SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Ja daar stond die we nu hebben ook tussen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die hij pm'de? Maar we mogen ontlastings-pronografie toch helemaal niet in de OP zetten? Die shit is NSFW man
Die ''grap'' is zo slecht maar wel grappig hoe die er om lachtquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Shaderon heeft wel een leuke server. Als de mensen tenminste niet rond je huis de boel slopen.
Dude je bouw het WTC en weet ik wat op ware grote na en simcity liukt nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Flodder450 het volgende:
godverdomme ik snap niets meer van simcity 4
Raad de statistiek en win! Rara!quote:04:11:56 - 39,899
04:12:56 - 39,899
04:13:56 - 39,901
04:14:56 - 39,901
04:15:56 - 39,902
04:16:56 - 39,905
04:17:56 - 39,905
04:18:56 - 39,905
04:19:56 - 39,906
https://www.burgerforum-eu.nl/quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:44 schreef shaderon het volgende:
is het een groot getal of een klein getal. 39000 of 39 en dan kleine getallen
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Mja, maar dan kijk je naar de cijfers zelf en dan heeft die 80% nog steeds 3,78 biljoen dollar bij elkaar. Toch zo'n 15k dollar per persoon. Tis onredelijk, maar goed 54 biljoen is dan ook een belachelijk bedrag. Bij de meest ideale verdeling zou dat 173633 dollar per persoon zijn. Ook dat is vrij belachelijkquote:
quote:
O_O Niiice!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef vogelkooi het volgende:
http://atomictoasters.com/2013/03/brick-gothic/#more-26384
Flodje wat vind je hiervan?
Wat de fuuuckquote:
Een "schokkend" filmpje dat aangeeft dan de gegoede middenklasse in het echt bijna niet kan rondkomen kan ik al niet serieus nemen.quote:
Das meer dan je hele wijk in tien jaar aan goede doelen heeft gegeven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:51 schreef shaderon het volgende:
maar he zolang bill gates af en toe een miljard aan kika geeft..
ben ik geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef vogelkooi het volgende:
http://atomictoasters.com/2013/03/brick-gothic/#more-26384
Flodje wat vind je hiervan?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 06:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zostraks snor wegscheren, ziet ER redelijk uit maar toch wel apart gezicht. Weten we dat ook weer
Nicequote:Op woensdag 6 maart 2013 07:30 schreef Curlbrah het volgende:
morge
gisteren mijn nieuwe kast met hendig sjieke cablemanagement gemacht; nu ziet mijn kast er netjes uit.. maar mijn kamer is een dikke puinzooi qua onderdelen, stekkertjes en schroefjes
Jij hebt toch heul geen pc?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:52 schreef AQuila360 het volgende:
Neem een kijkje bij Arma 3
Ziet er goed uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Zieke shit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)lationship_with_his/
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze is wel weer erg mooi
http://www.reddit.com/r/A(...)done_that_no/c0hkuyq
Dat zijn de bejaarden bij de console peasants.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met retrogamers?
Ik voel me beledigdquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dat zijn de bejaarden bij de console peasants.
Gaat nergens over rond kunnen komen of niet maar over de verdeling van het geld. Wil niet zeggen dat de middenklasse geen geld heeft, maar gigantisch veel minder dat de 10%-1%quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Een "schokkend" filmpje dat aangeeft dan de gegoede middenklasse in het echt bijna niet kan rondkomen kan ik al niet serieus nemen.
Dat zei hij anders letterlijk ergens halverwege.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Gaat nergens over rond kunnen komen of niet maar over de verdeling van het geld. Wil niet zeggen dat de middenklasse geen geld heeft, maar gigantisch veel minder dat de 10%-1%
Feiten zijn denk lastig niet serieus te nemen.
Nog even gekeken maar dat zegt het in verband met de "ideal" grafiek.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zei hij anders letterlijk ergens halverwege.
"~~ are struggling to make ends meet" o.i.d.
Zit nu op de zaak, kan het citaat niet terugzoeken. Maar hij had ergens een punt hoor, daar niet van. Maar hoe hij het presenteerde was walgelijk waarbij hij redelijk vaak geen concrete cijfers gaf, uit de losse pols afrondde en een aantal andere zaken.
Deze meneer gebruikt niet alleen de statistieken maar misbruikt ook de statistiek als geheel om zij punt te maken.
Nicequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:51 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor en na; misschien niet perfect maar de airflow is een stuk beter nu. Kan alleen mijn delta fan niet weer vinden.
gadverdamme ho maarquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het op Youtube en andere sites stikt van "kom bij de marine" advertenties, terwijl ze mensen moeten ontslaan
Vraag je ouders of ze er ééntje uit hun nachtkastje met "gereedschap" willen pakken voor jequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
Net eindelijk een netherportal kunnen openen! Vet maar die netherworld is wel creepy..
Hoe kom je eigenlijk aan een zadel?
Pierce's special gymquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
Net eindelijk een netherportal kunnen openen! Vet maar die netherworld is wel creepy..
Hoe kom je eigenlijk aan een zadel?
Kun je vinden in dungeons.quote:
Slaan Zweden de hand wellustig aan zichzelf en schijt de paus in het bos?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wordt er überhaupt nog in het andere MC topic gepost?
Hij is echt baas, Ik luister bijna nooit naar hip-hop of Rap of wat dan ook maar deze gast is echtt goedquote:
Torchcraft ja. Is helaas alleen toegankelijk als je in het onderste percentiel van autisme valt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er wordt inderdaad nog in dat topic gepost. Berend stuurde mij laatst ook een DM. Hij ging een megasupergigaserver kopen of zo.
Is tof!quote:
Oh, even een kijkje nemen dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Torchcraft ja. Is helaas alleen toegankelijk als je in het onderste percentiel van autisme valt.
Is om eerlijk te zijn wel een redelijk grote server volgens mij (eigen site alles), maar die klojo vraagt om ranks van zestig euro stuk te kopenquote:
Volgens mij is hij onderhand al financieel onafhankelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is om eerlijk te zijn wel een redelijk grote server volgens mij (eigen site alles), maar die klojo vraagt om ranks van zestig euro stuk te kopenLeuk en aardig allemaal, maar da's niet erg mannelijk.
Vraag mij af of het qua uren die hij er in stak nog wel loont hoor. Verdient prima maar het werk is navenant.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij is hij onderhand al financieel onafhankelijk.
Gewoon delegeren, man.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vraag mij af of het qua uren die hij er in stak nog wel loont hoor. Verdient prima maar het werk is navenant.
Kost dat? Kan wel giften, neem je het 22e gewoon mee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdomme, wil ik Darksiders II kopen op Steam, immers 50% korting jwz. Ligt internet bankieren er weer uit
SimCity moet je gewoon kopen man. Goede game.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Er gaan al geruchten dat de emulatie van SC al bekend zou zijn, en daarmee dus het spel ook al te kraken cq piraten is. Wie weet hier meer van?
66% zelfs. heb hem net met season pass gekocht.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdomme, wil ik Darksiders II kopen op Steam, immers 50% korting jwz. Ligt internet bankieren er weer uit
Hmm, 1 van die DLC uit de season pass is nog niet uit, vraag me af of die nog wel komtquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef shaderon het volgende:
[..]
66% zelfs. heb hem net met season pass gekocht.
Vind ik ook ja, ik vond 1 verrassend vermakelijk toen ik de uit de bundle kreeg. Hoop dat 2 even leuk is als ik hem eindelijk kan kopen. Toch zonde dat een serie zo tot einde komt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef shaderon het volgende:
zo jammer dat er nooit een darksiders 3 zal komen
HELEMAAL mee eensquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Vanessa Carlton![]()
heerlijke fiets muziek. Weken lang naar geluisterd.
was echt een trieste bendequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef Ame_thyst het volgende:
tweakers kennende hebben ze 80 verplichtingen.
Elke vrijdag om 9 uur verplicht dungeons etc
wel kek dat GW2 geen monthly fee heeft; daardoor kan ik nog eens terugkomen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Mja het begon al met een account maken op een of andere website en als je X aantal dagen niet online was werd je gekicked. Dus zelfs als ik was overgestap was ik nu al gekicked
Een application is op zich nog niet zo gek, moest je voor WoW ook doen. Heb ze hier nog ergens op mijn computer staan, is maar 1000 woorden over 5 pagina's. Forum layoutsquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
was echt een trieste bende
moest in het begin een brief sturen om erin te mogen
[..]
wel kek dat GW2 geen monthly fee heeft; daardoor kan ik nog eens terugkomen.
Oh god wat gaan jullie de 22e doen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kost dat? Kan wel giften, neem je het 22e gewoon mee.
Of je maakt gewoon paypal aan
Super Hexagonquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:42 schreef shaderon het volgende:
vandaag 1.5 uur super hexagon gespeeld![]()
En het leuke aan die download site van die spellen is dat je het aan iedereen door kan geven, dus ik heb nu een heleboel mensen aan gratis android en pc spellen geholpen
Klopt ja, met wikipedia artikelen opzoeken enzo. Moet je helaas wel kunnen photoshoppenquote:Op donderdag 7 maart 2013 06:17 schreef vogelkooi het volgende:
Album cover maken, was iets van 4chan, random dingen bij elkaar gooien kreeg je best leuke random album covers.
... dus om je penis stijf te krijgen speel je Alzheimers na?quote:AB is a sexual fetish that involves role-playing a regression to an infant-like state.
I know rightquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:20 schreef AQuila360 het volgende:
SimCity topic!![]()
Al topics langs gerant over dat het niet werkt
Is onze DRM profeet Mschol daar ook aanwezigquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:20 schreef AQuila360 het volgende:
SimCity topic!![]()
ik heb de afgelopen 1,5 - 2 uur prima kunnen spelenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Is onze DRM profeet Mschol daar ook aanwezig?
47 topics in 2 dagenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:20 schreef AQuila360 het volgende:
SimCity topic!![]()
kom kom, het liefst zag je op je magnetron nog DRM zittenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen 1,5 - 2 uur prima kunnen spelen
en drm profeet gaat erg ver: ik ben er niet expliciet tegen, maar ben er ook niet expliciet voor
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:27 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
47 topics in 2 dagen
[..]
kom kom, het liefst zag je op je magnetron nog DRM zitten
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:41 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)illen_zeep_make.html
Best hard
!quote:
Ohh hahahaquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ging mij om die post, door die user
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:06 schreef MineraalWater het volgende:
Allemaal janken dat je elke dag moet douchen
Gewoon om de dag
Krijg je van elke dag douchen he.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Trouwens ziek thuis, kutzooi
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Krijg je van elke dag douchen he.
Thanks broquote:
god straft onmiddellijk !quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Trouwens ziek thuis, kutzooi
Ik had een reactie geplaatst met "mkankerFokquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:46 schreef Curlbrah het volgende:
niet gemerkt dat je een ban had bob
Waarom eigenlijk?
PLEX DEZE MAN WEET!quote:
quote:
me to flodder!quote:
ga je naar flodder?quote:
dit is echt een *insert ziekte* kind.quote:
ja vind ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Die razul map van Yogscast ziet er wel
Cool uit. Texturepack ook.
Ik ga hem nu een 2tal minecraft vrageb stellenquote:
ut venio vacuus contacto is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:26 schreef TJV het volgende:
[..]
ja vind ik
ook. heb er trouw
ens wel een hekel aan
als mensen om de ee
n of andere reden hun
enter
toets
zo nodig moeten mis
bruiken.
nou groetjes van
ria en de
kids en een natte
lik van
karel de dobermann
Tacequote:
ta guele.quote:
Is het niet ta gueule?quote:
yep. Goeso!quote:
neuquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:53 schreef shaderon het volgende:
kun je het je voorstellen dat er allemaal mensen zijn die onze sc meelezen en nog nooit gepost hebben
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:55 schreef AQuila360 het volgende:
Gasten met SimCity moeten die game gewoon ff een week wegleggen en dan nog eens proberen.
Er gaan zo nog doden vallen in dat topic.
hoe kom je daarbij? Wij zijn toch een afgesloten gemeenschap?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:53 schreef shaderon het volgende:
kun je het je voorstellen dat er allemaal mensen zijn die onze sc meelezen en nog nooit gepost hebben
zoals zo'n kerk gemeenschapquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij? Wij zijn toch een afgesloten gemeenschap?
eerder zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |