PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh zo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Altijd irritant dat inschrijvenDacht dat het overal moest
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh zo.Nee, bij ons hoeft dat dus niet meer omdat iedereen het geboycot heeft.
![]()
Na de eerste keer heeft niemand zich meer ingeschreven en hebben ze het dus geschrapt.
quote:
Pakketje gaat zo op de postquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle spelers al, alleen in 3-5-2. Dat is dan wel weer jammer.
Yes sirquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Heb je je muntjes al binnen?
Wat heb je gekocht van Tim?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Heb je je muntjes al binnen?
Boogerdquote:
Hij naait geen anderen erbijquote:
Nu al op dat spel uitgekeken?quote:
Als je 3g hebt sowieso? En anders in sommige treinen zit gratis Wifi. Volgens mij is dat tot eind 2013 gratis!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu vanuit de trein aan het postenKun je ook gewoon op internet als je in een trein van NS zit?
Ik hoop dat het wel kan anders ga ik me straks vervelen in de trein. En ja hoor, net nu is er vertraging waardoor ik de trein naar Zwolle ga missen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:30 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als je 3g hebt sowieso? En anders in sommige treinen zit gratis Wifi. Volgens mij is dat tot eind 2013 gratis!
Ga je richting Bob?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wel kan anders ga ik me straks vervelen in de trein. En ja hoor, net nu is er vertraging waardoor ik de trein naar Zwolle ga missen.
Vervelen in de treinquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wel kan anders ga ik me straks vervelen in de trein. En ja hoor, net nu is er vertraging waardoor ik de trein naar Zwolle ga missen.
Anders gewoon een gesprek aanknopen met een knappe dame in je coupé.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
hoop dat het wel kan anders ga ik me straks vervelen in de trein. En ja hoor, net nu is er vertraging waardoor ik de trein naar Zwolle ga missen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Anders gewoon een gesprek aanknopen met een knappe dame in je coupé.
Misschien mag je er daarna nog wel overheen
Ik heb daar ooit nog een keer een chick aan overgehoudenquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Dat durft niemand hier. Laat staan DS2
Misschien een leuke man dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar doe ik niet aan eigenlijkEn nee, ik ga niet naar Bob.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Boëtius, Vilhena en Van der fucking Hoorn in voorselectie Oranje_________!
Die opmerking was niet direct naar jou gericht hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik praat in het echt niet met mensen die ik niet ken.
Ik zou zeggen: disciplinair de beker naar AZ, en verder deze zaak laten rusten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waren we net van het gezeik af, komen al die huilie's nu weer opnieuw
de watchlist is inmiddels al bijna leeg met consumables. dan alleen die uit de club nog even verkopen. denk gister ongeveer 80K winst gemaakt te hebben. zo'n 500 tot 900 per consumablequote:Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu met mijn laptop op internet in de trein dus ik kan nu SMLENO'enOverigens heb ik best wel veel verlies gemaakt met die gold packs gisteren.
Alles met rente terugbetalen aan de gemeentequote:Op woensdag 6 maart 2013 12:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moeten we het nu ook nog aan de EU gaan uitleggen?quote:
We betalen al aan de gemeente hè voor de huurquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alles met rente terugbetalen aan de gemeente
Samen met FC Den Bosch, Willem 2, MVV en NECquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Moeten we het nu ook nog aan de EU gaan uitleggen?
Haha, nou, dan weet je van te voren natuurlijk al dat ik dondersgoed uit ga kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik maak je kapot als je niet uitkijkt !
Dat is maar goed ook!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nou, dan weet je van te voren natuurlijk al dat ik dondersgoed uit ga kijken
Wie wil je anders, Fischer, Eriksen of schone? Ajax leidt immers geen spelers op.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Boëtius, Vilhena en Van der fucking Hoorn in voorselectie Oranje_________!
Locadia en depay !quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie wil je anders, Fischer, Eriksen of schone? Ajax leidt immers geen spelers op.
quote:
DIe zijn niet door ajax opgeleid tochquote:
Maak je niet druk joh. Stef Depla zegt dat er niets onwettigs aan isquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je vroeg: 'wie wil je anders?'quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe zijn niet door ajax opgeleid toch
Beter je hond dan jij. Als jij een bommetje maakt is het zwembad meteen leeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:40 schreef vandermar het volgende:
Godmiljaar, mijn hond vond het leuk om te gaan zwemmen
Je moeder heeft aan de onderkant een zwembadquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beter je hond dan jij. Als jij een bommetje maakt is het zwembad meteen leeg.
Voor 10k verkoopt ie iig niet!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:42 schreef DuTank het volgende:
Voor hoeveel verkoopt bronze squad fitness wel niet in hemelsnaam? Ik zette er eentje op voor 1700 BIN en is meteen verkocht
Jou moeder heeft geen onderkant maar nadat ik gisteren met haar klaar was.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moeder heeft aan de onderkant een zwembad
Maar kijk gewoon. Sowieso kun je ze beter int weekend verkopen, dan gaan ze meestal voor 2.3/2.4quote:
Mijn moeder zegt dat er gisteren nog niemand met haar was begonnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou moeder heeft geen onderkant maar nadat ik gisteren met haar klaar was.
Ze schijt damschijven. Nuff said.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat er gisteren nog niemand met haar was begonnen.
Ik heb het over de huilie's op Fok, hier en in het PSV topicquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh. Stef Depla zegt dat er niets onwettigs aan isEn dit onderzoek stond al eerder op de planning, gewoon een kleine check. Niks aan de hand
Ik heb nu ICT les. Echt heel tof van een ouwe sokquote:
PSV SPEELT VALS!!! BELASTINGSGELD!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb het over de huilie's op Fok, hier en in het PSV topic![]()
Dat onderzoek ben ik niet zo bang voor, maar nu dit in het nieuws is en het gaat eens over PSV wordt er meteen geroepen dat het allemaal door de staatssteun komt
als we dan toch spelers van zo'n pauperniveau gaan selecteren kan je beter Klaassen, Denswil en Boerrigter selecterenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie wil je anders, Fischer, Eriksen of schone? Ajax leidt immers geen spelers op.
Mooie vrouwen poepen niet, ik ben bang dat je mijn vader hebt bevredigd.quote:
ICT les? Dat heb ik volgens mij gemistquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nu ICT les. Echt heel tof van een ouwe sokWist niet eens hoe Youtube werkte
UVT
Blind is al geselecteerd. Genoeg pauperness lijkt mijquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als we dan toch spelers van zo'n pauperniveau gaan selecteren kan je beter Klaassen, Denswil en Boerrigter selecteren
EBPquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ICT les? Dat heb ik volgens mij gemist
beste LB van Nederland dus lijkt mij niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blind is al geselecteerd. Genoeg pauperness lijkt mij
Het is dat Nelom altijd moet banken voor Martins Indiquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beste LB van Nederland dus lijkt mij niet.
Het niveau wordt bovendien al genoeg naar beneden gehaald door die josti Mathijsen
te laat lol iskdeequote:Op woensdag 6 maart 2013 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar kijk gewoon. Sowieso kun je ze beter int weekend verkopen, dan gaan ze meestal voor 2.3/2.4
Jij wordt ook echt steeds ongeloofwaardiger he steefie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is dat Nelom altijd moet banken voor Martins Indi
Als die nog doorgaat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef vandermar het volgende:
Zaterdag waarschijnlijk naar H'veen - PSV, lekker bussinesseats
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als die nog doorgaat.
Aangezien PSV illegaal bezig is
Nee, anders laat ik familie in Vancouver het hoofdkantoor van EA platbrandenquote:
Ik vind het wel vreemd dat Boetius in de managermode wel een upgrade heeft gehad naar 70 en in ultimate team niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, anders laat ik familie in Vancouver het hoofdkantoor van EA platbranden
Nee, ik heb hem dubbelquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nu al op dat spel uitgekeken?
5* Skillmoves en 5* WF?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat Boetius in de managermode wel een upgrade heeft gehad naar 70 en in ultimate team niet.
http://sofifa.com/en/fifa(...)an-paul-bo%C3%ABtius
IK WIST HET!twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 06-03-2013 om 14:48:22Everyone is expecting this so we might as well reveal the first player, of course it is Boëtius!
reageer retweet
Louis van Gaal ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:53 schreef Tobi-wan het volgende:
IK WIST HET!twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 06-03-2013 om 14:48:22Everyone is expecting this so we might as well reveal the first player, of course it is Boëtius! [ afbeelding ] reageer retweet
JIZZZZZZZZZZZZZZ ALL OVER THE PLACE GODMILJAARquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:53 schreef Tobi-wan het volgende:
IK WIST HET!twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 06-03-2013 om 14:48:22Everyone is expecting this so we might as well reveal the first player, of course it is Boëtius! [ afbeelding ] reageer retweet
Robben op Cdmquote:
Steeds als ik die kop zie, moet ik aan die grap van Gijp denken: over dat Boetius iedere week met zijn mama naar de ortho gaat om zjin beugeltje bij te stellenquote:
Dit is mijn Argentijnse team.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#eKU3DhKKnJbrj:ps3
Mijn team voor die huidige themacup. Speelt prima
Einbaas ja. Je moet ook ooit nog eens Piemel Mlapa proberen thoughquote:
whaat had hem toen hij net uit was voor 30k ofzo dacht ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:18 schreef vandermar het volgende:
IF Paulinho is duur
Een voor 68K gekocht die er net op stond. Gemiddeld zijn ze duurder dan 75K op het moment
Enoh en Poulsen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:22 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een spitsenduo nodig. Sturridge en Suarez?
Sowieso Suarez natuurlijk. Je speelt altijd beter met spelers die je IRL ook geweldig vindt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:22 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een spitsenduo nodig. Sturridge en Suarez?
Die heeft ook nog wat extra pees.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Einbaas ja. Je moet ook ooit nog eens Piemel Mlapa proberen though
Dat zou ik niet weten. Al die beesten hebben wel iets..Qua schot kan er niemand tippen aan Lukaku, qua kopkracht en clutchfactor wint er niemand van Benteke en qua wendbaarheid en snelheid icm zijn kracht wint er weer niemand van Mlapa.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die heeft ook nog wat extra pees, ik vind Lukaku wel echt veel beter in een lonestriker systeem
Grappig, weer totaal anders dan dat van mij. Ik wilde er destijds een low-budget team van maken, maar heb nu Lavezzi toegevoegd, want ik miste nog competitie in mijn team voor dat toernooi. Smaakmakers zijn bij mij absoluut Lamela (acties), Costa (corners en vrije trappen) en Lucho (die gast lijkt overal te zijn waar je hem nodig hebt). Maar die zouden bij jou dan weer erg moeilijk in je lineup passen qua posities.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit is mijn Argentijnse team.
[ afbeelding ]
Hoe standaard kan het zijn, maar dat is ook wel begrijpelijk. Je kan moeilijk 365 originele teams per jaar maken hè knul.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig niet teveel brazilianen [ afbeelding ]
Even dimmen jijquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe standaard kan het zijn, maar dat is ook wel begrijpelijk. Je kan moeilijk 365 originele teams per jaar maken hè knul.
Luchoquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Grappig, weer totaal anders dan dat van mij. Ik wilde er destijds een low-budget team van maken, maar heb nu Lavezzi toegevoegd, want ik miste nog competitie in mijn team voor dat toernooi. Smaakmakers zijn bij mij absoluut Lamela (acties), Costa (corners en vrije trappen) en Lucho (die gast lijkt overal te zijn waar je hem nodig hebt). Maar die zouden bij jou dan weer erg moeilijk in je lineup passen qua posities.
Emenike-Wellitonquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast is echt geweldig (in 433 althans). Ik had vorige week voor dat BBVA-toernooi een middenveld waarop ik Ozil, Fabregas, Bennat en Alonso heb geprobeerd, ook in 433. Alonso kwam nog enigszins in de buurt maar ik miste Lucho gewoon, echt bizar.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe standaard kan het zijn, maar dat is ook wel begrijpelijk. Je kan moeilijk 365 originele teams per jaar maken hè knul.
Nee hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:31 schreef Toefjes het volgende:
Dat nieuwe toernooi, dat is 1 nationaliteit neem ik aan?
Poeh, dat zijn er een hoop.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hexagon Cup is 6 verschillende competities.
Te triest voor woorden weer. Elk toernooi kun je hetzelfde team gebruiken.quote:
Inderdaad, die Braziliaanse squad die ik half oktober heb gemaakt voor dat toernooi, had ik weer gewoon van stal kunnen halen. Heb ik niet gedaan, want was ze best beuquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Te triest voor woorden weer. Elk toernooi kun je hetzelfde team gebruiken.
Ik heb deze fifa al minstens 10 keer Ramires gekocht en verkocht.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Te triest voor woorden weer. Elk toernooi kun je hetzelfde team gebruiken.
Dat zou je een haat-liefdeverhouding kunnen noemenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb deze fifa al minstens 10 keer Ramires gekocht en verkocht.
Dat heb ik sowieso al met EA en met Fifaquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou je een haat-liefdeverhouding kunnen noemen
en met mijquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso al met EA en met Fifa
Primaquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En met je ex-..
Oké grapje. Hoe is het ermee, Fus?
Nee hoor, ik hou gewoon van jou. En als je een boze Feyenoord bui hebt negeer ik je gewoon evenquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima. Vandaag een gesprek gehad met een of andere gozer van het GGZ. Ging prima.
Ben iemand die iedereen te hulp wil schieten, maar dat gaat niet. Hij vond ook dat ik het goed had gedaan door uiteindelijk wel hulp te zoeken bij mensen om me heen.
Dus nu een streep eronder en verder gaan. Moet lukken
Ik had wel gelijk zaterdagnachtquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou gewoon van jou. En als je een boze Feyenoord bui hebt negeer ik je gewoon even
Fijn om te horen dat ik bij je kan aankloppen als ik van mijn schulden afwil, appreciatedquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima. Vandaag een gesprek gehad met een of andere gozer van het GGZ. Ging prima.
Ben iemand die iedereen te hulp wil schieten, maar dat gaat niet. Hij vond ook dat ik het goed had gedaan door uiteindelijk wel hulp te zoeken bij mensen om me heen.
Dus nu een streep eronder en verder gaan. Moet lukken
ja dat zeg je elke keer maar het valt steeds weer tegenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Net even min virtual pro veranderd. Even 1 drop-in match om te wennen...
3 goals en 1 assist, allemaal in de 1e helft. 4-1 gewonnen, mijn ventje is er klaar voor!
Je zit nu al in de kleedkamer zkrquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Net even min virtual pro veranderd. Even 1 drop-in match om te wennen...
3 goals en 1 assist, allemaal in de 1e helft. 4-1 gewonnen, mijn ventje is er klaar voor!
Graag gedaanquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat ik bij je kan aankloppen als ik van mijn schulden afwil, appreciated
Geen slijmbek nu dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens gisteravond zo'n zak gekocht
[ afbeelding ]
En hij is bijna leeg.
[ afbeelding ]
Haha, gister ging het bij mij nog wel goed. Zoveel kansen kreeg ik niet en ik tikte er toch een paar in. Wat dacht je van mijn doelpunt in de 90e minuut waardoor we in divisie 2 bleven.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja dat zeg je elke keer maar het valt steeds weer tegen
Ik heb de ST al geclaimd!quote:
En het is pas 6 maart...nog 2 weken voor de volgende salarisrondequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar ik denk niet dat je qua geld veel aan me gaat hebben.
Morgen ff wat shirtjes kopen en nieuwe hardloopschoenen (zodat ik weer kan rennen). Dan ben ik wel weer blut.
Gewoon keelsnoepjes dus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens gisteravond zo'n zak gekocht
[ afbeelding ]
En hij is bijna leeg.
[ afbeelding ]
Ik vind dat als we degraderen naar 2 we zonder te verliezen naar 1 moeten in plaats van vechten tegen degradatiequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, gister ging het bij mij nog wel goed. Zoveel kansen kreeg ik niet en ik tikte er toch een paar in. Wat dacht je van mijn doelpunt in de 90e minuut waardoor we in divisie 2 bleven.
[..]
Ik heb de ST al geclaimd!
Ja maar we hadden de 1e paar wedstrijden verneukt. Dat krijg je als je mij op de any zet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind dat als we degraderen naar 2 we zonder te verliezen naar 1 moeten in plaats van vechten tegen degradatie
Wel goede wel verder.
verklaartquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef Djeetje het volgende:
Wij hebben dus 15MB per seconde wat meer dan 50 moet zijn.
Dit verklaard dus waarom mijn fifa verbinding zo matig is.
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef nickhguitar het volgende:
Kan je fifa ook met z'n 2en tegen 2 andere mensen online spelen? En met 2 mensen bedoel ik dus met 2 controllers op dezelfde ps3..
Ja. Op driehoekje drukken als je teams kiest.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef nickhguitar het volgende:
Kan je fifa ook met z'n 2en tegen 2 andere mensen online spelen? En met 2 mensen bedoel ik dus met 2 controllers op dezelfde ps3..
Wij hebben die KPN Experia boxquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
verklaart
Ik moet 8mb/s krijgen en zit aan de 8.5mb/sOp speedtest dan. Downloads gaan met maximaal 1mb/s
.
Ha! Me too.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben die KPN Experia box
Wat een drama ding is dit.
Dat is echt een kut ding je kan geen poorten openen niks en het signaal is een drama.quote:
WELLINTON EN EMENIKE VOOR DE FINISHING TOUCHquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:01 schreef Revontulet het volgende:
Geen Boetius... zegt genoeg over EA toch?
ik heb ook kpn xperia box maar daar kan je gewoon dingen openen....?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is echt een kut ding je kan geen poorten openen niks en het signaal is een drama.
Er is een IF-versie. Hoezo zouden de NIF's dan stijgen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:06 schreef Djeetje het volgende:
Heb nog een paar de Sciglio's dus die gaan een stijgen
Nou echt niet veel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik heb ook kpn xperia box maar daar kan je gewoon dingen openen....?
SIlver, rare, week uit packsquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er is een IF-versie. Hoezo zouden de NIF's dan stijgen?
kabel, digital, wired internet en wirelessquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou echt niet veel.
Maar heb jij wel gewoon via kabel tv en internet ?
Want wij hebben die kabel niet eens die 2-3 duizend euro kost om aan te leggen.
En strakkeman ook want geen Muslera.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
EA
Met een actie alle Feyenoorders tegelijkertijd op hun pimmeltje trappen.Bazen daar.
Wilde jij zelf niet graan een UP Pelle?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
EA kijkt dan natuurlijk binnen Nederland alleen naar grotere clubs.
Pelle ook terecht geen upgrade.
Is altijdquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er is een IF-versie. Hoezo zouden de NIF's dan stijgen?
Ja, zou best een goede speler zijn, maar omdat hij Feyenoorder is krijgt hij sowieso geen UP.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wilde jij zelf niet graan een UP Pelle?
Wij hebben die kabel dus niet, omdat ons huis nieuw gebouwd is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
kabel, digital, wired internet en wireless
Internet komt wel via de kabel binnen ja
Ze doen nooit een keer iets extreems qua upgrades met die IF's dit jaar..zo jammer. Iedereen ziet dat die gast een van de snelste CB's is, maar gewoon een keer +15 pace geven zit er alsnog niet inquote:
Ze staan inderdaad al in de databasequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ja jij kan dat toch wel zien op wefut.com
Speelde echt heel erg goed tegen Arsenal en de hele Engelse pers was lovend over hem. Absolute uitblinker volgens de media.quote:
Bij mij nog 3quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En het is pas 6 maart...nog 2 weken voor de volgende salarisronde
Omdat jij nu even gaat helpen met de in-game stats in te voeren. Toch?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als toch niemand erin kan?
Ik dacht dat die er allang in stonden? Dat dacht ik al toen ik al die logo's heb gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat jij nu even gaat helpen met de in-game stats in te voeren. Toch?
Want wij kunnen IF's voorspellen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat die er allang in stonden? Dat dacht ik al toen ik al die logo's heb gedaan.
ik heb de logo's gedaan skklquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat die er allang in stonden? Dat dacht ik al toen ik al die logo's heb gedaan.
huhuhu lachen xDquote:
Nee, maar als dat het enige is wat er nog gedaan moet worden.quote:
EA heeft rond de 100 UP's uitgegeven. Die moeten grotendeels nog ingevoerd worden. Tevens moet er nog 1 pagina afgemaakt worden, zodat die hopelijk aan jullie wensen voldoet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
Nee, maar als dat het enige is wat er nog gedaan moet worden. Waarom is het nog niet online?
Pogba +14 headingquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze doen nooit een keer iets extreems qua upgrades met die IF's dit jaar..zo jammer. Iedereen ziet dat die gast een van de snelste CB's is, maar gewoon een keer +15 pace geven zit er alsnog niet in
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom wil iedereen een IF Boëtius??
Het waren maar 3 of 4 Feyenoorders, maar die brallen altijd heel hard. Daardoor leek het of 15 mensen een IF wilden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom wil iedereen een IF Boëtius??
Oké. Nou ja, dat snap ik wel, maar je kunt ook makkelijk de site online gooien als er nog 50 UPs moeten ingevoerd. Zo belangrijk zijn die dan niet, maar ik snap je punt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
EA heeft rond de 100 UP's uitgegeven. Die moeten grotendeels nog ingevoerd worden. Tevens moet er nog 1 pagina afgemaakt worden, zodat die hopelijk aan jullie wensen voldoet.
Dat snap ik ook. Ik weet hoeveel werk erin gaat zitten, maar als we er zo lang niets van horen en wel steeds kekke player stats plaatjes langs zien komen, vraag ik me toch af hoe het zit.quote:Even ter informatie: een website maken als deze doe je niet in 2 dagen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het waren maar 3 of 4 Feyenoorders, maar die brallen altijd heel hard. Daardoor leek het of 15 mensen een IF wilden.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:27 schreef Revontulet het volgende:
Boetius' gezicht toen hij er achter kwam dat hij geen IF kreeg.
[ afbeelding ]
[..]
Het waren maar 3 of 4 Feyenoorders, maar die brallen altijd heel hard. Daardoor leek het of 15 mensen een IF wilden.
jaaaaa hahahaquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:28 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt in mijn bronze team
Je speelt het spel niet eens gekkiequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:27 schreef Fuszy het volgende:
ze mogen volgend jaar wel met IF's strooien die ik kan gebruiken. Nu geef ik er geen fuck om
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
hahahha ja je weet het wel hahaha
Olli.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:30 schreef Fuszy het volgende:
Nu speel ik alleen maar met mijn slurf hihi
![]()
[..]
Rooie Mikeyquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef Thorb het volgende:
boetius was niet eens eredivisie speler van de week
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die vieze kut rat wel maar de
JP
niet.
Ik ga nog een potje met UP Fischer spelen.quote:
Of nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat most consistent TOTY zit straks gewoon vol Feyenoorders.
mooi man die eigen jeugd. Zo noemen ze dat toch in 020?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nog een potje met UP Fischer spelen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat most consistent TOTY zit straks gewoon vol Feyenoorders.
Precies hij speelde goed maar vond die van ADO nog veel beter spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef Thorb het volgende:
Wordt toch wel weer 200k omdat hij nu spits is en wss zeer aardigquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:36 schreef Ajacied7 het volgende:
IF PalacioMooi hybridmateriaal met goede stats.
Geld genoeg hier...quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wordt toch wel weer 200k omdat hij nu spits is en wss zeer aardig
Heb je een team waar hij in past dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:28 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt in mijn bronze team
HET IS EEN COMPLOT VAN DE KNVB EN EA SAMEN ZE GAAN DE REGERING OVER NEMEN!!!?!?!?!!!11!!!EINZ!!11quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef Thorb het volgende:
PSG - Valenciaquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Welke CL wedstrijden zijn er trouwens vandaag??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |