Ze zullen vast je gegevens doorverkopen etc. En ook:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom zou je een fake order plaatsen, voor ¤6,75 kun je het wel gokken
quote:Ik wil het ook proberen....alleen is mijn rekening leeg
quote:Inderdaad een behoorlijke tegenvaller.
Terwijl de box zelf zo leuk/mooi is.
Hier ook merendeel folders,de inhoud was oa het blad "Fab" (februari nummer) en een stoffen (lila) armbandje.
Hier geen pen maar een softcup (menstruatiebescherming) verder een bon voor gratis 2 uur durende proefles paaldansen (haha)
een bon met code voor 20% korting bij: [jwelu.nl] code: LB20
een bon voor 15% korting bij: [jwelu.nl] met code: Ladiesbox
een code voor 15% korting bij: [shop.digusti.nl] code: digustibox
een bon voor 10% korting bij: [www.kmoda.nl] met code: Ladiesbox
Verder een bon voor een gratis gezichtsbehandeling bij Oriflame (maar dan zul je wel gastvrouw moeten zijn) net als die bon voor 30% korting op een sieraad naar keuze bij: [goedvoorjou.energetix.tv] ook eerst gastvrouw zijn.
Verder alleen maar reclame en bonnen die geld kosten. (Bij Pabo of Christine le Duc voor 30 euro bestellen en dan 10 euro korting krijgen,) het is dat ik in de buurt was maar ben blij dat ik er niet alleen voor had gereden.
Denk dat de boxen toch wel een beetje wisselen qua inhoud maar ik had meer samples verwacht.
Gr, LIS
Heb je iets interessanters te melden?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:35 schreef Spezza19 het volgende:
Volgens mij gaan we een beetje offtopic met dat geneuzel over die website.
Ah troep dusquote:
Als je geen opleiding volgt nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Boeken voor zelfstudie over wijn en dergelijke niet gerelateerd aan een opleiding kan je die ook gewoon inbrengen als studiekosten?
Een zelfstudieboek over een bepaald onderwerp valt naar mijn weten niet onder studiekosten. Uiteraard kun je de BTW wel terugvorderen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Vakliteratuur en studiekosten zijn gewoon aftrekbaar, als ze uiteraard met het vakgebied van je onderneming te maken hebben.
Waarom wel aftrekbaar voor de BTW en niet voor de IB??quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een zelfstudieboek over een bepaald onderwerp valt naar mijn weten niet onder studiekosten. Uiteraard kun je de BTW wel terugvorderen.
Nou, zoiets maak ik op uit het volgende:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Waarom wel aftrekbaar voor de BTW en niet voor de IB??
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:28 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Heb je iets interessanters te melden?
Ik mocht mijn vakgerelateerde examens maar voor 75% opvoeren als kosten...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Vakliteratuur en studiekosten zijn gewoon aftrekbaar, als ze uiteraard met het vakgebied van je onderneming te maken hebben.
Helaas vielen mijn examens daar ook onder. Joost mag weten waarom... Ach, zo'n groot verschil maakte dat in dit geval toch niet qua bedragen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou brult iedereen maar wat... zo wordt hij er toch niet wijzer van? Beperkt aftrekbare kosten (nu 73,5%) zijn alleen voedsel / drank, zakenlunches, zakendiners etc. en kosten voor representatie, congressen, excursies etc.
Istie dan eindelijk, begrijp dat ik als noodgedwongen zzp'er niet over onbeperkte middelen bezit om er een superprofi spulletje van te maken. Eerlijk gezegd zou het design nog over de kop moeten maar mijn ontwerper gaf er halverwege het project de brui aan. Veel ontwerp en het slicen heb ik dus zelf moeten doen.quote:
Heldere site, alleen vind ik persoonlijk je centrale afbeelding niet helemaal gelukt. Er zit een filter overheen en ook de compositie was me niet direct duidelijk. Ik moest 3x kijken voor ik door had wat je precies verkocht (maar kom er dus ook niet met een gerichte zoektocht).quote:Op woensdag 18 september 2013 09:13 schreef Teeno het volgende:
[..]
Istie dan eindelijk, begrijp dat ik als noodgedwongen zzp'er niet over onbeperkte middelen bezit om er een superprofi spulletje van te maken. Eerlijk gezegd zou het design nog over de kop moeten maar mijn ontwerper gaf er halverwege het project de brui aan. Veel ontwerp en het slicen heb ik dus zelf moeten doen.
Functioneel werkt het wel lekker, duidelijk overzicht van artikelen en prijzen en eenvoudig toegang tot informatie en winkelwagen. Gisteravond direct na livegang 2 bestellingen binnen dus verwacht dat de klanten niet zo zullen vallen over het matige ontwerp.
klik
Zou de links even aanpassen, als k naar privacy ga zie ik dit http://www.smeerwinkel.nl(...)ion&information_id=3quote:Op woensdag 18 september 2013 09:13 schreef Teeno het volgende:
[..]
Istie dan eindelijk, begrijp dat ik als noodgedwongen zzp'er niet over onbeperkte middelen bezit om er een superprofi spulletje van te maken. Eerlijk gezegd zou het design nog over de kop moeten maar mijn ontwerper gaf er halverwege het project de brui aan. Veel ontwerp en het slicen heb ik dus zelf moeten doen.
Functioneel werkt het wel lekker, duidelijk overzicht van artikelen en prijzen en eenvoudig toegang tot informatie en winkelwagen. Gisteravond direct na livegang 2 bestellingen binnen dus verwacht dat de klanten niet zo zullen vallen over het matige ontwerp.
klik
Die afbeelding is inderdaad wat wazig en zal tzt vervangen worden, zonder afbeelding werd het nogal een lege bedoeling op de homepage en ik wilde hem gisteren persé live zetten.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:13 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heldere site, alleen vind ik persoonlijk je centrale afbeelding niet helemaal gelukt. Er zit een filter overheen en ook de compositie was me niet direct duidelijk. Ik moest 3x kijken voor ik door had wat je precies verkocht (maar kom er dus ook niet met een gerichte zoektocht).
Goed opgemerkt, die link had nog geen seo alias, nu wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zou de links even aanpassen, als k naar privacy ga zie ik dit http://www.smeerwinkel.nl(...)ion&information_id=3
Waar is verder informatie over het bedrijf te lezen? Nu zie ik niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |