SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn weekend is zojuist begonnenquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja. Het is al woensdag. Bijna weekend.
Tell me wie zijn boobs zijn dat op je pic :pquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja. Het is al woensdag. Bijna weekend.
*haar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:53 schreef The_Genuine het volgende:
[..]
Tell me wie zijn boobs zijn dat op je pic :p
Www.cursusNederlands.nlquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:53 schreef The_Genuine het volgende:
[..]
Tell me wie zijn boobs zijn dat op je pic :p
Naar Silver Linings Playbook geweest. En daarna de tijd een beetje vergeten.quote:
Het is dat jij werk hebt anders lag jij nu echt nog wel in coma hoor.quote:
ok tofquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar Silver Linings Playbook geweest. En daarna de tijd een beetje vergeten.
Die vond ik tegenvallen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar Silver Linings Playbook geweest. En daarna de tijd een beetje vergeten.
Joah!quote:
Ik vond hem lief/mooi. Sowieso Bradley Cooper en J-Lawquote:
Kloptquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat jij werk hebt anders lag jij nu echt nog wel in coma hoor.
J-Lawquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joah!
[..]
Ik vond hem lief/mooi. Sowieso Bradley Cooper en J-Law
Jij ook een fijne dagquote:
Fijne dagquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij ook een fijne dag![]()
. Ik ga slapen
.
quote:
Fijne dag!quote:
Nou ja nog niet meteenquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja nog niet meteen, moet sowieso nog ncis:la kijken
.
Maar dat was niet tegen jou, maar tegen hupsel en ik dacht dat die hier de komende tijd niet meer zou lezenquote:
Foei! waar heb ik me mee bemoeidquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar dat was niet tegen jou, maar tegen hupsel en ik dacht dat die hier de komende tijd niet meer zou lezen.
Whehequote:
dat gaat over het goede beukwerkquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De hamer in deze vind ik interessant.
Die is voor het betere beukwerkquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De hamer in deze vind ik interessant.
quote:
Zit gaatje: ze heeft er 15 minuten voor gepland dus ik verwacht het betere boor en dichtstopwerk.quote:
NEEquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:01 schreef fietsie het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)erugkeer-winter.html
Ik zie Vinniiee al hele rollen steenwol om zijn steen binden ter isolatiequote:Op woensdag 6 maart 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NEE![]()
Nu mag het gewoon niet meer hoor...
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie Vinniiee al hele rollen steenwol om zijn steen binden ter isolatie
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:01 schreef fietsie het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)erugkeer-winter.html
Zoals het er nu naar uitziet wordt het weer voor de wollen borstrok en chocomel en broodjes rookworst enzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik verlang naar het weekend![]()
Maar dan wordt het koud en ik wil gewoon graag een rokje aan
Daar gaan je plannen jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet wordt het weer voor de wollen borstrok en chocomel en broodjes rookworst enzo.
En het nare is; ik krijg een hele "tuinploeg" zaterdag om me te helpen bij het straten en bouwen van een keerwal voor de grond.... Als het zo koud is kan dat allemaal niet...
En het beglazen van de kas kan al helemaal niet, de kit werkt niet op die temperaturen...
Kutwinters ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet wordt het weer voor de wollen borstrok en chocomel en broodjes rookworst enzo.
En het nare is; ik krijg een hele "tuinploeg" zaterdag om me te helpen bij het straten en bouwen van een keerwal voor de grond.... Als het zo koud is kan dat allemaal niet...
En het beglazen van de kas kan al helemaal niet, de kit werkt niet op die temperaturen...
Die Corvettequote:Op woensdag 6 maart 2013 10:12 schreef fietsie het volgende:
Plaatjeskijken! http://gigapica.geenstijl(...)nal_motor_sho_1.html
Verbaast me ook niets eigenlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:15 schreef fietsie het volgende:
*grin* ik zat naar de Hyundai Gran Santa Fe te kijken
Of tarzan de buttplug en de douchequote:Op woensdag 6 maart 2013 10:17 schreef fietsie het volgende:
Veel plezier met Andy , Glorix en de mop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godsamme -_-quote:woensdag 13 maart tot en met woensdag 20 maart
Grote kans (70 %) op het aanhouden van het winterse weertype met dag- en nachttemperaturen ruim beneden de langjaargemiddelde waarden.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of tarzan de buttplug en de douche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Doe maar zo.quote:
lekker extreem gaan ze allemaal!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:12 schreef fietsie het volgende:
Plaatjeskijken! http://gigapica.geenstijl(...)nal_motor_sho_1.html
Dat is een fijn nummer. Veel geluisterd, jaren terug.quote:
Vitamine D krijg je ook van zonlichtquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
boter op je brood gesmeerd ja?
Nou faxie, meer naar buiten gaan dusquote:Voldoende vitamine D lijkt bij volwassenen spieren en gewrichten te helpen ontspannen en haargroei te ondersteunen.
Whehehehe, mannen die kaal zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou faxie, meer naar buiten gaan dus.
Komt door de testosteronquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe, mannen die kaal zijn.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe, mannen die kaal zijn.
Kale mannen, lange jannenquote:
Dat vraagt om pics.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik begin kaal te worden en heb een lange jan
Dus een jaar geleden had je meer haar en was je jan korter?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik begin kaal te worden en heb een lange jan
dit dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
je moet toch wat bedenken voor als je haren gaat verliezen
Dude ik ben 19, natuurlijk begin ik niet kaal te wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus een jaar geleden had je meer haar en was je jan korter?
Toen mijn haar lang was, had ik een even korte.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus een jaar geleden had je meer haar en was je jan korter?
Aldo heeft een kleine penerquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Dude ik ben 19, natuurlijk begin ik niet kaal te worden
JIj had zeker zo'n gladde paartenstaart? :quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen mijn haar lang was, had ik een even korte.
quote:
Neequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
JIj had zeker zo'n gladde paartenstaart? :
bekende van mij begon al rond zijn 17e.. met 21 was ie zo goed als kaal, dus ging alles er maar afquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Dude ik ben 19, natuurlijk begin ik niet kaal te worden
Da fuckquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
bekende van mij begon al rond zijn 17e.. met 21 was ie zo goed als kaal, dus ging alles er maar af
Ik zag er uit alsof ik weggelopen was uit een jaren '80 hairmetal clip.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Sowieso cruise ik van de zomer met mijn paardenstaart op een ligfiets door Nederland
Ik ben vaak de stok bij het ringwerpenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
je gebruikt hem als biljartkeu maar noemt hem toch kort?
Dat was zeker om de schaamluis te bestrijdenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet ben ik wel ergens anders kaal
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag er uit alsof ik weggelopen was uit een jaren '80 hairmetal clip.
Nee hoor, ik biljart niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
je gebruikt hem als biljartkeu maar noemt hem toch kort?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was zeker om de schaamluis te bestrijden.
the naked milequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben vaak de stok bij het ringwerpen.
Stalen ballenquote:
Ze gooien vaak raak, zo groot issiequote:
Alleen met die van mezelfquote:
Ah, je hebt vast andere kwaliteitenquote:
van jou?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:23 schreef Evie het volgende:
[..]gister nog, maar wel snoeihard verloren
![]()
valt me nog mee dat je niet iets zegt als: ja ze raken hem wel maar de ring past er niet omheenquote:
Kreeg je voor straf een eiwittenshake?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:23 schreef Evie het volgende:
[..]gister nog, maar wel snoeihard verloren
![]()
Naja, dan zou ik geen seks meer kunnen hebben met vrouwen als ie zo dik zou zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
valt me nog mee dat je niet iets zegt als: ja ze raken hem wel maar de ring past er niet omheen
Wat is er mis met een man?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naja, dan zou ik geen seks meer kunnen hebben met vrouwen als ie zo dik zou zijn.
En het probleem is?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een anus is doorgaans 'nog' strakker...
Mogguh Roycoquote:
Hey Lolaquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En het probleem is?
[..]
Mogguh Royco
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, je hebt vast andere kwaliteiten.
?quote:
Nieteens gelukkigquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kreeg je voor straf een eiwittenshake?
Hier is het grauwquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey Lola
Hoe is het hier?
Allemaal lekker van het zonnetje aan het genieten?
quote:
Where izz ze Madonna withzz de big boobies?quote:
Welk weer? Hier is het bewolktquote:
Bij mij schijnt altijd de zon natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij schijnt altijd de zon natuurlijk
Ik deel je pijn.quote:
Wat is er mis met U2?quote:
Je gaat ons verlaten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt geweldig.
Aflossing ... kan ik weg
Die hebben een postbus bedrijf in Nederland en ontduiken daarmee een hoop belastinggeldquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt geweldig.
Aflossing ... kan ik weg
Ja, want de zon gaat schijnen en ik begin het leren te snappen. Terwijl vanochtend er een donkere wolk boven mij hing en ik dacht van: Dit vak ga ik nooit halenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij postte eerder Daniel Powter met Bad day en nu was het weer een beautiful day
Voel jij je even genaaidquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had een afspraak om 6 uur. Die is net verzet naar 2 uur.
Hmm, ik had vanavond seks kunnen hebben maar daar had ik nee tegen gezegd vanwege die afspraak.
Dat is dan ook een kutklus!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
goed! alleen geen zin in het tapijtje leggen vanavond
en ik heb het nog zelf aangeboden ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dan ook een kutklus!
Succes.
Juist niet.quote:
Niet leuk!quote:
Eigen schuld dus!quote:
Ik deel mijn gevoelens hier en dan krijg ik dit.quote:
Toch weer lange ritten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Joepie, vrijdag Lotusss ophalen van werk, en dan in 1 ruk door naar Duitsland, ff 7 uur rijden enkeltje
hehe je zei komenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
sms hem, zeg dat ie mazzel heeft. wie weet komt ie alsnog
Tja, m'n moeke hè? Waarom ze zoverweg moesten gaan wonenquote:
Sms? Gebruiken mensen dat nog?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
sms hem, zeg dat ie mazzel heeft. wie weet komt ie alsnog
Hoe was het op het terras gister?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sms? Gebruiken mensen dat nog?![]()
Ik ga hem zo wel ff appen.
Hoi huppelquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet geweest.quote:
Mooierd.quote:
Stomquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet geweest.![]()
Mn moeder werkte niet mee.
mierenneukerquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
dacht dat je het over hem had dat ie van jou had verloren
quote:
Whoo hoo ik negeer mijn zin in een sigaret en steek er lekker geen meer opquote:
Ben je gestopt met roken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Whoo hoo ik negeer mijn zin in een sigaret en steek er lekker geen meer op
Damn best lastig als je erover nadenkt.. anders is er echt helemaal niks aan de hand.. zo gek!
Ja omdat jij daar bent.quote:
Working on it.. Ik lees een boek en daarin stond dat ik moet blijven roken ondertussen dat ik het lees, maar ik wil echt niet meer ergens.quote:
Wat voor boek is het?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Working on it.. Ik lees een boek en daarin stond dat ik moet blijven roken ondertussen dat ik het lees, maar ik wil echt niet meer ergens.
Dus ik ga gewoon volhouden en niet doen.. Misschien moet het tot me doordringen dat mn moeder vroeg in de vijftig dood gaat door sigaretten.. en dat ik dat niet wil voor mezelf
ik ken het boek, heb ik gelezen nadat ik gestopt wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Working on it.. Ik lees een boek en daarin stond dat ik moet blijven roken ondertussen dat ik het lees, maar ik wil echt niet meer ergens.
Dus ik ga gewoon volhouden en niet doen.. Misschien moet het tot me doordringen dat mn moeder vroeg in de vijftig dood gaat door sigaretten.. en dat ik dat niet wil voor mezelf
Nou, dat zou ik niet willen zeggen.quote:
Wauw, respcet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Whoo hoo ik negeer mijn zin in een sigaret en steek er lekker geen meer op
Damn best lastig als je erover nadenkt.. anders is er echt helemaal niks aan de hand.. zo gek!
Maar dat denk je wel zeker?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet willen zeggen.
Je straalt wel, anders.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet willen zeggen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat voor boek is het?Snap dat dat lastig is
dan moet je maar denken dat mannen vrouwen die niet roken veel aantrekkelijker vinden
Vind het vol cliché's staan.. maar opzich heeft hij grotendeels wel gelijk.. maar hij kan in het idee zakken dat ik nu nog niet mag stoppen.. doe het gewoon!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken het boek, heb ik gelezen nadat ik gestopt was
maar vond het wel een goed boek!
Dat verschilt per man hoor dude.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat voor boek is het?Snap dat dat lastig is
dan moet je maar denken dat mannen vrouwen die niet roken veel aantrekkelijker vinden
Nee. Als ik er genoeg van heb wel, maar ik vind het goed zo.quote:
quote:
Heb je nu nog wel eens zin in een sigaret?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is alweer twee jaar gestopt
Succes met stoppen voor de stoppers.
Ja dat komt door jouw aanwezigheid.quote:
Jazekerquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:56 schreef Evie het volgende:
[..]genoeg mannen die me aantrekkelijk vinden al voel ik me een dikke pap en pafzak
![]()
[..]
Heb je nu nog wel eens zin in een sigaret?
Rokende mannen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat verschilt of ze zelf roken
Maar euhm wordt het makkelijker om het niet te doen in time?quote:
Ohquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat komt door jouw aanwezigheid.
Moet ik ook beginnen dan?quote:
Ik vind het onaantrekkelijk maar ja, toch kom ik er iedere keer weer bij terechtquote:
Wordt vanzelf wel makkelijker ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar euhm wordt het makkelijker om het niet te doen in time?![]()
(serieus... anders heb ik pas een aantal uren niet gerookt)
Ik zou het ook niet doen omdat ik het lekker vind, gewoon om Tammi een plezier te doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah je kan ook formaline gaan eten.. is net zo gezond
Tja, als je haar niet in bed kan plezieren moet je het zo maar doen hequote:Op woensdag 6 maart 2013 13:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen omdat ik het lekker vind, gewoon om Tammi een plezier te doen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, als je haar niet in bed kan plezieren moet je het zo maar doen he
[ afbeelding ]
Sjah jezelf ongezond maken voor een ander.. gaat me toch redelijk te verquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen omdat ik het lekker vind, gewoon om Tammi een plezier te doen.
Ruim 6 jaarquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is alweer twee jaar gestopt
Succes met stoppen voor de stoppers.
2 matrassenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon 2 dekens en 2 matrassen
Je blijft me verbazen... Keer op keerquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het onaantrekkelijk maar ja, toch kom ik er iedere keer weer bij terecht
quote:
Hoezo? je wil toch gewoon goed kunnen slapen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen... Keer op keer
Oh.quote:
Dan kun je niet zo lekker tegen elkaar kruipen, dan zit er altijd 1 in dat gat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, als je haar niet in bed kan plezieren moet je het zo maar doen he
[ afbeelding ]
Dat lukt ook met een 2pers dekbed/matras. Tis maar net wie er naast je ligtquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? je wil toch gewoon goed kunnen slapen?
Never nooit dat ik begin met roken. Toch wel vreemd want iedereen in mijn familie rookt eigenlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Sjah jezelf ongezond maken voor een ander.. gaat me toch redelijk te ver![]()
U're joking right?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een wijsneus
Mooi afstandje lijkt me zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan kun je niet zo lekker tegen elkaar kruipen, dan zit er altijd 1 in dat gat.
Ik kan sowieso heel moeilijk slapen als er iemand naast me ligtquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat lukt ook met een 2pers dekbed/matras. Tis maar net wie er naast je ligt
ik weet niet hoe je IRL bent, dus ik kan daar niet over oordelenquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mooi afstandje lijkt me zo
[..]
Ik kan sowieso heel moeilijk slapen als er iemand naast me ligtdan word ik om het uur wakker enzo
quote:
Ja is inderdaad heel vervelendquote:
Er is niks fijner dan tegen elkaar aanliggen imoquote:
Ik heb al geen idee meer waar het om ging.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je IRL bent, dus ik kan daar niet over oordelen
Kan je slapen als iemand tegen je aan ligt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is niks fijner dan tegen elkaar aanliggen imo
Ja zeg dan niet zulke domme dingen mafkees.quote:
Dat je een wijsneus bentquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb al geen idee meer waar het om ging.
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan je slapen als iemand tegen je aan ligt?
Ja, ik dus nietquote:
Je moet je bek houden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zeg dan niet zulke domme dingen mafkees.
Ik ook niet echt, maar kan wel slapen op mijn rug op zich. Maar gewoon op je zij, lepeltje lepeltjequote:Op woensdag 6 maart 2013 13:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik dus nietIk kan zelfs niet eens op mijn rug in slaap vallen
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar kan wel slapen op mijn rug op zich. Maar gewoon op je zij, lepeltje lepeltje
Niet alleen dat, maar ik heb ook nog eens ondertemperatuur van mezelf. Voor haar is het dus "heerlijk warm liggen", voor mij voelt het alsof er iemand met achterlijk hoge koorts tegen me aan ligt en een poging doet er een crematorium van te maken....quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ik heb ook nog eens ondertemperatuur van mezelf. Voor haar is het dus "heerlijk warm liggen", voor mij voelt het alsof er iemand met achterlijk hoge koorts tegen me aan ligt en een poging doet er een crematorium van te maken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |