Welke speler van United krijgt wel een voldoende?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef Nober het volgende:
Van Persie
3x balverlies
1x mislukte halve omhaal
1x een voorzet die niet aankomt want Ramos zat er tussen
2x schoten op doel waarvan 1 recht op de doelman af
Een 3.
xabi alonso als enige goeie eigenlijk, toont aan waarom hij terecht als de beste van de wereld wordt gezienquote:
De Pers krijgt altijd minimaal een 8, beste Nederlandse speler op het moment.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef Nober het volgende:
Van Persie
3x balverlies
1x mislukte halve omhaal
Een 3.
3 a 4 steekballen waarmee iemand anders perfect diep werd gestuurd... bal vasthouden in de voorhoede... ruimtes maken voor anderen...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef Nober het volgende:
Van Persie
3x balverlies
1x mislukte halve omhaal
Een 3.
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Peunage het volgende:
Vorige keer was het 1-1 in Madrid geëindigd. Dit is in het voordeel van Manchester toch? Omdat ze 1 keer uit hebben gescoord?
Laat maar weer eens zien dat hij het in de toppers altijd laat afwetenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef Nober het volgende:
Van Persie
3x balverlies
1x mislukte halve omhaal
Een 3.
De Gea, Welbeck, Carrick, Giggs, Vidic, Ferdinand, Rafael, Nani, Evra, Cleverley.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Welke speler van United krijgt wel een voldoende?
Not sure if serial.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Peunage het volgende:
Vorige keer was het 1-1 in Madrid geëindigd. Dit is in het voordeel van Manchester toch? Omdat ze 1 keer uit hebben gescoord?
Eerlijk is eerlijk, ook hij speelt niet geweldig. Je ziet wel dat hij constant gedekt wordt door Welbeck.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
xabi alonso als enige goeie eigenlijk, toont aan waarom hij terecht als de beste van de wereld wordt gezien
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Peunage het volgende:
Goedzo jongen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Peunage het volgende:
en bij Real dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
De Gea, Welbeck, Carrick, Giggs, Vidic, Ferdinand, Rafael, Nani, Evra, Cleverley.
Beste Nederlander op het veldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Seam het volgende:
[..]
De Pers krijgt altijd minimaal een 8, beste Nederlandse speler op het moment.
toch triest dat hij door een 22 jarig ventje zonder ervaring volledig uit de wedstrijd wordt gespeeldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ook hij speelt niet geweldig. Je ziet wel dat hij constant gedekt wordt door Welbeck.
ok, dat is geen partij. Büttner is onaantastbaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te vroeg, Büttner loopt warm
Genoeg ervaring die Welbeck hoor voor zijn 22 jaar. Het is nog niet de avond van Ronaldo en Xabi Alonso.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
toch triest dat hij door een 22 jarig ventje zonder ervaring volledig uit de wedstrijd wordt gespeeld
ook zo neutraalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef Seam het volgende:
Halina Reijn kan altijd zo goed acteren. Zo'n leuke meid he.
Büttgodquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
ok, dat is geen partij. Büttner is onaantastbaar.
niet hater op noberquote:
kicksquote:
Laat haar eerst eens leren 3 zinnen foutloos achter elkaar uit te spreken.quote:
tik takkie voetbalquote:
mooie sfeerquote:
Die tribune achter het doelquote:
Dat heet doseren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
als van Persie nog rustigere speelt dan valt hij in slaap
die heeft gezegd dat ze allemaal naar deze wedstrijd moeten kijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan Youri niet beter z'n tijd besteden aan de boys uit Twenty?
quote:
Jhonny van Beukering kon dat ook altijd zo goed. Toen hij die sprint van ruim 40 meter moest maken had hij nog veel energie over.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat heet doseren.
Elia/VDV zijn altijd na 60 minuten kapot.
hij keek zielig omdat barca verloor van chelseaquote:
Dan nog.quote:
ik vond het ook héééél zielig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij keek zielig omdat barca verloor van chelsea
Dat stadion waar iedereen aan de pillen zit en waar alleen geluid vandaan komt als de scheids ze weer eens helpt.quote:
jessica alba ging je troosten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik vond het ook héééél zielig.
Pillenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat stadion waar iedereen aan de pillen zit en waar alleen geluid vandaan komt als de scheids ze weer eens helpt.
Dat vind ik ook mooi, net een muur van mensen vlak achter het doel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi hoe het eigenlijk geen ringen zijn, maar een doorlopende tribune is.
prachtigquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat stadion waar iedereen aan de pillen zit en waar alleen geluid vandaan komt als de scheids ze weer eens helpt.
Youri redde wel mooi Nederland toen hij het enige doelpunt maakte tegen Wit-Rusland in de Kuipquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef Evertjan het volgende:
rustig aan Youri Mulder je was zelf ook maar reservespits van Schalleke
Precies, heeft wat moois.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vind ik ook mooi, net een muur van mensen vlak achter het doel.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan het ook aardig spoken als de manager weer eens met jasjes gooit
weet*quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:45 schreef Nober het volgende:
5 Van Persie (Man. United) is flagged for offside.
9 Van Persie (Man. United) is flagged for offside.
15 Van Persie (Man. United) is flagged for offside.
26 Van Persie (Man. United) misses the target. Robin van Persie attempts the spectacular from a corner from the left, but he fails to make clean contact with an overhead kick.
Nou ik wist wel wie ik zou wisselen.
2quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:46 schreef OProg het volgende:
Hoeveel kilo kauwgom zou Fergusson al op hebben dit leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogtepunten van SHAKTAR - BVB (dailymotion)
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2013 21:47:39 ]
kauwgumquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:46 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat je er wel een standbeeld van kunt kleien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:46 schreef OProg het volgende:
Niet veel, het is steeds hetzelfde stukje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:46 schreef OProg het volgende:
Gok het ook wel ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel een standbeeld van kunt kleien.
Van Balotelliquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel een standbeeld van kunt kleien.
Een eigen KOEKKOEK geloof ikquote:
+1quote:
no fucking wayquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:49 schreef Zorro het volgende:
v Persie had afgefloten moeten worden, stond buitenspel.
Correct, dit vergroot alleen de kans op een verleningquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef S0nic het volgende:
Boeiend, real moet nog steeds 1 keer scoren.
2-0? of ben je gewoon kk sloom?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL SERGIO RAMOS
Dat klopt, maar als ze dat precies doen lig ik weer laat in bedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef S0nic het volgende:
Boeiend, real moet nog steeds 1 keer scoren.
Ik wist niet dat jij zo kinky wasquote:
Jij overschatte dat jochie gewoon. Komt nu weer tekort.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef Rodawa het volgende:
Varane gaat daar overigens ook niet vrijuit.
Mensen die geen sport1 hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
op rozen zittenwat een frotcommentaar van Gruter
Wil iemand Iwan & Van Duren bellen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dit doelpunt van Ramos riekt echt naar matchfixing.
Jij vond zeker Moisander ook geen wereldtop meer na zijn foutje vorige week?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij overschatte dat jochie gewoon. Komt nu weer tekort.
28 minuten langquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wil iemand Iwan & Van Duren bellen?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat was het niet, is het niet en gaat het nooit worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij vond zeker Moisander ook geen wereldtop meer na zijn foutje vorige week?
Hoe kan iemand een pingel misten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef Anonymousz het volgende:
vorig jaar mistte hij een pingel
nu een own goal
Ik bel liever Knipping & Tomquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
De Eredivisie is beter dan de Serie A, aldus Van Gaal. Een verdediger als Chiellini wordt toch ook als wereldtopper gezien?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat was het niet, is het niet en gaat het nooit worden.
Teruggespoeld, stilgezet. Conclusie: Echt wel. 10 cm, maar toch.quote:
Iemand in de eredivisie wereldtop noemen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij vond zeker Moisander ook geen wereldtop meer na zijn foutje vorige week?
ik was 0 jaarquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mooi van Ramos, uit respect voor United niet gaan juichen
leuke garpquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:55 schreef wickedmen het volgende:
Ik had altijd C.Ronaldo voor de spitspositie in gedachte maar die Ramos zet me toch op andere gedachte.
ha lol xdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef RetRy32 het volgende:
RvP zei dat hij sterker was geworden, maar hij in gewoon dikker geworden lol.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef RetRy32 het volgende:
RvP zei dat hij sterker was geworden, maar hij in gewoon dikker geworden lol.
quote:
De scheids ook omgekocht? Was geen rood!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
heerlijke communicatie weer, ramos is echt omgekocht.
Eensquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens mij is het niet terecht. Nani kijkt naar de bal en volgens mij ziet hij die gozer helemaal niet aankomen.
Het is groen en het springt op roodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |