Je bent 21 en woont nog thuis? Dan kan je beter stoppen met liften en even je leven herbezinnenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:46 schreef jeurse04 het volgende:
Haha m'n moeder vind dat mijn lifestyle erge vormen begint aan te nemen.. Allereerst vindt ze me te breed worden, en ten tweede zit ze te zeuren over de supplementen.. ''Een 21-jarige jongen aan de pillen en poeder (dexaprine, creatine), is nergens voor nodig. Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik weet waar ik mee bezig ben, en dat ik niet mezelf aan het vergiftigen ben.
Wat zijn goede argumenten om m'n moeder te overtuigen dat het allemaal reuze meevalt?
Je kunt ook stoppen met posten of fok! als je dit soort berichten neer zet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je bent 21 en woont nog thuis? Dan kan je beter stoppen met liften en even je leven herbezinnen
Do u even lift bro? u jelly? Momenteel bezig met laatste jaar studie, pas daarna ga ik kijken voor een huisje. Als je niks nuttigs te vertellen heb, post dan ook niet meerquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je bent 21 en woont nog thuis? Dan kan je beter stoppen met liften en even je leven herbezinnen
Ik denk dat het overgrote deel van de mensen hier wel eens te maken heeft gehad met mensen in hun omgeving die zich zorgen maken over het gebruik van onschuldige supplementen zoals whey, creatine of multivitaminen. Wat doet het er toe of dat over een moeder, vriendin of postbode gaat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef 16meter het volgende:
Posts over meningen van moeders..
Ben ik in PUB belandt?
Na 48u niet trainen toch?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
Maximaal spierverlies in extreme, maar nog tot normaal gerekende omstandigheden kun je schatten in de orde grootte van 30 gram per dag.
Broscience van de 'kilo's spier verliezen binnen een week' dus.
Hoe zit het dan, als je wel eet maar niet traint?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik zou zeggen na 72 uur niet eten.
Maar je maakt wel de gainzz van je leven, dat is waar het om draait!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:27 schreef Weissman het volgende:
Sinds ik aan de whey/creatine zit ben ik onterfd door mijn ouders. Mijn vriendin heeft me verlaten, ben ontslagen op werk en mijn hond is weg gelopen.
Ja ik ben erg jaloers, ik wou dat ik nog bij mijn ouders woonde op mijn 21equote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Do u even lift bro? u jelly? Momenteel bezig met laatste jaar studie, pas daarna ga ik kijken voor een huisje. Als je niks nuttigs te vertellen heb, post dan ook niet meer
Afhankelijk van hoeveel spier je op je hebt zitten (dus je trainingsstaat) krijg je spierverlies. Maar dit hangt er ook vanaf van (primair) of je boven of onderhoud eet - en het daaruit voortbloeiende anabole of catabole milieu van je lichaam - en (secundair) hoeveel eiwitten je inneemt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe zit het dan, als je wel eet maar niet traint?
Mag ik vragen hoe het komt dat je zo veel (wetenschappelijk onderbouwde) kennis hebt? Studeer je bewegingswetenschappen o.i.d., of heb je gewoon een grote interesse?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel spier je op je hebt zitten (dus je trainingsstaat) krijg je spierverlies. Maar dit hangt er ook vanaf van (primair) of je boven of onderhoud eet - en het daaruit voortbloeiende anabole of catabole milieu van je lichaam - en (secundair) hoeveel eiwitten je inneemt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Do u even lift bro? u jelly? Momenteel bezig met laatste jaar studie, pas daarna ga ik kijken voor een huisje. Als je niks nuttigs te vertellen heb, post dan ook niet meer
De moeder van jeurse straks:quote:[img][/img] Op [url= 6 maart 2013 09:46[/url] schreef [url=[/url] het volgende:
Haha m'n moeder vind dat mijn lifestyle erge vormen begint aan te nemen.. Allereerst vindt ze me te breed worden, en ten tweede zit ze te zeuren over de supplementen.. ''Een 21-jarige jongen aan de pillen en poeder (dexaprine, creatine), is nergens voor nodig. Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik weet waar ik mee bezig ben, en dat ik niet mezelf aan het vergiftigen ben.
Wat zijn goede argumenten om m'n moeder te overtuigen dat het allemaal reuze meevalt?
Ja dat snap ik, heerlijk man, maaltijden worden bereid, kleren worden gewassen, af en toe zet ze zelfs m'n shakebeker met whey al klaar!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja ik ben erg jaloers, ik wou dat ik nog bij mijn ouders woonde op mijn 21e
Optimel producten zijn troep als het gaat om voedingswaarde en nog duur ook. Brood bevat erg veel koolhydraten en sambal met kipfilet lijkt mij persoonlijk erg smerig. Je kan beter gewoon gebakken kipfilet eten. weinig vet en erg veel eiwittenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:34 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga ook een beetje op mijn voeding letten vanaf nu, want zit te veel vet.
Nu vraag ik me wat af, is kipfilet(gewoon die plakjes) met klein beetje sambal en bruin broos goed?
En is die optimel 0% vet pakken goed?
Dat dacht ik eerst ook, maar toen ik het net op ging zoeken valt dat eigenlijk reuze mee. In optimel zit per 100 ml iets minder eiwit, maar ook minder carbs en en calorieën dan melk. Best prima dus eigenlijk, is alleen wel een stukje duurder als je er veel van drinkt. Vetten uit melk zijn trouwens niet per definitie slecht, maar je vetten kun je ook in de vorm van noten binnenkrijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Optimel producten zijn troep als het gaat om voedingswaarde en nog duur ook. Brood bevat erg veel koolhydraten en sambal met kipfilet lijkt mij persoonlijk erg smerig. Je kan beter gewoon gebakken kipfilet eten. weinig vet en erg veel eiwitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |