Gelukkig heeft ze daar helemaal naks over te zeggen; als ik dat wil, dan doe ik datquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef Salatrel het volgende:
ik krijg bij dit topic echt een M.I. van SD bij de intertoys die geen nieuw speelgoedje mag van Anne
Ik moest daar ook al aan denken jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef Salatrel het volgende:
ik krijg bij dit topic echt een M.I. van SD bij de intertoys die geen nieuw speelgoedje mag van Anne
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef Salatrel het volgende:
We hebben het haardvuur aangezet, straks komt SD marshmellows brengen in z'n kisten topkoffer.quote:
Bij een stoplicht nooit? Als er bij mij een stoplicht op rood staat, ik 2/3/4 aardig lange rijen zie staan, er geen dikke vrachtwaggels naast elkaar staan en de tegenovergestelde richting nét groen heeft gekregen: sowieso dat ik dan naar voren kruip.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:47 schreef Anne het volgende:
Buiten de snelweg blijf ik ook gewoon in een file staan en bij een stoplicht kruip ik nooit voor. Dan maar triest. Boeiah.
ja anders marshmellows op de grondquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We hebben het haardvuur aangezet, straks komt SD marshmellows brengen in z'n kisten topkoffer.
Achter de uitlaat moet ook wel kunnen.quote:
Wisselend. Soms ben ik het wachten gewoon helemaal zat en wil ik iets harder en sneller door het verkeer heenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij een stoplicht nooit? Als er bij mij een stoplicht op rood staat, ik 2/3/4 aardig lange rijen zie staan, er geen dikke vrachtwaggels naast elkaar staan en de tegenovergestelde richting nét groen heeft gekregen: sowieso dat ik dan naar voren kruip.
Hier bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ja, dat heb ik ook wel eens. Maar op een binnen-de-bebouwde-kom-weg doe ik het nooit though. Wil niet het risico lopen om omver gereden te worden, tenzij ik natuurlijk zeker weet dat er geen auto aan komt. (bij een openstaande brug bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wisselend. Soms ben ik het wachten gewoon helemaal zat en wil ik iets harder en sneller door het verkeer heen
Bij mij gaat dan in vlagenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wisselend. Soms ben ik het wachten gewoon helemaal zat en wil ik iets harder en sneller door het verkeer heen
Af en toe wordt het wel eens iets te riskant ja...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens. Maar op een binnen-de-bebouwde-kom-weg doe ik het nooit though. Wil niet het risico lopen om omver gereden te worden, tenzij ik natuurlijk zeker weet dat er geen auto aan komt. (bij een openstaande brug bijvoorbeeld)
heel de a16 blokkeren met je zijkoffersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:28 schreef Dekatria het volgende:
Ik rij altijd vooraan in de file, heb dat hele probleem niet.
Lekker veel bagageruimte. Past een heel kluisje in enzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heel de a16 blokkeren met je zijkoffers
Toch mee oppassen, ik heb al meerdere keren een noodstoppie moeten maken tijdens het tussen file door rijden, en dan heb je beroerd weinig ruimte ineens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
2 van die kledinglockersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:31 schreef Dekatria het volgende:
Of wat zeg ik, kluisjes. Aan elke kant één.
Nee, de auto deukt zich zo als hij langscheurt terwijl Deka kan gewoon lekker doorscheurenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:32 schreef staaltje het volgende:
Hoef je je ook niet zo druk te maken over polyester schade als je eens een keer net niet past
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze daar helemaal naks over te zeggen; als ik dat wil, dan doe ik dat
I've got a bath on my motorcycle. Chicks dig baths.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef Salatrel het volgende:
als je ze dan met de ventilatiesleuven naar boven monteert heb je ook gelijk een ligbad mee
nee ik dan, met mijn 1400+ voor de 100k beurtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:18 schreef stinkie het volgende:
650¤ voor de 60k beurt.
Volgende keer koop ik weer een motor waar onderhoud overkill is
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee ik dan, met mijn 1400+ voor de 100k beurtecht zo kut is dat he
Ga hem morgen maar bellen dat hij de uitlaat mag uitboren en de olie mag verversen. de rest laten we maar evenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat gaat mijn motor ook bijna passerenHeb hem voor 1500 euro gekocht, dus zoiets gaan we niet doen. In principe moet het goed blijven gaan tot er een lager sneuvelt in het blok, dan zal het einde oefening zijn waarschijnlijk.. Maar verder rijd ik hem gewoon op. Ga ook geen revisie doen ofzo, dat vind ik teveel gezever.
Zou best moeten lukken, maar hij staat er nu tochquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef BlackLining het volgende:
Je kunt zelf niet eens de olie verversen?
Remschijven zijn duurquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:32 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, rot op manVoor 1400 euro heb je een nieuwe motor. Volgens mij word je keihard getild daar. Voor 1400 euro kun je twee motoren reviseren.
En wat doen ze daar dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee ik dan, met mijn 1400+ voor de 100k beurtecht zo kut is dat he
Doet de politie daar iets mee? Heb ook wel eens gebeld voor grind op een rotonde, kreeg gewoon het antwoord dat het niet hun taak was, en dat ik weer kon bellen als ik er door onderuit was gegaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:17 schreef lipjes het volgende:
Politie bellen bij dringend gevaar, gewoon 0900-8844.
Regelmatig gebeld met modder op de weg, volgende ochtend was het vaak opgeruimt
Dan dus gewoon ophangen en 3 seconden later weer bellen dat je onderuit gegaan bent. Kom nou, wat een onzin.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:35 schreef iFries het volgende:
[..]
Doet de politie daar iets mee? Heb ook wel eens gebeld voor grind op een rotonde, kreeg gewoon het antwoord dat het niet hun taak was, en dat ik weer kon bellen als ik er door onderuit was gegaan.
Yep, zeg gewoon dat ik er bijna door onderuit ben gegaan en dat het gevaarlijk is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:35 schreef iFries het volgende:
[..]
Doet de politie daar iets mee? Heb ook wel eens gebeld voor grind op een rotonde, kreeg gewoon het antwoord dat het niet hun taak was, en dat ik weer kon bellen als ik er door onderuit was gegaan.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:04 schreef Salatrel het volgende:
ik sta juist extra vroeg op om even met een zak grind naar de rotonde te lopen... ik heb niet voor niets een allroad gekocht
Had ik gezien ja, maar hoe weet ik of die koffer past?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:40 schreef BlackLining het volgende:
De Lid heeft vanaf morgen ook weer zon motorrijders week, oa een koffert voor 40 euro. Zal allicht prutskwaliteit zijn maar wellicht het bekijken waard
Feli!quote:
Met DUCT tape past alles. En als het dan niet blijft zitten boven de 150 heb je niet genoeg gebruikt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:46 schreef handboek het volgende:
[..]
Had ik gezien ja, maar hoe weet ik of die koffer past?
Tevens, in de folder stond dat die koffer tot 120km/h mee kon.
Nog een Bandit rijder?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:50 schreef iFries het volgende:
[..]
Feli!
Mooie zaak trouwens.. Motorhuis Bakker. Heb ik mijn Bandit ook vandaan
En anders gewoon die super adhesive van mythbusters gebruikenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Met DUCT tape past alles. En als het dan niet blijft zitten boven de 150 heb je niet genoeg gebruikt.
Het dopje aan de bovenkant waar je hem bijvult eraf halen en dan een luchtpistool erin hangen en met perslucht je blok leegblazen. Dan via het zelfde gat weer bijvullen. Het is even werk om het daarna op te ruimen maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:02 schreef bascross het volgende:
Schroefdraad in het blok kapot.![]()
Kan de olie dus niet vervangen, teringzooi.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:05 schreef handboek het volgende:
[..]
Het dopje aan de bovenkant waar je hem bijvult eraf halen en dan een luchtpistool erin hangen en met perslucht je blok leegblazen. Dan via het zelfde gat weer bijvullen. Het is even werk om het daarna op te ruimen maar dan heb je ook wat.
mijn Gobi zou ook tot 130 kunnen maar bij 150 bleef tie ook gewoon zittenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:46 schreef handboek het volgende:
[..]
Had ik gezien ja, maar hoe weet ik of die koffer past?
Tevens, in de folder stond dat die koffer tot 120km/h mee kon.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:05 schreef handboek het volgende:
[..]
Het dopje aan de bovenkant waar je hem bijvult eraf halen en dan een luchtpistool erin hangen en met perslucht je blok leegblazen. Dan via het zelfde gat weer bijvullen. Het is even werk om het daarna op te ruimen maar dan heb je ook wat.
Yes!quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef handboek het volgende:
Ik krijg net een email terug dat hij niet akkoord gaat met mijn bod van 35 euro, dit omdat zijn vrouw er 100 euro voor wilde hebben maar hij na onderhandelen met zijn vrouw op een prijs van 75 uitkwam...
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:50 schreef iFries het volgende:
[..]
Feli!
Mooie zaak trouwens.. Motorhuis Bakker. Heb ik mijn Bandit ook vandaan
Is 35eu ook niet een beetje te laag?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef handboek het volgende:
Ik krijg net een email terug dat hij niet akkoord gaat met mijn bod van 35 euro, dit omdat zijn vrouw er 100 euro voor wilde hebben maar hij na onderhandelen met zijn vrouw op een prijs van 75 uitkwam...
Och; die bij Lidl is 40 euro, nieuw...quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is 35eu ook niet een beetje te laag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
Is 75, en 100 al helemaal, niet een beetje te hoog voor wat spul uit '93?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is 35eu ook niet een beetje te laag?
Ligt er aan. Heeft die koffer ook een badkuip-functie?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:55 schreef handboek het volgende:
[..]
Is 75, en 100 al helemaal, niet een beetje te hoog voor wat spul uit '93?
Een kluis functie denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ligt er aan. Heeft die koffer ook een badkuip-functie?
75¤ is een érg mooie prijs, kijk maar eens wat een Givi 360 kost, en kijk maar eens wat de montageset kost..ik denk dat je zelfs laag zit. Vorig jaar Anne d'r givi inclusief montageplaat verkocht voor 75¤ dacht ik, ik heb er nog 2, en die gaan ook voor die prijs weg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:25 schreef handboek het volgende:
Hoeveel zouden jullie hiervoor geven?
[ afbeelding ]
De koffer met beugels staat te koop voor 75 euro en het zijn blijkbaar originele Kawasaki accessoires.
Ik ben een arme student..quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
75¤ is een érg mooie prijs, kijk maar eens wat een Givi 360 kost, en kijk maar eens wat de montageset kost..ik denk dat je zelfs laag zit. Vorig jaar Anne d'r givi inclusief montageplaat verkocht voor 75¤ dacht ik, ik heb er nog 2, en die gaan ook voor die prijs weg.
Volgens mij bestaat heel NL uit arme studenten.quote:
Hij zegt dat hij mij 35 euro niet nodig heeft....quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat heel NL uit arme studenten.
Ah, ben je er zo een?quote:
Klopt idd, wat ik overigens vaak wel een beetje overdreven vind. De mounting plate voor mijn H&B kostte volgens mij iets van 100¤ ofzo, en als je dan ziet wat je krijgt voor dat geldquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:15 schreef BlackLining het volgende:
Die koffers vallen nog wel mee maar dan moet je nog zo'n mount hebbenEn dat kost dan weer de hoofdprijs.
Ik ben overigens te eigenwijs om dat pre-made te kopen en beun liever zelf zoiets. Meestal krijg ik daar spijt van trouwens.
Hey, laarzen kopen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag wel eens gaan oppassen met mijn laarzen. Toesliders zijn al goeddeels weggesleten en de punt van de zool gaat er onderhand ook aanNog een paar mooie snelweg opritten en het boutje wat de sliders vasthoudt heeft geen kop meer..
Toch maar eens aanleren om de tenen op de stepjes te zetten in de bochten..
Neequote:
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef Mirgeam het volgende:
als je laars zo afslijt zit je niet goed
Als je met je tenen op de steppies zit, en je raakt dán de grond, slijten je sliders op een normale manier afquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef BlackLining het volgende:
Die toesliders zitten (zaten..) er niet voor niets op
Zit gewoon snel aan de grond met die dingen. Als je met de hak van de laars achter het stepje haakt en je gaat een beetje fatsoenlijk door de bocht zit je al aan de grond. Makkelijk op te lossen door met je tenen op het stepje te gaan zitten maar dat is over het algemeen niet de meest comfortabele houding.
Of minder hard door de bochten natuurlijk, maar ja![]()
En die zei?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:24 schreef Yreal het volgende:
De dealer maar gevraagd wat hij nog voor de fazert zou geven
oh uh, daar moest nog achter, maar ik heb zijn belletje terug gemistquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je met je tenen op de steppies zit, en je raakt dán de grond, slijten je sliders op een normale manier af
[..]
En die zei?
Dat is verder ook nauwelijks relevant natuurlijk. Heeft weinig met goed op de motor zitten te maken verder. Hoe die dingen ook slijten, op tijd vervangen moet je ze toch wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je met je tenen op de steppies zit, en je raakt dán de grond, slijten je sliders op een normale manier af
Mjah ok, maar nu vreet ie eerst een flink eind van je zool op, en begint daarna aan een klein stukkie van je slider, en op de goede manier vreet 'ie je slider op vanaf de zijkant, dan blijft de rest van de laars intact, en zodra je op de bout zit, doe je er een nieuwe op.. small differencequote:Op donderdag 7 maart 2013 00:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is verder ook nauwelijks relevant natuurlijk. Heeft weinig met goed op de motor zitten te maken verder. Hoe die dingen ook slijten, op tijd vervangen moet je ze toch wel.
Aah zo, wat dat betreft vertekend de foto iets. Ik heb eerst de slider eraf gesleten. Dat de zool mee gaat is iets van de laatste paar weken. De slider is al maanden aan vervanging toequote:Op donderdag 7 maart 2013 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah ok, maar nu vreet ie eerst een flink eind van je zool op, en begint daarna aan een klein stukkie van je slider, en op de goede manier vreet 'ie je slider op vanaf de zijkant, dan blijft de rest van de laars intact, en zodra je op de bout zit, doe je er een nieuwe op.. small difference
Ik vond/vind idd het slijtage patroon gewoon vreemd. Vandaar ook de;quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aah zo, wat dat betreft vertekend de foto iets. Ik heb eerst de slider eraf gesleten. Dat de zool mee gaat is iets van de laatste paar weken. De slider is al maanden aan vervanging toe
Ik gok zo dat ik al door een ruime centimeter aan slider heen ben vóór de zool. Alleen dat kun je op de foto natuurlijk niet zien, want die slider is er niet meerLijkt inderdaad alsof ie eerst in de zool is gaan vreten, komt denk ik voornamelijk omdat slijtage vooral voorop de slider zit. Ik zit met mijn tenen iets verder naar buiten gericht namelijk.
Remarkquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef Mirgeam het volgende:
als je laars zo afslijt zit je niet goed
Elke 1.5/ 2 jaar paar kisten 90,-quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:10 schreef Sounddragon het volgende:
Dure hobby dan, dat motorrijdenBereken je dan je verbruik ook in laarzen per kilometer?
![]()
Ik heb laarzen zonder sliders, en die gaan zomaar een paar jaar mee
Jup altijd, ja je enkels zijn niet echt beschermd maja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:18 schreef Sounddragon het volgende:
Rijd je altijd op kisten?
Ik liep er vroeger graag op, maar ik weet niet of ik blij zou worden van dat gekut met die veters als je je motorbroek aan hebt. Ik heb nu laarzen met clips, dus lekker ruim instappen, 3 keer klik en een stukkie klittenband en alles zit perfect. Kost ook wel wat meer als een paar kisten, maar ik denk niet dat ik het een goede ruil zou vinden; een kist is- en blijft geen motorlaars, en ik weet zeker dat ik met mijn laarzen beter af ben als er iets fout gaat.
Hehe, als ik werk loop ik meestal op werklaarzen, daar rijd ik dan ook wel eens mee, die zijn ook niet heel erg beschermend aan de zijkanten en lang niet zo hoog als de motorlaarzenquote:Op donderdag 7 maart 2013 02:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup altijd, ja je enkels zijn niet echt beschermd maja.
Heb al meer dan 10 jaar geen andere schoenen stuk of 6 paar wel versleten
Ja klopt, of 2 paar kisten kopen 1 voor thuis 1 op het werk en motorlaarzen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, als ik werk loop ik meestal op werklaarzen, daar rijd ik dan ook wel eens mee, die zijn ook niet heel erg beschermend aan de zijkanten en lang niet zo hoog als de motorlaarzen
Mijn steppies zitten een stuk hoger als op de meeste andere motoren, en ze zijn ook nog eens redelijk groot, dus de kans dat ik ze tegen kom als ik onderuit ga ik groot, en de gevolgen dan ookMijn werklaarzen houden ongeveer op waar mijn steppies zitten, dus da's redelijk link. Ik doe het liever niet, maar het scheelt wel weer tijd en gesleep.
Ja het is allemaal duur wat je ook wilt, en al die collega blikkers ohw is mooi goedkoop rijden zo een motor ofnie?quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:58 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet effe ergens een nieuw vizier, en misschien ook pinlock vandaan toveren.. weer een meijer, maar deze kan echt niet meer. In het donker in de regen is gewoon bloedlink, en het is niet dat je dan opties hebt ofzo, dus die moet ik echt hebben. Of ik moet alsnog een nieuwe helm roggelen, want eigenlijk heeft 'ie onderhand ook zijn kilometertjes er wel opzitten, maar wat ik wil, kost altijd zoveel geld
Vooral dat laatste punt, zit mijn C1 echt aan te sporen om met 100 op de snelweg in te kunnen voegenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:30 schreef BlackLining het volgende:
Files
Wachten bij het stoplicht
Betalen om 3km verder te parkeren
Halve minuut bezig zijn om op de 100 te komen
Zet je hem bovenop het schuurtje ofzo?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:51 schreef handboek het volgende:
Jeej, oprijplank gekocht. Nu blijft het houten schuurtje wat langer heel
Om de motor in het schuurtje te krijgen moet hij eerst over een 20tal centimeter houten kozijn heen. Dat doe ik nu door middel van een houten plank en 2 oprijblokken. Alleen is het kozijn dus nu al ontzet....quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Vooral dat laatste punt, zit mijn C1 echt aan te sporen om met 100 op de snelweg in te kunnen voegen
[..]
Zet je hem bovenop het schuurtje ofzo?
Ja, precies. Ik geef toch niet voor niets gas, kut ding, rijden danquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Vooral dat laatste punt, zit mijn C1 echt aan te sporen om met 100 op de snelweg in te kunnen voegen
Zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:01 schreef handboek het volgende:
[..]
Om de motor in het schuurtje te krijgen moet hij eerst over een 20tal centimeter houten kozijn heen. Dat doe ik nu door middel van een houten plank en 2 oprijblokken. Alleen is het kozijn dus nu al ontzet....
En vol gas helpt ook niet echtquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik geef toch niet voor niets gas, kut ding, rijden dan [ afbeelding ]
En het is beter voor mijn kuip+uitlaat, aangezien die nog welleens achter dan kozijn willen blijven hangen..quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:03 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik alDuwt het ook wat makkelijker het schuurtje in natuurlijk, anders moet je hem over de drempel lanceren.
[..]
En vol gas helpt ook niet echt
Herkenbaar, ik zit nog te denken aan een soort motor mover. Zodat ik de motor makkelijk op het achterwiel of middenbok kan draaien. Gebruikt iemand hier zoiets?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:10 schreef handboek het volgende:
[..]
En het is beter voor mijn kuip+uitlaat, aangezien die nog welleens achter dan kozijn willen blijven hangen..
Klikkerdeklikquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:17 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zit nog te denken aan een soort motor mover. Zodat ik de motor makkelijk op het achterwiel of middenbok kan draaien. Gebruikt iemand hier zoiets?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:21 schreef BlackLining het volgende:
En weet op de trapfiets naar de bouwmarkt voor dopsleutel 10
Wanneer leer ik het nou eens om te kijken of mijn gereedschap nog compleet is voor ik het klepdeksel van de motor af heb liggen
Ziet er goed uit tochquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
thuisgekomen met net zoveel bagage als waar ik mee ben vertrokken dus ik zeg proefrit geslaagd
Rustig schatje...quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:51 schreef BlackLining het volgende:
Godtyfus nog aan toe zegHad ik al voor niks het halve blok uit elkaar gehaald, want alle kleppen stonden nog perfect.
Dus ik de handel weer in elkaar, één van de laatste boutjes erin, verdomme past nietBlijkt er onder het klepdeksel een pakking bij de bougie verschoven te zijn die nu de schroefgaten blokkeert
Hele circus weer opnieuw
Deksel weer eraf, dekselpakking weer gaar, drie uur verder
Marktplaats, daar zit een handelaar op die je goedkoop enorme partijen kan leveren. Kocht ik altijd mijn 2-tac olie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:25 schreef MaximumRush het volgende:
Even lastig vallen, weet iemand een goede betrouwbare webshop voor motorolie?
sufkut; pakking erop, deksel erop, alle boutjes erin, handvast draaien en dan pas aanzetten, liefst vanuit het midden naar buiten als dat kan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:51 schreef BlackLining het volgende:
Godtyfus nog aan toe zegHad ik al voor niks het halve blok uit elkaar gehaald, want alle kleppen stonden nog perfect.
Dus ik de handel weer in elkaar, één van de laatste boutjes erin, verdomme past nietBlijkt er onder het klepdeksel een pakking bij de bougie verschoven te zijn die nu de schroefgaten blokkeert
Hele circus weer opnieuw
Deksel weer eraf, dekselpakking weer gaar, drie uur verder
Looking goodquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
thuisgekomen met net zoveel bagage als waar ik mee ben vertrokken dus ik zeg proefrit geslaagd
Neuh, want de rest zat ook pas handvastquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sufkut; pakking erop, deksel erop, alle boutjes erin, handvast draaien en dan pas aanzetten, liefst vanuit het midden naar buiten als dat kan.
Was de pakking ook meteen stuk dan?
Valt wel mee toch? je hebt het gecontroleerd, zoals het hoort.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neuh, want de rest zat ook pas handvastEn dan handvast in de zin van de bout bij de kop pakken en een paar slagen erin. Heeft niet klem gezeten ofzo.
Alleen die klepdekselpakking lazert er dan weer onderuit en dan zit ik zelf meteen weer onder de vloeibare pakkingDat is het hatelijke.
Inmiddels zit ie weer in elkaar. Alsnog onverrichterzake, want ik heb geen enkele klep hoevel te stellen.
Het is alsnog ongeveer een half uurtje sleutelen terug naar dat puntquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? je hebt het gecontroleerd, zoals het hoort.
koffie staat klaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:51 schreef Yreal het volgende:
De dealer wil mijne nog wel inruilen. Morgen dus eens buurten of hij wat leuks Heeft.
heb jij nou een urban explorer?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Half uur sleutelen om bij je kleppen te komen is redelijk normaal hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is alsnog ongeveer een half uurtje sleutelen terug naar dat puntMaar goed. Minor annoyance, niks kapot ofzo.
Edit: Oh, je had het over die kleppen. Prima. Moet om de 7000, normaal staan ze er dan allemaal flink neffen, nu op 8500 gedaan en alles nog goed
Kleurcodering is van het grootste belang.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb ook nog een zwart met gele spanband. Die past beter bij de kleurstelling 2012
Daarom moet je ook gewoon een Honda MSX of Kymco K-Pipe kopen, geen gezeik, meteen die klepdeksel er af en meten maar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Half uur sleutelen om bij je kleppen te komen is redelijk normaal hoorvolgens mij moet in 9 van de 10 gevallen de tank eraf om er fatsoenlijk bij te komen.
Let me know als je er eentje hebt en hem erop hebt, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:24 schreef handboek het volgende:
Heeft er hier trouwens nog iemand een donker kuipruitje voor een ZZR600 uit 1995 liggen?
MSX is leuk voor Annequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:35 schreef JK het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon een Honda MSX of Kymco K-Pipe kopen, geen gezeik, meteen die klepdeksel er af en meten maar.
Ja, als zo'n Alp toch te groot is (dat reed ze toch?), want zo'n motor optillen kan in principe een kleine vrouw ook wel. Je hebt filmpjes op YT dat ze Harleys optillen. Zo'n MSX is gewoon leuk voor een beetje in de stad heen en weer te knallen ipv met de auto of een brommer. Alleen die prijs...quote:
Mezelf quoten..quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Nieuwe motorlaarzen van de Lidl! Mijn eerste echte motorlaarzen na 8 jaar met kistjes rijden
Gaat niet om het optillen alleen, ze kan op de Alp, die ik zo ver verlaagd heb als enigszins verantwoord is, ook niet echt geweldig met haar voeten bij de grond, en dat in combi met het gewicht maakt haar niet al te zeker, en dat bederft de pret een beetje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef JK het volgende:
[..]
Ja, als zo'n Alp toch te groot is (dat reed ze toch?), want zo'n motor optillen kan in principe een kleine vrouw ook wel. Je hebt filmpjes op YT dat ze Harleys optillen. Zo'n MSX is gewoon leuk voor een beetje in de stad heen en weer te knallen ipv met de auto of een brommer. Alleen die prijs...
Daar ga ik sowieso alleen heen als ik ervoor betaald word door een werkgever en ik me er niet onderuit kan lullen. tijfusdurpquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:45 schreef Salatrel het volgende:
Nou het lachen vergaat me anders elke keer weer zeer snel als ik in Amsterdam ben...
Ik heb het nooit zo op dingen van de Lidlquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mezelf quoten..![]()
Maar goed. De motorlaarzen van de Lidl bevallen goed na een testrit. Lekker warme binnenvoering en de buitenkant is van leder. Pasvorm is goed en het loopt ook nog eens goed. Voor ¤30 zeker geen miskoop!
Wromnie? kan zomaar best goed spul zijn voor het geld, en 10 tegen 1 dat die laarzen beter beschermen als een paar kisten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op dingen van de Lidl
Het kan inderdaad best goed zijn, sure. Maar ik heb zoiets van "Voor dat geld, kan t haast toch niet heel veel voorstellen?"quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wromnie? kan zomaar best goed spul zijn voor het geld, en 10 tegen 1 dat die laarzen beter beschermen als een paar kisten.
Ze hadden ook helmen, maar dat durf ik niet aan. Ze kraken al als je ze vastpakt, laat staan met 120 op de snelweg. Maar die laarzen en handschoenen voelen best goed aan en stevig, en voor die prijs kan je het niet laten liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op dingen van de Lidl
En dit idd. Al zijn kisten ook niet verkeerd. Ze beschermen tenslotte wel de enkels.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wromnie? kan zomaar best goed spul zijn voor het geld, en 10 tegen 1 dat die laarzen beter beschermen als een paar kisten.
Dezelfde afweging heb ik ook gemaakt inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ze hadden ook helmen, maar dat durf ik niet aan. Ze kraken al als je ze vastpakt, laat staan met 120 op de snelweg. Maar die laarzen en handschoenen voelen best goed aan en stevig, en voor die prijs kan je het niet laten liggen.
Groot gelijk, voor die prijs kun je het best proberen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ze hadden ook helmen, maar dat durf ik niet aan. Ze kraken al als je ze vastpakt, laat staan met 120 op de snelweg. Maar die laarzen en handschoenen voelen best goed aan en stevig, en voor die prijs kan je het niet laten liggen.
Beetje gayquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef Gummiebeer het volgende:
Even voor de beeldvorming.
Motorlaarzen Lidl
[ afbeelding ]
Dan is je veiligheid gay.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:33 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gay of niet, het gaat mij om veiligheid.
quote:
Harley...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef einschtein het volgende:
Vandaag een collega.. "Hey, wat voor motor heb je? Ik wil zelf ook één, maar heb ook nog geen rijbewijs." Nou, blabla, heel gesprek.
Zegt hij opeens: "Ja, ik wil of zo'n Yamaha.. Maar ik vind zo'n Harley Davidson ook wel wat hebben. Heb liever een Harley."
Gast, skeer je weg.![]()
Ja, ik had echt zoiets van "gast, ga een normale motor kopen die niet uit elkaar valt. Na een onderhoudsbeurt."quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:43 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Harley...Mijn biologische vader (
) is er ook gek op. De kneus rijdt nog steeds een Shadow...
![]()
![]()
Neuh, hier ook niet. Een beetje onderdelen zoeken tijdens een rit is niet mijn ding.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, ik had echt zoiets van "gast, ga een normale motor kopen die niet uit elkaar valt. Na een onderhoudsbeurt."
Ieder zo zijn ding, sure, maar mijn ding zal t never worden.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef Dekatria het volgende:
Rij dan gewoon een Japanse choppert. Dan hoef je tenminste niet te lopen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Neuh, hier ook niet. Een beetje onderdelen zoeken tijdens een rit is niet mijn ding.
En dan heb je nog van die gasten die zeggen dat hun Harley een plaats markeert vanwege hun oilspill, dude..wtf
Harley rijders zullen ook nooit hun handje opsteken naar ander gespuis, is hun te min.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:49 schreef einschtein het volgende:
[..]![]()
Gekke mensen, die Harley-rijders.
En dan vizier open (voor het schreeuwen), gas terug (minder lawaai) en dan keihard schreeuwen: "KIJK, DIE VAN MIJ DOETTUT WEL"quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Harley rijders zullen ook nooit hun handje opsteken naar ander gespuis, is hun te min.
Heb al menig Harleyrijder de vinger gegeven toen ze met pech langs de weg stonden
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
En dan vizier open (voor het schreeuwen), gas terug (minder lawaai) en dan keihard schreeuwen: "KIJK, DIE VAN MIJ DOETTUT WEL"
Zoeken op Haynes manual met je motor erbij, en dan googelenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:59 schreef klawie het volgende:
miss de foute topic maar weet iemand waar ik een werkplaats handboek kan scoren voor een kawa er-5
Een dikke pener in je gaping asshole in het honk van je lokale Harley-gaybar dat vol zit met in leer gehulde kalende midlife-crisis kantoorkneuzen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:55 schreef Salatrel het volgende:
Nouja je weet wel altijd waar je aan toe bent als harley rijder
De frustratie jegens de harley-rider, we voelen het!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een dikke pener in je gaping asshole in het honk van je lokale Harley-honk dat vol zit met in leer gehulde kalende midlife-crisis kantoorkneuzen?![]()
![]()
What's not to hate?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
De frustratie jegens de harley-rider, we voelen het!
Zijn er trouwens wel mooie custom oldskool zijspannen? Niet dat ik er ooit naar gezocht hebquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Vond het op de beurs ook een mooie fiets. Zou zich echt perfect lenen voor een zijspan
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zijn er trouwens wel mooie custom oldskool zijspannen? Niet dat ik er ooit naar gezocht heb
dankjewelquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoeken op Haynes manual met je motor erbij, en dan googelen
Ik weet niet hoe lang ze is, maar er zal vast wel wat leuks te vinden zijn, al dan niet 250cc.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gaat niet om het optillen alleen, ze kan op de Alp, die ik zo ver verlaagd heb als enigszins verantwoord is, ook niet echt geweldig met haar voeten bij de grond, en dat in combi met het gewicht maakt haar niet al te zeker, en dat bederft de pret een beetje.
Nadeel van zo'n MSX-ding vind ik meer dat je er gewoon niet fatsoenlijk mee de snelweg op kan. Misschien komen ze nog met een 250cc versie, dan kunnen we praten denk ik
sorry dat ik mij hier in meng maar heb gelest op een suzuki tu250x fijne motor klein laag miss is dat iets voor jouquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef JK het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ze is, maar er zal vast wel wat leuks te vinden zijn, al dan niet 250cc.
Het is zo jammer om helemaal te stoppen. Voordeel van 250cc is ook weer dat dit lichter kan zijn dan de zwaardere motoren. Met 125cc moet je idd niet de snelweg op. Dan kan je net zo goed een potje slaappillen innemen.
Ik heb geen moeite met hoge motoren, het gaat om Anne.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef klawie het volgende:
[..]
sorry dat ik mij hier in meng maar heb gelest op een suzuki tu250x fijne motor klein laag miss is dat iets voor jou
Als ik ooit een zijspan neem, dan zeker zo'n klassiek ding.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
Nog nooit in een zijspan gezeten/gereden. Toekomstplannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef Dekatria het volgende:
Als ik ooit een zijspan neem, dan zeker zo'n klassiek ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als ik ooit een zijspan neem, dan zeker zo'n klassiek ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UND WO IST DAS ANNEFRANK HAUS?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
JA HALLO, ICH WÖLLE GERN PARKIEREN, WO FINDE ICH DIE SS PARKIERPLATZ?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef einschtein het volgende:
Toegegeven, die dingen zijn an sich wel nice. Maar die groene kleur. Nee, te fur
Shockvaluequote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef einschtein het volgende:
Toegegeven, die dingen zijn an sich wel nice. Maar die groene kleur. Nee, te fur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
Op de koffie bij oma in het bejaardencentrum. Aan komen donderen op zo'n ding.ICH KOM DEIN FAHRRAD ZURUCKBRENGEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij moeten van de zomer sowieso een keer gaan BBQ'en, dat wordt geniaalquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
ICH KOM DEIN FAHRRAD ZURUCKBRENGEN.
Mag weleens gaan nokken met die vorstquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wij moeten van de zomer sowieso een keer gaan BBQ'en, dat wordt geniaal
Ben er ook helemaal klaar meequote:Op donderdag 7 maart 2013 22:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag weleens gaan nokken met die vorst
Tja, vooral nu je even hebt kunnen proeven van een beetje lente.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag weleens gaan nokken met die vorst
Vorige week keek ik er nog naar uit dat ik, met de regen komende dagen, eindelijk weer kon gaan rijden volgende week. Gaat die vriezer weer openquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:47 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik wil verdorie ook m'n motor weer klaarmaken, komt die klote sneeuw weer!
dat is waar veel succes met zoekenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef JK het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met hoge motoren, het gaat om Anne.
Zo'n Volty zal vast wel geinig zijn, ja. Maar vergeet niet dat het bij vrouwen vooral om het uiterlijk van de motor gaat, niet wat zo'n ding kan.
Ik begin chagerijnig te worden... vooral als mensen dan zeggen 'volgende week kunnen we weer schaatsen'. Ik wilde dus eigenlijk al de motor een beetje klaarmaken dit weekend. Nee hoor, ze gaan waarschijnlijk weer strooien. Kan ik verdomme weer een regendans gaan doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:47 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik wil verdorie ook m'n motor weer klaarmaken, komt die klote sneeuw weer! Ik moet er echt een dagje of avondje voor uittrekken want even naar m'n werk tuffen is er niet bij. Dan mag ik na 5 minuten rijden de motor al weer uitzetten. Nog afgezien van het feit dat ik niet de parkeergarage in mag.
Dus dit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef JK het volgende:
[..]
Ik begin chagerijnig te worden... vooral als mensen dan zeggen 'volgende week kunnen we weer schaatsen'. Ik wilde dus eigenlijk al de motor een beetje klaarmaken dit weekend. Nee hoor, ze gaan waarschijnlijk weer strooien. Kan ik verdomme weer een regendans gaan doen.
We kunnen wel samen een regendansje doen, misschien komt er dan 2x zoveel regen. Hoe meer, hoe beter. Zo lang het maar boven 0 blijft daarna.quote:
Ging dit weekend al aardig hozenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:09 schreef JK het volgende:
[..]
We kunnen wel samen een regendansje doen, misschien komt er dan 2x zoveel regen. Hoe meer, hoe beter. Zo lang het maar boven 0 blijft daarna.
dan zou ik het scherm op het stuur monteren en gewoon lekker als naked door rijdenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:00 schreef whY... het volgende:
Wow een kuip voor XJ900 kost ¤ 800,- !! Dafaq ik hoop niet dat ze hem daarop total loss verklaren als die vervangen moet worden.
Even een foto update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch heb ik er geen spijt om motorrijder te zijn, ondanks dat ik wel de pech aan mijn hand heb... Alhoewel BlackLining ook wel pech heeft met zijn motor...
Verzekering heb ik vooral voor total loss en diefstal. Voor andere zaken is het voor mijn gevoel ivm terugval in de no-claim korting bijna niet meer interessant om te declareren bij de verzekering.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:48 schreef whY... het volgende:
anders wordt het toch alleen spuiten en repareren en maar kijken wat ik kan cashen. Waarschijnlijk wordt hij niet meer wat het was, terwijl je dat verwacht van een verzekering (tenminste het basis idee, ja ik weet dat het oplichters zijn).
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:44 schreef Vrieskist het volgende:
[ afbeelding ]
Bagger! En zo te zien zitten we nog minstens tot volgende week zondag in deze ellende.
dat is wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:48 schreef whY... het volgende:
anders wordt het toch alleen spuiten en repareren en maar kijken wat ik kan cashen. Waarschijnlijk wordt hij niet meer wat het was, terwijl je dat verwacht van een verzekering (tenminste het basis idee, ja ik weet dat het oplichters zijn).
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:44 schreef Vrieskist het volgende:
[ afbeelding ]
Bagger! En zo te zien zitten we nog minstens tot volgende week zondag in deze ellende.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:47 schreef Dekatria het volgende:
Vooralsnog tot ~woensdag vorst, daarna neerslag
Het komt er in ieder geval op neer dat je er veel tijd en geld mee kwijt bent. Dat is waar ik op doelde althans.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:22 schreef BlackLining het volgende:
Tevens Why, ik heb zelden pech, ik heb voornamelijk domme acties
Ach ja. Dure hobby, maar het mag wat kostenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:16 schreef whY... het volgende:
[..]
Het komt er in ieder geval op neer dat je er veel tijd en geld mee kwijt bent. Dat is waar ik op doelde althans.
Isle of Manquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:51 schreef Hyperdude het volgende:
Van de week ff eerste rondje gedaan op een pekelfietsje.
Nu wil ik meer!![]()
Don't try this at home!
watskeburtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:18 schreef handboek het volgende:
Als er hier iemand met een porsche in Tilburg rijdt. Ga je nu heel diep in een hoekje zitten schamen
Stond een porsche naast me te gassen bij het stoplicht. Ik trok op en ik was de porsche kwijt. Bleek hij zijn koppeling te hebben laten schieten en was hij bij het stoplicht stil gevallen.....quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef handboek het volgende:
[..]
Stond een porsche naast me te gassen bij het stoplicht. Ik trok op en ik was de porsche kwijt. Bleek hij zijn koppeling te hebben laten schieten en was hij bij het stoplicht stil gevallen.....
Prutserquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef handboek het volgende:
[..]
Stond een porsche naast me te gassen bij het stoplicht. Ik trok op en ik was de porsche kwijt. Bleek hij zijn koppeling te hebben laten schieten en was hij bij het stoplicht stil gevallen.....
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef handboek het volgende:
[..]
Ja, ze reden in een Porsche.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:30 schreef handboek het volgende:
Even een vraag tussendoor, weet iemand of er vandaag rond kwart over 12/half 1 een flitser stond bij het tankstation op de A58 tussen breda en tilburg? Want dan ben ik de lul
Bij die Shell daar? Dat is wel een hotspot jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:30 schreef handboek het volgende:
Even een vraag tussendoor, weet iemand of er vandaag rond kwart over 12/half 1 een flitser stond bij het tankstation op de A58 tussen breda en tilburg? Want dan ben ik de lul
Waterig zonnetje? Zeg maar gerust prachtig weer hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
Het zou vanochtend al regenen in het zuiden zeiden ze, en voorlopig schijnt hier nog steeds een waterig zonnetje
Geen link -> bullshitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:00 schreef Juicyhil het volgende:
Even schandalig laag op een motor aan het bieden
Om te rijden zeker jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waterig zonnetje? Zeg maar gerust prachtig weer hoor
Idd, effe plaats maken voor een vracht nieuwe rommelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
even de versleten pekel wegspoelen zodat ze verse kunnen strooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |