Barcelonaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef VeX- het volgende:
Eigenlijk zijn er geen clubs meer die ik de CL gun.
Galatasarayquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef VeX- het volgende:
FC Bayernquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef VeX- het volgende:
Realquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef VeX- het volgende:
Nou, dan zal ik Blatter even bellen dat we hem voor dit seizoen wel kunnen stopzetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef VeX- het volgende:
Jammer johquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef VeX- het volgende:
Bayern 3 finales 3 down.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef VeX- het volgende:
stakkersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beste scheids ter wereld in het eerste topic werd er gesproken:')
Je verwacht het niet.quote:
ik had het misquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beste scheids ter wereld in het eerste topic werd er gesproken:')
Wordt wel eens tijd dat ze failliet worden verklaard ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:30 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop toch zo dat Real en Barca ooit kapot gaan.
vertel mij wat. Belachelijk al die schulden...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd dat ze failliet worden verklaard ja.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Manchester United heeft een groot probleem.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:31 schreef Nober het volgende:
Weg met die keeper, tis maar goed dat ik niet op dat veld sta had er allang een paar geholpen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe uit dat licht.
Maar in het tactisch zo sterke Engeland is hij heel goed hoor!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
Van PersieZelfs een bal uittrappen lukt m niet
![]()
![]()
Van Persie is prima hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar in het tactisch zo sterke Engeland is hij heel goed hoor!
ze hebben van persiequote:
jij hebt flink veel doekoe mang omg omgquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:33 schreef vluggejapie99 het volgende:
Zal real betaald hebben voor die keeper, oh wacht, dat heb ik natuurlijk gedaan.
In die competitie maakt Pelle er nog 30. Stuur hem eens naar Italie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar in het tactisch zo sterke Engeland is hij heel goed hoor!
voor die duik?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:34 schreef Komakie het volgende:
Ze krijgen ook niets mee.
Had ook gewoon een penalty kunnen geven.
quote:
nu niet meer dus he.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jij hebt flink veel doekoe mang omg omg
Higlerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:34 schreef KingRoland het volgende:
De gemiddelde NL scheids doet het beter dan deze flapdrol.
jij ookquote:
Tegen de tijd dat Bayern München Real Madrid treft in de CL, dan is Robben weer voor 5 maanden geblesseerd.quote:
quote:
Hoho, het zou Grueter niets verbazen als hij de finale mocht fluiten tenzij Gala ver kwam.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:34 schreef KingRoland het volgende:
De gemiddelde NL scheids doet het beter dan deze flapdrol.
Eensquote:
Laten we het hopen...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk maar zo.. Hoe hoger ze opkomen , hoe zwaarder het verlies zal zijn.
zo'n beetje in veilige havenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grueter denkt nu dat het niet meer kan
ga toch Sierdje kijken mang veel beter jeweetzquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grueter denkt nu dat het niet meer kan
Ik zag het ja. PSG - Valencia is natuurlijk ook al gespeeld, maar Juve - Celtic wordt al helemaal niks. Celtic is alleen mooi als ze thuis spelen.quote:
quote:
KNMBquote:
Jawel, rood gegeven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef beantherio het volgende:
Ik begin het gezeik over scheidsrechters steeds minder serieus te nemen. Niemand wil dat z'n favoriete team verliest maar dat er in dit geval rood is gegeven is echt niet vreemd. Het was jammer voor de wedstrijd maar de scheids heeft niets verkeerd gedaan.
vond rood zwaar, geel was beter geweestquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef beantherio het volgende:
Ik begin het gezeik over scheidsrechters steeds minder serieus te nemen. Niemand wil dat z'n favoriete team verliest maar dat er in dit geval rood is gegeven is echt niet vreemd. Het was jammer voor de wedstrijd maar de scheids heeft niets verkeerd gedaan.
Jack zei psg. was ookin de reclame.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/artikel/55361/Celtic_heeft_mirakel_nodig/
ik weet zeker maar heb hier geen sport uno olandaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
ga toch Sierdje kijken mang veel beter jeweetz
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:37 schreef Stiggie het volgende:
hahaha die gozer die klapt voor zn gezicht
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:37 schreef Dekatria het volgende:
Deze wedstrijd werd mogelijk gemaakt door Blatter.
Als hij een Turkse vrouw heeft is dat sowieso al het gevalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
die scheids vind morgen een paard in bed mag ik hopen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
die scheids vind morgen een paard in bed mag ik hopen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Je kan Real Madrid niets verwijten, die hebben goed gebruik gemaakt van de situatie. Maar de scheidsrechter moet per direct ontslagen worden door de UEFA
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Je kan Real Madrid niets verwijten, die hebben goed gebruik gemaakt van de situatie. Maar de scheidsrechter moet per direct ontslagen worden door de UEFA
Het is idd niet absurd om te doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef beantherio het volgende:
Dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Mourinho morgenochtend zure melk uit de kast haalt.,
bagger scheidsquote:
quote:
Ah joh, is emotie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:37 schreef Travel. het volgende:
Jammer dit. Kinderachtige houding van Madrid in laatste minuutjes. Kinderachteroge houding van United
tegen de scheids, gedraag je als een volwassen man ipv een groep bavianen
Wat had Real moeten doen dan? Gaan smeken bij de scheids om de rode kaart neit te geven?quote:
hoezo onsportief ?kneusjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Real Madrid de volgende ronde met 7-0 afgeslacht wordt.
Onsportieve flikkrs
Hahaha idioot.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
Wat een gejank op de scheids.
Rode kaart was volledig terecht.
kijk eindelijk iemand met kijk eropquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
Jij moet altijd de tegendraadse uithangen hé. Ik heb zin om je uit te scheldenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
gaat over de rode kaart en vervolgens zegt hij tot volgend jaar.quote:
Nee dat was het niet, en daar ben ik zo zeker van dat er wat mij betreft zelfs geen discussie mogelijk is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
Rickazio is zelf een kneusje. Alleen ziet hij dat niet. Want Rickazio is een rare jongen.quote:
Euh nee? Waarom zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat had Real moeten doen dan? Gaan smeken bij de scheids om de rode kaart neit te geven?
Ach jochie toch.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet altijd de tegendraadse uithangen hé. Ik heb zin om je uit te schelden
Rooney overschatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ze speelden maar tegen Real.. daar ga je je beste spelers toch niet tegen opstellen
Was nooit van zijn leven een rode kaart.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
Eens, belachelijke rode kaart.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, en daar ben ik zo zeker van dat er wat mij betreft zelfs geen discussie mogelijk is.
twitter:Woordhumor twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 21:59:39Dat was bij lange Nani een rode kaart! #manrea reageer retweet
De emoties lopen hoog hierquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
Goed dat je inhoudelijk antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rickazio is zelf een kneusje. Alleen ziet hij dat niet. Want Rickazio is een rare jongen.
En rare jongens, daar kan je niet mee praten.
Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Goed dat je inhoudelijk antwoord op mijn vraag.
en nu naar bed jij
"ik heb net een ruft gelaten lollereinz!!1 gr"quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:41 schreef _NZT_ het volgende:
Volgende week moet Bayern ff kontje bonken bij Arsenal en Milan bij Barça
quote:
Is gewoon een complot man. Tyfusclubquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
kk eens op met real allemaal. Wij betalen gwn voor die flikkers.
Kulargument. Dit was gewoon duidelijk voor een oplettende scheids.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:41 schreef TheFastOne het volgende:
Wij zien vijftien herhalingen, scheids moet binnen no-time beslissen. Geen blaam bij Cakir.
Er staan fucking 5 andere scheidsrechters lamlulquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:41 schreef TheFastOne het volgende:
Wij zien vijftien herhalingen, scheids moet binnen no-time beslissen. Geen blaam bij Cakir.
Zo win jij discussies?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, en daar ben ik zo zeker van dat er wat mij betreft zelfs geen discussie mogelijk is.
Als je niet zeker bent moet je al helemaal geen rood trekken. Daarbij stoorde ik mij ook aan zijn theatrale houding, wat mij niet doet meegaan in je stelling.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:41 schreef TheFastOne het volgende:
psg - schalekequote:
Klopt, daarom geeft hij ook rood.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kulargument. Dit was gewoon duidelijk voor een oplettende scheids.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Als iemand nog 1 keer schalleke zegt dan deel ik koeken uitafgelopen
Erg slecht dat een man die al zo lang meegaat zich zo laat gaan in negatieve zin...quote:
Hij heeft de intentie om de bal te spelen, maar is wel minstens geelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:43 schreef Assassin92 het volgende:
Is gewoon een terechte rode kaart. Waarom zou het slechts geel zijn volgens jullie? Komt volle vaart op borsthoogte met een gestrekt been binnen.
Waarschijnlijk was hij dus wel zeker, al is het natuurlijk nog steeds een foute beslissing.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je niet zeker bent moet je al helemaal geen rood trekken. Daarbij stoorde ik mij ook aan zijn theatrale houding, wat mij niet doet meegaan in je stelling.
Die Kieft.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Het zijn mensen aldus Wim Kieft.
Zoveel waarheid.
Hoe kan ik een discussie winnen als ik stel dat ik er geen aanga? Of het sterk is valt te betwijfelen, maar erg veel zin heeft het ook niet als ik bij voorbaat niet te overtuigen ben.quote:
Ja man. Hij neemt gewoon de bal aan en Arbeloa loopt er tegenaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:43 schreef Assassin92 het volgende:
Is gewoon een terechte rode kaart. Waarom zou het slechts geel zijn volgens jullie? Komt volle vaart op borsthoogte met een gestrekt been binnen.
Hij kijkt naar de bal, ziet de andere speler helemaal niet aankomen denk ik. Volgens mij nemen spelers wel vaker ballen op deze manier aan. Nu heeft Nani alleen de pech dat er eentje tegen z'n zool aanloopt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:43 schreef Assassin92 het volgende:
mwoa heb liever wel dat de duitsers erin blijven met ze 3e( BvB , Bayern en schalleke ) het liefst. Ik gun het hun wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:43 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bvb - Schalke NOEL VIEAH in de volgende ronde bitte
Ehehe ehhe snijf snijf jaaah eehhhh gohhh het zijn mensenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Het zijn mensen aldus Wim Kieft.
Zoveel waarheid.
yepquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa heb liever wel dat de duitsers erin blijven met ze 3e( BvB , Bayern en schalleke ) het liefst. Ik gun het hun wel.
Dan heeft het ook weinig zin om je mening te geven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan ik een discussie winnen als ik stel dat ik er geen aanga? Of het sterk is valt te betwijfelen, maar erg veel zin heeft het ook niet als ik bij voorbaat niet te overtuigen ben.
Leuke post overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |