PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh zo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Altijd irritant dat inschrijvenDacht dat het overal moest
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh zo.Nee, bij ons hoeft dat dus niet meer omdat iedereen het geboycot heeft.
![]()
Na de eerste keer heeft niemand zich meer ingeschreven en hebben ze het dus geschrapt.
quote:
Pakketje gaat zo op de postquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle spelers al, alleen in 3-5-2. Dat is dan wel weer jammer.
Yes sirquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Heb je je muntjes al binnen?
Wat heb je gekocht van Tim?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Heb je je muntjes al binnen?
Boogerdquote:
Hij naait geen anderen erbijquote:
Nu al op dat spel uitgekeken?quote:
Als je 3g hebt sowieso? En anders in sommige treinen zit gratis Wifi. Volgens mij is dat tot eind 2013 gratis!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu vanuit de trein aan het postenKun je ook gewoon op internet als je in een trein van NS zit?
Ik hoop dat het wel kan anders ga ik me straks vervelen in de trein. En ja hoor, net nu is er vertraging waardoor ik de trein naar Zwolle ga missen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:30 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als je 3g hebt sowieso? En anders in sommige treinen zit gratis Wifi. Volgens mij is dat tot eind 2013 gratis!
Ga je richting Bob?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wel kan anders ga ik me straks vervelen in de trein. En ja hoor, net nu is er vertraging waardoor ik de trein naar Zwolle ga missen.
Vervelen in de treinquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wel kan anders ga ik me straks vervelen in de trein. En ja hoor, net nu is er vertraging waardoor ik de trein naar Zwolle ga missen.
Anders gewoon een gesprek aanknopen met een knappe dame in je coupé.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
hoop dat het wel kan anders ga ik me straks vervelen in de trein. En ja hoor, net nu is er vertraging waardoor ik de trein naar Zwolle ga missen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Anders gewoon een gesprek aanknopen met een knappe dame in je coupé.
Misschien mag je er daarna nog wel overheen
Ik heb daar ooit nog een keer een chick aan overgehoudenquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Dat durft niemand hier. Laat staan DS2
Misschien een leuke man dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar doe ik niet aan eigenlijkEn nee, ik ga niet naar Bob.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Boëtius, Vilhena en Van der fucking Hoorn in voorselectie Oranje_________!
Die opmerking was niet direct naar jou gericht hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik praat in het echt niet met mensen die ik niet ken.
Ik zou zeggen: disciplinair de beker naar AZ, en verder deze zaak laten rusten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waren we net van het gezeik af, komen al die huilie's nu weer opnieuw
de watchlist is inmiddels al bijna leeg met consumables. dan alleen die uit de club nog even verkopen. denk gister ongeveer 80K winst gemaakt te hebben. zo'n 500 tot 900 per consumablequote:Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu met mijn laptop op internet in de trein dus ik kan nu SMLENO'enOverigens heb ik best wel veel verlies gemaakt met die gold packs gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |