abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123690136
Mijn vriendin blijkt geile sexchats te hebben met een oudere getrouwde kerel en ze hebben kennelijk een date voor de eerste keer. Volgende week. Ik heb de log....... Naar z'n vrouw mailen of niet?
PS contact met de dame in kwestie is mijnerzijds uiteraard al kaltgestellt..
Draai het om.
pi_123690150
Wat levert het jou op om andersmans relatie kapot te maken? Hou de eer aan jezelf. Dump je vriendin en stuur het niet door.
pi_123690166
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
Wat levert het jou op om andersmans relatie kapot te maken? Hou de eer aan jezelf. Dump je vriendin en stuur het niet door.
En die vrouw in een leugen laten leven, heeft die vrouw ook niet recht op de waarheid?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_123690176
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:39 schreef schommelstoel het volgende:

En die vrouw in een leugen laten leven, heeft die vrouw ook niet recht op de waarheid?
Wie weet wil die vrouw wel in een leugen geloven of hebben ze een open relatie of weet ik veel wat. Het is jouw zaak toch niet?
pi_123690180
Mijn inmiddels ex en die kerel maken relaties kapot, de consequenties van die keuze zijn dan ook voor hen wat mij betreft. Aan de andere kant... tja zonde van de energie niet? Ben gewoon vet pissed....
Draai het om.
pi_123690181
Als jij er niet achter was gekomen en die vrouw wel, had jij het dan van die vrouw willen weten?
pi_123690185
Absoluut!!
Draai het om.
pi_123690188
Doen, ze verdient het ook te weten.
pi_123690198
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:40 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wie weet wil die vrouw wel in een leugen geloven of hebben ze een open relatie of weet ik veel wat. Het is jouw zaak toch niet?
Wie weet wil de vrouw wel helemaal niet in een leugen geloven, of wil ze helemaal geen open relatie.

Het tegen over gestelde van wat jij zegt kan dus net zo goed van toepassing zijn ;)

Die man had dan beter na moeten denken, hij heeft er namelijk voor gezorgd dat het dus wel TS zijn zaak is geworden.
pi_123690210
Nou eigenlijk boeit dat me niet zo... het is puur wraak omdat ik zwaar over de zeik ben en ook vreselijk veel verdriet heb.
Draai het om.
pi_123690221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:42 schreef schommelstoel het volgende:

Wie weet wil de vrouw wel helemaal niet in een leugen geloven, of wil ze helemaal geen open relatie.

Het tegen over gestelde van wat jij zegt kan dus net zo goed van toepassing zijn ;)

Die man had dan beter na moeten denken, hij heeft er namelijk voor gezorgd dat het dus wel TS zijn zaak is geworden.
Nu weet je dat je getrouwde collega vreemdgaat. Ga je dan ook zijn vrouw inlichten? Zoveel mensen gaan vreemd. Enige reden dat TS dit overweegt is omdat hij uit is op wraak. Zijn inmiddels ex-vriendin is de slet in dit verhaal, die kerel en zijn vrouw staan er los van.
pi_123690233
Houd de eer aan jezelf en dump alleen je vriendin. Laat die man en zijn vrouw het maar uitzoeken.
pi_123690235
Klopt helemaal. Die kerel boeit mij niet. Aan de andere kant hoop ik echt dat iemand mij wel inlicht als er tegen mij gelogen wordt. Gelukkig heb ík geen drie kinderen..
Draai het om.
pi_123690240
quote:
5s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nu weet je dat je getrouwde collega vreemdgaat. Ga je dan ook zijn vrouw inlichten? Zoveel mensen gaan vreemd. Enige reden dat TS dit overweegt is omdat hij uit is op wraak. Zijn inmiddels ex-vriendin is de slet in dit verhaal, die kerel en zijn vrouw staan er los van.
Jij praat over een derde.
TS is samen met de andere drie, een hoofdpersoon, en niet zomaar een collega.
Je kan praten en zeggen wat jij wilt, maar ik denk dat jij het ook graag zou willen weten.
Ik begrijp de wraak van TS, dat is misschien niet slim, maar hij kan een vrouw ook helpen door in te laten zien bij wat voor een vieze man ze nu is.

Hoe later de avond hoe eigenwijzer de dames?
pi_123690245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:46 schreef Gizlijntje het volgende:
Klopt helemaal. Die kerel boeit mij niet. Aan de andere kant hoop ik echt dat iemand mij wel inlicht als er tegen mij gelogen wordt. Gelukkig heb ík geen drie kinderen..
Wel echt super klote voor je trouwens. Sterkte :)
  woensdag 6 maart 2013 @ 01:49:07 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123690265
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:46 schreef Asgard het volgende:
Houd de eer aan jezelf en dump alleen je vriendin. Laat die man en zijn vrouw het maar uitzoeken.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_123690273
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:47 schreef schommelstoel het volgende:

Jij praat over een derde.
TS is samen met de andere drie, een hoofdpersoon, en niet zomaar een collega.
Je kan praten en zeggen wat jij wilt, maar ik denk dat jij het ook graag zou willen weten.
Ik begrijp de wraak van TS, dat is misschien niet slim, maar hij kan een vrouw ook helpen door in te laten zien bij wat voor een vieze man ze nu is.

Hoe later de avond hoe eigenwijzer de dames?
TS is slachtoffer in het verhaal, maar heeft geen enkele band met de vrouw van die getrouwde kerel. Daarom haalde ik het voorbeeld van een collega ook aan. Daar sta je ook los van, tenzij je goed bevriend met met de vrouw van je collega. Handelen uit wraak is nooit een oplossing. Stel zij komt er niet achter en die getrouwde vent heeft een keer een seksdate en leeft daarna nog 40 gelukkige jaren met zijn vrouw, dan zou jij dat uit wraak op het spel zetten door haar erover in te lichten?
pi_123690275
Thanx :) Nou ja ach... het is een dame die mij ook heeft 'losgeweekt' uit mijn vorige relatie en ik was ook de eerste niet dus kennelijk vindt ze dat spannend ofzo. Dit is overigens wel een hele ouwe viezerd..
Oké niet doen, gaat ook eigenlijk best wel tegen mijn principes in. Maar toch is het wel verleidelijk hoor
Draai het om.
  woensdag 6 maart 2013 @ 01:50:30 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123690278
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:43 schreef Gizlijntje het volgende:
Nou eigenlijk boeit dat me niet zo... het is puur wraak omdat ik zwaar over de zeik ben en ook vreselijk veel verdriet heb.
Het gaat je dus helemaal niet om het belang van de echtgenote, je wilt gewoon wraak en dat verpak je als iets "nobels" door voor haar te beslissen dat ze dat graag wil weten.
Ongeacht het feit dat ze misschien al decennia getrouwd is en dat ook graag zo wil houden.

En je gaat voorbij aan de mogelijkheid dat je je ex er misschien een groot plezier mee doet, want stel dat de echtgenote haar man idd de deur wijst, dan heeft ze hem waarschijnlijk voor zichzelf, terwijl ze nu gewoon de tweede viool speelt.

Maar doe in je drang naar wraak vooral domme dingen, dat helpt :N
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123690289
Nobel? Helemaal niet, dat beweer ik ook nergens. Mijn motieven zijn puur uit wraak. Ik gun de man zijn huwelijkscrisis en mijn ex het gezeik ervan.
Draai het om.
pi_123690292
Vertellen, die persoon heeft het recht om te weten dat haar partner vreemd gaat.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_123690300
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:52 schreef Gizlijntje het volgende:
Nobel? Helemaal niet, dat beweer ik ook nergens. Mijn motieven zijn puur uit wraak. Ik gun de man zijn huwelijkscrisis en mijn ex het gezeik ervan.
Maar gun je zijn vrouw ook het verdriet en de pijn die jij nu voelt? Jij maakt je deelverantwoordelijk voor dat stukje namelijk als je eraan toe zou geven. Wil jij dat op je geweten hebben?
  woensdag 6 maart 2013 @ 01:53:58 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123690301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:52 schreef Gizlijntje het volgende:
Zijn vrouw heeft het gezeik ervan en je ex vooral profijt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123690302
Gewoon doen, wat kan er gebeuren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 6 maart 2013 @ 01:54:18 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123690304
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat je dus helemaal niet om het belang van de echtgenote, je wilt gewoon wraak en dat verpak je als iets "nobels" door voor haar te beslissen dat ze dat graag wil weten.
Ongeacht het feit dat ze misschien al decennia getrouwd is en dat ook graag zo wil houden.

En je gaat voorbij aan de mogelijkheid dat je je ex er misschien een groot plezier mee doet, want stel dat de echtgenote haar man idd de deur wijst, dan heeft ze hem waarschijnlijk voor zichzelf, terwijl ze nu gewoon de tweede viool speelt.

Maar doe in je drang naar wraak vooral domme dingen, dat helpt :N
Hij wil idd gewoon wraak en heeft dat ook al toegegeven. Niks nobels aan dus..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')