]Maar dat is (in mijn geval iig
) nauwelijks te voorkomen. Als ik van boven geen cleavage wil zien moet ik aan de coltrui
Maar mijn boobies zijn dan ook zo huge dat ik soms de G al niet meer pas
. Grote voordeel is wel dat ik mijn buik van boven niet zie
[..]
Zeker! Dit is een beetje mijn doordeweekse standaard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft niet tot mijn navel, maar een coltrui hoeft nou ook weer niet
Tetten![]()
er is daar wel iets voor tegen de lust van snoep.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Worden jullie ook zo chagrijnig als je in een winkel bent en echt overal trek in hebt? Chocolade, snoep, toetjes, ben & jerry's etc etc. En dat je heel netjes tomaten in je mandje doet en yoghurt etc. En dan thuis komen en beteuterd merken dat je echt niets onverantwoords hebt gekocht. Eigenlijk zou je dan moeten juichen hè
ja!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Worden jullie ook zo chagrijnig als je in een winkel bent en echt overal trek in hebt? Chocolade, snoep, toetjes, ben & jerry's etc etc. En dat je heel netjes tomaten in je mandje doet en yoghurt etc. En dan thuis komen en beteuterd merken dat je echt niets onverantwoords hebt gekocht. Eigenlijk zou je dan moeten juichen hè
Ik hoop het!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
En dat komt wel goed Marije, de lente helpt ècht, en bijkomend voordeel is dat in de zomer en lente gezonde producten ruimer en goedkoper verkrijgbaar zijn. En als je het niet koud hebt heb je minder behoefte aan voedsel!
een paar frietjes is niet erg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja!
Ik voel me stoer! Kids en.man eten patatjes.. Ik eet sla met een eitje...
ik neem er ook wel een paar hoor.. Maar niet een.hele bak voor mij alleenquote:
Ik heb 85 F. Of 80F... Weet het niet meer uit mn hoofd en ben te lui om mn bh ervoor uit te trekkenquote:
I'm with her ^^quote:
Eigenlijk wel, maar ik voel met je meequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:16 schreef Isabeau het volgende:
1 kcal per steekquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou je met haken ook kcals verbranden.. krijg er wel spierpijn van haha!
Dan heb ik met het kussen toch al een kcal of 1500 verbrand!quote:
Hmmm dan moet ik met harp spelen ook wel wat verbranden. Je wilt mn handen/vingers niet zien, haha. Zo veranderd de afgelopen 4 jaar, stuk gespierder.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou je met haken ook kcals verbranden.. krijg er wel spierpijn van haha!
Ja hier stond vandaag in het teken van de MMM. Monsterlijke Maandelijkse Migraine.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef Zeester het volgende:
Ik kom net bij de WW vandaan, was gelijk gebleven deze keer. Is niet erg want het is that time of the month en dan heb ik dat eigenlijk altijd (en de hele chocoladereep die ik gisteren at heeft er vast ook wat mee te maken).
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Mijn vorige huisgenootje had ook Migraine en die was echt compleet van de wereld voor een dag. Zo sneu! Maar goed, ze at dan ook nietsquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hier stond vandaag in het teken van de MMM. Monsterlijke Maandelijkse Migraine.. Ok in mijn geval niet maandelijks want ik slik de pil een paar keer door tot spotting... maar alsnog
Ik zat net met eenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:13 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Mijn vorige huisgenootje had ook Migraine en die was echt compleet van de wereld voor een dag. Zo sneu! Maar goed, ze at dan ook niets
waarom neem je dan geen bakje kwark of glas fris met plak ontbijtkoek of vruchtensap?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan heb ik met het kussen toch al een kcal of 1500 verbrand!
Moet mijn snack a jacks en bros nog opeten.. Maar geen zin meer in.
waarom wel?quote:Op donderdag 7 maart 2013 06:35 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
waarom neem je dan geen bakje kwark of glas fris met plak ontbijtkoek of vruchtensap?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:12 schreef nectarientje het volgende:
Goodmorning!
Ik ben helemaal gelukkig. Drie weken bewuster eten (dus echt nog wel dat wijntje maar niet meer een rol koekjes) en de weegschaal stond gister op - 2,5 kg tov mn startgewicht :-)
Ik heb niet het gevoel dat ik er echt iets voor heb moeten laten, heel fijn.
Is het hier toch soort van commune? Ook ik zit in mn chocolate craving periode maar ik kan het nog af met een kiwi :-P
daar worden ook alle vrouwen tegelijk ongesteld Isaquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]en huh
Wat bedoel je met 'commune'
tenzij je altijd (zoals ik dus ) je een deel van je eten terugvind in je decolete. kruimeltjes van wasa crackers hebben volgens mij een hoger soortelijk gewicht dan wat ook en vallen altijd in mn bh...quote:
dat nemen we voor liefquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:56 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
tenzij je altijd (zoals ik dus ) je een deel van je eten terugvind in je decolete. kruimeltjes van wasa crackers hebben volgens mij een hoger soortelijk gewicht dan wat ook en vallen altijd in mn bh...
Goedemorgen.quote:
Ben ik wel met je eens. Imo zet WW een kader, waarbinnen je met je verschillende keuzes ook nog eens heel veel extra winst kunt behalen. Misschien niet eens in gewichtsverlies, maar toch oo echt in fitheid en gezondheid, dus ik zou zelf wel proberen die punten het grootste gedeelte van de tijd "gezond" in te vullen als ik er toch zo serieus mee aan de slag zou zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:04 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nou als je regelmatig een stuk of 6pnt gok ik (snack a j is 2)over hebt kun je beter iets vollere kwark o.i.d. nemen dan opvullen met wat chocolade en snack a jacks denk ik zoals ik laatst hoorde en las.
Maar t was maar als idee.
Natuurlijk kan dat...quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we nog even terug naar tietenIk MOET wel een beetje cleavage tonen, anders krijg ik het uniboob-effect, waardoor ik echt een soort tankvrouw lijk en ik moet ook jurkjes met een taille op mijn taille dragen, want anders lijk ik een zwangere hobbezak itt bootylicious currrrrrrrveh.
Zo nu ga ik chocola eten. Cause thats bout all I seem to be doing these days
ik kan er moeilijk omheen als ik me aankleedquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:54 schreef Cuppiecake het volgende:
Dat jullie zo bezig zijn met jullie voorgevels joh als je je aankleed. Had er nog nooit over nagedacht xD
Was ook niet vervelend bedoeld hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Verder heb ik niet regelmatig 6 punten over.
Aardappel groente vlees en een sausjequote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef Zeester het volgende:
Ik krijg zometeen een nieuw gasfornuis! Er waren al eeuwen 2 knoppen vastgeroest, dus ik moest het altijd doen met 2 pitten. Vandaag dus een nieuwe. Nu nog even een maaltijd bedenken waarvoor ik 4 pitten nodig heb voor vanavond, om het te vieren!
Dat heb ik ook een jaar gehad, echt ontzettend irritant. 1 pit deed het niet en 1 nauwelijks, alleen om iets warm te houden. En de pitten die het wel deden zaten boven elkaar dus 2 grote pannen was ook een ramp.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef Zeester het volgende:
Ik krijg zometeen een nieuw gasfornuis! Er waren al eeuwen 2 knoppen vastgeroest, dus ik moest het altijd doen met 2 pitten. Vandaag dus een nieuwe. Nu nog even een maaltijd bedenken waarvoor ik 4 pitten nodig heb voor vanavond, om het te vieren!
Hoe maak je vetarme kaassaus?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Aardappel groente vlees en een sausjeIk had gisteren bloemkool met aardappels, een kip cordon blue en vertarme kaassaus.. JUMMIE!
Haha is een pakje van maggi.. de kaassaus hebben ze nu ook vetarm.quote:
Ow bahquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha is een pakje van maggi.. de kaassaus hebben ze nu ook vetarm.
die heb ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben juist een uitgebreide koker. Ik zou het liefst een fornuis met 6 pitten en twee ovens willen. Maar goed, de keuken wordt nog even een paar jaar niet verbouwd.
oh, ik heb daar geen moeite meequote:Op donderdag 7 maart 2013 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
Emo-eter meldt zich!
Het loopt niet lekker op mijn werk hier en tegelijk schiet dus mijn 'ik MOET chocola'-level echt de lucht in.![]()
![]()
Gelukkig geen geld bij me en geen chocola hier, dus ik kan hooguit mijn pot pindakaas leeg lepelen, maar dat gaat zelfs mij te ver.
![]()
Idem. Is voor later, als ik groot ben en mn eigen huis kan kopen. Nu heb ik in mn woningbouwkeuken dit staan:quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben juist een uitgebreide koker. Ik zou het liefst een fornuis met 6 pitten en twee ovens willen. Maar goed, de keuken wordt nog even een paar jaar niet verbouwd.
Dat werkt voor mij niet, want ik ga me oprecht happy voelen als ik me mag volproppenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je gaat je alleen maar ellendiger voelen als je jezelf volpropt Be. Dan heb je namelijk nog een reden om je niet goed te voelen.
http://www.katheats.com/kaths-tribute-to-oatmealquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:54 schreef Zeester het volgende:
Ik wil misschien wel een x havermout proberen. Ik hoor hier zoveel goede verhalen over, maar heb het echt nog nooit gegeten. Kan jij douche-eendje, of iemand anders een soort van dummies guide to havermout geven? Ik heb namelijk echt geen idee, en misschien vind ik het wel onwijs vies enzo.
(Mijn moeder eet haar hele leven om 11 uur als tussendoortje Brinta, en ik heb dit altijd zo walgelijk gevonden. Maar m'n moeder weegt wel 55 kilo dus misschien werkt het wel heel goed)
Elke ochtend versquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:59 schreef Zeester het volgende:
Maar maak je dat dan elke ochtend vers, of maak je in 1x een hele boel en stop je het dan in de magnetron? Hoe werkt dat?
oh grossquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nah, er heeft gewoon een vogel op mijn schone kekke colbertje gescheten
Mwah, niet heel veel lekkerder. Maar ook niet viezer en gebruik dan liever appelstroop aangezien het ook nog wat ijzer bevat ipv gewone stroop wat puur suiker isquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat werkt voor mij niet, want ik ga me oprecht happy voelen als ik me mag volproppen(okok, ook dat heeft een grens, maar daar ga ik dan toch niet over heen)
Is dat lekker door de havermout, douche eendje?Moet ik ook eens doen dan!
Onze jumbo heeft het! Bij de surinaamse artikelen :-)quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik light kokosmelk kan kopen? Een normale winkel graag
Zal eens kijken, dank jequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Onze jumbo heeft het! Bij de surinaamse artikelen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wel zwart en eenvoudig, maar m'n taille én boezem pasten perfect. Jammer dat de maat die ik aan had net te klein was. Ben nu aan het zoeken of ik ergens een maat groter kan bestellen. Wat een gedoe, UK merk en geen zin in 20,- verzendkosten enzo. Blegh. Misschien maar als cadeautje voor mezelf bij -40 doen, maar vanochtend leek dat nog zo ontzettend ver weg, dat ik daar misschien niet op wil wachten...
[ Bericht 7% gewijzigd door Tink89 op 07-03-2013 15:32:44 ]K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
De AH heeft ook kokosmelk. En santen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Onze jumbo heeft het! Bij de surinaamse artikelen :-)
Ja maar ik zoek een light variant.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De AH heeft ook kokosmelk. En santen.
Collectif.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Welk merk is het? Leuke jurk! Doet me denken aan de Heidi Dress.
Oh, sorry. Overheen gelezenquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar ik zoek een light variant.
Oh, geweldig leuk!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:32 schreef Tink89 het volgende:
Overigens vind ik deze jurk ook erg leuk. Die is wat goedkoper en bovendien wel verkrijgbaar in mijn maat...
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:35 schreef Zeester het volgende:
Het nieuwe fornuis is geinstalleerd, heb er net al een heerlijk gekookt eitje van gehad. Het is echt veel beter dan mijn oude, want de knoppen zitten aan de onderkant ipv de zijkant, waardoor het volgens mij echt ruimer is! Heel erg fijn!
Idd...quote:
Dat snap ik, want het is heel irritant als je zo moet staan hannesen met pannen die net niet passen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]4 pitten
![]()
Ik heb dus echt bij Ikea staan meten wat de plaat met de grootste pitafstand was
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:35 schreef Zeester het volgende:
Die jurken zijn echt prachtig!! Ik wil ook wel een mooie jurk kopen, maar vind het een beetje zonde allemaal omdat ik nog steeeeds dezelfde maat heb als 18 kilo geleden, dus dat moet toch zeer binnenkort een x veranderen (en dan zit ik net met zo'n mooie jurk)!
Het nieuwe fornuis is geinstalleerd, heb er net al een heerlijk gekookt eitje van gehad. Het is echt veel beter dan mijn oude, want de knoppen zitten aan de onderkant ipv de zijkant, waardoor het volgens mij echt ruimer is! Heel erg fijn!
En Tink89, als je heel goed op je eten en bewegen hebt gelet, dan is die 1,1 kilo heus tijdelijk en hormonaal/vocht gerelateerd. Dus dan maak je volgende week gewoon een klapper!
Ik had dat ook wel hoor, dat m'n shirtjes opeens niet meer alleen aan gingen, maar ook pasten, maar de passende kleding van 18 kilo geleden kan ik nu echt niet meer... Hooguit wat tricotjurkjes ofzo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een leuke jurken!
[..]Hoe kan dat? Gemiddeld zegt men 1 maat per 5 kilo, dat vind ik soms wat optimistisch, maar 18 kilo móet je toch in je kleding merken? Of heb je altijd alleen maar broeken met elastieken banden gehad en die dan opgerekt to the max?
Ik merk het ook wel aan mijn kleding, dat zit allemaal vele malen beter, maar ik droeg inderdaad 90% vd tijd stretch rokjes met stretch leggings en stretch jurkjes. Ik droeg eigenlijk maar 1 broek, mijn werkbroek, en die is inmiddels wel echt te groot, maar de andere broeken passen nog, ze zijn ruim, maar een maat kleiner is ook weer optimistisch. Maar ik denk dat ik die op mijn dikst ook niet echt paste, maar droeg ze gewoon niet dus weet het niet zeker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een leuke jurken!
[..]Hoe kan dat? Gemiddeld zegt men 1 maat per 5 kilo, dat vind ik soms wat optimistisch, maar 18 kilo móet je toch in je kleding merken? Of heb je altijd alleen maar broeken met elastieken banden gehad en die dan opgerekt to the max?
Ben stiekem wel heel benieuwd hoe dat eruit ziet, alles stretch...? Ik draag ook wel stretch basics, maar stretchrokjes? Ligt er natuurlijk aan hoe zwaar je was, maar die moeten na 18 kilo toch ook een keer gaan lubberen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:42 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik merk het ook wel aan mijn kleding, dat zit allemaal vele malen beter, maar ik droeg inderdaad 90% vd tijd stretch rokjes met stretch leggings en stretch jurkjes. Ik droeg eigenlijk maar 1 broek, mijn werkbroek, en die is inmiddels wel echt te groot, maar de andere broeken passen nog, ze zijn ruim, maar een maat kleiner is ook weer optimistisch. Maar ik denk dat ik die op mijn dikst ook niet echt paste, maar droeg ze gewoon niet dus weet het niet zeker.
(en m'n kat liet net een natte scheet op m'n hand!!!!!)
Ik snap 'm. Draag zelf een compleet andere stijl, dus had even een plaatje nodigquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef Zeester het volgende:
Ik draag meestal deze rokjes:
[ afbeelding ]
Die zijn van sissyboy dus best kwaliteits-tricot, dat rekt terug, kennelijk.
Ik ben heel erg kritisch, heb vaak losse rokken en basic shirtjes... Vind heel veel van die 50ies jurkjes te bloot of m'n tetten passen er niet in. Zonder mouwen mag ook niet, moet minstens een kapmouwtje aan zitten enzo... Blijft meestal weinig overquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik draag echt alleen maar van die 50's inspired jurkjes
mooie klokrok er op
nou ja alleen maar is overdreven maar 80% van mijn garderobe is zo
Ik vind wel dat je overdreven kritisch bent hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg kritisch, heb vaak losse rokken en basic shirtjes... Vind heel veel van die 50ies jurkjes te bloot of m'n tetten passen er niet in. Zonder mouwen mag ook niet, moet minstens een kapmouwtje aan zitten enzo... Blijft meestal weinig over
Waah, vind net een superleuke Collectif jurk op marktplaatsEven mailen of ik 'm mag komen passen!
maar ik maak ze zelf dus dan is ie sowieso zoals je hem wilquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg kritisch, heb vaak losse rokken en basic shirtjes... Vind heel veel van die 50ies jurkjes te bloot of m'n tetten passen er niet in. Zonder mouwen mag ook niet, moet minstens een kapmouwtje aan zitten enzo... Blijft meestal weinig over
Waah, vind net een superleuke Collectif jurk op marktplaatsEven mailen of ik 'm mag komen passen!
Ah, die zag ik ook online... Leuke jurk, maar niks voor mij.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat dit een maat 12 is... even checken...
Zoveel verschilt ie toch niet met wat je postte?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah, die zag ik ook online... Leuke jurk, maar niks voor mij.
Bolero is btw ook wel een optie ja, alleen heb ik er nog geen gevonden die mooi zit. Zal nog eens op zoek gaan.
Die van jou heeft een hoge halslijn en geen mouwtjes. Vind 'm jou super staan, maar vind een hoge halslijn niet mooi met een bolero en wil geen blote armenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoveel verschilt ie toch niet met wat je postte?
die zwarte die je linkte van lindy bop heeft ook geen mouwtjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die van jou heeft een hoge halslijn en geen mouwtjes. Vind 'm jou super staan, maar vind een hoge halslijn niet mooi met een bolero en wil geen blote armen
True, daarom vind ik die van Collectif ook toffer...quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zwarte die je linkte van lindy bop heeft ook geen mouwtjes
Mooie petquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:08 schreef Zeester het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik zo ongeveer op m'n dikst. Als je naast Bastiaan v Schaik dik lijkt, dan moet je er echt wat aan doen.
Dat jurkje bv past nu ook nog prima, maar zit gewoon 1032892 x mooier. Ik ben eigenlijk vooral die hele buik en een hele hoop reet kwijt, zie er niet meer paar maanden zwanger uit
Dan vind ik het dapper dat je hem plaatst! En op naar gezond gewicht!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:13 schreef Zeester het volgende:
Ik vind dat echt de allernaarste foto die er is, dus wil er niet met m'n hoofd op. Ben daar gewoon echt zo onwijs veel te zwaar en er ook duidelijk heel erg niet mee op m'n gemak (wat wil je op de fashion week waar 50 kilo al te zwaar is)
nee vijftien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Huh, zit er nog 20 kilo tussen de tweede en de derde foto? Dat kan helemaal niet!
ik ben die rechter hequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:43 schreef Zeester het volgende:
Wauw, wat een verschil kan 20 kilo maken dan! Je ziet er echt super uit nu. Beter ook dan op die 'doel' foto vind ik!
ik heb corrigerend ondergoed ontdektquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je dan nu gewoon meer spiermassa ofzo? Ik zie echt niet zo'n groot verschil hoor.
Oh dat vind ik zo vreselijk zitten.. Heb nu wel fijne hempjes van miss etam, maar dan houd het bij mij ook op met corrigerend ondergoed.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb corrigerend ondergoed ontdekt
wat heb je nog meer nodig dan zo'n hemdje dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik zo vreselijk zitten.. Heb nu wel fijne hempjes van miss etam, maar dan houd het bij mij ook op met corrigerend ondergoed.
Naja ik had altijd hempjes van hema, die kropen als een gek op.. Je heb die "lange" onderbroeken.. Ik vind corrigerend ondergoed eigenlijk nooit lekker zitten..quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je nog meer nodig dan zo'n hemdje dan?
Thnx! Ik bak er denk ik ook nog lekker champignons bij! Mmmmm!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
rose, met een beetje zout en peper
oh, daar heb ik nooit last van bij hema hemdjes, had je wel de juiste maat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja ik had altijd hempjes van hema, die kropen als een gek op.. Je heb die "lange" onderbroeken.. Ik vind corrigerend ondergoed eigenlijk nooit lekker zitten..
ik wil hier nog even op ingaan trouwens. Op mijn nu-foto heb ik een BMI van ruim dertig. Op mijn streeffoto een BMI van rond de 25 met een maat 38-40.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:51 schreef J0ycie88 het volgende:
SQ, vind je er nu al super uitzien, en zou niet doorgaan tot de 3e foto..
Naja laat ik het zo zeggen dat ik het wel knap vind dat je dat nastreefd hoor! Maar ik had je echt geen BMI van 30 gegeven op die nu foto.. En weet niet welke maat je nu heb qua kleding maar op de foto gok ik een maat 42, maar als ik er gruwelijk naast zit sorryquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil hier nog even op ingaan trouwens. Op mijn nu-foto heb ik een BMI van ruim dertig. Op mijn streeffoto een BMI van rond de 25 met een maat 38-40.
Ik vind dit dus een opmerkelijke uitspraak. Waarom zou ik dat niet nastreven? Je kan moeilijk zeggen dat ik te mager ben op de onderste foto![]()
Ik vind het wel lief dat jullie zo complimenteus zijn, maar raad me niet af om een gezond gewicht na te streven
One step at a time! Niet die 35 als een geheel zien!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja laat ik het zo zeggen dat ik het wel knap vind dat je dat nastreefd hoor! Maar ik had je echt geen BMI van 30 gegeven op die nu foto.. En weet niet welke maat je nu heb qua kleding maar op de foto gok ik een maat 42, maar als ik er gruwelijk naast zit sorry
Maar snap het helemaal dat je naar een gezond BMI wil. Dat is ook mijn doel.. als ik 70 weeg zit ik op 26, nog niet heel gezond, maar dat is wel mijn doel, halleluja, das verdorie nog 35 kilo!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja ik ga ook niet te lang stilstaan bij de 35 kilo. ik ga per 5 kilo denken.. Dat is te overzien..
je ziet er goed uit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat dit een maat 12 is... even checken...
kunnen we dan voor 2 volslanke gaan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:50 schreef Zeester het volgende:
Stormqueen en zouden gecombineerd dan een slanke, en een dikke vrouw zijn. Want ik ben precies omgekeerd (alles op de heupen/benen/kont/heupen)!
wat een toffe jas!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik snap 'm. Draag zelf een compleet andere stijl, dus had even een plaatje nodig![]()
Vind net een superb jas, maar daar staat XXL, maat 40-42 achter. Kan ik me best boos op maken. 40-42 is echt geen XXL... Twijfel even of ik 'm zou bestellen.
bonen zijn bonen toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet meer van wie het Vegan Quinoa & Sweet Potato Chili recept was. Zou ik de zwarte bonen door rode of groene kidneybonen kunnen vervangen? Vast wel toch? Ik heb geen zin om naar de winkel te gaan voor alleen een blik bonen.
je creëert optische tet door de tailleriemquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:40 schreef Brighteyes het volgende:
Die rode jurk! Zo gaaf!
Alleen heb ik daar dus de tieten niet voor... Zo jammer.Dan staat het toch monder vind ik.
Ik ga het over 10 kilo eens proberen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je creëert optische tet door de tailleriem
Die vegan chili was heerlijk. Heb groene en rode kidneybonen gebruikt, niets mis mee. Volgende keer wat beter kruiden.quote:
het is ook nog winter. En nu klaar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:57 schreef THEFXR het volgende:
vanaf zondag weer winters weer met sneeuw en weg is de lente
ja, kom op, het was al bijna lente, vooral met het posten van lente jurkjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook nog winter. En nu klaar.
Nou ja, dikke onderbenen vooral. Echt van die kenkels ook. Met een halfhoog laarsje eronder zou wel kunnen. Maar zou het met een maat 46 ook nog mooi zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Juist met dikke benen zijn jurken ideaal?
bolerootjes! Dikke enkels is lastig ja... Ik vind enkellaarsjes onder een jurk ook echt geen porum persoonlijk... Hogere laars is beter!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, dikke onderbenen vooral. Echt van die kenkels ook. Met een halfhoog laarsje eronder zou wel kunnen. Maar zou het met een maat 46 ook nog mooi zijn?
En ik heb een beetje hetzelfde als Zeester... Ik wil het liefst ook m'n bovenarmen bedekt..
Ja, je kan ook een gat in een kussensloop knippen en het een truitje noemen...quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan ook op platte Mary janes lopen?
mwah, kan best hoor, als het niet anders gaat!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, je kan ook een gat in een kussensloop knippen en het een truitje noemen...
Zo heeft onze lieve here dat natuurlijk niet bedoeld...
Nice! Ik heb ook Martens hakkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:47 schreef duouche-eendje het volgende:
Mooi SQ
Mijn favo dr Martens (ja echt!)
[ afbeelding ]
Zo erg dat ik er 2 paar van heb. 1 draag ik, ander staat echt voor nette gelegenheden in de kast. En mn andere favo paardie ik eigenlijk alleen maar in combinatie met broeken draag. Kan mij de tijd niet heugen dat ik een rokje/jurk aan heb gehad
![]()
[ afbeelding ]
Alleen voor jezelf niet of ook op mooie vrouwen niet?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:55 schreef Vanyel het volgende:
En gewoon omdat t andere geluid ook gehoord moet. Ik heb helemaal niks met jurken en het is me een raadsel hoe jullie er topic na topic geïnteresseerd in blijven.
Hier betere tijden, ik ben weer strak in regime en dat leverde me zowaar een nieuwe atl sinds een jaar of 6
Voor mezelf sowieso niet en op mooie vrouwen zie ik in t algemeen ook liever wat anders. Mag soms nog wel een rokje zijn, maar jurken, meh.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alleen voor jezelf niet of ook op mooie vrouwen niet?
Ik heb juist niet zulke issues met blote armen, dat was iemand anders. Mijn armen lijken al een stuk slanker dan toen ik begon (en paste ook een bepaald blousje weer aan) en ik vind dat ik geen arm-issues mag hebben want dan blijft er zo weinig over wat je kunt dragen in de zomer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
En ik heb een beetje hetzelfde als Zeester... Ik wil het liefst ook m'n bovenarmen bedekt..
Ik heb wel arm issues.. ik draag of lange mouw/3kwart of zonder mouw. Korte mouw vind ik geen porum nu bij mezelf accentueert lekker hoe dik mijn bovenarmen zijn..quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:39 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb juist niet zulke issues met blote armen, dat was iemand anders. Mijn armen lijken al een stuk slanker dan toen ik begon (en paste ook een bepaald blousje weer aan) en ik vind dat ik geen arm-issues mag hebben want dan blijft er zo weinig over wat je kunt dragen in de zomer.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alleen voor jezelf niet of ook op mooie vrouwen niet?
Weeg je iedere dag?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo wegen, en ben bang voor een teleurstelling.. aan gezien gisteren maar 2 ons eraf..
Ja hoor, 4 ons erbij.. ik snap t niet. Heb met netjes aan mijn punten gehouden.. Dit is echt een domper!
Nee, mijn weegdag is vrijdag. Ik weeg weleens tussendoor maar deze week eigenlijk alleen gisteren een tussenweging gedaan. Ten opzichten van vorige week is het dus een plus van 4 ons..quote:
Moet er misschien ook niet te zwaar aan tillen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:29 schreef Vicky het volgende:
Ik 3 ons er bij vergeleken met gister.. Stomme pasta...
herkenbaar.. Maar irritant Is het wel..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Moet er misschien ook niet te zwaar aan tillen.
Ik haat je, kind. Dat snap je he?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:44 schreef Vanyel het volgende:
Dat je dan gisteren je ATL aftikte en vanmorgen 4 ons daaronder zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
Joycie, ik zal je pijn een beetje verzachten: 1,6 in de plus tov vorige week.
Go vanyel!
Hier dus ook, het enige wat ik me kan mijn bedenk is mijn bijna afgelopen ongesteldheid.. Niet leuk. Maar goed nu weer doorgaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop maar gewoon dat het hormonaal is. Heb alleen gisteren even een zwak moment gehad dus t is me een raadsel.
Hoe vaak kun je de pil dan ook door slikken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn lichaam wil dat ik me kut voel en ik werk er lekker niet aan mee. Mijn een beetje 7 ons extra t.o.v. gisteren geven![]()
En waar ik vorige week nog zo trots hier vertelde dat ik al een paar jaar niet ongesteld ben geweest vanwege het doorslikken van de pil, heb ik dus echt sinds die dag tussentijdse bloedingen. Een extra pil innemen stopt het niet dus dan maar een stopweek![]()
Maar ik blijf happy in the zone![]()
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: Ontbijtkoek, appeltje
S: half uur wandelen
L: 2 bruin met kaas, 1 bruin met St Moret
T: appel, 3 matzes met smeekaas, banaan voor het hardlopen
S: Evy les 3 (gisteren niet van gekomen)
A: Griekse aardappel/groente/fetasalade met gegrild gehakt.
Oneindig in principe.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe vaak kun je de pil dan ook door slikken?
Ik heb altijd van mijn mama geleerd dat een keertje wel kan maar dat continue niet de bedoeling is?
oh altijd gedacht dat dat slecht voor je was...quote:
Nee hoor, maar je kan wel doorbraakbloedingen krijgen als je langere tijd doorslikt, daarom beter af en toe een stopweek inlassen want dan komt het tenminste niet onverwachtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh altijd gedacht dat dat slecht voor je was...
dan ga ik hem ook wat vaker skippen hoor!
mijn dokter zei volgens mij dat ze daar in principe nog onderzoek naar aan het doen waren, maar dat er tot nu toe iig nog niks had laten blijken dat het slecht zou zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh altijd gedacht dat dat slecht voor je was...
dan ga ik hem ook wat vaker skippen hoor!
Oe, ik ben gek op de Nutco normale kokosmelk. Die smaakt niet zo zoet als die multinationale meuk van Conimex, Improba, etc. Dat is echt niet te doen zo smerig.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:52 schreef BananaPancake het volgende:
Oh L_S jij zoekt toch een light kokosmelk? Die heb je bij jumbo en c1000 iig. In blik van het merk Nutco. Oranje met witte verpakking
Mijn gesteriliseerde poes geeft deze week bizar veel aandacht aan mijn vriend terwijl ze normaal gesproken alleen met mij kroelt. Volgens mij ruikt ie ineens extra lekker ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Honden hebben dat gezanik gewoon maar twee keer per jaar, ik vote daar ook voor.
Mijn gyn geeft aan dat het in principe gewoon onbeperkt kan, maar bij een doorbraakbloeding of bij aanhoudende spotting kun je een stopweek houden aan het einde van je strip om de boel even schoon te krijgen. Ik hou zelf na 3 strips dus een stopweekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe vaak kun je de pil dan ook door slikken?
Ik heb altijd van mijn mama geleerd dat een keertje wel kan maar dat continue niet de bedoeling is?
Zo fantastisch voelde ik mij ook na het tijdens en na stoppen met M30/stederil-achtige pil. En ik kreeg een eng hoog libido. Nu heb ik de yasmin en voel mij gewoonquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shit dames, ik voel me echt niet goed. Mijn lichaam mist mijn pil![]()
Ik denk dat het komt omdat ik al hormonale issues heb. Ik loop overal tegenaan, ik heb het warm, ben sacherijnig, aan het janken en lachen tegelijk, ben trillerig en ik krijg hoofdpijn. Fuhuuuck!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn gyn geeft aan dat het in principe gewoon onbeperkt kan, maar bij een doorbraakbloeding of bij aanhoudende spotting kun je een stopweek houden aan het einde van je strip om de boel even schoon te krijgen. Ik hou zelf na 3 strips dus een stopweekDe gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
[..]
Zo fantastisch voelde ik mij ook na het tijdens en na stoppen met M30/stederil-achtige pil. En ik kreeg een eng hoog libido. Nu heb ik de yasmin en voel mij gewoon
En mn overbeharing en acne is weg
Ow god, werkpc in de bochtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook Yasmin, bevalt prima inderdaad. Al heb ik nooit erg veel last van mijn menstruaties of acne ofzo gehad.
Je doet maar. ik heb lekker paaseitjes gegeten. Puh.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik laat het lekker in mijn quote staan![]()
Wat vetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een hormoonballen zijn jullie. Ik heb nergens last van eigenlijk. Soms flinke PMS de dag ervoor, en wat buikkramp, maar niets ernstigs. Toen ik de pil slikte was ik wel een emotioneel wrak. Zit nu te denken hoe ik dat van de zomer ga doen. Ik ga een maand naar Maleisië (nu echt besloten
) en wil daar niet hannessen met ongesteldheid.
Wat ik net al zei dus, primolutquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een hormoonballen zijn jullie. Ik heb nergens last van eigenlijk. Soms flinke PMS de dag ervoor, en wat buikkramp, maar niets ernstigs. Toen ik de pil slikte was ik wel een emotioneel wrak. Zit nu te denken hoe ik dat van de zomer ga doen. Ik ga een maand naar Maleisië (nu echt besloten
) en wil daar niet hannessen met ongesteldheid.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Jurkjes, menstruaties, de pil...er durft echt geen man meer mee te kletsen hier
Ow wacht...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Jurkjes, menstruaties, de pil...er durft echt geen man meer mee te kletsen hier
Hoi!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow wacht...
BIER EN TIETEN LALALAALAAAAAAAAAAA....
Zo, kom maar heren.
Van de pil niet gebruiken mogelijk ook.quote:
Knorknorknor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
van menstruatie ook trouwens.
*propt nog wat chocolade in hoofd*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |