De punten zullen de 'onder voorbehoud' punten zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 494 punten gekregen maar ik heb geen budget-geld hiervoor ontvangen om mijn team te verbeteren.![]()
Maar de manager hoorde een paar minuten geleden weer geopend te zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
De punten zullen de 'onder voorbehoud' punten zijn.
Definitieve punten (en het geld) zullen vanavond nog wel volgen
Er gaat vast dadelijk een crew-medewerker hier op z'n knieën om zijn verontschuldigingen aan te bieden voor deze kwalijke zaakquote:Op maandag 10 juni 2013 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar de manager hoorde een paar minuten geleden weer geopend te zijn.
Op je knieën!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
ik zal het even meenemen naar achteren
Dat doe ik alleen bij een aantrekkelijke dame die mijn toekomstige vrouw moet wordenquote:
Ik kan upgraden naar Vettel maar dan moet ik mijn chassis of motor downgraden van STR naar Caterham.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:23 schreef zoem het volgende:
Lastig, keuzes maken17M te besteden... zal ik het hele team omgooien voor één toponderdeel of upgrade ik een bestaand onderdeel.
Hey Meike, geen idee of mijn teampje het zo goed doet?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:11 schreef Meike26 het volgende:
@Sally, wil jij nog mee doen met de subleague Racingdiva's ?? Volgens mij gaat jouw teampje ook wel goed zo ? We kunnen wel wat versterking gebruiken
De punten worden pas meegeteld vanaf het moment van toetreden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Meike, geen idee of mijn teampje het zo goed doet?!Heb de eerste 3 races gemist, he?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat een vraag ook. Het klinkt iig fout
Vierde versterking is erbij!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:11 schreef Meike26 het volgende:
@Sally, wil jij nog mee doen met de subleague Racingdiva's ?? Volgens mij gaat jouw teampje ook wel goed zo ? We kunnen wel wat versterking gebruiken
Hahahaha, zo noem ik een lekker ding inderdaad zelf ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:59 schreef Meike26 het volgende:
Hahha.. ja dat kan indd wel wat actiever... over kontjes en lekkere hapjes enzo..![]()
Nog even en dan heb ik Sutil en Button in 1 team ... dat gaat dan toch ook over samenstellen ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahahaha, zo noem ik een lekker ding inderdaad zelf ook tegenwoordig![]()
![]()
Al heb ik inmiddels alweer 2,5 jaar een geweldig goede relatie![]()
En hij zegt zelf ook nog wel eens dat ik een film wel leuk zal vinden, vanwege 'een lekker hapje'
Ik dacht dat er wat meer over de F1 en over het samenstellen van je team gekletst zou worden
Even wat vriendelijke advies, Button is totaal niet de moeite waard voor de prijs waarvoor hij beschikbaar is. Webber, Raikkonen en Hamilton zijn goedkoper en presteren beter dit seizoen. En je kunt beter Di Resta boven Sutil nemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nog even en dan heb ik Sutil en Button in 1 team ... dat gaat dan toch ook over samenstellen ?![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Even wat vriendelijke advies, Button is totaal niet de moeite waard voor de prijs waarvoor hij beschikbaar is. Webber, Raikkonen en Hamilton zijn goedkoper en presteren beter dit seizoen. En je kunt beter Di Resta boven Sutil nemen.
stop-n-go van guido moet 20 punten zijn. is ook zo doorgevoerd in de manager maar staat verkeerd in de puntenpost.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
De puntenpost: Punten ronde 7 FOK! Formule 1-manager 2013
Wisselen voor Groot-Brittannië kan nog tot vrijdag 28 juni 23:59 uur
Ik zit op 203 punten, al met al niet gek vind ik!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:23 schreef zoem het volgende:
De kwalificatie is ingevoerd.
Al 223 puntjesWas een goede zet om Mercedes erin te gooien.
Dat advies heb ik meer gehoord in mijn omgevingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:27 schreef zoem het volgende:
Williams zou ik sowieso niet nemen. Tov vorig jaar vallen ze tegen en daardoor zijn ze relatief duur. STR is de beter koop in die prijsklasse
Dat gaat je nog tegenvallen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Alle ballen op Force India werkte goed, want ik had 222 punten.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:08 schreef JohnB52 het volgende:
Had iemand nog Di Resta in zijn teammanager?
Dikke kans dat ie zijn P5 kwijt is.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/108424
Di Resta was natuurlijk zwaar k.., laatste keer dat zoiets gebeurde was met Hamilton die pole reed en vervolgens de pits niet haalde.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:47 schreef Nattekat het volgende:
379
vdg en Lotus vliegen eruit, die twee stellen enkel teleur nu ik ze heb gekozen
Sutil en FI was een perfecte combi deze race, jammer dat hij erg terugviel op het einde.
ik neem het even mee naar achterenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:29 schreef ß het volgende:
Kan bij het teammanagement het lijstje van de motoren omgewisseld worden met die van de chassis? In het plaatje waar je ze in moet slepen staan ze namelijk precies andersom. Ik vergis me daar vaak in, meer mensen die daar last van hebben?
Dat gaat op alfabet. Ik heb de coureurs al links gezet. Ik zal de motor en chassis nog even omdraaien als dat handiger is.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:29 schreef ß het volgende:
Kan bij het teammanagement het lijstje van de motoren omgewisseld worden met die van de chassis? In het plaatje waar je ze in moet slepen staan ze namelijk precies andersom. Ik vergis me daar vaak in, meer mensen die daar last van hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag altijd aan de bel trekken, dan doen we er iets aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:36 schreef Meike26 het volgende:
Dank, inderdaad een dingetje waar ik ook vaak last van had. Super dat er gelijk op is gereageerd !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |