Tof.. hoe laat? Heb je er zin in?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Ja, morgen voor het eerst in 2013 weer buiten hardlopen!
Uur of half zes. Na het werk, voor het eten.quote:
Idd! Rennen doe ik dan wel niet, maar een stuk wandelen doet wonderen voor mijn spierpijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt goed... iig goed bezig.. en je spierpijn eruit lopen schijnt ook te kunnen. Mooi rustig aan
PDF-je op i'net gescoord met gebruiksaanwijzing/exploded view? Wat doet 'ie precies niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn vaatwasser is kapotdus we zijn de halve avond aan het rommelen geweest en het heeft niks geholpen
ik PM je zo wel ffquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef loveli het volgende:
[..]
PDF-je op i'net gescoord met gebruiksaanwijzing/exploded view? Wat doet 'ie precies niet?
Beterschap Tink!quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:20 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. Superongezond in een keer afgestraft. Ziek.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:20 schreef Tinkepink het volgende:
Van gebakjes word je niet verkouden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Beterschap Tink!
Misschien waren de vier gebakjes teveel van het goede ?
Meh. Vlierbessenspul (holunder), is bij jullie goed verkrijgbaar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:20 schreef Tinkepink het volgende:
Klopt. In mijn huisvrouwentijd maakte ik het ook zelf. Net als limonade van de bloemen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Meh. Vlierbessenspul (holunder), is bij jullie goed verkrijgbaar.
ah ok! Ik had de indruk dat je buik over de zeik wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van gebakjes word je niet verkouden.
Vandaag rustig aan doen en een groente en fruitdagje inlassen.
Net ook al een fijne wandeling gemaakt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn ontbijt:
Een bak kwark.
Een bakje bosbessen.
Een bakje frambozen.
En een handje muesli.
Daarbij een grote koffie verkeerd en een groot glas versgeperste sinasappelsap en ik kan er een paar uur tegen.![]()
soms vraag ik me echt af wat jij van de vrouwen in dit topic denktquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:02 schreef the85mc het volgende:
Bij mij werkt kippensoep met veel tijm tegen verkoudheid. En aurum, heb je wel stopcontact gecheckt of er nog stroom op staat? Voor je em uit elkaar draait..
En boogerd aan de doping. Wat een verrassing en nu heeft ie ineens spijtHij heeft alleen spijt dat het uit is gekomen. Ik geloof geen zak meer van wielrenners en eigenlijk alle topsporters. Zeker niet als er ook AICAR beschikbaar is, een soort exercise in een pil..
Haha das waar, maar aurum had het over 'we'. Dus ik vermoed dat ook haar vriend erbij was.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:08 schreef Mufasa208 het volgende:
@85mc, jij hebt veel vertrouwen in vrouwen en dingen uit elkaar halen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga zo even met een vork richting stopcontact, even checken of er spanning op staat.
Als jullie me niet meer horen, dan stond er spanning op
[ afbeelding ]
Dat je Fiat rijdt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
soms vraag ik me echt af wat jij van de vrouwen in dit topic denkt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga zo even met een vork richting stopcontact, even checken of er spanning op staat.
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag richting Maastricht. Zin in, lang niet geweest!![]()
![]()
![]()
leuk! Ik vind Maastricht leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
Leuk! Veel plezier. Ik hou van Maastricht.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
SPOILER: zo neeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Muchos plezieros, Jagar!
Ben de enige hier die nog nooit in Maastricht is geweest dus blijkelijkeen liter soep, Tink?!
Beterschap!
Mobiel, Li?Hebbuhhh!SPOILER: zo neeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Of niet?!quote:
Die lege blik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh no you di'nt!quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Visual van real life Mc die dat tegen real life Aurum durft te zeggen
Kent happy tree friends toch wel?! Is van dezelfde maker als de filmpjes die ik bij Coco op d'r FB had geplaatst.quote:
Uiteraard! Maar ik vond het een treffend gekozen plaatjequote:Op woensdag 6 maart 2013 09:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kent happy tree friends toch wel?! Is van dezelfde maker als de filmpjes die ik bij Coco op d'r FB had geplaatst.
Is niet veel meer dan een liter water met 400 gram groente. Verdeeld over de ochtend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Muchos plezieros, Jagar!
Ben de enige hier die nog nooit in Maastricht is geweest dus blijkelijkeen liter soep, Tink?!
Beterschap!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is niet veel meer dan een liter water met 400 gram groente. Verdeeld over de ochtend.
Ik dacht alquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar ik vond het een treffend gekozen plaatje
Hartstikke ongezond! Je kunt beter ff door de macdrive schieten 's ochtends!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
*zucht*
Bedoel is het niet ongezond of zo of moet ik een ander alternatief zoeken
Nee het is niet ongezond, maar ik denk dat je beter wat eiwitten kan toevoegen om een voller gevoel te hebben. Een gekookt eitje, of een bakje yoghurt/kwark erbij!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
*zucht*
Bedoel is het niet ongezond of zo of moet ik een ander alternatief zoeken
Dank je welquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee het is niet ongezond, maar ik denk dat je beter wat eiwitten kan toevoegen om een voller gevoel te hebben. Een gekookt eitje, of een bakje yoghurt/kwark erbij!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hartstikke ongezond! Je kunt beter ff door de macdrive schieten 's ochtends!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Brood is heel ongezond, iedereen die ik kende die overleden is heeft ooit brood gegeten en moet je zien wat hun is overkomen
??quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:21 schreef pimsieb het volgende:
Op stage in zwitserland en 2x in de week zaalvoetbal, 3x in de week American football (in combinatie met krachttraining), 1-2x naar de gym, en dan zodra het lekkerder weer wordt sochtends, of smiddags in mn pauze (fulltime stage van half jaar) lekker joggen.
Als ik van de zomer terugkom naar NL, ben ik fitter dan ooit denk ik haha, nu nog alles volhouden. alleen jammer dat 2-3 feestjes in de week mn gezondheid dan weer een beetje verpesten. ach ja, U win some, U lose some
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:57 schreef MarMar het volgende:
[..]![]()
genoeg mensen die écht dat soort "logica" gebruiken
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nee! Want dan komt de ontbijtpolitie op de stoep!!!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een domme vraagmaar de laatste paar dagen/week eet ik goed. Alleen ik merk dat ik na mijn ontbijt vaak nog trek heb, kan ik dan een extra boterham oid pakken?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Brood is heel ongezond, iedereen die ik kende die overleden is heeft ooit brood gegeten en moet je zien wat hun is overkomen
Die redenatie en logica, nou durf ik geen brood meer te etenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef V1z0R het volgende:
O... jee, dan zal ik nooit meer ontbijtenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee! Want dan komt de ontbijtpolitie op de stoep!!!!
[..]![]()
Dus toch maar aan de cola?quote:
Strak plan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O... jee, dan zal ik nooit meer ontbijten
Wtf het is friggin maart!!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)erugkeer-winter.html!!!!
Not. Wants.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar... at moet ik dan?
[ afbeelding ]
Ik zou geen heel blok feta opeten...quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:53 schreef Novem het volgende:
Winter. Boe.![]()
Wat ontzettend weinig je lijstje Perr, vooral icm Pump.
Tenzij je een heel blok feta opeet en een lasagne voor lunch neemt. Dan is het wel genoeg.
Waar zijn je leesskills, er zit veel meer in dan 3el yoghurtquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zou geen heel blok feta opeten...
3 el yoghurt voor ontbijt?
Doe vanmiddag dan in elk geval nootjes en yoghurt en inderdaad misschien nog een broodje ofzo bij de salade!
Ja duh, maar al die shit flikker je toch gewoon in een bak yoghurtquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waar zijn je leesskills, er zit veel meer in dan 3el yoghurt.
Het was maar een grappie van de feta hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zou geen heel blok feta opeten...
3 el yoghurt voor ontbijt?
Doe vanmiddag dan in elk geval nootjes en yoghurt en inderdaad misschien nog een broodje ofzo bij de salade!
Nee, http://lmgtfy.com/?q=bircher+muesli+recipequote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja duh, maar al die shit flikker je toch gewoon in een bak yoghurt
Ligt eraan hoe groot dat blok is natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef Novem het volgende:
[..]
Het was maar een grappie van de feta hoor
Ja doe maarquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waar zijn je leesskills, er zit veel meer in dan 3el yoghurt.
En verder kennen jullie me, grote porties en er komt altijd meer bij. Misschien moet ik het niet meer posten tot het eind van de dag ofzo?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Op water en brood staan is dus gewoon de doodstraf
Ziet er wel nom uit!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, http://lmgtfy.com/?q=bircher+muesli+recipe
[..]
Ligt eraan hoe groot dat blok is natuurlijk.
QFTquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:03 schreef _aurum_ het volgende:
Shakshuka is zooo lekker!
Zullen we een keer een slankiemeet organiseren bij Vapiano ofzo? Dat weten we iig dat het eten goed is
Ja is het ook, en ik zweer je van die middelste van die 3 bakjes die wij hebben zat het helemaal vol dus best een flinke hap!quote:
Wijquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja is het ook, en ik zweer je van die middelste van die 3 bakjes die wij hebben zat het helemaal vol dus best een flinke hap!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:03 schreef _aurum_ het volgende:
Shakshuka is zooo lekker!
Zullen we een keer een slankiemeet organiseren bij Vapiano ofzo? Dat weten we iig dat het eten goed is
Als je van 3 cm deeg met vette kaas en peperoni houdt wel. Ideaal antikater voer. Maar het heeft niets met echte pizza te makenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! Ook wel weer eens zin in pizza
Is New York Pizza wat? zit sinds kort bij me in de straat en volgens mij zag ik ze rondrijden met bordje dat 2e pizza gratis is...
De poep! Die prutsers verkopen geen varkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als je van 3 cm deeg met vette kaas en peperoni houdt wel. Ideaal antikater voer. Maar het heeft niets met echte pizza te maken.
Kalfsbacon? Ieuw!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De poep! Die prutsers verkopen geen varkenBacon is kalf en de pepperoni is rund...
Jij eet lekker vers zeg, wel 3x!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:13 schreef An24 het volgende:
Voorlopig lijstje:
O: dikke speltboterham met boter en kaas, verse jus en thee met soyamelk
T: zwarte koffie
L: kipsate met verse pindasaus, friet en een groentensalade, cola light![]()
![]()
T: appel
D: verse courgettesoep. Even kijken wat ik daar bij neem.
S: yogales, 1 uur en 15 min.
T: als ik nog trek heb griekse yoghurt met appelmoes.
Appelmoerquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jij eet lekker vers zeg, wel 3x!
maar je griekse yoghurt, appelmoer, en grtoentensalkade waren niet vers? Daarnaast is "koffie" natuurlijk geen t
oh, het was gewoon een ouderwetse typfout hooor <-- edit: zie je, daar heb je er weer een!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:06 schreef Nallie het volgende:
Perr en haar smartphone moeten nog een beetje aan elkaar wennen... nog steeds
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
oh, het was gewoon een ouderwetse typfout hooor <-- edit: zie je, daar heb je er weer een!
Maar ik zal proberen me bewust te worden van de taalnazi's die hier opeens opduiken en op compleet random posts reageren!
Geen aanhef, geen afsluiting en 'me'quote:Sry dat ik er niet was, had me mail niet gechekt.
Jaja, daar moet ik wel blij mee zijn. Al moet ik zeggen dat de meeste dat wel doen.quote:
Dit raakt weer kant nog wal, zo opeens duik ik hier niet opquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
oh, het was gewoon een ouderwetse typfout hooor <-- edit: zie je, daar heb je er weer een!
Maar ik zal proberen me bewust te worden van de taalnazi's die hier opeens opduiken en op compleet random posts reageren!
Dat "me" lijkt wel standaard geworden, zie het mensen waarvan ik weet dat ze heel goed NL typten het continue doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef Nallie het volgende:
Over taalfouten gesproken, ik kreeg net een mail van een leerling;
[..]
Geen aanhef, geen afsluiting en 'me'
Ja, helaas wel, ik vind het echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat "me" lijkt wel standaard geworden, zie het mensen waarvan ik weet dat ze heel goed NL typten het continue doen.
Nog??quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit raakt weer kant nog wal, zo opeens duik ik hier niet op
Apart is dat inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jaja, daar moet ik wel blij mee zijn. Al moet ik zeggen dat de meeste dat wel doen.
'Beste mevrouw Nallie,'
en dan moet ik altijd grinnikenvind mezelf nog steeds geen mevrouw!
quote:
Mind the PI!quote:
Lange ljst maar wel alleen groenten of niet? Is het gelukt met aankomen? En respect voor je hardlopenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Paarse sportschoenen.. leuk!
Maastricht.. prachtige stad
Lijst:
wat heb je besteld?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:02 schreef Skoap het volgende:
Nieuwe kleren besteldNu hopen dat het allemaal een beetje past/staat.
Ja, veel groente maar ook ei, blik tonijn op olijfolie, hele kipfilet, pasta, ham 250 ml melk en behoorlijk wat kaas.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Lange ljst maar wel alleen groenten of niet? Is het gelukt met aankomen? En respect voor je hardlopen
^^quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, helaas wel, ik vind het echt verschrikkelijk.
vooral veel truitjes/blousesquote:
voel je je er lekker bij?quote:
Nootjes, boterham met pindakaas? Iets met energie in elk gevalquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:19 schreef Perruche het volgende:
Ik doe ff een update:
O: bircher muesli (appel, havermout, yoghurt, rozijnen, pecannoten)
T: banaan en handje druiven
L: hard broodje kip, klein kopje groentensoep, salade met ei/ courgette/ komkommer/ tomaat
T: appel
B: 40 min fietsen
T: ?
S: bodypump
D: salade met radicchio/ feta/ sinaasappel/ pijnboompitjes
Ik heb trek maar weet niet wat te eten voor mijn sport dinges...
Ah bth pindakaas is een goede, dat ga ik doen. Met sambalquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nootjes, boterham met pindakaas? Iets met energie in elk geval
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jij eet lekker vers zeg, wel 3x!
maar je griekse yoghurt, appelmoers, en grtoentensalkade waren niet vers? Daarnaast is "koffie" natuurlijk geen t
Altijd fijn als kinderen je helpen bij de slanke lijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef MarMar het volgende:
Extra B: stukkie fietsenDochterlief was haar sleutels kwijt inclusief fietssleutel, dus even naartoe gefietst met reservesleutel.
Natuurlijk waren haar sleutels net gevonden toen ik daar eenmaal was
Maar het was lekker weer om te fietsen, dus no worries.
Dat lijkt wel heel weinig bij die 8.2 km hardlopen, zorg je wel goed voor jezelf?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Goed gerend uniek!![]()
wat snel!
Ik heb zelf ook weer door de velden en bosjes hier gehobbeld. Niet zo snel, maar dat staat het terrein ook niet toeWel supertof weer. Heb nu ook weer internet thuis, dus kan m'n route wat uit gaan proberen te breiden of gewoon iets heel anders proberen. Moet vrijdag weer wat verder, maar wil daarvoor echt even op google-maps kijken om te zien waar ik heen kan/uit kan komen.
Lijst:
O: banaan (had niet veel trek)
T: 3 koppen groentensoep met ballen
L: tosti met kaas en salami en een beetje curry
S: 8.2km hardlopen
D: kippenbouten uit de oven met aardappeltjes en flespompoen met knoflookmayo
T: biertje
Laat het even staan en probeer over een uurtje nog eens? Gelijk na trainen heb ik ook nooit zo'n trek.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef the85mc het volgende:
Heb net rondje KT gedaan. Van te voren 150 gram kwark gegeten.
Als diner heb ik 2 visfilets gegeten, 1 aardappel en wat wortels. Moet eigenlijk meer eten; nog sowieso 1 of 2 aardappels en de rest van de wortels maar heb totaal geen honger. Raar.
Heb na het sporten echt absoluut geen zin in eten al ga ik nuchter sporten. Toch proberen door te kauwen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef the85mc het volgende:
Heb net rondje KT gedaan. Van te voren 150 gram kwark gegeten.
Als diner heb ik 2 visfilets gegeten, 1 aardappel en wat wortels. Moet eigenlijk meer eten; nog sowieso 1 of 2 aardappels en de rest van de wortels maar heb totaal geen honger. Raar.
Schop!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:00 schreef loveli het volgende:
Kan iemand me naar de winkel schoppen? Moe, maar moet nog voer scoren.
Dat is dan wel weer goed!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef loveli het volgende:
Vandaag wel 3 speltzuurdesembroden van het stopeje gescoord
Dat doe ik dus ook, direct na het sporten een banaan, dan rustig sauna, naar huis, kind van school halen.. dan zit er een uurtje tussen voordat ik aan de lunch toe ben en dan heb ik wel trekquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb na het sporten echt absoluut geen zin in eten al ga ik nuchter sporten. Toch proberen door te kauwen.
Wat mij sowieso helpt is om wat fruit te nemen, poosje daarna krijg ik razende honger
Witlof, bananen, kiwi's, jonagoldsquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:15 schreef loveli het volgende:
Crap! Moet naar de C1000 omdat de Appie dicht is, maar ik had een voornemen wat betreft de Appie vanavond. Faal!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:10 schreef anna82 het volgende:
lijstje!
O: havermout sojamelk/water met een halve banaan en kaneel
L: ceasar salade met oa avocado, spekjes en kipreepjes + een bakje kwark met druiven
T: mentosjes
D: kipsate (bie de lidl) met een varieteit aan groenten (bloemkool/wortel)
T: bakje kwark met bosbessen
B: half uur fietsen
Saai lijstje vandaag!
Worteljtes koken in wat water, schep basterdsuiker erbij, beetje zout..quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef the85mc het volgende:
Ik heb inmiddels 2 aardappelen gegeten en zo'n 300 gram wortels (en dus 2 visfilets). Misschien straks nog wel wat wortels. Ik had de wortels gestoomd, maar die zijn best bitter geworden.
Oh en vacature in Canada is niks geworden helaas.. Mijn profiel sloot goed aan maar ze hadden ook een geschikte kandidaat daar uit de buurt. Nou ja, het was te proberen.
Nee, het is echt verschrikkelijk. Zat er een poos heel lekker in, maar dat ben ik kwijt... Merk dat ik verder ook gewoon een beetje onrustig ben vanwege verschillende dingen. Misschien moet ik maar even aan de grote voorjaarsschoonmaak. Opgeruimd huis = opgeruimd hoofd, in mijn geval althans.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwens.. 1 liter soep is heel niet veel... dat zijn maar vier kommetjes.
Lekker gehobbeld dus Mo.. goed gedaan.
Heb nog nooit flespompoen gehad.. wel eens pompoensoep maar dat is heeeeel lang geleden en heb geen idee hoe het smaakt.
Ga zo nog een bak kwark, vla, suiker en druiven eten en dan mogen de eiwitten hun werk weer doen bij mijn slapende spieren
GB jij kan je hardloopmojo ook nog niet vinden he ?
Jij krijgt buikpijn van chocola, onthou dat toch eensquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef the85mc het volgende:
Ik heb eindelijk honger.. Is dat een special van cote d'or?
Ik heb hem in NL nooit gezien... maar iedere keer als ik wegga voor werk probeer ik lekkere chocolade mee te nemen en zag deze liggen bij carrefour dus even snel meegenomen... echt lekker!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef the85mc het volgende:
Ik heb eindelijk honger.. Is dat een special van cote d'or?
Dat bedenk pas achterafquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jij krijgt buikpijn van chocola, onthou dat toch eens
Ja roept u maarquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef Nallie het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor je volgende werktripje
Oordopjes proberen. Doet bij mij wonderen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:18 schreef Skoap het volgende:
Pfff wat een rot nacht weer. Zal blij zijn als ik weer eens een nacht door slaap. Snap niet waarom ik zo vaak wakker word 's nachts.
Hier ontbeten met paar lepels nasi en kip met cashewsquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goedemorgen!
Spierpijn hier! Weekje niet sporten wegens lamlendig zorgt dus voor spierpijn als jr het weer oppikt.
Ik denk dat mijn ontbijt vandaag bestaat uit een bak kwark, een bak bosbessen, een bak frambozen en een flinkt stuk ananas.
Lekker!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:36 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
Hier ontbeten met paar lepels nasi en kip met cashews
Laatst al ontbeten met biefstuk en champignons... Dat bevalt wel eigenlijk, lekker warm eten zo 's ochtends
Bodypump is echt geen krachttraining, daarvoor heb ik wel iets meer nodig dan 5 kg op mijn nekquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:43 schreef Perruche het volgende:
Waarom ga je 2 keer sporten op 1 dag, en dan zelfs 2x krachttraining
Planning:
O: bircher muesli (appel, melk, rozijnen, kokos, lijnzaad). Vond deze versie iets te zoet, met yoghurt was toch beter!
T: handje noten
L: salade met zalm enzo
T: 2 stuks fruit
D: pasta'tje
B: 40 minuutjes fietsen
T: we hebben borrel met werk dus even zien hoe dat gaat
Dan doe je er meer dan 5 kg opquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bodypump is echt geen krachttraining, daarvoor heb ik wel iets meer nodig dan 5 kg op mijn nek
Ik ga 2 keer sporten op 1 dag omdat ik niet minder wil sporten per week maar wel wat anders wil naast de krachttraining en zo aan 2 rustdagen kom na de donderdag
Die heb ik al. Ik ben helaas een hele lichte slaper ik word overal wakker vanquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oordopjes proberen. Doet bij mij wonderen.
ben er mee begonnen na de geboorte van de jongste. Onbewust lag ik 's nachts altijd te luisteren of er niets was, maar met oordopjes kon ik me helemaal afsluiten (wel met mijn man afgesproken dat hij eruit ging als een van de kinderen iets had).
Leuk! Weet alleen niet hoe de zomervakantie dit jaar valt. Speedway of trekkertrek lijkt me eigenlijk nog leuker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lekker!
Ik was van de week naar de markt geweest en daar hadden ze heel veel goedkoop fruit.
http://www.monsterjam.nl/
Wie gaat er mee?Wegens te fout en daardoor weer tof?
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dan doe je er meer dan 5 kg op5 kg pak ik bij mijn triceps, squat en rug gaat gewoon 3 dubbel erop.
Haha ja daar heb ik wel eens over zitten denkenquote:
Jemig! Er gaat een wereld voor me open!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:02 schreef V1z0R het volgende:
Trekkerslep.com
Je hebt trouwens ook nog de gewone autocross, doen een aantal kennissen/vrienden van me altijd aan mee.
Leuk!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:02 schreef V1z0R het volgende:
Trekkerslep.com
Je hebt trouwens ook nog de gewone autocross, doen een aantal kennissen/vrienden van me altijd aan mee.
quote:
Ik vind bodypump anders ook geen conditietraining. Het is meer leren een langere tijd zware dingen te tillen oid.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bodypump is echt geen krachttraining, daarvoor heb ik wel iets meer nodig dan 5 kg op mijn nek
Ik ga 2 keer sporten op 1 dag omdat ik niet minder wil sporten per week maar wel wat anders wil naast de krachttraining en zo aan 2 rustdagen kom na de donderdag
Ziet er goed uit je lijstje en veel succes!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgenlijstje:
O: 500ml yoghurt, banaan, branflakes met amandel
T: koffffiiiieeeee (telt eigenlijk niet, want zwart)
T: 2 boterhammen kaas
L: 2 boterhammen hagelslag
T: roggebrood (2 plakken) met pindakaas
D: fajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitas
T: hand walnoten
Zin in vandaag!Gisteren weer goed op gang gekomen met m'n scriptie en er zit weer wat inspiratie en vaart en vertrouwen in na meeting met begeleider. Fijn.
Voor mij ook, ik vind fitness met apparaten echt het saaiste ooit! En krijg er ook wel spieren vanquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Bodypump is mijn KTVanavond eindelijk weer eens.
Dat vind ik juist heerlijk, fitness. Eerst cardio, dan apparaten en dan gewichtenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Voor mij ook, ik vind fitness met apparaten echt het saaiste ooit! En krijg er ook wel spieren vanmaar goed, er zijn zwaardere vormen van krachttraining.
Ik heb ook een hekel aan apparaten en cardio in de sportschool.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Voor mij ook, ik vind fitness met apparaten echt het saaiste ooit! En krijg er ook wel spieren vanmaar goed, er zijn zwaardere vormen van krachttraining.
Dat is een punt.quote:
Als het maar kon, als het maar konquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is een punt.
Eerst 50 burpees en dan een Winner Taco?
Ik weet dat ik deze opmerking niet hoor te maken, maar stel nou dat er vrouwen bij Ola werken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als het maar kon, als het maar kon
Lui die het bij Ola voor 't zeggen hebben zouden ze in de ballen moeten trappen!
Tjaquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet dat ik deze opmerking niet hoor te maken, maar stel nou dat er vrouwen bij Ola werken?
Eigen lichaamsgewicht is al goed genoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:25 schreef Perruche het volgende:
Winner taco. En ik ga weer bootcampen
dat is voor mij toch wel de beste workout. Geen gewichten, lekker buiten met jezelf en afgemat worden/
Conclusie, ik ben een mietje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:30 schreef the85mc het volgende:
Met gewichten trainen is wel lekker omdat je vooruitgang makkelijker ziet. Toch vind ik trainen met je eigen gewicht of losse dumbells beter omdat je ook kleinere spiertjes traint door stabiliteit te houden. En als je echt pro wil met trainen met je eigen lichaamsgewicht hier nog inspiratieSommige dingen zijn echt sick. Lalanne pushups
![]()
Misschien de groepsdruk? Dat is wel hetgeen dat bij mij heel erg werktquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eigen lichaamsgewicht is al goed genoeg.
Ik vind het altijd wel grappig dat je dus zonder problemen naar zo'n les gaat en jezelf laat afmatten, terwijl je het ook gewoon zelfstandig zou kunnen doen.
Zo zou ik best verspreid over de dag 100 pushups kunnen doen ofzo, maar ik doe het gewoon niet, terwijl ik wel gewoon naar de sportschool ga.
Zo bizar.![]()
? Ik bedoel dat je na een paar trainingen gewicht erbij kunt doen. Met je lichaamsgewicht trainen is dat lastiger. Je kunt alleen beter worden in uitvoering en herhalingen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Conclusie, ik ben een mietje.
Herkenbaar. Hoewel ik me wel met regelmaat optrek (chin-ups, want makkelijker) sinds er een stang in de deuropening hangt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig dat je dus zonder problemen naar zo'n les gaat en jezelf laat afmatten, terwijl je het ook gewoon zelfstandig zou kunnen doen.
Zo zou ik best verspreid over de dag 100 pushups kunnen doen ofzo, maar ik doe het gewoon niet, terwijl ik wel gewoon naar de sportschool ga.
Zo bizar.![]()
Ik bedoel dat filmpje, voor meer dan de helft van de oefeningen ben ik a.) niet sterk genoeg en b.) niet lenig genoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
? Ik bedoel dat je na een paar trainingen gewicht erbij kunt doen. Met je lichaamsgewicht trainen is dat lastiger. Je kunt alleen beter worden in uitvoering en herhalingen.
Ik merk zelf dat ik met apparaten eerder blessures krijg.
Ik ben echt een watje als het gaat om pushups en pullups. Maar ooit ga ik het kunnen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hoewel ik me wel met regelmaat optrek (chin-ups, want makkelijker) sinds er een stang in de deuropening hangt.
Mijn max is ongeveer 30 push-ups, na 10 denk ik "ja nou weten we het wel", bij 20 "waarom zou ik nog verder gaan" en stel dat ik de laatste 10 nog doe, dan vraag ik me achteraf af "waarom ook alweer??"
*disclaimer - cijfers uit 2012
"Oprotten meisje! Ik moet m'n muscle-ups doen"quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben echt een watje als het gaat om pushups en pullups. Maar ooit ga ik het kunnen!
Bootcamp lessen en het Urbanathlon handboek zijn trouwens wel een leuke inspiratiebron voor oefeningen. In een speeltuin kun je natuurlijk ook al heel veel met je eigen gewicht doen.
Bij mij net andersom. Zo doe ik tweemaal daags beenoefeningen tijdens het tandenpoetsen, opdrukken erna, buikspier ervoor en soms ook zomasr tussendoor. Tijdens het aankleden ofzo. Gemiddeld kom ik zo op minimaal 15 minuten per dag.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zo bizar.![]()
Dat kan ik niet, ik heb externe motivatie nodigquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zo bizar.![]()
Ik ook! Ik ga zonder problemen een paar keer per week naar de sportschool om mijn schema's te doen, maar thuis ga ik dus geen pushups doen ofzo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, ik heb externe motivatie nodig
Ik had dat eerst ook. Mijn borstspieren liepen achter met de rest dus opdrukken was nooit zo'n succes. Je kunt het wel makkelijk opbouwen. Eerst opdrukken terwijl je met je op je knieen steunt ipv op je voeten. Als dat makkelijk gaat dan kun je waarschijnlijk wel overstappen naar 'echte' pushups. Wil dat nog niet dan kun je een rand opzoeken die iets hoger is dan de vloer, bijvoorbeeld de rand van je bed. Daarmee kun je goede pushups maken en je spieren geleidelijk aan steeds sterker maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben echt een watje als het gaat om pushups en pullups. Maar ooit ga ik het kunnen!
Bootcamp lessen en het Urbanathlon handboek zijn trouwens wel een leuke inspiratiebron voor oefeningen. In een speeltuin kun je natuurlijk ook al heel veel met je eigen gewicht doen.
Wat denk je dat ik train in de sportschool?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik had dat eerst ook. Mijn borstspieren liepen achter met de rest dus opdrukken was nooit zo'n succes. Je kunt het wel makkelijk opbouwen. Eerst opdrukken terwijl je met je op je knieen steunt ipv op je voeten. Als dat makkelijk gaat dan kun je waarschijnlijk wel overstappen naar 'echte' pushups. Wil dat nog niet dan kun je een rand opzoeken die iets hoger is dan de vloer, bijvoorbeeld de rand van je bed. Daarmee kun je goede pushups maken en je spieren geleidelijk aan steeds sterker maken.
Je borstspieren gok ik?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik train in de sportschool?
Da's niet helemaal waar. Met bijv. pushups kan je beginnen vanaf je knieen, dan je tenen, dan 1 been en dan 1 arm. Hetzelfde gewicht, maar wel zwaarder!quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
? Ik bedoel dat je na een paar trainingen gewicht erbij kunt doen. Met je lichaamsgewicht trainen is dat lastiger. Je kunt alleen beter worden in uitvoering en herhalingen.
Ik merk zelf dat ik met apparaten eerder blessures krijg.
En mn schouders en triceps op maandag.quote:
Wil je dan niet gewoon te snel? Dit lijstje ziet er volgens mij goed uitquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En mn schouders en triceps op maandag.
Op woensdag doe ik mn crossfit rondje.
Op donderdag doe ik een uurtje kickfit.
Op vrijdag train ik mn rug, benen en biceps.
Ik heb gewoon de pech dat ik heel langzaam vooruit ga.
Door de borrel?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar. Met bijv. pushups kan je beginnen vanaf je knieen, dan je tenen, dan 1 been en dan 1 arm. Hetzelfde gewicht, maar wel zwaarder!
oh edit spuit 11
nallie ik vind het een top lijstje!
Ik ga nu niet meer naar de sportschool, maar ik deed vaak benen + schouders/armen op 1 dag en andere dag borst buik rug. Hoef je of minder vaak naar de sportschool, of je kunt sneller vooruit bij dezelfde training.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En mn schouders en triceps op maandag.
Op woensdag doe ik mn crossfit rondje.
Op donderdag doe ik een uurtje kickfit.
Op vrijdag train ik mn rug, benen en biceps.
Ik heb gewoon de pech dat ik heel langzaam vooruit ga.
Graag gedaan!quote:
Je studeert toch? Hebben ze niet een sportschool speciaal voor studenten?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Graag gedaan!
*knaagt op brood*
Gets, het brood hier is écht niet lekker. Moet echt maar eens zelf GOED brood leren bakken dat ook mee te nemen is.
Over sporten gesproken. Binnenkort maar eens kijken wat er nog bij het hardlopen kan aan eventueel KT ofzo. Maar wil eigenlijk ook weer gaan spinnen![]()
mis het wel echt ontzettend, dus wil even gaan kijken in Barnsley of het daar de moeite waard is, als niet, dan gewoon thuis met gewichten aan de haal, want tot ik 'n baan heb ga ik niet aan de dure sportschoolabo's, en wil ook even kijken waar ik (hopelijk) kom te werken straks, want misschien is dat te combineren. Er zit in 't dorp zelf geen sportschool ,dus dan kan het net zo goed in de plaats waar ik straks kom te werken gebeuren. Maargoed, voorlopig ga ik goed richting m'n halve Marathon en ga ik bij de loopclub (zo eens even aanmeldingsformulier uitprinten
), dus hoef me niet compleet schuldig te voelen.
Dat is een heel goede redenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
Die is duur, doet niet aan spinning en 1 uur en 15 minuten van huis verwijderd in een plaats waar ik maar 2 keer per week kom. Neen.
fijn! Heerlijk gevoel he als de druk eraf isquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:43 schreef loveli het volgende:
Pluim voor m'n tandarts. Leuk was het niet, maar het is zo ontzettend fijn om te overleggen wat er moet gebeuren en erop te kunnen vertrouwen dat hij technisch ook nog eens goed is.
Eigenlijk verdien ik een beloning...quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
fijn! Heerlijk gevoel he als de druk eraf is
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Eigenlijk verdien ik een beloning...
Was ook moeilijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb je dat serieus berekend o.O
Je kotst 'm toch weer uit, dus dan hou je de calorieen toch niet vast.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Heb me nog nooit druk gemaakt om de hoeveelheid kcals die zo'n ding bevat
Da's normaalquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... nu ik wat meer eet kan ik zo beetje de klok zetten op wanneer ik trek krijg (en nu hopen dat ik niet weer dik ga worden)
Naja... ik voel me duizend keer energieker en heb het iig nooit meer koud en ben vrolijk, dus dat is fijn. Om heel eerlijk te zijn is dit soms lastig, maar heel erg de moeite waardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je kotst 'm toch weer uit, dus dan hou je de calorieen toch niet vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYY!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
[..]Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kun je gewoon 3 keer van je eten genieten!
Dit roept trouwens wel vragen op, maar dat is misschien een beetje ranzig, dus daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
[..]Erg smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*wanneer leer ik het af om op dat spoilerding te klikken*
Halve fles is nu op. En het lijkt een beetje verlichting te geven. Kan ook de shitload aan pijnstillers en slaap zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:28 schreef loveli het volgende:
Vlierbessenextract, goed voor je weerstand.
http://www.dailymail.co.u(...)hrodisiacs-food.htmlquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:27 schreef _aurum_ het volgende:
oooh en ik ga vanaaf cinnamon buns maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |