En die vrouw in een leugen laten leven, heeft die vrouw ook niet recht op de waarheid?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
Wat levert het jou op om andersmans relatie kapot te maken? Hou de eer aan jezelf. Dump je vriendin en stuur het niet door.
Wie weet wil die vrouw wel in een leugen geloven of hebben ze een open relatie of weet ik veel wat. Het is jouw zaak toch niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:39 schreef schommelstoel het volgende:
En die vrouw in een leugen laten leven, heeft die vrouw ook niet recht op de waarheid?
Wie weet wil de vrouw wel helemaal niet in een leugen geloven, of wil ze helemaal geen open relatie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie weet wil die vrouw wel in een leugen geloven of hebben ze een open relatie of weet ik veel wat. Het is jouw zaak toch niet?
Nu weet je dat je getrouwde collega vreemdgaat. Ga je dan ook zijn vrouw inlichten? Zoveel mensen gaan vreemd. Enige reden dat TS dit overweegt is omdat hij uit is op wraak. Zijn inmiddels ex-vriendin is de slet in dit verhaal, die kerel en zijn vrouw staan er los van.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:42 schreef schommelstoel het volgende:
Wie weet wil de vrouw wel helemaal niet in een leugen geloven, of wil ze helemaal geen open relatie.
Het tegen over gestelde van wat jij zegt kan dus net zo goed van toepassing zijn
Die man had dan beter na moeten denken, hij heeft er namelijk voor gezorgd dat het dus wel TS zijn zaak is geworden.
Jij praat over een derde.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu weet je dat je getrouwde collega vreemdgaat. Ga je dan ook zijn vrouw inlichten? Zoveel mensen gaan vreemd. Enige reden dat TS dit overweegt is omdat hij uit is op wraak. Zijn inmiddels ex-vriendin is de slet in dit verhaal, die kerel en zijn vrouw staan er los van.
Wel echt super klote voor je trouwens. Sterktequote:Op woensdag 6 maart 2013 01:46 schreef Gizlijntje het volgende:
Klopt helemaal. Die kerel boeit mij niet. Aan de andere kant hoop ik echt dat iemand mij wel inlicht als er tegen mij gelogen wordt. Gelukkig heb ík geen drie kinderen..
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
Wat levert het jou op om andersmans relatie kapot te maken? Hou de eer aan jezelf. Dump je vriendin en stuur het niet door.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:46 schreef Asgard het volgende:
Houd de eer aan jezelf en dump alleen je vriendin. Laat die man en zijn vrouw het maar uitzoeken.
TS is slachtoffer in het verhaal, maar heeft geen enkele band met de vrouw van die getrouwde kerel. Daarom haalde ik het voorbeeld van een collega ook aan. Daar sta je ook los van, tenzij je goed bevriend met met de vrouw van je collega. Handelen uit wraak is nooit een oplossing. Stel zij komt er niet achter en die getrouwde vent heeft een keer een seksdate en leeft daarna nog 40 gelukkige jaren met zijn vrouw, dan zou jij dat uit wraak op het spel zetten door haar erover in te lichten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:47 schreef schommelstoel het volgende:
Jij praat over een derde.
TS is samen met de andere drie, een hoofdpersoon, en niet zomaar een collega.
Je kan praten en zeggen wat jij wilt, maar ik denk dat jij het ook graag zou willen weten.
Ik begrijp de wraak van TS, dat is misschien niet slim, maar hij kan een vrouw ook helpen door in te laten zien bij wat voor een vieze man ze nu is.
Hoe later de avond hoe eigenwijzer de dames?
Het gaat je dus helemaal niet om het belang van de echtgenote, je wilt gewoon wraak en dat verpak je als iets "nobels" door voor haar te beslissen dat ze dat graag wil weten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:43 schreef Gizlijntje het volgende:
Nou eigenlijk boeit dat me niet zo... het is puur wraak omdat ik zwaar over de zeik ben en ook vreselijk veel verdriet heb.
Maar gun je zijn vrouw ook het verdriet en de pijn die jij nu voelt? Jij maakt je deelverantwoordelijk voor dat stukje namelijk als je eraan toe zou geven. Wil jij dat op je geweten hebben?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:52 schreef Gizlijntje het volgende:
Nobel? Helemaal niet, dat beweer ik ook nergens. Mijn motieven zijn puur uit wraak. Ik gun de man zijn huwelijkscrisis en mijn ex het gezeik ervan.
Zijn vrouw heeft het gezeik ervan en je ex vooral profijt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:52 schreef Gizlijntje het volgende:
Nobel? Helemaal niet, dat beweer ik ook nergens. Mijn motieven zijn puur uit wraak. Ik gun de man zijn huwelijkscrisis en mijn ex het gezeik ervan.
Hij wil idd gewoon wraak en heeft dat ook al toegegeven. Niks nobels aan dus..quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat je dus helemaal niet om het belang van de echtgenote, je wilt gewoon wraak en dat verpak je als iets "nobels" door voor haar te beslissen dat ze dat graag wil weten.
Ongeacht het feit dat ze misschien al decennia getrouwd is en dat ook graag zo wil houden.
En je gaat voorbij aan de mogelijkheid dat je je ex er misschien een groot plezier mee doet, want stel dat de echtgenote haar man idd de deur wijst, dan heeft ze hem waarschijnlijk voor zichzelf, terwijl ze nu gewoon de tweede viool speelt.
Maar doe in je drang naar wraak vooral domme dingen, dat helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |