Dat...quote:
Niet al teveel zo te zien.quote:
Misschien is een enguete wel gewoon een viertal domme vragen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het niet zo'n goede enguete.
nog een keer editten, je vergat een 'g'quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:25 schreef Skv het volgende:
En dit is een enguete, dit zijn vier open vragen..
Laten we dit eens tot in de puntjes anilyseren...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog een keer editten, je vergat een 'g'
enguetterren om te zien wat iedereen er van vindquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Laten we dit eens tot in de puntjes anilyseren...
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Laten we dit eens tot in de puntjes anilyseren...
En waarom zouden wij je werk doen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef Girl217 het volgende:
Ik zit in mijn afstudeerperiode van mijn opleiding en daarbij moet ik het merk HEMA anilyseren.ja de opdracht is het postioneren van een product of dienst van een merk in mijn geval Hema en de dienst is Lekker weg. heb ik idd gekozen omdat bijna niemand he kent dus misschien een goede reclame starten met daarbij een display in de winkel alleen moet het concept veranderd worden alleen ik weet niet hoe hahah:P
Ik hoop dat jullie de vragen willen beantwoorden en misschien helpen met nieuwe ideeen:)!
Kennen jullie 'Lekker Weg" van HEMA?
Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Zo, niet wat kan HEMA doen om het in de markt te zetten?
Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Als jullie een campagne moeten bedenken voor HEMA 'lekker weg" wat zouden jullie dan bedenken?
Dankjulliewell:)!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Heel Erg Matig Afstuderen.
Denk ik. Die HEMA.
Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef Girl217 het volgende:
Ik zit in mijn afstudeerperiode van mijn opleiding en daarbij moet ik het merk HEMA anilyseren.ja de opdracht is het postioneren van een product of dienst van een merk in mijn geval Hema en de dienst is Lekker weg. heb ik idd gekozen omdat bijna niemand he kent dus misschien een goede reclame starten met daarbij een display in de winkel alleen moet het concept veranderd worden alleen ik weet niet hoe hahah:P
Ik hoop dat jullie de vragen willen beantwoorden en misschien helpen met nieuwe ideeen:)!
Geen idee, ik zei toch nee.quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Geen idee, ik zei toch dat ik niet weet wat het is?quote:Zo, niet wat kan HEMA doen om het in de markt te zetten?
Massagestoelen, goede koffie en hoogpolig tapijt.quote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Nou, ik denk 'een campagne'. Dat zeg je namelijk zelf al.quote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor HEMA 'lekker weg" wat zouden jullie dan bedenken?
lueken enguete!quote:Dankjulliewell:)!
Nee, inderdaad. Maar in een laatste fase van welke opleiding dan ook is dit wel heel erg ondermaats...quote:
docent is weggepest door de leerlingen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:30 schreef GekkePoes het volgende:
Word het vak Nederlands niet meer gegeven tijdens de opleidingen?
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Samzz het volgende:
Afstuderen... Dit is toch geen HBO/Uni niveau mag ik hopen?
Kennen jullie 'Lekker Weg" van HEMA?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef Girl217 het volgende:
Zelfs voor een MBO2 leerling is dit een laag niveau.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Zelfs voor een stagiair van HBO/Uni zou ik dit al een te laag niveau vinden...
sterk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Heel Erg Matig Afstuderen.
Denk ik. Die HEMA.
zal wel MBO zijn (toch hoop ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Zelfs voor een stagiair van HBO/Uni zou ik dit al een te laag niveau vinden...
Misschien krijg je dan wel gratis tompoucen, voor de moeite.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Zul je zien dat 't nog een betaalde stage is ook. Je zou bijna de HEMA even van dit topic op de hoogte stellen!
Zei is erch gesgrokken denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, Girliegirlieschatteke, waar blijf je met antwoorden en repliek op ons commentaar?
De kracht des FOK!s moet niet onderschat wordenquote:
Die definitie kon ze niet vindenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop voor TS dat ze de definitie van enquête aan het doornemen is en enguete laat vallen.
Lekkerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Die definitie kon ze niet vindenEerste hit op Google: En guete
Oh, ze zat natuurlijk met het hoofd bij de lunch toen ze dit topic opende! Nu snap ik de fout...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Die definitie kon ze niet vindenEerste hit op Google: En guete
Nee joh, die zit met een arrogant afgrijzen op ons neer te kijken, hoe wij haar ge-wel-di-ge enguete zo kunnen bekritiserenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:45 schreef IBAZ het volgende:
Ik denk dat TS in een hoekje zit met de ogen dicht en vingers in de oortjes. Zachtjes "lalalala" zingend.
Tuurlijk, makkelijk voor de statistische verwerking.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:47 schreef Bitterlemon het volgende:
"Enguete" en vier open vragen.
Prachtig.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:45 schreef IBAZ het volgende:
Ik denk dat TS in een hoekje zit met de ogen dicht en vingers in de oortjes. Zachtjes "lalalala" zingend.
Tis al gezegd, maar:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef Girl217 het volgende:
Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Zo, niet wat kan HEMA doen om het in de markt te zetten?
Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Als jullie een campagne moeten bedenken voor HEMA 'lekker weg" wat zouden jullie dan bedenken?
Dankjulliewell:)!
Nou het DOMME van die kaart is dat je eigenlijk pas góed kunt zien wat het inhoudt, als je even de inlog van een ander mag lenenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Ooh, het is dus een kaart waar je met korting tripjes mee kunt maken? Ik dacht een reisbureau-afdeling van de HEMA door die reisbureauvraag.
Laten we er op onze volgende FOK! sjoelclupppp een enguete over houden!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:02 schreef Fogel het volgende:
Greys is gewoon lief.
En erg goed in sjoelen
Oh, goed plan, ik ga er vast een makenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Laten we er op onze volgende FOK! sjoelclupppp een enguete over houden!
Even op de site gekeken en een lijst met aangesloten bedrijven kon ik zo snel ook niet vinden. Een gemis inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het DOMME van die kaart is dat je eigenlijk pas góed kunt zien wat het inhoudt, als je even de inlog van een ander mag lenen
Zo kreeg ik de inlog van een meneer in de sauna, zodat ik thuis kon kijken hoe en wat. En daarna besloot ik hem zelf dus ook te nemen. Maar zonder dat je die inlog hebt, kan je dus niet goed zien welke sauna's en welke restaurants er bv bij zijn aangesloten. Tenminste, misschien inmiddels wel, maar een aantal maanden geleden nog niet.
Waardevolle feedback he TS? Geen dank
PR is zeg maar echt jouw ding!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:11 schreef Greys het volgende:
TS, zeg HEMA maar dat ze me in dienst kunnen nemen, ik help ze wel.
Ja da's een dikke faal, toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Even op de site gekeken en een lijst met aangesloten bedrijven kon ik zo snel ook niet vinden. Een gemis inderdaad.
Mooie taak voor TS danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een dikke faal, toch?
Je wilt vóórdat je iets aanschaft toch weten of je het uberhaupt in je buurt bij bepaalde restaurants of sauna's oid kunt gebruiken?
Dat nou NIEMAND dat bedacht heeft bij die club...
Maar als die daarmee net zoveel fouten maakt als in de OP, dan weet nog niemand waar ze heen kunnenquote:
TS is te laat, ik verwacht na mijn posts nu echt elk moment een telefoontje van de HEMA.quote:
Vuige TS heeft niet eens het fatsoen te antwoordenquote:laatste bezoek: 12 minuten, 44 seconden geleden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
Oh nee, TS, we gaan dit topic niet sluiten
Gelukkig kon ik meespieken op iemands inlog.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een dikke faal, toch?
Je wilt vóórdat je iets aanschaft toch weten of je het uberhaupt in je buurt bij bepaalde restaurants of sauna's oid kunt gebruiken?
Dat nou NIEMAND dat bedacht heeft bij die club...
Heeft ze de klachtenbus gevonden?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:37 schreef Greys het volgende:
TS, als je de moeite kunt nemen om te klagen had je ook best even de moeite kunnen nemen om mensen te bedanken die je gewoon écht waardevolle informatie hebben gegeven
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:21 schreef Chico2000 het volgende:
Op school ben ik HEMA aan het onderzoeken waarbij we een merkanalyse moeten maken. Die merkanalyse heb ik uiteindelijk gemaakt en kwam erachter dat de dienst Lekker weg met Hema nog niet zo populair is. De opdracht van mijn project is om een product of dienst van een merk in mijn geval HEMA vanuit de actuele marketingstrategie een vernieuwend creatief concept te bedenken.
Zo bedacht ik misschien dat het een goed idee is om de dertien logo's die HEMA heeft om de kleuren te verdelen in thema's bijvoorbeeld rood= dagje uit met daarbij een folder. blauw= Vliegvakantie met daarbij de bijpassende folder enz. Zo vroeg ik me af of jullie dit een interessant concept vinden. Verder vroeg ik me af of jullie misschien nog goede ideeen hadden voor een concept. Ik hoor graag jullie ideeen!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:24 schreef geelkuikentje het volgende:
SES / Enguete HEMA
http://forum.fok.nl/user/history/397934
Ben je dezelfde? Waarom verzin je zelf niet wat en kijk je of het aanslaat?
quote:
Oeh!quote:
Nee.quote:
N.v.t.quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Een kraampje naast de visboer zetten.quote:Zo, niet wat kan HEMA doen om het in de markt te zetten?
Een viskraam.quote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Ik zou de campagne "Opzouten!" noemen.quote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor HEMA 'lekker weg" wat zouden jullie dan bedenken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |