quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:10 schreef Jimbo het volgende:
wtf jullie stream loopt echt zn 2min voor op mij
Daar krijgt ie ook genoeg geld voorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
En gedaan. Echt die scheidsrechter beïnvloed hier even de wedstrijd.
Bedankt, was al bijna in een ander topic verder gaan posten.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:11 schreef Nober het volgende:
Bedankt scheids, UEFA Madrid moest kennelijk door.
Maximaal geelquote:
3 keer is ook goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:11 schreef Seam het volgende:
Man Utd moet nu toch 2x scoren wil het nog doorgaan?
Gewoon een paar rode kaarten pakken dan is het eerder afgelopen, FA Cup is belangrijker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:11 schreef Seam het volgende:
Man Utd moet nu toch 2x scoren wil het nog doorgaan?
Dat dacht ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:12 schreef o.us2.0 het volgende:
Had Ronaldo nou tranen in zijn ogen na het scoren van die doelpunt?
Spijker, kop.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ronaldo faalt niet in grote wedstrijden![]()
Van Persie let je op
mooiste scheids everquote:
grote Wereld wedstrijden ook nie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:12 schreef TLC het volgende:
Tsja van Persie laat zelden wat zien in grote Europese wedstrijden
Tranen van geluk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:12 schreef o.us2.0 het volgende:
Had Ronaldo nou tranen in zijn ogen na het scoren van die doelpunt?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef Komakie het volgende:
Geweldig.
Weer een wedstrijd naar de knoppen door een scheidsrechter die er weinig van snapt.
Ben je lesbisch?quote:
Haha clown.... Intentie boeit niet. Hij komt heel hoog in met gestrekt been, das ook niet echt een manier om aan te nemen en op zo'n manier kun je gewoon niet ingaan. Echt duidelijk rood.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
NOOOIT man wtfHij wil gewoon aannemen, geen enkele intentie om Arbeloa iets aan te doen, compleet niet te vergelijken met Nigel de Jong... wat een kankerkneus, verneukt de wedstrijd compleet, wortdt nu een eenrichtingsverkeer pot gvd
Niet eens m.i. als dit al geen rood meer is dan bestaat rood niet meer. Echt schandalig inkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Tja voor een ongelukkige handsbal op de doellijn wordt er ook rood getrokken en zegt iedereen dat dat terecht is Wat ik zo zag plant hij de noppen op de buik van de speler. Terecht rood m.i.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef The_Avatar het volgende:
Scheidsrechters verneuken het voetbal ook altijd.
Belachelijk? Hoog inkomen met gestrekt been. Moet het nog duidelijker?quote:
Waarom verkloot dit de wedstrijd?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef Shreyas het volgende:
Dit verkloot de wedstrijd volledig. Ik snap niet waarom ze een Turkse idioot uit een Aziatische kaboutercompetitie een CL duel laten fluiten.
Wats er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:11 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Die scheidsrechter heeft echt een pluim verdiend. Godverdomme man. Heerlijk de wedstrijd verziekt!
[..]quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha clown.... Intentie boeit niet. Hij komt heel hoog in met gestrekt been, das ook niet echt een manier om aan te nemen en op zo'n manier kun je gewoon niet ingaan. Echt duidelijk rood.
[..]
Niet eens m.i. als dit al geen rood meer is dan bestaat rood niet meer. Echt schandalig inkomen.
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef The_Avatar het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef Cara het volgende:
Dat was gewoon 100% rood. Misschien gaat ie voor de bal, maar het is dom, levensgevaarlijk en ik kan me heel goed voorstel dat die scheidsrechter in de splitsecond zo beslist.
Weinig van snappen bij poging to doodslagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef Komakie het volgende:
Geweldig.
Weer een wedstrijd naar de knoppen door een scheidsrechter die er weinig van snapt.
fc bayern fc bayernquote:
Nee laat nou maar staan, maakt toch niets meer uit want UEFA Madrid is door.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef Anonymousz het volgende:
van persie moet gewisseld worden die prutser
Hij besloot niet in een split second,hij nam zijn tijd voor z'n ''weloverwogen'' beslissing. Maar hij is gewoon niet competent genoeg voor deze wedstrijdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef Cara het volgende:
Dat was gewoon 100% rood. Misschien gaat ie voor de bal, maar het is dom, levensgevaarlijk en ik kan me heel goed voorstel dat die scheidsrechter in de splitsecond zo beslist.
[..]
Haha clown.... Intentie boeit niet. Hij komt heel hoog in met gestrekt been, das ook niet echt een manier om aan te nemen en op zo'n manier kun je gewoon niet ingaan. Echt duidelijk rood.
[..]
Niet eens m.i. als dit al geen rood meer is dan bestaat rood niet meer. Echt schandalig inkomen.
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
[..]
Hij heet hier dan ook Ronalbaasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:14 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wil de 'grote discussie' niet ontketenen ofzo, maar Ronaldo is een voetballer in elke spier van zijn lichaam. Wat een baas.
in eigen goal?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef Cara het volgende:
Ik snap hem wel. Scoren tegen je oude en nog steeds huidige liefde waardoor ze kapotgaan is ook niet bepaald leuk. Maar tis helaas zijn werk..quote:
No , This is a disgrace!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Goede keuze scheids. Terecht rood. Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |