Mwoh, het kwam gewoon zo uitquote:
Haha heb je je laatste reactie in dat topic gelezen??quote:
Je speelt met Cambuur ofzo toch?quote:
Halen. Heb ik ook gehad bij St. Pauli in het begin. Uiteindelijk voor 5 miljoen verkocht ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:55 schreef DeHovenier het volgende:
Zit nog te twijfelen over een speler.... kan hem halen voor 12k, is 180k waard maar vraagt een salaris van 25k, en na 1 interland een salaris van 33k/maand
Wel een leuk spelertje:
[ afbeelding ]
Hoeveel sterren hebben je trainers?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben even stevig met de bezem door de staf gegaan. Er werken nu slechts kerels die voor de voor hun belangijke onderdelen minimaal 15 punten hebben
Ik kan alleen die Olde Riekerink niet aantrekkenKerel vraagt 2,500 per week en ik mag max 1,400 betalen
Is minder duidelijk te zien dan in 13, maar de dingen die ik ze opdraag om te trainen liggen tussen de 3 en 4,5 sterquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel sterren hebben je trainers?
Dat is wel netjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is minder duidelijk te zien dan in 13, maar de dingen die ik ze opdraag om te trainen liggen tussen de 3 en 4,5 ster
Ik heb echt maar twee 5* trainers. Voor de rest allemaal 4,5 *. Meer 5 sterren zijn voor sommige onderdelen niet te vinden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:35 schreef Silv het volgende:
Ik had een paar 5 sterren trainers, maar ze zijn allemaal slechter geworden.Wat is deze.
Voor Fitness en Goalkeepers kan ik ze meestal wel vinden, de rest is wat lastiger.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt maar twee 5* trainers. Voor de rest allemaal 4,5 *. Meer 5 sterren zijn voor sommige onderdelen niet te vinden.
Ik heb juist nu voor aanval en balcontrole 5 sterren. En conditietraining ook, maar dat rekende ik apart. Met keepers nog niet, omdat ik maar 3 keeperstrainers mag en telkens een verkeerde koosquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Voor Fitness en Goalkeepers kan ik ze meestal wel vinden, de rest is wat lastiger.
Ik heb nog niet 1 5* trainer gehad, max. voor mij is 4,5*quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt maar twee 5* trainers. Voor de rest allemaal 4,5 *. Meer 5 sterren zijn voor sommige onderdelen niet te vinden.
Hoeveel trainers heb jij in dienst?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb nog niet 1 5* trainer gehad, max. voor mij is 4,5*
Even op passing laten trainen en dan is het primaquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nog een leuke spelmaker gekocht, kostte me maar 150k:
[ afbeelding ]
Hoe oud?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb nog even een oude Argentijnse keeper aangetrokken (gratis, uiteraard). Nu kan ik Niek Boogers laten gaan. Hij stond te boek als een enorm talent maar mijn huidige staf ziet dat hij max 2 sterren kan worden... wat hij dus al 2 jaar was
38, hij heet Mauricio Carantaquote:
Bejaarden Manager spelenquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
38, hij heet Mauricio Caranta
Kerel heeft behoorlijk veel ervaring en goeie stats, plus hij is 4 sterren waard. Kan ook nog mooi de jeugd begeleidenquote:
Ik vind dat toch echt te oud wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kerel heeft behoorlijk veel ervaring en goeie stats, plus hij is 4 sterren waard. Kan ook nog mooi de jeugd begeleiden
Ter Stegen, daar noem je wel ff een bazenkeeperquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch echt te oud wordenMaar ik heb liever jonkies. Gelukkig hoef ik de komende jaren niet meer op mijn keepers te letten. Ter Stegen met 5 sterren CA in het doel en een reservekeeper met 4,5 ster PA op de bank
Is een heerlijk keepertje ja. En nog Duits ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ter Stegen, daar noem je wel ff een bazenkeeper
Hartlepool, dan heb je het natuurlijk wel over DE bazenploeg van Engelandquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, jahoor... ik speel in een beker tegen Hartlepool dat 2 divisies lager speelt. We spelen allebei 4-2-3-1. Ik domineer. Zij winnen met 2-0.
FMenquote:
Gebeurd automatisch ook wel toch.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Letten jullie ook op het unlocken van achievements?
Ik vond het opvallend, voor het eerst dat ik het zag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:17 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Gebeurd automatisch ook wel toch.
Ben niet zo van de achievements!
Sommige zijn echt stom ja, maar dat die zijn er om je een achievementhunter te makenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het opvallend, voor het eerst dat ik het zag.
Maar het zijn ook echt allemaal van die knullige achievements.
Je hebt gescoord. Je hebt de 0 gehouden. Je hebt een tutorial gespeeld.!
Bij mijn game precies hetzelfde hoor, maar dat komt ook omdat ik gewoon met zoveel Nederlanders wil spelenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik loop nu trouwens wel een beetje tegen hetzelfde probleem aan als mijn FC Twente seizoen 3: het is nauwelijks hetzelfde team meerDoor alle extra's kon ik hopen nieuwe spelers aantrekken en heb nu nog maar 2 basisspelers van vorig seizoen in de basis staan. De rest is nieuw, en dat voelt toch niet echt tof
Ik zou er nog geen 10k voor neerleggen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nog een leuke spelmaker gekocht, kostte me maar 150k:
[ afbeelding ]
Ik had dat in het begin met St. Pauli ook dat er elk jaar een nieuw team stond. Dat was om aan de top te komen, maar nu heb ik al redelijk het zelfde team met soms 4 veranderingen in de selectie ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik loop nu trouwens wel een beetje tegen hetzelfde probleem aan als mijn FC Twente seizoen 3: het is nauwelijks hetzelfde team meerDoor alle extra's kon ik hopen nieuwe spelers aantrekken en heb nu nog maar 2 basisspelers van vorig seizoen in de basis staan. De rest is nieuw, en dat voelt toch niet echt tof
Als die met dezelfde selectie in de championship kon spelen deed de vorige manager ook iets niet goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had dat in het begin met St. Pauli ook dat er elk jaar een nieuw team stond. Dat was om aan de top te komen, maar nu heb ik al redelijk het zelfde team met soms 4 veranderingen in de selectie ofzo.
Nee dan was het wel erg knapquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:50 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Als die met dezelfde selectie in de championship kon spelen deed de vorige manager ook iets niet goed
Dat hou je altijd wel, of je moet het leuk vinden om matig te presteren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die doen het bij mij ook altijd goed. Verloren alleen daarnet wel met 7-1 van Juventus in de EL.quote:
Ja maar dit is wel heel erg slecht hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef Silv het volgende:
[..]
Die doen het bij mij ook altijd goed. Verloren alleen daarnet wel met 7-1 van Juventus in de EL.
Net in de halve finale EL uit 2-2 en thuis 1-1 dus ben gelukkig door naar de finalequote:
Deschampsquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
Didier Deschamps is net opgestapt als bondscoach bij Frankrijk en nu wil hij dolgraag bij mij coach worden voor 20k per maand![]()
![]()
![]()
Ik heb er al 4, 1tje van 18 en 3 van 19. Het is een begin. En ik wil me wel kunnen handhaven in de ED.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:00 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Je speelt met Cambuur ofzo toch?
Ik zou echt voor de jonge gastjes gaan die nog later wat geld opleveren!
Ok.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halen. Heb ik ook gehad bij St. Pauli in het begin. Uiteindelijk voor 5 miljoen verkocht ofzo.
Ik mag ook weleens wat staff binnenhalen. Heb aan het bestuur of die salarissen van de stafleden omhoog mochten omdat ik dan betere kon halen, maar dat mocht niet. Misschien als ik goede resulaten ga halen in de ED.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb juist nu voor aanval en balcontrole 5 sterren. En conditietraining ook, maar dat rekende ik apart. Met keepers nog niet, omdat ik maar 3 keeperstrainers mag en telkens een verkeerde koos
Wie?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
Didier Deschamps is net opgestapt als bondscoach bij Frankrijk en nu wil hij dolgraag bij mij coach worden voor 20k per maand![]()
![]()
![]()
okquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik mag ook weleens wat staff binnenhalen. Heb aan het bestuur of die salarissen van de stafleden omhoog mochten omdat ik dan betere kon halen, maar dat mocht niet. Misschien als ik goede resulaten ga halen in de ED.
quote:
wtfquote:
Wut?!quote:
Ok.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb er al 4, 1tje van 18 en 3 van 19. Het is een begin. En ik wil me wel kunnen handhaven in de ED.
[..]
Ok.
Ik ken maar 1 Didier en dat is Smegma.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wut?!
Van voetbal houden en Deschamps niet kennen![]()
Heb je hem gevragen wie hij is?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
Deschamps denkt dat ie vrienden met mij kan worden
Heb nog geen gesprek met 'm aangeknoopt. Kan ik m dan losweken als bondcoach om bij Cambuur te coachen?quote:
Vrienden met Deschamps worden heeft voor jou weinig nut, hiermee kan je in de toekomst soms makkelijker spelers losweken bij die club.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb nog geen gesprek met 'm aangeknoopt. Kan ik m dan losweken als bondcoach om bij Cambuur te coachen?
Heeft dat een voordeel, als ie denkt dat we vrienden kunnen worden?
De Robert Maaskantjes van de wereldquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vrienden met Deschamps worden heeft voor jou weinig nut, hiermee kan je in de toekomst soms makkelijker spelers losweken bij die club.
Voor jou is het zaak om vrienden te worden met de Robbert Maaskantjes van deze wereld![]()
Die ken je ook niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De Robert Maaskantjes van de wereld
Jij kent Frank en Ronald ook niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
quote:
Godverdommequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kent Frank en Ronald ook niet?
Omnomnomquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DeHovenier heeft nog nooit een voetbalwedstrijd gekeken
Hij heeft telkens seks met dat dikke wijf uit zijn UI, als de rest hier gewoon CL ofzo aan het kijken is. Zonde.quote:
Netjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
15 van mijn spelers in de nationale ploeg van Frankrijk
Jawel, maar ik snap niet wat je daarmee wil zeggen. Wat is er met Maaskantquote:
Jawel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kent Frank en Ronald ook niet?
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft telkens seks met dat dikke wijf uit zijn UI, als de rest hier gewoon CL ofzo aan het kijken is. Zonde.
Bij de reserves?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
15 van mijn spelers in de nationale ploeg van Frankrijk
Niets mis mee, ik wil wel delen.quote:
Mag ik ook met FM-geld betalen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niets mis mee, ik wil wel delen.
250 euro per uur.
Oppassen dat je vriendin niet van je bord jatquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan maken wel daar een paar miljoen van
Ben eten
Die eet zijn bord, tafel en hem mee op als ie niet uitkijktquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oppassen dat je vriendin niet van je bord jat
Hoe doet Wildschut het bij jou?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:32 schreef BlaBla87 het volgende:
Toch leuk, hofleverancier voor het Nederlands Elftal!
[ afbeelding ]
DeHovenier is al weg dus. Hoe moet Cambuur nu verder zonder hemquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die eet zijn bord, tafel en hem mee op als ie niet uitkijkt
Bij mij speelt hij bij Vitesse, doet het erg goed daarquote:
Hij was bij mij altijd reteduur. Ging hij naar Dortmund enzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Heb hem meer als wissel achter O John.
Maar opzich prima rating als die speelt!
Gratis binnengehengeld, anders had ik hem waarschijnlijk niet eens gehaald!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was bij mij altijd reteduur. Ging hij naar Dortmund enzo.
Hier ook. VVV werd ook 4e hier.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was bij mij altijd reteduur. Ging hij naar Dortmund enzo.
Ik win.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:32 schreef BlaBla87 het volgende:
Toch leuk, hofleverancier voor het Nederlands Elftal!
[ afbeelding ]
Ik had Sakho, Umtiti, Zouma en Yanga Mbiwa..dat zijn al genoeg luxeproblemenquote:
Zouma en Sakho zijn ook wel baasjes jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had Sakho, Umtiti, Zouma en Yanga Mbiwa..dat zijn al genoeg luxeproblemen
Heb hem wel geprobeerd te halen, maar Real wilde 30+ miljoen toen ik het nog niet had en toen ik het wel had was er dus geen plek meer
Ja, wel geprobeerd, maar ik had in de eerste 2 seizoenen echt amper centen..En toen ging hij al voor 25 miljoen naar Arsenal. Gelukkig deed Briand het daar heel goed en had ik ook nog Menez. Nu staat er wel echt mijn beste team ooit denk ik..en dat met alleen maar Fransenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouma en Sakho zijn ook wel baasjes jaEn Griezmann niet geprobeerd te halen?
Maar die Fransen hebben wel bazen spelers. Meestal ook geweldige regens, dus ik ga die uitdaging van jou ook wel aan. Maar dan met St. Etienne ofzoquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, wel geprobeerd, maar ik had in de eerste 2 seizoenen echt amper centen..En toen ging hij al voor 25 miljoen naar Arsenal. Gelukkig deed Briand het daar heel goed en had ik ook nog Menez. Nu staat er wel echt mijn beste team ooit denk ik..en dat met alleen maar Fransen
Dan heb je in ieder geval al Zoumaquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die Fransen hebben wel bazen spelers. Meestal ook geweldige regens, dus ik ga die uitdaging van jou ook wel aan. Maar dan met St. Etienne ofzo
Dat is volgens mij de recordkampioen van Frankrijk. Ik kwam daar net op na even op Wikipedia te hebben gekeken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval al Zouma
Toffe club ook.
Je had toch laatst een fietsongeluk gehad?quote:
Klein stadionnetjequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:17 schreef The_Groove het volgende:
Gaat lekker met Havant & Waterlooville.
Na 10 wedstrijden gedeeld eerste met Wolves en Sunderland met allemaal 23 puntjes
Wanderson
Mikael Firmin
Omri Altman
Lorenzo Davids
Charlton Cole
Chuba Akpom
Gomes
Frederic Bong
Morgaro Gomis
en nog een aantal regens zijn basisspelers/vaste wissel.
Premier League here I come.
Financieel gaat het ook lekker. Stadion met 8800 plekken verkoopt elke thuiswedstrijd zo goed als uit en we hebben gemiddeld een winst van 3ton per maand.
Een gezonde 3.1 miljoen op de bank en een wage budget van 95k (Na wat aandringen)
Ik heb hem pas 1 seizoenquote:
Snel om een nieuw stadion vragen dus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik heb hem pas 1 seizoen
Vorige stadion konden maar 330 mensen zitten en 4000 man staan
Jup, daar loop ik vaak tegenaan in mijn gamequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de recordkampioen van Frankrijk. Ik kwam daar net op na even op Wikipedia te hebben gekeken.Ze zijn de aartsrivaal van Lyon.
Clubs met een goede opleiding zitten vaak niet al te ver onderin, maar clubs als Leeds of Sparta zijn wellicht leuk?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nu ff Mass Effect te spelen, maar welke miniclub heeft een goed jeugdgebeuren? Ik wil weleens helemaal onderaan beginnen en vooral met eigen krachten + veel jeugd gaan spelen
Marseille heb ik al jarenlang moeite mee met FM met elke club. Die zijn overratedquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, daar loop ik vaak tegenaan in mijn game
Maar in Frankrijk heb ik alleen echt moeite met Marseille steeds..de rest valt wel mee. Hopen dat PSG nu eens door kan groeien, want op 1 seizoen na was het echt te simpel om kampioen te worden afgelopen jaren.
Leeds speelt te hoog, en met Sparta maak je al gauw kans om te promoveren naar de eredivisie, oftewel dan zit je meteen op het hoogste niveauquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Clubs met een goede opleiding zitten vaak niet al te ver onderin, maar clubs als Leeds of Sparta zijn wellicht leuk?
Valt wel meequote:
Ben m nu aan het scouten... hij is ontevreden bij z'n club en staat op eigen verzoek op de TL.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval al Zouma
Toffe club ook.
Ja hoor, alleen in m'n mond zitten nog enkele tanden scheefquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je had toch laatst een fietsongeluk gehad?![]()
Doet alles het weer?
Zouma naar Cambuur halen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Valt wel mee
[..]
Ben m nu aan het scouten... hij is ontevreden bij z'n club en staat op eigen verzoek op de TL.
Kurtquote:
Dat lijkt me ook niet dat je die kan betalen, die heeft mij 30 miljoen gekost ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
Die kan ik zeker niet betalen. En z'n neef Lionel heeft geen interesse
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet dat je die kan betalen, die heeft mij 30 miljoen gekost ofzo.
Hoeveelste seizoen zit je nu met Cambuur?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb nu interesse getoond in een 21jarige centrale verdediger van Barcelona. CA 3* en PA 4.5*. Kan ik goed gebruiken
En ies gratiesss
Screen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb nu interesse getoond in een 21jarige centrale verdediger van Barcelona. CA 3* en PA 4.5*. Kan ik goed gebruiken
En ies gratiesss
2e seizoenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:56 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Hoeveelste seizoen zit je nu met Cambuur?
Als het niet te ver is Moet je proberen Schutte te halen van Twente, huren ofzo
Is een spits maar staat nu bij mij in de basis!
Probeer je m gewoon te huren!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
2e seizoen
1e seizoen heb ik de playoffs expres verloren. Maar ik heb geld nodig om de grasmat van mn stadion te verbeteren, en de bouw van mn jeugdopleiding te voltooien.
Mooi man, jonge spelers halenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
En ik wil deze ook hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En later met winst verkopenquote:
Doe je goedquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1942989[quote]
[b]Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Soepel begin voor mij als bondscoach van de Belgen
[ afbeelding ]
Nu nog het echte werk
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:56 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Hoeveelste seizoen zit je nu met Cambuur?
Als het niet te ver is Moet je proberen Schutte te halen van Twente, huren ofzo
Is een spits maar staat nu bij mij in de basis!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Soepel begin voor mij als bondscoach van de Belgen
[ afbeelding ]
Nu nog het echte werk
Het bod (van 0 euro) is geaccepteerd, heb hem een contract aangeboden en nu kijken of ie ja zegtquote:
Zoeken dan maar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het bod (van 0 euro) is geaccepteerd, heb hem een contract aangeboden en nu kijken of ie ja zegt
Hij is tenminste wel geïnteresseerd om bij Cambuur te komen spelen
Ik ben btw nog op zoek naar Verdedigende Mids.
Dikke Hazard show is dat België in 2018..niet normaal hoe goed hij is. 7 assists en 4 goals in de laatste 3 wedstrijden..en nu net bezig aan de volgende wedstrijd en hij heeft na 20 minuten al een goal en een assist (uit bij Albanië, eerste wedstrijd kwali)quote:
Hij heeft me vorig jaar nog de CL uitgeknikkerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dikke Hazard show is dat België in 2018..niet normaal hoe goed hij is. 7 assists en 4 goals in de laatste 3 wedstrijden..en nu net bezig aan de volgende wedstrijd en hij heeft na 20 minuten al een goal en een assist (uit bij Albanië, eerste wedstrijd kwali)
Dat zijn duidelijke cijfersquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hamburger derby![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef MMUFC het volgende:
Klote, nog steeds geen speler van mij die in de nominatielijst van de gouden bal.. Heb al 4 jaar op rij een speler in het wereld elftal van het jaar, maar die zijn iedere keer niet genomineerd voor de gouden bal.
Heb dit kalender jaar de landstitel en CL gewonnen. Ik heb:
- een Spaanse verdediger die wereld kampioen werd
-een Engelse verdediger die de finale verloor.(leuk centraal duo, een wereld kampioen en een vice wereld kampioen)
- een middenvelder die 5 duels op het WK speelde en ieder duel 1x scoorde, speler van het toernooi werd en nu dit seizoen in 23 duels al 15x scoorde(en dat voor een centrale middenvelder) en 12 assists heeft
- een speler die topscorer werd in de CL en Eredivisie en tevens in de CL tot beste speler werd uitgeroepen
En nog nieman op de nominatie lijst..
Zo tot zo ver mijn frustratie.. Nu opmaken voor het WK voor clubs
[/quote]quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef MMUFC het volgende:
Klote, nog steeds geen speler van mij die in de nominatielijst van de gouden bal.. Heb al 4 jaar op rij een speler in het wereld elftal van het jaar, maar die zijn iedere keer niet genomineerd voor de gouden bal.
Heb dit kalender jaar de landstitel en CL gewonnen. Ik heb:
- een Spaanse verdediger die wereld kampioen werd
-een Engelse verdediger die de finale verloor.(leuk centraal duo, een wereld kampioen en een vice wereld kampioen)
- een middenvelder die 5 duels op het WK speelde en ieder duel 1x scoorde, speler van het toernooi werd en nu dit seizoen in 23 duels al 15x scoorde(en dat voor een centrale middenvelder) en 12 assists heeft
- een speler die topscorer werd in de CL en Eredivisie en tevens in de CL tot beste speler werd uitgeroepen
En nog nieman op de nominatie lijst..
Zo tot zo ver mijn frustratie.. Nu opmaken voor het WK voor clubs
PSV, december 2022.quote:
Ah, ik zit nog maar in het 4e seizoen -.-quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:41 schreef MMUFC het volgende:
[..]
PSV, december 2022.
Inmiddels al jaren kampioen en 2x CL gewonnen met tussendoor 1 verloren CL finale.
Mijn hemel.. PSV - Feyenoord.. PSV 28 schoten, 10 op doel. 64% balbezit. Feyenoord 1 schot, 1 op doel, 36% balbezit. 1-1
Feyenoord en Ajax kunnen dit seizoen nog redelijk aanhaken. Ondanks dat ik slechts 6 verliespunten heb in 17 duels 6 en 7 punten achterstand. Vorig seizoen was het rond deze tijd al punt of 15Ajax zelfs bijna 25
Vooral de keepers waren broodnodig, aangezien de originele keepers slechts 1 ster en 0,5 ster waard warenquote:Keepers: James Gilpin (4,5 ster), Gregory Hartley (4,5 ster)
Verdedigers: Kgosietsile Ntihe (wut!?,3 sterren), Joe Tabiri (3 sterren), Esmond James (3,5 ster)
Middenvelders: Neil Wood (2,5 ster), Matt Pattison (4 sterren), Harpal Singh (3 sterren), Ashley Winn (3,5 ster), Philip Appiah (3,5 ster)
Aanvallers: Tom Murphy (4 sterren)
Gewoon meteen LLM doen johquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ook zin om te spelen. Ik denk dat ik gewoon eerst maar weer eens een seizoentje of 2 met Ajax ga spelen en daarna in de LLM duik.
Twentequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:12 schreef d1ce het volgende:
Even een spelleke beginnen met mijn cluppie Twente
Gutierrez is echt zo'n baas in FM. Speelt echt altijd goed bij mij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:12 schreef d1ce het volgende:
Even een spelleke beginnen met mijn cluppie Twente
Jep, heb hem nu ivm nationaliseren voor 27.5 miljoen moeten verkopen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:51 schreef Silv het volgende:
[..]
Gutierrez is echt zo'n baas in FM. Speelt echt altijd goed bij mij.
Neen, die ging naar m'gladbach.quote:
Hoezo moet dat? Doe je een challenge?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Jep, heb hem nu ivm nationaliseren voor 27.5 miljoen moeten verkopen.
Spijtig spijtig
Ja, met mezelf!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoezo moet dat? Doe je een challenge?
Gelukkig heb je Woutje Bramaquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:57 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ja, met mezelf!
Maar zijn maar weinig nederlandse talentjes.
Enkel voorin spitsen genoeg maar cm's ho maar
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:01 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Die zit nu bij AZ, Clasie en van der boomen spelen vm
Bij mij zat hij zonder club op zijn 29e maar verkoos Lyon boven mijquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:09 schreef Silv het volgende:
Bwah, Nasri wordt aangeboden voor maar 9 miljoen, maar vraagt een salaris van 160k per week.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Saillant detail: de basis bestond uit 11 debutanten
D'oh. Heb nu wel lekker Witsel en Draxler gekocht.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij zat hij zonder club op zijn 29e maar verkoos Lyon boven mij![]()
Hij tekende daar voor 54k per week terwijl ik hem 65k had geboden
Draxler is bij mij naar Leverkusen gegaan voor 21 miljoen en Witsel naar Chelsea voor 18 miljoen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef Silv het volgende:
[..]
D'oh. Heb nu wel lekker Witsel en Draxler gekocht.
Witsel is een koning ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Draxler is bij mij naar Leverkusen gegaan voor 21 miljoen en Witsel naar Chelsea voor 18 miljoen.
Witsel is nu al voor de 2e keer op rij 3e geworden in Wereldspeler van het jaar!
Duitsersquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:27 schreef Silv het volgende:
Ook zo mooi. Schalke zet Draxler op de transferlijst, vraag ik wat ze voor hem willen hebben, verwerpen ze mijn enquiry.
Wat is er met Mansfield gebeurd?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, met het resterende salarisbudget (+/- 3k na geschuif met de balk) heb ik betere staf aangetrokken. het is nog niet echt extreem (de meeste stats liggen tussen de 9 en 13) maar dat is ruim voldoende voor miniclubje Farnborough
Even op pauzequote:
Iedereen hier weet dat je dat niet gaat doen, dus start nou maar gewoon opquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:45 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zou bijna mijn game nog even opstarten maar als ik nu begin zit ik hier om 2 uur nog omdat ik in de ontknoping van de Eredivisie zit (nog 5 wedstrijden te gaan en ik sta 2e, 1 punt achter op Feyenoord).
Beter een keer vroeg naar bed en morgenavond knallen
Hij staat alweer aanquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat je dat niet gaat doen, dus start nou maar gewoon op
Deze Zweedse baas van mij kan er spelen, ben er eigenlijk ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:48 schreef Silv het volgende:
Heeft iemand wel eens een heel seizoen met een sweeper gespeeld trouwens? Ik ga misschien een keer catenaccio spelen, maar er zijn zo weinig libero's in het spel.
Mwah.. Ik denk dat je het overal wel kan gebruiken en dat het ook overal kan werken als je maar het perfecte team hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:57 schreef Silv het volgende:
Wel een harde baas.
Kwam alleen dit topic tegen http://www.fm-base.co.uk/(...)tenaccio-libero.html
Misschien maar een keer in Italië beginnen.
Zoietsquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:57 schreef Silv het volgende:
Wel een harde baas.
Kwam alleen dit topic tegen http://www.fm-base.co.uk/(...)tenaccio-libero.html
Misschien maar een keer in Italië beginnen.
Ja, en nog geen kampioen wordenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
En mijn toespraak na de teleurstellende resultaten verliep ook niet echt zoals gewenst![]()
![]()
Kutzooi![]()
[ afbeelding ]
Weg moraal, weg kampioenschap![]()
Ik was gewoon niet tevreden en daarmee uit!quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Had dan helemaal niks gezegd, man, je ziet toch dat de moraal nog uitstekend was?
Destro is echt een heldquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:53 schreef BlaBla87 het volgende:
Nouja Destro heeft er een paar meer gemaakt zo te zien!
Ajax is overal puntjes aan het verspelenquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:57 schreef BlaBla87 het volgende:
Poe ajax is puntjes aan het verspelen sta nu 3e 9 punten achter met een wedstrijd minder.
Nog 9 wedstrijden te gaan, kan het dan nog?
Hmm we gaan ervoor!
Haha kwam ook idd zo''n bericht dat ik met twente de druk op de bovenste plaatsen flink aan t opvoeren ben!quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ajax is overal puntjes aan het verspelen![]()
En, hoeveel is het geworden?quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:09 schreef dion_v_k het volgende:
Volgende wedstrijd is thuis tegen Veendam, dan ga ik die tactiek hierboven proberen met de sweeper
Oh bah ik zou weer een nieuwe game beginnen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het gaat veel te goed met Farnborough9 gespeeld, 7 gewonnen, 2 verloren. 18 goals voor, 5 tegen
quote:
Mijne op 5, in de laatste 4 wedstrijden dan:)quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn topspits Tom Murphy heeft er nu al 8 ingelegd dit seizoen. Ik zag dat zijn contract in juni 2012 afliep dus heb het meteen naar 2014 verlengd
Ook netjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:38 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Mijne op 5, in de laatste 4 wedstrijden dan:)
Wie is de held?quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:43 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Eindelijk een paniekaankoop die goed uitpakt
Wat mij verbaast dat die zich alsnog zo ontwikkeld op die leeftijd terwijl hij nog maar ff bij de club isquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
En mijn toespraak na de teleurstellende resultaten verliep ook niet echt zoals gewenst![]()
![]()
Kutzooi![]()
[ afbeelding ]
Weg moraal, weg kampioenschap![]()
Duitserquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:55 schreef BlaBla87 het volgende:
Enige speler uit eigen jeugd die wat voorsteld!
[ afbeelding ]
Jep dat wel, die had je gelijk moeten halen bij je clubje!quote:
Ik zit in najaar 2020. Maar van wie is wat terecht gekomen? Die jij postte is toch een regen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:00 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Jep dat wel, die had je gelijk moeten halen bij je clubje!
Hoever zit jij nu ingame?
Is er bij jou iets van hem terecht gekomen?
Nee gewoon jeugdspelerquote:Op donderdag 7 maart 2013 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit in najaar 2020. Maar van wie is wat terecht gekomen? Die jij postte is toch een regen?
Ooh ik kijk morgen wel ffquote:Op donderdag 7 maart 2013 02:07 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Nee gewoon jeugdspelerMerlin Schutte
Watje!quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik kijk morgen wel ffHeb nu geen FM aanstaan, en als ik dat doe slaap ik niet meer
Welke? die duitser?quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah rot toch op joh, gozer! Waar heb je dat mannetje vandaan gehaald?!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:12 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Welke? die duitser?
Die komt gewoon standaard uit de jeugd van FCT
Eigenlijk wel maar die link ga ik niet leggen als we het net over een duitser hebben waarvan je denktquote:
Dat was gewoon een antwoord op jouquote:Op donderdag 7 maart 2013 02:18 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar die link ga ik niet leggen als we het net over een duitser hebben waarvan je denkt
Dat het een regen is
Tis dan ook zowat half 3
Goed bezig.quote:
je kan kiezen uit suggesties van je bestuurquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:30 schreef Silv het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Weet iemand trouwens of je ook zelf een feeder club uit kan kiezen?
Waarom is dat BS?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:34 schreef Silv het volgende:
Ja weet ik, maar ik had ooit ergens gelezen dat als je lang genoeg bij je club zat, je zelf ergens een club kon kiezen. Maar dat zou BS kunnen zijn natuurlijk.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:27 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Waarom is dat BS?
Ik mag vaak sattelietclubs wel zelf kiezen maar dan kijkt het bestuur of het haalbaar is!
Als je het voorstelt nieuwe moederclub of hoe je dat ook zegt, en je krijgt akkoordquote:
Da's toch niks meer dan een satellietclub waar je je talenten kunt stallen? Ik laat die jongens altijd gewoon bij de jeugd ballen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:24 schreef Tim86 het volgende:
Grappig, ik krijg nu idd de mededeling dat ik zelf een feeder club mag uitzoeken omdat ik al zo lang manager ben.
Ik wil graag een feeder club in dezelfde divisie, vandaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's toch niks meer dan een satellietclub waar je je talenten kunt stallen? Ik laat die jongens altijd gewoon bij de jeugd ballen.
Kan dat? Ik weet alleen dat moederclubs niet in dezelfde divisie uit kunnen komenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil graag een feeder club in dezelfde divisie, vandaar
Dat gaat je denk ik niet lukken, meestal als mijn sattelietclubjes naar eredivisie komen word da stop gezetquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar speel je nu dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu tegen Luton uit de BSP, daar had ik het met Mansfield altijd al moeilijk tegen...
Farnborough (BSS). Speelde met een gelukje 1-1 tegen Lutonquote:
Dat kan nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor ja, maar ga he ttoch eens proberen. Anders maar iets uit de1e divisie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:36 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Dat gaat je denk ik niet lukken, meestal als mijn sattelietclubjes naar eredivisie komen word da stop gezet
HELDquote:
Ik keek ook even die reacties daar, en wel meer clubs gebruiken die databasequote:Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
HELD![]()
![]()
![]()
![]()
Everton gebruikte de database van Football Manager ook voor de scouting
616 uur.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef dion_v_k het volgende:
Hoeveel uur hebben jullie volgens steam gespeeld?
Alleen FM 13??quote:
Ik heb tot eind Januari FM 12 gespeeld en ben sinds kort pas begonnen met 13.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh moet ik vertellen van alle versies samen?
FM 09 heb ik 327 uur gespeeld.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb tot eind Januari FM 12 gespeeld en ben sinds kort pas begonnen met 13.
13 heb ik nu 161 uur gespeeld.
12 970 uur
Wtfquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FM 09 heb ik 327 uur gespeeld.
FM10 heb ik 1728 uur gespeeld
FM11 nooit gespeeld
FM12 heb ik 1977 uur gespeeld
FM13 dus 616 uur
Is toch zo'n 4648 uur FM plezier in mijn leven.
In FM12 had ik 68/91 en in FM13 56/107.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:52 schreef dion_v_k het volgende:
In 12 had ik 59 van de 91 prestaties ontgrendeld.
In 13 heb ik er pas 33 van de 107
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:59 schreef dion_v_k het volgende:
FM 12 heb je ruim 3 maanden van een heel jaar nonstop gespeeld volgens mijn snelle berekening![]()
![]()
En die andere 9 maanden heb je uitgeslapen![]()
![]()
Toen moest ik nog naar schoolquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:59 schreef dion_v_k het volgende:
En die andere 9 maanden heb je uitgeslapen![]()
![]()
Twentequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Even mijn jaarlijkse Twentegame doen.
Die spitsen. Wat een drama
Speel je ook wel eens met buitenlandse clubs?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2011 had ik echt een bazengame er mee.
Soms.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel je ook wel eens met buitenlandse clubs?
Wou ik met Bolton proberen ja, eerste seizoen promoveerde ik gelijk, 2e seizoen degradeerde ik en werd ik ontslagen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wel eens leuk, een kleine buitenlandse club opbouwen.
Met een Duitse club uit de 2. Bundesliga beginnenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wou ik met Bolton proberen ja, eerste seizoen promoveerde ik gelijk, 2e seizoen degradeerde ik en werd ik ontslagen.![]()
Heb daarna nog een bazengame met Spurs gehad.
Zie het wel. Nu eerst Twente renoveren. Het blijft toch wel ongelofelijk dat zo'n baggerteam in de top 5 staat ;')quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een Duitse club uit de 2. Bundesliga beginnenDat is meestal wel te doen.
Dat is nog steeds een beetje Duitsland.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie het wel. Nu eerst Twente renoveren. Het blijft toch wel ongelofelijk dat zo'n baggerteam in de top 5 staat ;')
Daar kan je niet onder uit. Twentequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een beetje Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |