SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ja zo voelt het. Zit met mijn zonnebril op voor het scherm.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je in de gevangenis zit
Ja. Kan altijd een interessante discussie opleveren en de visie van anderen is altijd leuk om te lezen.quote:
Oh ik had je zonnebril gezien jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zo voelt het. Zit met mijn zonnebril op voor het scherm.
Hehe. Ik denk dat mensen die niet sociaal geparticipeerd zijn en geen aandeel hebben op maatschappelijk vlak paupers zijn die een sterke cursus nodig hebben om ook enigszins belang te hebben in deze samenleving. Ten eerste omdat dat beter is voor de mens zelf, ontwikkeling en kennis zijn goede eigenschappen die iedereen kan gebruiken. Ten tweede omdat de maatschappij er zo, veel meer aan heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ja. Kan altijd een interessante discussie opleveren en de visie van anderen is altijd leuk om te lezen.
Hahaha, is gewoon een Rayban hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh ik had je zonnebril gezien jaVet cool dat hij dezelfde kleur glazen heeft als je haar
Je kan ook gewoon de helderheid van dat ding aanpassen he.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zo voelt het. Zit met mijn zonnebril op voor het scherm.
Van de zon die in mijn gezicht schijnt ja?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de helderheid van dat ding aanpassen he.
Wat versta je daar exact onder?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe. Ik denk dat mensen die niet sociaal geparticipeerd zijn en geen aandeel hebben op maatschappelijk vlak paupers zijn die een sterke cursus nodig hebben om ook enigszins belang te hebben in deze samenleving. Ten eerste omdat dat beter is voor de mens zelf, ontwikkeling en kennis zijn goede eigenschappen die iedereen kan gebruiken. Ten tweede omdat de maatschappij er zo, veel meer aan heeft.
Is een knopje voorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van de zon die in mijn gezicht schijnt ja?
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
die paupers gewoon een spuitje gevenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe. Ik denk dat mensen die niet sociaal geparticipeerd zijn en geen aandeel hebben op maatschappelijk vlak paupers zijn die een sterke cursus nodig hebben om ook enigszins belang te hebben in deze samenleving. Ten eerste omdat dat beter is voor de mens zelf, ontwikkeling en kennis zijn goede eigenschappen die iedereen kan gebruiken. Ten tweede omdat de maatschappij er zo, veel meer aan heeft.
Misschien moet je eerst specificeren wat jij onder niet sociaal participerend verstaat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die paupers gewoon een spuitje geven![]()
Jij hebt ons land gediend, jij bent vrijgesteldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Volgens de letter der wet ben ik een pauper, dus doen we maar ff niet
Dan mag pauperland wel eens wat meer waardering gaan opbrengen voor de offers die zijn gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt ons land gediend, jij bent vrijgesteld
De nitwits van de samenleving, mensen die thuis zitten de hele dag en niks doen. Dus; geen werk, geen studie, geen hobby's behalve waarbij ze op de bank kunnen blijven zitten. Geen integratie in de samenleving, geen interesse ook.quote:
Ja hoor.quote:
Nee, die bestaat hier blijkbaar niet.quote:
Die heb ik zojuist aan ErwinRommel gegeven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst specificeren wat jij onder niet sociaal participerend verstaat?
En waarom noemde je mij een pauper dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom, is duur voor ons, zo'n spuitje kost geloof ik 1000 euro in totaal ofzo. Bovendien kunnen mensen altijd wel wat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die paupers gewoon een spuitje geven![]()
Moet dat dan? Daar is een SC niet specifiek voor bedoeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef HulkHeld het volgende:
Dit heeft inderdaad wel wat met sex te maken
Dat is uiteraard sarcastisch.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En waarom noemde je mij een pauper dan?
Hierin kan ik me vindenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De nitwits van de samenleving, mensen die thuis zitten de hele dag en niks doen. Dus; geen werk, geen studie, geen hobby's behalve waarbij ze op de bank kunnen blijven zitten. Geen integratie in de samenleving, geen interesse ook.
En hoe verwacht je deze paupers te motiveren? Door te korten op de uitkering?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De nitwits van de samenleving, mensen die thuis zitten de hele dag en niks doen. Dus; geen werk, geen studie, geen hobby's behalve waarbij ze op de bank kunnen blijven zitten. Geen integratie in de samenleving, geen interesse ook.
Sex, wat is dat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef HulkHeld het volgende:
Dit heeft inderdaad wel wat met sex te maken
Zelfs voor mijn kat wil de dierenarts 140,- rekenen voor een spuitjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom, is duur voor ons, zo'n spuitje kost geloof ik 1000 euro in totaal ofzo. Bovendien kunnen mensen altijd wel wat.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet dat dan? Daar is een SC niet specifiek voor bedoeld.
Ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom, is duur voor ons, zo'n spuitje kost geloof ik 1000 euro in totaal ofzo. Bovendien kunnen mensen altijd wel wat.
In welke zin aso dan? Ik hoor zojuist dat je het land hebt gediend?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hierin kan ik me vinden
Helemaal mee eens.
Zelf ben ik een "aso pauper", maar wel eentje die werkt, en niet bij justitie bekend staat als dader.
Zeg maar de goede aso
Ja zou ik ook zeggen. Anders ga je eraan vanavond.quote:
Spuitje is natuurlijk goedkoper dan levenslang uitkeringen betalen voor generaties van familiesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er is ook een groep die wat ze ook doen, altijd meer schade berokkenen dan als je ze aan een steen vastketent. Maar dat laatste mag niet van de SPW-ers en ander trut-opleiding-geschoolden in dit land....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bovendien kunnen mensen altijd wel wat.
Vrijwilligerswerk verplichten. Werkcursussen, bejaardentehuis zorg etc etc.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Arachnia het volgende:
[..]
En hoe verwacht je deze paupers te motiveren? Door te korten op de uitkering?
Als dat zou kunnen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vloek, ik rook, ik drink, en heb alles gedaan wat god verboden heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In welke zin aso dan? Ik hoor zojuist dat je het land hebt gediend?
Hoezo niet? Iedereen zijn talenten toch?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk verplichten. Werkcursussen, bejaardentehuis zorg etc etc.
Vaak wil je dat soort mensen nog niet hebben al krijg je er geld voor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die helemaal niets kunnenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo niet? Iedereen zijn talenten toch?
Dienstplicht terugbrengenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Vaak wil je dat soort mensen nog niet hebben al krijg je er geld voor.
Zou jij mensen die te dom zijn zijn om hun achtereind te krabben en fatsoenlijk voor hun kinderen en dieren te zorgen daadwerkelijk vrijwillig aan het werk zien gaan met bijvoorbeeld ouderen?quote:
Het soort mensen wat jij beschrijft vereist nogal dure professionele begeleiding als je ze dit soort dingen wilt gaan doen.... Soort van dril-sergeant achtige types -zonder- militaire uitstraling met gewelds-mandaat, oid...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen kan wel vuilcontainers aan een vuilniswagen hangen of lokale kassamiep worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die helemaal niets kunnen
Zo een persoon zou ik niet graag willen zien aan het bed van mijn ouders nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:00 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Zou jij mensen die te dom zijn zijn om hun achtereind te krabben en fatsoenlijk voor hun kinderen en dieren te zorgen daadwerkelijk vrijwillig aan het werk zien gaan met bijvoorbeeld ouderen?
Ja, true maar dan moeten ze het mentaal ook nog op een rijtje krijgenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen kan wel vuilcontainers aan een vuilniswagen hangen of lokale kassamiep worden.
Ik zou dat soort mensen liever niet met een geweer in de hand zien, maar he, dat ben ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo een persoon zou ik niet graag willen zien aan het bed van mijn ouders nee.
daarom, dienstplicht, de militaire wel te verstaan.
Voor het einde van de koude oorlog ging dat anders primaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik zou dat soort mensen liever niet met een geweer in de hand zien, maar he, dat ben ik.
Dat komt ook pas in een wat verder gevorderd stadium hoor, nadat ze de fase "inzien dat je een waardeloos stuk onbenul bent" hebben doorstaan, gevolgd door "leren dat een onbenul alleen maar wat waard is als ie luistert" ...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik zou dat soort mensen liever niet met een geweer in de hand zien, maar he, dat ben ik.
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor het einde van de koude oorlog ging dat anders prima
Tja ach, ik denk dat het probleem ook wel complexer ligt dan dat het soms lijkt maar ja vind dat mensen ook wel te makkelijk thuis kunnen zitten op kosten van de hardwerkende mensen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, true maar dan moeten ze het mentaal ook nog op een rijtje krijgen
Jij kent duidelijk de domheid van die mensen nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat komt ook pas in een wat verder gevorderd stadium hoor, nadat ze de fase "inzien dat je een waardeloos stuk onbenul bent" hebben doorstaan, gevolgd door "leren dat een onbenul alleen maar wat waard is als ie luistert" ...
Daar ga je achter komen vermoed ik.quote:
Ik ga er nooit aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen. Anders ga je eraan vanavond.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:55 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Spuitje is natuurlijk goedkoper dan levenslang uitkeringen betalen voor generaties van families.
quote:
quote:
Oh, de eerste zin ben ik ook schuldig aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vloek, ik rook, ik drink, en heb alles gedaan wat god verboden heeft.
M'n land gedient, ook nog, en dan worden uitgekotst omdat je je taak niet kon volbrengen vanwege een zeer slecht mandaad. (het echte tuig zit in Den Haag). En daar spuug ik op, dus ik ben een aso.
Nou, dan gaan ze de tuinen maar op orde maken, de haven schoonmaken, glazenwasser spelen, interesseert me niet. Iedereen moet werken. Ik vind het ook niet tof om 40 uur per week dom te bellen, terwijl iemand anders geld krijgt voor tv kijken. Ik weet alleen wel dat ik dadelijk niet meer dom zit te bellen maar hopelijk een taak heb waarbij ik de mensen die geld krijgen voor tv kijken aan het werk ga zetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Vaak wil je dat soort mensen nog niet hebben al krijg je er geld voor.
Zat jij in Yugoslavia?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vloek, ik rook, ik drink, en heb alles gedaan wat god verboden heeft.
M'n land gedient, ook nog, en dan worden uitgekotst omdat je je taak niet kon volbrengen vanwege een zeer slecht mandaad. (het echte tuig zit in Den Haag). En daar spuug ik op, dus ik ben een aso.
Geloof er niks van. Noem iemand? Noem een voorbeeld. Iedereen kan wel wat. Dat idee heb ik echt. Ik geloof niet dat er mensen zijn die echt nog leven en oer slecht of oer dom zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die helemaal niets kunnen
Zie je wel dat je gewoon rechts bent?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dan gaan ze de tuinen maar op orde maken, de haven schoonmaken, glazenwasser spelen, interesseert me niet. Iedereen moet werken. Ik vind het ook niet tof om 40 uur per week dom te bellen, terwijl iemand anders geld krijgt voor tv kijken. Ik weet alleen wel dat ik dadelijk niet meer dom zit te bellen maar hopelijk een taak heb waarbij ik de mensen die geld krijgen voor tv kijken aan het werk ga zetten.
Ik denk dat de crux in deze zin zit: het niet de deur uitschoppen van kinderen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, de eerste zin ben ik ook schuldig aan.
Zolang je niet elke dag in je trainingspak voor de tv voetbal zit te kijken en de kinderen de deur uit schopt en je je verder nergens om bekommert, valt het allemaal nog mee.
Dat vind ik dan weer geen fijn idee. Mijn vader heeft dienst geweigerd in de jaren 70/80 en daar ben ik verdomd trots op. Ipv moest hij 40 uur per week werken in een kroeg ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dan gaan ze de tuinen maar op orde maken, de haven schoonmaken, glazenwasser spelen, interesseert me niet. Iedereen moet werken. Ik vind het ook niet tof om 40 uur per week dom te bellen, terwijl iemand anders geld krijgt voor tv kijken. Ik weet alleen wel dat ik dadelijk niet meer dom zit te bellen maar hopelijk een taak heb waarbij ik de mensen die geld krijgen voor tv kijken aan het werk ga zetten.
Dat wordt vaak al gedaan door mensen met een geestelijke beperking.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja ach, ik denk dat het probleem ook wel complexer ligt dan dat het soms lijkt maar ja vind dat mensen ook wel te makkelijk thuis kunnen zitten op kosten van de hardwerkende mensen.
Ik wel. Ik ken ze namelijk. IQ van 35.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Noem iemand? Noem een voorbeeld. Iedereen kan wel wat. Dat idee heb ik echt. Ik geloof niet dat er mensen zijn die echt nog leven en oer slecht of oer dom zijn.
Ik weet het niet. Ik krijg ook een uitkering en kan op zich prima rondkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]Overigens, mensen die echt een uitkering verdienen, daarvan mag de uitkering best omhoog.
Dat zou nooit betekekenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat de crux in deze zin zit: het niet de deur uitschoppen van kinderen.
Kinderen horen IN en om het huis, waarbij IN het huis voorop zou moeten staan, en OM het huis pas mag als het kind dat zonder overlast kan.
Zolang mensen ui de bijstand een flatscreen tv kunnen betalen is er iets fundamenteels mis met het systeemquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]Overigens, mensen die echt een uitkering verdienen, daarvan mag de uitkering best omhoog.
Een goede vriendin van me zit in de bijstand in DenHaag, om medische redenen. Omdat gemeente en gezondheidszorg het niet met elkaar eens kunnen worden moet ze zo nu en dan instappen in reintegratie trajecten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Noem iemand? Noem een voorbeeld. Iedereen kan wel wat. Dat idee heb ik echt. Ik geloof niet dat er mensen zijn die echt nog leven en oer slecht of oer dom zijn.
Eens, maar dat kan nu niet omdat teveel mensen onterecht een uitkering ontvangen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef Tamashii het volgende:
Hoeveel dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens, maar dat kan nu niet omdat teveel mensen onterecht een uitkering ontvangen.
Oow jawel hoor, er zijn hordes kinderen die absoluut overlastvrij kunnen spelen.quote:
Mwa, ik vind dat de kwaliteit van het leven van iemand die terecht een uitkering ontvangt omdat deze bijvoorbeeld arbeidsongeschikt is of wat dan ook best wel beter mag. Die groep zit niet voor de lol thuis.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang mensen ui de bijstand een flatscreen tv kunnen betalen is er iets fundamenteels mis met het systeem
Ik ben liberaal goedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zie je wel dat je gewoon rechts bent?
Of met een stok tegen een bal slaan?quote:
Teveel.quote:
Hoeveel mensen ontvangen onterecht een uitkering dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens, maar dat kan nu niet omdat teveel mensen onterecht een uitkering ontvangen.
Schop Onder je Gat?quote:
Hebben ze nog beeldbuis-tv's bij de kringloopwinkel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang mensen ui de bijstand een flatscreen tv kunnen betalen is er iets fundamenteels mis met het systeem
Ja dus, mensen zonder kunnen dat dus al helemaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Dat wordt vaak al gedaan door mensen met een geestelijke beperking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |