Mwoh, het kwam gewoon zo uitquote:
Haha heb je je laatste reactie in dat topic gelezen??quote:
Je speelt met Cambuur ofzo toch?quote:
Halen. Heb ik ook gehad bij St. Pauli in het begin. Uiteindelijk voor 5 miljoen verkocht ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:55 schreef DeHovenier het volgende:
Zit nog te twijfelen over een speler.... kan hem halen voor 12k, is 180k waard maar vraagt een salaris van 25k, en na 1 interland een salaris van 33k/maand
Wel een leuk spelertje:
[ afbeelding ]
Hoeveel sterren hebben je trainers?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben even stevig met de bezem door de staf gegaan. Er werken nu slechts kerels die voor de voor hun belangijke onderdelen minimaal 15 punten hebben
Ik kan alleen die Olde Riekerink niet aantrekkenKerel vraagt 2,500 per week en ik mag max 1,400 betalen
Is minder duidelijk te zien dan in 13, maar de dingen die ik ze opdraag om te trainen liggen tussen de 3 en 4,5 sterquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel sterren hebben je trainers?
Dat is wel netjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is minder duidelijk te zien dan in 13, maar de dingen die ik ze opdraag om te trainen liggen tussen de 3 en 4,5 ster
Ik heb echt maar twee 5* trainers. Voor de rest allemaal 4,5 *. Meer 5 sterren zijn voor sommige onderdelen niet te vinden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:35 schreef Silv het volgende:
Ik had een paar 5 sterren trainers, maar ze zijn allemaal slechter geworden.Wat is deze.
Voor Fitness en Goalkeepers kan ik ze meestal wel vinden, de rest is wat lastiger.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt maar twee 5* trainers. Voor de rest allemaal 4,5 *. Meer 5 sterren zijn voor sommige onderdelen niet te vinden.
Ik heb juist nu voor aanval en balcontrole 5 sterren. En conditietraining ook, maar dat rekende ik apart. Met keepers nog niet, omdat ik maar 3 keeperstrainers mag en telkens een verkeerde koosquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Voor Fitness en Goalkeepers kan ik ze meestal wel vinden, de rest is wat lastiger.
Ik heb nog niet 1 5* trainer gehad, max. voor mij is 4,5*quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt maar twee 5* trainers. Voor de rest allemaal 4,5 *. Meer 5 sterren zijn voor sommige onderdelen niet te vinden.
Hoeveel trainers heb jij in dienst?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb nog niet 1 5* trainer gehad, max. voor mij is 4,5*
Even op passing laten trainen en dan is het primaquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nog een leuke spelmaker gekocht, kostte me maar 150k:
[ afbeelding ]
Hoe oud?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb nog even een oude Argentijnse keeper aangetrokken (gratis, uiteraard). Nu kan ik Niek Boogers laten gaan. Hij stond te boek als een enorm talent maar mijn huidige staf ziet dat hij max 2 sterren kan worden... wat hij dus al 2 jaar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |