Ja, die zijn dood.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zijn die ouders dood of waarom heeft hij 2 huizen?
Volgens mij zeiden ze in de intro dat de vader niet meer in leven was.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt? Dan heb ik dat verkeerd begrepen.
Dat had ik ook begrepen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook eigenljk
die zette daar nog zooi weg toch?
Ik dacht dat de moeder inmiddels ook overleden was. Maar waar woont die dan? Niet in dat ouderlijk huis toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze in de intro dat de vader niet meer in leven was.
Nou, ik zet net de uitzending aan en ze lijkt inderdaad wel manisch of zo in het voorstukjequote:Op woensdag 13 maart 2013 11:47 schreef erni het volgende:
Die Manita heeft zelf een dwangstoornis als je het mij vraagt. Getver, nare vrouw.
Inderdaad, nu je het zegt............quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:47 schreef erni het volgende:
Die Manita heeft zelf een dwangstoornis als je het mij vraagt. Getver, nare vrouw.
Denk dat de drempel steeds hoger wordt om te beginnen. Iedere keer uitstellen en uiteindelijk komt er niks van terecht...zo iets moet het wel zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef Palomar het volgende:
Snap echt nooit dat mensen zelf niet eens beginnen met opruimen. Begin desnoods bij 1 kamer. Zo moeilijk is dat toch niet
Op een fegeven moment is de zooi zo groot dat mensen er te veel tegen opzien om er überhaupt aan te beginnen....ze weten gewoon niet meer waar te beginnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat de drempel steeds hoger wordt om te beginnen. Iedere keer uitstellen en uiteindelijk komt er niks van terecht...zo iets moet het wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |