Welke VPN server hebben jullie eigenlijk gebruikt om het spel te downloaden?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:47 schreef Punkerdude het volgende:
@TigerXtrm: op welke server ben je aan het spelen?
Ik sta nu in oost, maar kan ik ook al op de EU west server spelen zonder consequenties?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef mschol het volgende:
hmm origin geeft bij mij nog steeds aan dat ik elders ben ingelogd, ookal heb ik hem meerdere malen geforceerd uitgelogd...
hier doettie et prima..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Masyl het volgende:
Ik kan de regio's uit de OP niet bekijken, ik krijg constant dit te zien;
[ afbeelding ]
Ben ik de enige ofzo?
Het spel downloaden doe ik via mn eigen internetverbinding. Echter bij het starten van de download heb ik voor justfreevpn.com gekozen.... Gratis en het werkt!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Welke VPN server hebben jullie eigenlijk gebruikt om het spel te downloaden?
Ok topquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef Punkerdude het volgende:
h
[..]
Het spel downloaden doe ik via mn eigen internetverbinding. Echter bij het starten van de download heb ik voor justfreevpn.com gekozen.... Gratis en het werkt!
Je bent de enige, de webhost blokkeert je ip gok ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Masyl het volgende:
Ik kan de regio's uit de OP niet bekijken, ik krijg constant dit te zien;
[ afbeelding ]
Ben ik de enige ofzo?
wel je vpn uitzetten zodra de download gestart is. En ook weer fftjes aanzetten bij het downloaden van de game in de SC launcher zelf.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef Punkerdude het volgende:
[ afbeelding ]
muhahaha, gaat lekker in de states....
origin key?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:52 schreef egelhond het volgende:
Kan je nu al de game spelen als je gewoon een origin key hebt?
al sinds gisterenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:52 schreef Jaspro het volgende:
[..]Zijn de europa servers al beschikbaar?
als je via origin zelf hebt gepreordered niet...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:52 schreef egelhond het volgende:
Kan je nu al de game spelen als je gewoon een origin key hebt?
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:52 schreef Starm het volgende:
[..]
Je bent de enige, de webhost blokkeert je ip gok ik
wel hor. want lees eens wat er nog meer staat reserveer nu!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef lipjes het volgende:
BESCHIKBAAR ALS DIRECT DOWNLOAD
Op de store.
Nou dus niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |