het is een wens die bekend is bij ons. Deze staat op het lijstje om uitgevoerd te worden, maar wanneer dit zal gebeuren is nog niet bekendquote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef Vaende het volgende:
Ik doe dit jaar voor het eerste mee en vroeg mij af of het niet leuker zou zijn als alle teams openbaar zouden zijn tijdens een raceweekend en prive zijn zolang er wijzigingen aangebracht kunnen worden
In dat geval wacht ik geduldig af.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is een wens die bekend is bij ons. Deze staat op het lijstje om uitgevoerd te worden, maar wanneer dit zal gebeuren is nog niet bekend
Ze zijn inmiddels definitief?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:52 schreef franklop het volgende:
[..]
wel toegevoegd maar zijn pas maandag om 20.00 definitief. Strafpunten ed moeten nog worden gedaan
Ik neem aan pas volgens seizoen?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is een wens die bekend is bij ons. Deze staat op het lijstje om uitgevoerd te worden, maar wanneer dit zal gebeuren is nog niet bekend
ik kan er gewoon geen datum aan verbinden wanneer het er zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan pas volgens seizoen?
Dan kun je het vooraf in de 'spelregels' melden
het is nog geen vrijdag hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels definitief?
Normaal wijden jullie een nieuwspost aan het feit dat de punten verrekend zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is nog geen vrijdag heOk, maar strafpunten zijn verrekend en punten zijn definitief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, maar strafpunten zijn verrekend en punten zijn definitief?
Nouja, kan me voorstellen dat er mensen niet blij mee zullen zijn als ze er voor gekozen hebben hun team niet openbaar te hebben dat dat ongewenst ongedaan gemaakt wordtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kan er gewoon geen datum aan verbinden wanneer het er zou kunnen zijn
true, maar geen enkele datum zal bij een wijziging helemaal goed zijn, omdat er naast de F1-manager ook de voetbalmanager loopt. Er loopt dus altijd wel een managerspelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:02 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, kan me voorstellen dat er mensen niet blij mee zullen zijn als ze er voor gekozen hebben hun team niet openbaar te hebben dat dat ongewenst ongedaan gemaakt wordt
Ah, je wil ze beide tegelijk wijzigen dusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
true, maar geen enkele datum zal bij een wijziging helemaal goed zijn, omdat er naast de F1-manager ook de voetbalmanager loopt. Er loopt dus altijd wel een managerspel
als er een wijziging is dan is dat voor beide managers van invloed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, je wil ze beide tegelijk wijzigen dus
Yep, maar degenen die met 2 onderdelen Force India zijn begonnen kunnen al Torro Rosso erbij kopen. Die kunnen al spekkoper worden dit weekend als het meezit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Desunoto het volgende:
Er zijn nog maar weinig (logische) keuzes mogelijk in het begin van het seizoen.
- Raikkonen + troep
- Sutil + Di Resta + troep
- Sutil of Di Resta + Force India + troep
Een andere keuze zou gewaagd zijn.
Klopt, ik heb nu ook Toro Rosso erbij. Maar dat lijkt vooralsnog een heel klein stapje vooruit te zijn. Pas vanaf volgende ronde wordt het lastiger.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep, maar degenen die met 2 onderdelen Force India zijn begonnen kunnen al Torro Rosso erbij kopen. Die kunnen al spekkoper worden dit weekend als het meezit.
Voor mij dus optie twee. Na deze race ga ik even verder kijken wat ik mogelijk kan vervangen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Desunoto het volgende:
Er zijn nog maar weinig (logische) keuzes mogelijk in het begin van het seizoen.
- Raikkonen + troep
Ik heb Massa + alles Caterham. Werkt tot nog toe niet zo heel slecht.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Desunoto het volgende:
- Raikkonen + troep
Ik had bij de eerste race Hamilton + troepquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Desunoto het volgende:
- Raikkonen + troep
daarom koos ik er ook voor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is de combo waarmee in de kwali de maximale score gehaald kon worden
jaja..quote:Op zondag 24 maart 2013 13:27 schreef Toekito het volgende:
Je zal maar Sutil en Ricciardo hebben hè Frank....
Ik heb Mercedes chassis
Jemig. Hebben we dat dit jaar nou nog steeds? Waarom moet je drie keer gestraft worden als er iets fout gaat met een onderdeel in je team?quote:
ik ook, maar goed komt wel weer goed in de volgende races.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je zou maar Di Resta en Sutil hebben zoals ik.
Daaromquote:Op maandag 25 maart 2013 12:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Jemig. Hebben we dat dit jaar nou nog steeds? Waarom moet je drie keer gestraft worden als er iets fout gaat met een onderdeel in je team?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
je bent een beetje laat damequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef Sally het volgende:
* Sally volgt.
Lastig een team samenstellen, zeg. Hmz.... In de 3e ronde binnenvallen valt niet mee! :S
Tja, iets met een paar weekjes ziekenhuis doet rare dinghen met een mensch...quote:
ohquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, iets met een paar weekjes ziekenhuis doet rare dinghen met een mensch...
Dank.quote:
Omgegooid... Een vrouw weet ook nooit wat ze wil, heh....quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:43 schreef Sally het volgende:
Dit is: * Sally 's Devilly Wings
[ code verwijderd ]
Budget over: ¤ 4.389.384,–
| 1 2 3 4 | Renault RS27-2013 (Williams) ¤ 41.591.466,– Williams motor Jean-Eric Vergne ¤ 38.142.633,– Scuderia Toro Rosso coureur Valtteri Bottas ¤ 39.929.925,– Williams coureur Caterham CT03 Chassis ¤ 26.831.206,– Caterham chassis |
op dit moment is er niemand die dat opgepakt heeftquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:52 schreef exile79 het volgende:
Is er dit jaar ook weer een link naar een rekenprogramma?
Goeie vraag. Ik neem aan dat de beheerders hierover aan het overleggen zijn. Zo niet, neem ik het even mee naar achterquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:21 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje aan de beheerders van de manager.
Ik wist dat ik niet met 2 teams mee mocht doen, want dan word je uitgesloten van deelname. Niet erg, ik hoef geen prijzen te winnen. Maar hoe zit dat als ik met mijn 2e team ook mee doe aan een subleague, is die subleagues dan ook indirect gediskwalificeerd om in top 3 te komen ?
Rosberg en Sutilquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:18 schreef Bayswater het volgende:
Mmm, heb Raikkonen en vd Garde gewisseld voor Rosberg en Sutil. Had beter Ricciardo voor vd Garde kunnen nemen en Raikkonen laten staan. Maarja, dat is een koe in zijn reet kijken.
Is degene die in had bewaard in mijn gewijzigde team... Had ik nu maar de goedkopere Ricciardo ipv Vergne erin gezet, maar wel Williams in mijn teamquote:Op zondag 14 april 2013 09:56 schreef LWD-Godius het volgende:
Bottasmijn grootste miskoop, geheel gekocht omdat men hem zo ophemelde vorig seizoen.
Kan niet kloppen. Ik zie bij mij 190 punten staan, terwijl alleen Kimi er al 187 zou moeten hebben.quote:
Strafpunten nog niet verwerkt, neem ik aan?quote:Op zondag 14 april 2013 10:54 schreef zoem het volgende:
De race staat er nu ook bij.
Sutil scoort gewoon minder dan Giedo![]()
Na deze race de boel eens overhoop gooien.
Harde refresh al geprobeerd?quote:Op zondag 14 april 2013 11:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan niet kloppen. Ik zie bij mij 190 punten staan, terwijl alleen Kimi er al 187 zou moeten hebben.
In je teamgeschiedenis is het actueel, de rest wordt regelmatig bijgewerkt.quote:Op zondag 14 april 2013 11:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan niet kloppen. Ik zie bij mij 190 punten staan, terwijl alleen Kimi er al 187 zou moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |