Moeders hebben altijd gelijkquote:
juh maar er is een verschil tussen flaunten en ordinairquote:
Buizen in elkaar. Gronddeel deels vast op de grond zetten met haringen/grondpennen. Buizen erin DUWEN, nooit trekken. Vastzetten. Dan binnen- of buitentent bevestigen. Gronddeel goed vastzetten. Lijnen spannen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:55 schreef Cuppiecake het volgende:
Hoe we de tent opzetten? Op goed geluk!![]()
We beginnen met die buizen in elkaar te 'stoppen'. Dan gaan we die door de tent heen halen. Die pinnen in de onderkant er onderin douwen. Haha, ik weet allemaal niet hoe het heet. En dan omhoog gaan trekken en de haringen erin. En wat touwtjes spannen, maar daar zijn we geëindigd want het was allemaal niet zo handig gepland. We gingen om half 5 een grasveld zoeken en om 6 uur moest ik weer terug thuis zijn om aan het eten te beginnen dusja.
We hebben die tent trouwens tweedehands gekocht en er geen handleiding bij gehad!
Dat van dat gronddeel eerst neerleggen is wel een goed idee! En ik bedoel natuurlijk duwen, erdoorheen trekken kan niet eens.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Buizen in elkaar. Gronddeel deels vast op de grond zetten met haringen/grondpennen. Buizen erin DUWEN, nooit trekken. Vastzetten. Dan binnen- of buitentent bevestigen. Gronddeel goed vastzetten. Lijnen spannen.
en alles met een gesloten tentdeur doen om verkeerde spanning op ritsen te voorkomen
Ja, dat leer je wel als je je tent in een omgeving met veel wind op gaat zetten. Anders staat hij ineens een paar meter verderquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:44 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Dat van dat gronddeel eerst neerleggen is wel een goed idee! En ik bedoel natuurlijk duwen, erdoorheen trekken kan niet eens.
Absoluut, al verschillen de meningen over wat wel en niet ordinair is nog wel eensquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juh maar er is een verschil tussen flaunten en ordinair
True... Had gisteren een King Louie aan waarvan hier geroepen werd dattie meerekt en je er altijd in past, maar met mijn boobs was het in de verre verte niet meer charmant... Ordinair was een understatement geweestquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Absoluut, al verschillen de meningen over wat wel en niet ordinair is nog wel eens
Lijkt me erg lekker!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik denk dat ik dit vanavond ga maken als avondeten:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ne=Mexicaans&slim=on
Welke? Ik kan me overigens best voorstellen dat mijn decolleté nog wel eens als ordinair wordt betiteld. Maar over het algemeen doen andere vrouwen dat en boeit het me geen flikker... Als ik klachten ga krijgen van mannen, dan is het ernstigquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True... Had gisteren een King Louie aan waarvan hier geroepen werd dattie meerekt en je er altijd in past, maar met mijn boobs was het in de verre verte niet meer charmant... Ordinair was een understatement geweest
Je maakt een chili sincarne?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:55 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Lijkt me erg lekker!!
Mijn lijstje van vandaag:
O 1 volkoren met halvajam
T 1 volkoren met linera paté
L omelet van 1 eidooier, 2 eiwit, scheutje melk, ringetjes paprika, lepel lijnzaad, lepel havermout
op 2 volkoren met beetje curryketchup en toen nog 2 crackers met casselerib.
T weet ik nog niet
D chili concarne van kidneybonen, diverse groente, zilvervliesrijst, vega gehakt.
T yoghurt of kwark
We eten voor de tv ivm clubjes van de kinderen, eens kijken wie er merkt dat er geen echte gehakt inziten dan nog maar 175 gram in totaal ook.
Oh leuk!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:03 schreef Cuppiecake het volgende:
BananaPancake! Ik keek naar de tikkers en zag dat wij eigenlijk zo goed als hetzelfde doel hebben. Vroeg me af he, hoe lang ben jij?
check. Ik heb nou eenmaal een Fquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Welke? Ik kan me overigens best voorstellen dat mijn decolleté nog wel eens als ordinair wordt betiteld. Maar over het algemeen doen andere vrouwen dat en boeit het me geen flikker... Als ik klachten ga krijgen van mannen, dan is het ernstig
Ik heb mini-boobies, maar ik flaunt maar al te graag met de junk in my trunkquote:
Zeker! Dit is een beetje mijn doordeweekse standaard:quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:35 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb mini-boobies, maar ik flaunt maar al te graag met de junk in my trunk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft niet tot mijn navel, maar een coltrui hoeft nou ook weer niet
Tetten
disclaimer
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker! Dit is een beetje mijn doordeweekse standaard:netjes tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft niet tot mijn navel, maar een coltrui hoeft nou ook weer niet
Tetten
En zeker geen coltrui, daar krijg ik spontaan skischansspringideeën van
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Ik ben 1m75. En 68 is voor mij wss ook de max hoor! Maar wil t wel proberen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:10 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh leuk!1,77/1,78 en jij? Ik weet ook niet of 70 onwijs haalbaar is voor mij hoor. Vorige pogingen (
) bleef ik heel erg hangen rond de 78. Ik zie wel waar het schip strandt..
[..]
Zeker! Dit is een beetje mijn doordeweekse standaard:Dat vind ik eigenlijk nog best beschaafdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft niet tot mijn navel, maar een coltrui hoeft nou ook weer niet
Tetten![]()
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
er zijn mensen die er commentaar op hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:02 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog best beschaafd![]()
is dat zo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja wij waren BHmaat-genoten toch?
Je ziet alleen maar halsquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn mensen die er commentaar op hebbenben het daar ook niet mee eens, maar goed
van boven niet hoorquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van boven niet hoormaar als ik mijn webcam boven mijn kruimellade ga hangen midden op kantoor wordt t niet beter
Hoe kan je daar nou commentaar op hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn mensen die er commentaar op hebbenben het daar ook niet mee eens, maar goed
Hoe gaat het bij jou?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:48 schreef ejiraM het volgende:
[..]Maar dat is (in mijn geval iig
) nauwelijks te voorkomen. Als ik van boven geen cleavage wil zien moet ik aan de coltrui
Maar mijn boobies zijn dan ook zo huge dat ik soms de G al niet meer pas
. Grote voordeel is wel dat ik mijn buik van boven niet zie
jaloerse kutten zonder tetten!!!!!!!!!!111quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou commentaar op hebben
Slechtquote:
klinkt goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:48 schreef ejiraM het volgende:
[..]Maar dat is (in mijn geval iig
) nauwelijks te voorkomen. Als ik van boven geen cleavage wil zien moet ik aan de coltrui
Maar mijn boobies zijn dan ook zo huge dat ik soms de G al niet meer pas
. Grote voordeel is wel dat ik mijn buik van boven niet zie
[..]
Zeker! Dit is een beetje mijn doordeweekse standaard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft niet tot mijn navel, maar een coltrui hoeft nou ook weer niet
Tetten![]()
er is daar wel iets voor tegen de lust van snoep.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Worden jullie ook zo chagrijnig als je in een winkel bent en echt overal trek in hebt? Chocolade, snoep, toetjes, ben & jerry's etc etc. En dat je heel netjes tomaten in je mandje doet en yoghurt etc. En dan thuis komen en beteuterd merken dat je echt niets onverantwoords hebt gekocht. Eigenlijk zou je dan moeten juichen hè
ja!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Worden jullie ook zo chagrijnig als je in een winkel bent en echt overal trek in hebt? Chocolade, snoep, toetjes, ben & jerry's etc etc. En dat je heel netjes tomaten in je mandje doet en yoghurt etc. En dan thuis komen en beteuterd merken dat je echt niets onverantwoords hebt gekocht. Eigenlijk zou je dan moeten juichen hè
Ik hoop het!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
En dat komt wel goed Marije, de lente helpt ècht, en bijkomend voordeel is dat in de zomer en lente gezonde producten ruimer en goedkoper verkrijgbaar zijn. En als je het niet koud hebt heb je minder behoefte aan voedsel!
een paar frietjes is niet erg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja!
Ik voel me stoer! Kids en.man eten patatjes.. Ik eet sla met een eitje...
ik neem er ook wel een paar hoor.. Maar niet een.hele bak voor mij alleenquote:
Ik heb 85 F. Of 80F... Weet het niet meer uit mn hoofd en ben te lui om mn bh ervoor uit te trekkenquote:
I'm with her ^^quote:
Eigenlijk wel, maar ik voel met je meequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:16 schreef Isabeau het volgende:
1 kcal per steekquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou je met haken ook kcals verbranden.. krijg er wel spierpijn van haha!
Dan heb ik met het kussen toch al een kcal of 1500 verbrand!quote:
Hmmm dan moet ik met harp spelen ook wel wat verbranden. Je wilt mn handen/vingers niet zien, haha. Zo veranderd de afgelopen 4 jaar, stuk gespierder.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou je met haken ook kcals verbranden.. krijg er wel spierpijn van haha!
Ja hier stond vandaag in het teken van de MMM. Monsterlijke Maandelijkse Migraine.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef Zeester het volgende:
Ik kom net bij de WW vandaan, was gelijk gebleven deze keer. Is niet erg want het is that time of the month en dan heb ik dat eigenlijk altijd (en de hele chocoladereep die ik gisteren at heeft er vast ook wat mee te maken).
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Mijn vorige huisgenootje had ook Migraine en die was echt compleet van de wereld voor een dag. Zo sneu! Maar goed, ze at dan ook nietsquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hier stond vandaag in het teken van de MMM. Monsterlijke Maandelijkse Migraine.. Ok in mijn geval niet maandelijks want ik slik de pil een paar keer door tot spotting... maar alsnog
Ik zat net met eenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:13 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Mijn vorige huisgenootje had ook Migraine en die was echt compleet van de wereld voor een dag. Zo sneu! Maar goed, ze at dan ook niets
waarom neem je dan geen bakje kwark of glas fris met plak ontbijtkoek of vruchtensap?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan heb ik met het kussen toch al een kcal of 1500 verbrand!
Moet mijn snack a jacks en bros nog opeten.. Maar geen zin meer in.
waarom wel?quote:Op donderdag 7 maart 2013 06:35 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
waarom neem je dan geen bakje kwark of glas fris met plak ontbijtkoek of vruchtensap?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:12 schreef nectarientje het volgende:
Goodmorning!
Ik ben helemaal gelukkig. Drie weken bewuster eten (dus echt nog wel dat wijntje maar niet meer een rol koekjes) en de weegschaal stond gister op - 2,5 kg tov mn startgewicht :-)
Ik heb niet het gevoel dat ik er echt iets voor heb moeten laten, heel fijn.
Is het hier toch soort van commune? Ook ik zit in mn chocolate craving periode maar ik kan het nog af met een kiwi :-P
daar worden ook alle vrouwen tegelijk ongesteld Isaquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]en huh
Wat bedoel je met 'commune'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |