Tof.. hoe laat? Heb je er zin in?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Ja, morgen voor het eerst in 2013 weer buiten hardlopen!
Uur of half zes. Na het werk, voor het eten.quote:
Idd! Rennen doe ik dan wel niet, maar een stuk wandelen doet wonderen voor mijn spierpijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt goed... iig goed bezig.. en je spierpijn eruit lopen schijnt ook te kunnen. Mooi rustig aan
PDF-je op i'net gescoord met gebruiksaanwijzing/exploded view? Wat doet 'ie precies niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn vaatwasser is kapotdus we zijn de halve avond aan het rommelen geweest en het heeft niks geholpen
ik PM je zo wel ffquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef loveli het volgende:
[..]
PDF-je op i'net gescoord met gebruiksaanwijzing/exploded view? Wat doet 'ie precies niet?
Beterschap Tink!quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:20 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. Superongezond in een keer afgestraft. Ziek.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:20 schreef Tinkepink het volgende:
Van gebakjes word je niet verkouden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Beterschap Tink!
Misschien waren de vier gebakjes teveel van het goede ?
Meh. Vlierbessenspul (holunder), is bij jullie goed verkrijgbaar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:20 schreef Tinkepink het volgende:
Klopt. In mijn huisvrouwentijd maakte ik het ook zelf. Net als limonade van de bloemen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Meh. Vlierbessenspul (holunder), is bij jullie goed verkrijgbaar.
ah ok! Ik had de indruk dat je buik over de zeik wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van gebakjes word je niet verkouden.
Vandaag rustig aan doen en een groente en fruitdagje inlassen.
Net ook al een fijne wandeling gemaakt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn ontbijt:
Een bak kwark.
Een bakje bosbessen.
Een bakje frambozen.
En een handje muesli.
Daarbij een grote koffie verkeerd en een groot glas versgeperste sinasappelsap en ik kan er een paar uur tegen.![]()
soms vraag ik me echt af wat jij van de vrouwen in dit topic denktquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:02 schreef the85mc het volgende:
Bij mij werkt kippensoep met veel tijm tegen verkoudheid. En aurum, heb je wel stopcontact gecheckt of er nog stroom op staat? Voor je em uit elkaar draait..
En boogerd aan de doping. Wat een verrassing en nu heeft ie ineens spijtHij heeft alleen spijt dat het uit is gekomen. Ik geloof geen zak meer van wielrenners en eigenlijk alle topsporters. Zeker niet als er ook AICAR beschikbaar is, een soort exercise in een pil..
Haha das waar, maar aurum had het over 'we'. Dus ik vermoed dat ook haar vriend erbij was.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:08 schreef Mufasa208 het volgende:
@85mc, jij hebt veel vertrouwen in vrouwen en dingen uit elkaar halen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga zo even met een vork richting stopcontact, even checken of er spanning op staat.
Als jullie me niet meer horen, dan stond er spanning op
[ afbeelding ]
Dat je Fiat rijdt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
soms vraag ik me echt af wat jij van de vrouwen in dit topic denkt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga zo even met een vork richting stopcontact, even checken of er spanning op staat.
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag richting Maastricht. Zin in, lang niet geweest!![]()
![]()
![]()
leuk! Ik vind Maastricht leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
Leuk! Veel plezier. Ik hou van Maastricht.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
SPOILER: zo neeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Muchos plezieros, Jagar!
Ben de enige hier die nog nooit in Maastricht is geweest dus blijkelijkeen liter soep, Tink?!
Beterschap!
Mobiel, Li?Hebbuhhh!SPOILER: zo neeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Of niet?!quote:
Die lege blik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh no you di'nt!quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Visual van real life Mc die dat tegen real life Aurum durft te zeggen
Kent happy tree friends toch wel?! Is van dezelfde maker als de filmpjes die ik bij Coco op d'r FB had geplaatst.quote:
Uiteraard! Maar ik vond het een treffend gekozen plaatjequote:Op woensdag 6 maart 2013 09:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kent happy tree friends toch wel?! Is van dezelfde maker als de filmpjes die ik bij Coco op d'r FB had geplaatst.
Is niet veel meer dan een liter water met 400 gram groente. Verdeeld over de ochtend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Muchos plezieros, Jagar!
Ben de enige hier die nog nooit in Maastricht is geweest dus blijkelijkeen liter soep, Tink?!
Beterschap!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is niet veel meer dan een liter water met 400 gram groente. Verdeeld over de ochtend.
Ik dacht alquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar ik vond het een treffend gekozen plaatje
Hartstikke ongezond! Je kunt beter ff door de macdrive schieten 's ochtends!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
*zucht*
Bedoel is het niet ongezond of zo of moet ik een ander alternatief zoeken
Nee het is niet ongezond, maar ik denk dat je beter wat eiwitten kan toevoegen om een voller gevoel te hebben. Een gekookt eitje, of een bakje yoghurt/kwark erbij!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
*zucht*
Bedoel is het niet ongezond of zo of moet ik een ander alternatief zoeken
Dank je welquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee het is niet ongezond, maar ik denk dat je beter wat eiwitten kan toevoegen om een voller gevoel te hebben. Een gekookt eitje, of een bakje yoghurt/kwark erbij!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hartstikke ongezond! Je kunt beter ff door de macdrive schieten 's ochtends!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Brood is heel ongezond, iedereen die ik kende die overleden is heeft ooit brood gegeten en moet je zien wat hun is overkomen
??quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:21 schreef pimsieb het volgende:
Op stage in zwitserland en 2x in de week zaalvoetbal, 3x in de week American football (in combinatie met krachttraining), 1-2x naar de gym, en dan zodra het lekkerder weer wordt sochtends, of smiddags in mn pauze (fulltime stage van half jaar) lekker joggen.
Als ik van de zomer terugkom naar NL, ben ik fitter dan ooit denk ik haha, nu nog alles volhouden. alleen jammer dat 2-3 feestjes in de week mn gezondheid dan weer een beetje verpesten. ach ja, U win some, U lose some
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:57 schreef MarMar het volgende:
[..]![]()
genoeg mensen die écht dat soort "logica" gebruiken
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nee! Want dan komt de ontbijtpolitie op de stoep!!!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een domme vraagmaar de laatste paar dagen/week eet ik goed. Alleen ik merk dat ik na mijn ontbijt vaak nog trek heb, kan ik dan een extra boterham oid pakken?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Brood is heel ongezond, iedereen die ik kende die overleden is heeft ooit brood gegeten en moet je zien wat hun is overkomen
Die redenatie en logica, nou durf ik geen brood meer te etenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef V1z0R het volgende:
O... jee, dan zal ik nooit meer ontbijtenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee! Want dan komt de ontbijtpolitie op de stoep!!!!
[..]![]()
Dus toch maar aan de cola?quote:
Strak plan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O... jee, dan zal ik nooit meer ontbijten
Wtf het is friggin maart!!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)erugkeer-winter.html!!!!
Not. Wants.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar... at moet ik dan?
[ afbeelding ]
Ik zou geen heel blok feta opeten...quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:53 schreef Novem het volgende:
Winter. Boe.![]()
Wat ontzettend weinig je lijstje Perr, vooral icm Pump.
Tenzij je een heel blok feta opeet en een lasagne voor lunch neemt. Dan is het wel genoeg.
Waar zijn je leesskills, er zit veel meer in dan 3el yoghurtquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zou geen heel blok feta opeten...
3 el yoghurt voor ontbijt?
Doe vanmiddag dan in elk geval nootjes en yoghurt en inderdaad misschien nog een broodje ofzo bij de salade!
Ja duh, maar al die shit flikker je toch gewoon in een bak yoghurtquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waar zijn je leesskills, er zit veel meer in dan 3el yoghurt.
Het was maar een grappie van de feta hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zou geen heel blok feta opeten...
3 el yoghurt voor ontbijt?
Doe vanmiddag dan in elk geval nootjes en yoghurt en inderdaad misschien nog een broodje ofzo bij de salade!
Nee, http://lmgtfy.com/?q=bircher+muesli+recipequote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja duh, maar al die shit flikker je toch gewoon in een bak yoghurt
Ligt eraan hoe groot dat blok is natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef Novem het volgende:
[..]
Het was maar een grappie van de feta hoor
Ja doe maarquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waar zijn je leesskills, er zit veel meer in dan 3el yoghurt.
En verder kennen jullie me, grote porties en er komt altijd meer bij. Misschien moet ik het niet meer posten tot het eind van de dag ofzo?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Op water en brood staan is dus gewoon de doodstraf
Ziet er wel nom uit!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, http://lmgtfy.com/?q=bircher+muesli+recipe
[..]
Ligt eraan hoe groot dat blok is natuurlijk.
QFTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |