roep niet te hard. misschien dat je donderdag ook nog problemen hebt met het activeren van je gamequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef DjinN het volgende:
Wat ben ik blij dat ik het spel gewoon bij de GameMania heb gepre-orderedGeen gedoe en geen gezeik
Is handig om kleinere aankopen in dollars te doen inplaats van Euro's. Dingen als anti-virus enzo. Scheelt een hoop. Maar voor mijn game platform accounts ga ik geen ban riskeren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef Punkerdude het volgende:
die VPN is trouwens verdomd handig..
is het trouwens niet een geevolueerde versie van proxy?
Er is geen gezeik, sommige mensen kunnen echt niet wachtenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef DjinN het volgende:
Wat ben ik blij dat ik het spel gewoon bij de GameMania heb gepre-orderedGeen gedoe en geen gezeik
Geen gezeik hier hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef DjinN het volgende:
Gezeik in de zin van niet kunnen downloaden, niet goed kunnen activeren etc etc etcquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Er is geen gezeik, sommige mensen kunnen echt niet wachten
Zie bovenstaande reactiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Geen gezeik hier hoor. Met een kwartiertje moeite en geen extra kosten kan je het spel ruim 3 dagen eerder spelen. Vind ik een redelijke trade-off
moet je niet bij origin besteld hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Geen gezeik hier hoor. Met een kwartiertje moeite en geen extra kosten kan je het spel ruim 3 dagen eerder spelen. Vind ik een redelijke trade-off
Maar dat komt omdat ie hier nog niet gereleased is... Als men wacht tot 7 maart zullen ze er geen probleem mee hebben, maar mensen hebben hun key al en willen nu spelen... Maar origin heeft nog niet vrijgegeven in europa. Als jij nu de disc had kon je het ook nog niet spelen...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gezeik in de zin van niet kunnen downloaden, niet goed kunnen activeren etc etc etc
Datquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
moet je niet bij origin besteld hebben
Geduld is dus een schone zaakquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:40 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ie hier nog niet gereleased is... Als men wacht tot 7 maart zullen ze er geen probleem mee hebben, maar mensen hebben hun key al en willen nu spelen... Maar origin heeft nog niet vrijgegeven in europa. Als jij nu de disc had kon je het ook nog niet spelen...
Nee, niet niet uit de 'jullieze'. Meid, chill out ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Meid wat wil je nou? Uit de onze of wat?
hoe leg je dan uit dat je in 2 regios al zit en nog een 3de wilt joinen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, niet niet uit de 'jullieze'. Meid, chill out ofzo.
Dat gaat jou toch niet aan? Of wel soms?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
hoe leg je dan uit dat je in 2 regios al zit en nog een 3de wilt joinen?
mag toch gewoon?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
hoe leg je dan uit dat je in 2 regios al zit en nog een 3de wilt joinen?
Nou ik zou het toch wel lekker vinden als ik in een regio zit dat ik weet dat die persoon ook zich focust op die regio en niet nog op 3 andere. (van een zelfde "groep" zoals fok)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat gaat jou toch niet aan? Of wel soms?
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Geduld is dus een schone zaakMja waarschijnlijk ben ik anders in dat opzicht. Ook al zou ik de disc hebben, zou ik nog wachten. Stom eigenlijk he maja zo ben ik
De eerste SC regio fittie!!!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou ik zou het toch wel lekker vinden als ik in een regio zit dat ik weet dat die persoon ook zich focust op die regio en niet nog op 3 andere.
Niks mis met meerdere regio's spelen. Hoewel er genoeg te doen is in de steden ondanks hun formaat snap ik best dat mensen zo nu en dan iets anders willen proberen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou ik zou het toch wel lekker vinden als ik in een regio zit dat ik weet dat die persoon ook zich focust op die regio en niet nog op 3 andere. (van een zelfde "groep" zoals fok)
Je kan er van uit gaan dat ik me o.a. focus op onze regioquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou ik zou het toch wel lekker vinden als ik in een regio zit dat ik weet dat die persoon ook zich focust op die regio en niet nog op 3 andere. (van een zelfde "groep" zoals fok)
Dit.. zit zelf ook al in meerdere regio's (buiten FOK om). Maar FOK regio heeft toch wel prioriteitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:46 schreef Punkerdude het volgende:
alsof men zich alleen richt op de fok regio's?
Volgens mij kan je 10 regio's met 16 plots bebouwen...dus genoeg speelplezier.
Welke VPN server hebben jullie eigenlijk gebruikt om het spel te downloaden?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:47 schreef Punkerdude het volgende:
@TigerXtrm: op welke server ben je aan het spelen?
Ik sta nu in oost, maar kan ik ook al op de EU west server spelen zonder consequenties?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef mschol het volgende:
hmm origin geeft bij mij nog steeds aan dat ik elders ben ingelogd, ookal heb ik hem meerdere malen geforceerd uitgelogd...
hier doettie et prima..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Masyl het volgende:
Ik kan de regio's uit de OP niet bekijken, ik krijg constant dit te zien;
[ afbeelding ]
Ben ik de enige ofzo?
Het spel downloaden doe ik via mn eigen internetverbinding. Echter bij het starten van de download heb ik voor justfreevpn.com gekozen.... Gratis en het werkt!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Welke VPN server hebben jullie eigenlijk gebruikt om het spel te downloaden?
Ok topquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef Punkerdude het volgende:
h
[..]
Het spel downloaden doe ik via mn eigen internetverbinding. Echter bij het starten van de download heb ik voor justfreevpn.com gekozen.... Gratis en het werkt!
Je bent de enige, de webhost blokkeert je ip gok ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Masyl het volgende:
Ik kan de regio's uit de OP niet bekijken, ik krijg constant dit te zien;
[ afbeelding ]
Ben ik de enige ofzo?
wel je vpn uitzetten zodra de download gestart is. En ook weer fftjes aanzetten bij het downloaden van de game in de SC launcher zelf.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef Punkerdude het volgende:
[ afbeelding ]
muhahaha, gaat lekker in de states....
origin key?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:52 schreef egelhond het volgende:
Kan je nu al de game spelen als je gewoon een origin key hebt?
al sinds gisterenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:52 schreef Jaspro het volgende:
[..]Zijn de europa servers al beschikbaar?
als je via origin zelf hebt gepreordered niet...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:52 schreef egelhond het volgende:
Kan je nu al de game spelen als je gewoon een origin key hebt?
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:52 schreef Starm het volgende:
[..]
Je bent de enige, de webhost blokkeert je ip gok ik
wel hor. want lees eens wat er nog meer staat reserveer nu!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef lipjes het volgende:
BESCHIKBAAR ALS DIRECT DOWNLOAD
Op de store.
Nou dus niet he
Ik speel al sinds gisteren op EU West. Geen problemen mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:47 schreef Punkerdude het volgende:
@TigerXtrm: op welke server ben je aan het spelen?
Ik sta nu in oost, maar kan ik ook al op de EU west server spelen zonder consequenties?
incloak.com.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Welke VPN server hebben jullie eigenlijk gebruikt om het spel te downloaden?
00:01 7 maartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:03 schreef Prefixxx het volgende:
en waneer krijgen de mensen die op iriging hebben besteld hun key etc??
Het is wat!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef Prefixxx het volgende:
verdomme kan niet wachten!
voor de mensen die al spelen IS HET WAT????:):)
Key via origin?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik speel al sinds gisteren op EU West. Geen problemen mee.
[..]
incloak.com.
sorry dat ik lach, maar ergens zie ik nu dus waarom je geen vpn moet gebruikenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:09 schreef mschol het volgende:
het is mij toch wat: ik verander wachtwoord, en krijg netjes dat origin uitlogt (login credentials expired)
en nog steeds krijg ik dat ik elders ben ingelogd en of ik hem geforceerd wil uitloggen....
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:09 schreef mschol het volgende:
het is mij toch wat: ik verander wachtwoord, en krijg netjes dat origin uitlogt (login credentials expired)
en nog steeds krijg ik dat ik elders ben ingelogd en of ik hem geforceerd wil uitloggen....
om die reden heb ik eens een bestelling geannuleerd bij originquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef lipjes het volgende:
BESCHIKBAAR ALS DIRECT DOWNLOAD
Op de store.
Nou dus niet he
Zeer zuur...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:09 schreef mschol het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
sorry dat ik lach, maar ergens zie ik nu dus waarom je geen vpn moet gebruiken
ik kom nog steeds op m'n account hoor, maar het is wel raar..quote:
direct download heeft niet te maken met dat hij gelijk beschikbaar is. het gaat er over dat je hem kan downloaden wanneer hij uit is want er staat duidelijk bij dat je de game nog reserveert.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
om die reden heb ik eens een bestelling geannuleerd bij originom hem toen te bestellen bij steam en ook te moeten wachten./ Daardoor heb ik het spel nu 2x
Logt client niet zelf uit na een paar uur inactief te zijn geweest??quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik kom nog steeds op m'n account hoor, maar het is wel raar..
en ik ben niet de enige:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9335461.page
in andere woorden een origin probleem en niet met vpn/sc5quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik kom nog steeds op m'n account hoor, maar het is wel raar..
en ik ben niet de enige:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9335461.page
origin is toch nog steeds betaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
in andere woorden een origin probleem en niet met vpn/sc5
jawel, dat doet hij dus wel (ik kreeg nadat ik WW had gewijzigd) een "password expired, login again" meldingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:15 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Logt client niet zelf uit na een paar uur inactief te zijn geweest??
mwha, trigger kan vpn zijn geweest.. who knows...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
in andere woorden een origin probleem en niet met vpn/sc5
meh, over het algemeen doettie zijn werk prima..quote:
met programmas zullen er altijd problemen zijn als er zoveel miljoen mensen er mee werken. ook al is het gereleased of is het nog steeds een beta.quote:
Ok vaag...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, dat doet hij dus wel (ik kreeg nadat ik WW had gewijzigd) een "password expired, login again" melding
maar ergens zit dus iets vast in het systeem gok ik
[..]
mwha, trigger kan vpn zijn geweest.. who knows...
quote:
Kan nu al niet wachten tot mensen het spel strontflauw zijnquote:
Haha, ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ze gefaseerd live gaan. Als dan vervolgens elke droplul via VPN gaat inloggen omdat ze geen paar uurtjes kunnen wachten, dan krijg je dit soort dingen he
volgens mij is er inderdaad nooit ook maar 1 game geweest (die iets met online servers had en daar op in moest loggen) waarbij het vlekkeloos verliep..quote:
Jawel joh.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is er inderdaad nooit ook maar 1 game geweest (die iets met online servers had en daar op in moest loggen) waarbij het vlekkeloos verliep..
Ik heb uberhaupt nog nooit een project meegemaakt dat vlekkeloos live gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is er inderdaad nooit ook maar 1 game geweest (die iets met online servers had en daar op in moest loggen) waarbij het vlekkeloos verliep..
ik wel.. 10 gebruikers van koper telefonie naar ip-telefonie op een geheel nieuw netwerkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nog nooit een project meegemaakt dat vlekkeloos live gaatNiet met 10, 100 of 1000 gebruikers. Laat staan een gigantische veelvoud daarvan
sommige op origin sommige bij de lokaale gameshop en sommige in een webshop puur een keyquote:
Ik heb hem hier vandaanquote:
twitter:OriginInsider twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 22:01:43Were making changes to prevent further issues, and are confident that Origin will be stable for international launches later this week. reageer retweet
Heb daar ooit heel stuk over gelezen. Men weet dat de capaciteit voor de release afdoende is, maar dit is meestal maar de eerste 36 a 48 uur... daarna zwakt het bezoek af en is capaciteit voldoende. Is gewoon weg gegooid geld om voor 36 uur extra capaciteit op te zetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nog nooit een project meegemaakt dat vlekkeloos live gaatNiet met 10, 100 of 1000 gebruikers. Laat staan een gigantische veelvoud daarvan
mja, je kan ook gewoon als bedrijf een paar servers voor 1 dag b.v. bijhuren (stuk goedkoper t.o.v. gelijk de boel kopen)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Heb daar ooit heel stuk over gelezen. Men weet dat de capaciteit voor de release afdoende is, maar dit is meestal maar de eerste 36 a 48 uur... daarna zwakt het bezoek af en is capaciteit voldoende. Is gewoon weg gegooid geld om voor 36 uur extra capaciteit op te zetten.
Als ik op deze site de game koop, krijg ik dan een regiovrije code voor de game op origin te verzilveren? En kan je de nl taal gewoon kiezen voor het spel?quote:
die zitten bijna altijd een dag later.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:31 schreef mschol het volgende:
waarom heeft de UK trouwens een aparte release date en zitten ze niet bij EU west?
Ja en Origin taal = Game taalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:30 schreef egelhond het volgende:
[..]
Als ik op deze site de game koop, krijg ik dan een regiovrije code voor de game op origin te verzilveren? En kan je de nl taal gewoon kiezen voor het spel?
ik kon geen taal kiezen bij activatie, de code is bij origin altijd regio vrij (volgens mij zijn ze nog niet zover)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:30 schreef egelhond het volgende:
[..]
Als ik op deze site de game koop, krijg ik dan een regiovrije code voor de game op origin te verzilveren? En kan je de nl taal gewoon kiezen voor het spel?
Omdat UK is apartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:31 schreef mschol het volgende:
waarom heeft de UK trouwens een aparte release date en zitten ze niet bij EU west?
Ik weet niet welke cost-benefit systeem er achter zit... zal niet zo simpel zijn, anders zouden ze het wel doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, je kan ook gewoon als bedrijf een paar servers voor 1 dag b.v. bijhuren (stuk goedkoper t.o.v. gelijk de boel kopen)
Originquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:28 schreef dekkered het volgende:
twitter:OriginInsider twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 22:01:43Were making changes to prevent further issues, and are confident that Origin will be stable for international launches later this week. reageer retweet
mwha, langzaam vind ik em zeker niet.. gekut heb ik af en toe, maar dat heb ik met steam ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:33 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Origin, altijd gekut, altijd langzaam... kan nooit lekker gaan.
en los met blizzard dingen ook dus ja..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, langzaam vind ik em zeker niet.. gekut heb ik af en toe, maar dat heb ik met steam ook
komt waarschijnlijk omdat je steam meer gebruikt dan origin.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vaker gekut met steam dan met Origin eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |