Ik speel al sinds gisteren op EU West. Geen problemen mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:47 schreef Punkerdude het volgende:
@TigerXtrm: op welke server ben je aan het spelen?
Ik sta nu in oost, maar kan ik ook al op de EU west server spelen zonder consequenties?
incloak.com.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Welke VPN server hebben jullie eigenlijk gebruikt om het spel te downloaden?
00:01 7 maartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:03 schreef Prefixxx het volgende:
en waneer krijgen de mensen die op iriging hebben besteld hun key etc??
Het is wat!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef Prefixxx het volgende:
verdomme kan niet wachten!
voor de mensen die al spelen IS HET WAT????:):)
Key via origin?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik speel al sinds gisteren op EU West. Geen problemen mee.
[..]
incloak.com.
sorry dat ik lach, maar ergens zie ik nu dus waarom je geen vpn moet gebruikenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:09 schreef mschol het volgende:
het is mij toch wat: ik verander wachtwoord, en krijg netjes dat origin uitlogt (login credentials expired)
en nog steeds krijg ik dat ik elders ben ingelogd en of ik hem geforceerd wil uitloggen....
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:09 schreef mschol het volgende:
het is mij toch wat: ik verander wachtwoord, en krijg netjes dat origin uitlogt (login credentials expired)
en nog steeds krijg ik dat ik elders ben ingelogd en of ik hem geforceerd wil uitloggen....
om die reden heb ik eens een bestelling geannuleerd bij originquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef lipjes het volgende:
BESCHIKBAAR ALS DIRECT DOWNLOAD
Op de store.
Nou dus niet he
Zeer zuur...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:09 schreef mschol het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
sorry dat ik lach, maar ergens zie ik nu dus waarom je geen vpn moet gebruiken
ik kom nog steeds op m'n account hoor, maar het is wel raar..quote:
direct download heeft niet te maken met dat hij gelijk beschikbaar is. het gaat er over dat je hem kan downloaden wanneer hij uit is want er staat duidelijk bij dat je de game nog reserveert.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
om die reden heb ik eens een bestelling geannuleerd bij originom hem toen te bestellen bij steam en ook te moeten wachten./ Daardoor heb ik het spel nu 2x
Logt client niet zelf uit na een paar uur inactief te zijn geweest??quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik kom nog steeds op m'n account hoor, maar het is wel raar..
en ik ben niet de enige:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9335461.page
in andere woorden een origin probleem en niet met vpn/sc5quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik kom nog steeds op m'n account hoor, maar het is wel raar..
en ik ben niet de enige:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9335461.page
origin is toch nog steeds betaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
in andere woorden een origin probleem en niet met vpn/sc5
jawel, dat doet hij dus wel (ik kreeg nadat ik WW had gewijzigd) een "password expired, login again" meldingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:15 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Logt client niet zelf uit na een paar uur inactief te zijn geweest??
mwha, trigger kan vpn zijn geweest.. who knows...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
in andere woorden een origin probleem en niet met vpn/sc5
meh, over het algemeen doettie zijn werk prima..quote:
met programmas zullen er altijd problemen zijn als er zoveel miljoen mensen er mee werken. ook al is het gereleased of is het nog steeds een beta.quote:
Ok vaag...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, dat doet hij dus wel (ik kreeg nadat ik WW had gewijzigd) een "password expired, login again" melding
maar ergens zit dus iets vast in het systeem gok ik
[..]
mwha, trigger kan vpn zijn geweest.. who knows...
quote:
Kan nu al niet wachten tot mensen het spel strontflauw zijnquote:
Haha, ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ze gefaseerd live gaan. Als dan vervolgens elke droplul via VPN gaat inloggen omdat ze geen paar uurtjes kunnen wachten, dan krijg je dit soort dingen he
volgens mij is er inderdaad nooit ook maar 1 game geweest (die iets met online servers had en daar op in moest loggen) waarbij het vlekkeloos verliep..quote:
Jawel joh.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is er inderdaad nooit ook maar 1 game geweest (die iets met online servers had en daar op in moest loggen) waarbij het vlekkeloos verliep..
Ik heb uberhaupt nog nooit een project meegemaakt dat vlekkeloos live gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is er inderdaad nooit ook maar 1 game geweest (die iets met online servers had en daar op in moest loggen) waarbij het vlekkeloos verliep..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |