abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 maart 2013 @ 01:02:53 #76
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_123689585
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:01 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Gaat ook gebeuren, mijn extra vrije dagen ben ik door heen.
moet gewoon weer werken vanaf morgen ;(
Mooi zo, dan kan ik je tenminste een beetje bijhouden.
  Moderator woensdag 6 maart 2013 @ 01:21:15 #77
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123689884
Psast proleten, ga werken..verdien 10eur, koop 170m gold ermee, en bam je kan items kopen waatrmee je mp9farmt.

Klaar
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_123691525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:21 schreef Jimbo het volgende:
Psast proleten, ga werken..verdien 10eur, koop 170m gold ermee, en bam je kan items kopen waatrmee je mp9farmt.

Klaar
Daar is geen hol aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_123691532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:21 schreef Jimbo het volgende:
Psast proleten, ga werken..verdien 10eur, koop 170m gold ermee, en bam je kan items kopen waatrmee je mp9farmt.

Klaar
goed plan
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123691896
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:21 schreef Jimbo het volgende:
Psast proleten, ga werken..verdien 10eur, koop 170m gold ermee, en bam je kan items kopen waatrmee je mp9farmt.

Klaar
Of je farmt even, verkoopt die items op GAH, en koopt dan van dat gold gear om MPL10 te kunnen spelen.
pi_123691998
quote:
6s.gif Op woensdag 6 maart 2013 07:58 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Of je farmt even, verkoopt die items op GAH, en koopt dan van dat gold gear om MPL10 te kunnen spelen.
Nou, ik weet niet wat jij allemaal vindt, maar gisteren was ik wel 20k rijker geworden :') /sarcasme
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123692079
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet wat jij allemaal vindt, maar gisteren was ik wel 20k rijker geworden :') /sarcasme
Op SC: The Witching Hour, Echoing Fury (toen die nog extreem populair was), Natalya's, Chantodo's om maar wat op te noemen. :)

Op HC: Skorn, IK-gloves, Echoing Fury, en nog een ring (Band of Hollow Whispers). Verder nog wat relatief goedkope designs en 6-prop plans (rond de 50k per stuk). :)

Verder is het op HC soms gewoon iets met een bid kopen, en dan vervolgens voor een hogere prijs met buyout te verkopen. Dat werkte redelijk goed daar. Verder kom je low-level shit ook goed kwijt op HC. :)
pi_123692141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:18 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Op SC: The Witching Hour, Echoing Fury (toen die nog extreem populair was), Natalya's, Chantodo's om maar wat op te noemen. :)

Op HC: Skorn, IK-gloves, Echoing Fury, en nog een ring (Band of Hollow Whispers). Verder nog wat relatief goedkope designs en 6-prop plans (rond de 50k per stuk). :)

Verder is het op HC soms gewoon iets met een bid kopen, en dan vervolgens voor een hogere prijs met buyout te verkopen. Dat werkte redelijk goed daar. Verder kom je low-level shit ook goed kwijt op HC. :)
Ik heb nu een plan gevonden :') Kijk even waar ie voor gaat1k. Nou ja, dat schiet dus niet op. Nee, ik speel geen 10 uur per dag, dus daar zal het aan liggen :')

Zo'n hellfirering zie ik bv nooit gebeuren. Ik probeer die wardens af te maken met NV5, maar die dingen droppen nooit. E om ze op mpx te doen gaat niet, want dan ga ik dood :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123692194
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb nu een plan gevonden :') Kijk even waar ie voor gaat1k. Nou ja, dat schiet dus niet op. Nee, ik speel geen 10 uur per dag, dus daar zal het aan liggen :')

Zo'n hellfirering zie ik bv nooit gebeuren. Ik probeer die wardens af te maken met NV5, maar die dingen droppen nooit. E om ze op mpx te doen gaat niet, want dan ga ik dood :')
Ik wil ja wel helpen, voeg mij maar toe en nodig me uit (als ik beschikbaar ben loop ik altijd wel mee). Daarnaast speel ik ook max 2 uur per dag, alleen in het weekend wat meer.

Komend weekend weer een LAN-party, eens kijken hoeveel D3 ik dan ga spelen. :)
pi_123692293
Wel handig: liep met een monk op inferno (met kutgear, dus constant dood in act 2). Opeens een uitnodiging van iemand die ik geheel niet, maar dan ook echt niet, ken. Act 4, Diablo :) Mooi, weer een achievement binnen. Nu nog een tweede levelen tot 60, dan heb ik die ook weer :') En hoef ik geen gold uit te geven om te overleven in inferno.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123692626
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:24 schreef Pheno het volgende:
Zo'n hellfirering zie ik bv nooit gebeuren. Ik probeer die wardens af te maken met NV5, maar die dingen droppen nooit. E om ze op mpx te doen gaat niet, want dan ga ik dood :')
Voeg mij ook even toe (ik sta in de OP), ik ben er 's avonds regelmatig een paar uurtjes. Er is altijd wel iemand die je wil helpen.
pi_123692664
Ik zal zo eens inloggen op bnet-site om mijn id te zoeken. Ik kan dat nooit onthouden :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123692669
Die ligt plat, dus dan kun je lang zoeken. :P

Verder kun je ons ook gewoon toevoegen zodat wij accepten, ik sta ook in de OP. ;)
pi_123692689
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die ligt plat, dus dan kun je lang zoeken. :P
Ik zie het net, ik log in via telefoon, want proxy op het werk vindt het niet tof als ik iets met games doe (heel handig overigens, gezien mijn FOK!tagje :') ).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123692704
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zie het net, ik log in via telefoon, want proxy op het werk vindt het niet tof als ik iets met games doe (heel handig overigens, gezien mijn FOK!tagje :') ).
Mijn werk vind het ook niet tof als ik veel zou bloggen. Gelukkig is mijn tagje op het forum niet te zien, maar wel op alle andere subsites. :P
pi_123692735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 09:00 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Mijn werk vind het ook niet tof als ik veel zou bloggen. Gelukkig is mijn tagje op het forum niet te zien, maar wel op alle andere subsites. :P
Overdag doe ik ook bijna geen nieuws, of ik moet iets kant-en klaar in de email krijgen als persbericht. Af en toe een mailtje beantwoorden, maar sporadisch. gelukkig ben ik om 16:30 thuis, dus dan kan ik meestal nog wel mensen bereiken.

Voor de rest weten ze het op mijn werk wat ik doe, dus als ik bv een week voor de E3 wat meer bel dan compenseer ik dat ook qua werken.

maar daarom baal ik dat er bv geen app is voor een acution house of zo, zodat je overdag ook eens kan kijken. 's Avonds is het veel drukker en word ik altijd overboden :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123693697
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb nu een plan gevonden :') Kijk even waar ie voor gaat1k. Nou ja, dat schiet dus niet op. Nee, ik speel geen 10 uur per dag, dus daar zal het aan liggen :')

Zo'n hellfirering zie ik bv nooit gebeuren. Ik probeer die wardens af te maken met NV5, maar die dingen droppen nooit. E om ze op mpx te doen gaat niet, want dan ga ik dood :')
je verdient ook redelijk wat gold met het vendoren van purples en yellows.
ik pak gewoon alles op ( geen grijze ) wat ik vind en zodra mn bag vol zit teleporten en verkopen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_123696104
Ah, de site is weer online. Ik mocht zelfs mijn battletag aanpassen (eerder mocht dat niet meer). met dank aan wat betaspelers die als dank mijn tag naar iets raars dat ik niet kon onthouden hadden veranderd.

Toegevoegd aan OP, dan vergeet ik die niet meer :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 6 maart 2013 @ 13:18:51 #94
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_123699569
Hoe werkt dat gold verkopen trouwens.

Prijs ongeveer is 25 cent per miljoen, maar je kunt maximaal 4 miljoen verkopen? Dan geef je toch eigenlijk alleen geld aan blizzard of ben ik nu gek aan t worden :?
  woensdag 6 maart 2013 @ 13:31:01 #95
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_123699919
Hey ik heb sinds 1.0.5 niet meer gespeeld lees ik nu goed dat pvp er in zit? Zijn er nog meer noemenswaardige veranderingen gebeurd?
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_123699946
Pvp is gewoon zoals eerder: elkaar matten zonder regels of wat dan ook. Het is volgens mij ook steeds in dezelfde ruimte. Dus niet heel boeiend geīmplementeerd en het ziet eruit als een moe-tje omdat ze het nu eenmaal beloofd hadden :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 6 maart 2013 @ 13:45:21 #97
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_123700370
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 13:32 schreef Pheno het volgende:
Pvp is gewoon zoals eerder: elkaar matten zonder regels of wat dan ook. Het is volgens mij ook steeds in dezelfde ruimte. Dus niet heel boeiend geīmplementeerd en het ziet eruit als een moe-tje omdat ze het nu eenmaal beloofd hadden :')
Pheno, geef mij eens 6 euro voor op mijn battle.net acc, dan kan ik starcraft 2 HotS digitaal kopen O+
pi_123703016
Op zoek naar goedkope upgrades, in de laatste 3 minuten je mee laten slepen in een bidwar, tegen de verwachting in op het laatste moment winnen, compleet blut zijn :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_123703054
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op zoek naar goedkope upgrades, in de laatste 3 minuten je mee laten slepen in een bidwar, tegen de verwachting in op het laatste moment winnen, compleet blut zijn :') .
Haha, bij dat soort dingen altijd een maximum stellen. Gaat het daar overheen, dan is het pech gehad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_123703302
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Haha, bij dat soort dingen altijd een maximum stellen. Gaat het daar overheen, dan is het pech gehad.
Mijn max is altijd nogal flexibel. Ik had hem op 5m-ish gezet maar het werd uiteindelijk nog 8,5. Nog steeds een aardige deal maar geen koopje. En het was ook niet de bedoeling om helemaal blut te zijn :') .

Weer weken farmen om op dat bedrag te komen (tenzij er eens iets dropped wat de moeite waard is maar die hoop heb ik eigenlijk al lang geleden opgegeven). :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_123703549
Ik had gisteren nog een DML. Redelijke roll, maar die zullen inmiddels ook wel hooguit 100k waard zijn ofzo.

Volgens mij is qua farmen haast yellows / gold / stackables nog de beste bron tegenwoordig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_123704475
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
PVP met Timm-E en Xerathos (of zoiets), en nog redelijk spannend. Xer en ik als WD die absoluut niet dood wilden gaan, en Timm-E heeft het ook ontzettend lang volgehouden met zijn Monk.

Op zich was het nog aardig leuk, alleen de health-globes verpesten het, daardoor blijft iedereen veel langer in leven. :)
Doe hp globes komen van mijn hondjes rune ;)

Zal het de volgende keer uitzetten, dan gaat je hp veel sneller eraf gok ik :P
hardcoholic
pi_123704752
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mijn max is altijd nogal flexibel. Ik had hem op 5m-ish gezet maar het werd uiteindelijk nog 8,5. Nog steeds een aardige deal maar geen koopje. En het was ook niet de bedoeling om helemaal blut te zijn :') .

Weer weken farmen om op dat bedrag te komen (tenzij er eens iets dropped wat de moeite waard is maar die hoop heb ik eigenlijk al lang geleden opgegeven). :(
Dropt genoeg hoor :)

Gewoon zorgen voor minimaal 300 mf en dan solo a1 runs op hogere mp lvl doen

Gister manajumas knive, eergister nats boots, + boel yellows

Bij elkaar goed voor zeker 30-40 mil
hardcoholic
pi_123704812
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Dropt genoeg hoor :)

Gewoon zorgen voor minimaal 300 mf en dan solo a1 runs op hogere mp lvl doen

Gister manajumas knive, eergister nats boots, + boel yellows

Bij elkaar goed voor zeker 30-40 mil
Some people have all the luck.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123704953
quote:
12s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Some people have all the luck.
Laatste 3 maanden al genoeg dikke legendarys gevonden ja :P

Oa zeer goede meph helm, 2x blacktorn legs, zuni boots, skorn, ik belt etc :)
hardcoholic
pi_123705058
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:44 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Doe hp globes komen van mijn hondjes rune ;)

Zal het de volgende keer uitzetten, dan gaat je hp veel sneller eraf gok ik :P
Ik heb vrijwel geen globes opgepakt. Met een radius van 0 lukt dat ook niet echt. ;)

Mijn Armor en LoH zijn gewoon erg hoog voor een WD. :P
pi_123705525
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Dropt genoeg hoor :)

Gewoon zorgen voor minimaal 300 mf en dan solo a1 runs op hogere mp lvl doen

Gister manajumas knive, eergister nats boots, + boel yellows

Bij elkaar goed voor zeker 30-40 mil
Ik heb destijds een scriptje geschreven om snel van gear te kunnen wisselen ivm magic find, dus bij elke elite net voor de genadeklap 425-475 magic find, yellows genoeg, ook de nodige legendaries maar die blijken dan altijd crapendary te zijn. Ik denk dat 9 van de 10 legendaries uiteindelijk eindigt als salvage bij mij.

Momenteel doe ik MP 4 runs overigens. De laatste keer dat iets voor een ton of meer verkocht? Kan het me niet eens meer herinneren :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_123706375
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Dropt genoeg hoor :)

Gewoon zorgen voor minimaal 300 mf en dan solo a1 runs op hogere mp lvl doen

Gister manajumas knive, eergister nats boots, + boel yellows

Bij elkaar goed voor zeker 30-40 mil
Het is weken geleden dat ik echt iets verkoopbaars heb gevonden. Ren mijn rondjes op MP6 of 8, pak voornamelijk Act3 en ter afwisseling eens eens Vault runnetje. Maar het is allemaal troep wat er dropt. Laatst 8 legendaries binnen 2 uur en daar waren er 4 de Frostburn Gaunlets een Ageless Might, Tormentor en een Dawn...Gele items pak ik eigenlijk alleen de lvl62 en hoger op en ook hier zit zelden iets tussen. (Pak wel lvl 61 bracers en gloves op).

Toen er minder legendaries dropten was de kwaliteit van mijn drups wel beter :)
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_123706649
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:26 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Het is weken geleden dat ik echt iets verkoopbaars heb gevonden. Ren mijn rondjes op MP6 of 8, pak voornamelijk Act3 en ter afwisseling eens eens Vault runnetje. Maar het is allemaal troep wat er dropt. Laatst 8 legendaries binnen 2 uur en daar waren er 4 de Frostburn Gaunlets een Ageless Might, Tormentor en een Dawn...Gele items pak ik eigenlijk alleen de lvl62 en hoger op en ook hier zit zelden iets tussen. (Pak wel lvl 61 bracers en gloves op).

Toen er minder legendaries dropten was de kwaliteit van mijn drups wel beter :)
Het zijn vrij basale economische principes van vraag en aanbod. Op het moment dat er meer legends droppen, worden ze minder waard als de vraag niet toeneemt.
Daar komt ook nog eens bij dat de vraag naar legends in bepaalde slots afneemt door de nieuwe crafts.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_123706824
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het zijn vrij basale economische principes van vraag en aanbod. Op het moment dat er meer legends droppen, worden ze minder waard als de vraag niet toeneemt.
Daar komt ook nog eens bij dat de vraag naar legends in bepaalde slots afneemt door de nieuwe crafts.
Klopt, maar van elke week zo'n 100 miljoen omzetten naar wekenlang niets verkopen is klote. Je speelt het uiteindelijk om zelf ook je items te vervangen voor betere maar daar is nu al weken niets in veranderd. Begint wat saai te worden...
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_123707007
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:37 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Klopt, maar van elke week zo'n 100 miljoen omzetten naar wekenlang niets verkopen is klote. Je speelt het uiteindelijk om zelf ook je items te vervangen voor betere maar daar is nu al weken niets in veranderd. Begint wat saai te worden...
Ja klopt, heb afgelopen weekend al met al nog een uurtje of 3 runs kunnen doen. Niets verkoopbaars, alleen een hele hoop crafting materiaal waardoor ik uiteindelijk geld kwijt was, maar wel een bracers upgrade had.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:49:07 #112
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_123707174
Wanneer zijn er nieuwe crafts bijgekomen?
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_123707266
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:49 schreef Lon3 het volgende:
Wanneer zijn er nieuwe crafts bijgekomen?
Paar weken terug. Lvl 63 shoulder / gloves / braces / amu met standaard minimaal 170-200 main stat erop zo uit m'n hoofd. Daarvan zijn str / int / dex / vit varianten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:03:30 #114
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_123707654
Hmmm... Toch maar weer even spelen dan :)
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:04:20 #115
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_123707686
Wizard nog generfd? Voordat ik een te hoog mp level pak en constant sterf
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_123708502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:04 schreef Lon3 het volgende:
Wizard nog generfd? Voordat ik een te hoog mp level pak en constant sterf
Want proberen en daarna een lager level nemen is niet mogelijk?
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:58:05 #117
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_123709584
Serverwerkzaamheden zijn best leuke gelegenheden om items goedkoop te snaaien van de AH. De afloopdatum verandert namelijk niet en niemand kan (over je heen) bieden als de boel plat ligt. >:)

Zo heb ik voor uiteindelijk vrij lage bids een vrij aardige Echoing Fury en een Amulet op de kop getikt. :9

------


Het is me trouwens wel gelukt om met een paar buffs een vrij constante dps van >100k te halen zonder crit ch en crit dmg upgrades. :9 (daarbij zijn m'n survivability stats ook oké)
Hierbij is de mantra of retribution gebruikt voor 8% extra attack speed, de mantra of conviction + overawe doet meer damage maar die zie je niet terug in de dps.

[ Bericht 9% gewijzigd door DemonRage op 06-03-2013 19:28:34 ]
pi_123715278
Tof, lvl 61 740 dps dagger weten te slijten voor 2m :P . Had wel hoge dex, 65% crit damage, socket en 3% life steal maar had eerlijk gezegd niet verwacht dat iemand dat ding zou willen voor meer dan 20k ofzo. :D

Niet meer compleet blut dus :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_123720919
Jeej, 320k dps in wrath of the berserker :D
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_123724708
Een avondje mp5: 300k lichter door sterfgevallen, dus maar weer naar no mp. En dan vind je dus geen drol. Laat simcity maar snel komen voordat ik gold ga kopen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 7 maart 2013 @ 00:04:20 #121
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_123729876
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:36 schreef Pheno het volgende:
Een avondje mp5: 300k lichter door sterfgevallen, dus maar weer naar no mp. En dan vind je dus geen drol. Laat simcity maar snel komen voordat ik gold ga kopen :P
Of je voegt mij toe en gaat rondjes rennen met mij? :)
  donderdag 7 maart 2013 @ 01:26:37 #122
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_123732264
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:36 schreef Pheno het volgende:
Een avondje mp5: 300k lichter door sterfgevallen, dus maar weer naar no mp. En dan vind je dus geen drol. Laat simcity maar snel komen voordat ik gold ga kopen :P
Over SimCity gesproken (ik weet dat je op de Mac versie wacht), die servers zijn net zo hard van het pad af als destijds met Diablo 3. Echt helemaal kapot :')
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_123732675
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2013 01:26 schreef jackson het volgende:

[..]

Over SimCity gesproken (ik weet dat je op de Mac versie wacht), die servers zijn net zo hard van het pad af als destijds met Diablo 3. Echt helemaal kapot :')
Niet heel verrassend natuurlijk, je wilt niet een overschot investeren dat je een week later met te veel servers zit, dus proberen ze altijd zo laag mogelijk met de kosten te zitten. Helaas hoeft de populariteit maar iets hoger te liggen dan wat ze echt verwachten en je zit een hele week zonder mogelijkheid om te spelen.

Grote gok voor zo'n bedrijf ook, de reputatie van het spel kan er enorm onder lijden
Jaaa, dansen! dansen!
pi_123733378
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2013 01:26 schreef jackson het volgende:

[..]

Over SimCity gesproken (ik weet dat je op de Mac versie wacht), die servers zijn net zo hard van het pad af als destijds met Diablo 3. Echt helemaal kapot :')
I know :P

quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:04 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Of je voegt mij toe en gaat rondjes rennen met mij? :)
Jij wil zes euro :{w :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123733390
Laatste dev blog over wat ze met items van plan zijn is wel interessant om te lezen.

http://eu.battle.net/d3/en/blog/7534957/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123734602
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:36 schreef Pheno het volgende:
Een avondje mp5: 300k lichter door sterfgevallen, dus maar weer naar no mp. En dan vind je dus geen drol. Laat simcity maar snel komen voordat ik gold ga kopen :P
Waarom dan niet op MP3 of 4 rondjes lopen?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_123734622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 08:44 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Waarom dan niet op MP3 of 4 rondjes lopen?
Ik doe meestal rondjes op MP2 omdat ik daar simpelweg sneller doorheen rag, dan kan ik 2 Ghom-runs doen in in de tijd van 1 MP4 Ghom run :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123734671
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 08:44 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Waarom dan niet op MP3 of 4 rondjes lopen?
Omdat ik daar geen public game kon vinden. Alleen ga ik best wel dood. Geen idee hoe ik mijn profiel hier link, maar mijn items zijn nu niet je van het, zeg maar. Een projectiel van een demon in act 4 levert al een halve bol leven op :P Je kunt raden wat er gebeurt als er twee projectielen richting mij gaan :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123735714
Voor de verandering maar eens twee amu's gecraft. 1e keer rommel, maar 2e keer deze:



Was nog mooier geweest als de chd / chc iets hoger waren geweest, maar goed.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_123735939
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:38 schreef Monolith het volgende:
Voor de verandering maar eens twee amu's gecraft. 1e keer rommel, maar 2e keer deze:

[ afbeelding ]

Was nog mooier geweest als de chd / chc iets hoger waren geweest, maar goed.
Netjes hoor! Zeker als je er maar 2 gemaakt hebt! Ik had er van de week iets van 70 gemaakt voordat ik er 1 had die in de buurt kwam van die van jouw. Dan heb ik daarvoor er ook nog 2 x 25 gemaakt. Maarja...alsnog goedkoper dan 100m uitgeven :) Je gaat er zelf alleen niet bijzonder veel op vooruit?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_123736101
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:47 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Netjes hoor! Zeker als je er maar 2 gemaakt hebt! Ik had er van de week iets van 70 gemaakt voordat ik er 1 had die in de buurt kwam van die van jouw. Dan heb ik daarvoor er ook nog 2 x 25 gemaakt. Maarja...alsnog goedkoper dan 100m uitgeven :) Je gaat er zelf alleen niet bijzonder veel op vooruit?
Nee, ik had een dual stat met 10chc en 80 chd en iets van 120 dex. Dus ik krijg 9% IAS en 90 dex er bij in ruil voor -3 chc en -35% chd.
Gezien het feit dat ik behoorlijke chd heb, tikt met name die CHC weer heel hard aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_123739190
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, ik had een dual stat met 10chc en 80 chd en iets van 120 dex. Dus ik krijg 9% IAS en 90 dex er bij in ruil voor -3 chc en -35% chd.
Gezien het feit dat ik behoorlijke chd heb, tikt met name die CHC weer heel hard aan.
Je gaat er wel qua aps flink op vooruit, dus de chc die je verliest wordt gecompenseert doordat je vaker schiet per seconde, hierdoor krijg je natuurlijk weer meer discipline terug (ik neem tenminste aan dat je night stalker gebruikt) en heb je meer voordeel van eventuele LOH, en stun effecten die je gebruikt :)
pi_123739221
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:30 schreef Egberts het volgende:

[..]

Je gaat er wel qua aps flink op vooruit, dus de chc die je verliest wordt gecompenseert doordat je vaker schiet per seconde, hierdoor krijg je natuurlijk weer meer discipline terug (ik neem tenminste aan dat je night stalker gebruikt) en heb je meer voordeel van eventuele LOH, en stun effecten die je gebruikt :)
Ik heb geen night stalker, geen LOH en geen stun.
Nergens voor nodig.
Als ik maar op blijf letten bij Reflect packs, dan ga ik in principe niet dood. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_123740183
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb geen night stalker, geen LOH en geen stun.
Nergens voor nodig.
Als ik maar op blijf letten bij Reflect packs, dan ga ik in principe niet dood. :P
Ik denk te veel als HC Demon hunter gok ik :P

/ik wil weer tijd om naar lvl 60 door te vegen :)

Heb nu alles op HC op lvl 30-35, en mn dh op 53.

Door alles een beetje tegelijk te doen kan ik het veelal met gevonden items wel redden en hoef ik niet eeuwen de items te bewaren :P

alles onder lvl 30 gaat zo naar de vendor of naar AH
pi_123740483
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:58 schreef Egberts het volgende:

[..]

Ik denk te veel als HC Demon hunter gok ik :P

/ik wil weer tijd om naar lvl 60 door te vegen :)

Heb nu alles op HC op lvl 30-35, en mn dh op 53.

Door alles een beetje tegelijk te doen kan ik het veelal met gevonden items wel redden en hoef ik niet eeuwen de items te bewaren :P

alles onder lvl 30 gaat zo naar de vendor of naar AH
Ja op HC moet je een stuk voorzichter zijn. Op SC is doodgaan hooguit irritant als je niet dicht bij een WP / CP was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 maart 2013 @ 23:56:17 #136
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_123774297
Jaja, en een auction verkocht op RMAH.

25 cent erbij nog maar 5 euro 75 te gaan ^O^
pi_123778142
Logde vanochtend nog even in en zag dat ik 16.7m had ontvangen voor de verkoop van die amu. Toch nog leuk. :)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_123782037
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:27 schreef Monolith het volgende:
Logde vanochtend nog even in en zag dat ik 16.7m had ontvangen voor de verkoop van die amu. Toch nog leuk. :)
Yep, met de mogelijkheid tot craften worden de items er niet meer waard op :)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 11:28:38 #139
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_123783295
Nog een half balkje tot level 40 op HC, helaas is mijn speelpartner gisterenavond doodgegaan door lag. Ik heb hem nog geprobeerd te redden, maar nope. Ik moet zeggen dat een barb spelen toch wel leuker is dan een squishy DH :)
My hovercraft is full of eel.
pi_123783350
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:50 schreef Egberts het volgende:

[..]

Yep, met de mogelijkheid tot craften worden de items er niet meer waard op :)
Nee daarom vond ik het nog best prima. Uiteindelijk heeft iemand er iets meer dan 19m voor betaald.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 8 maart 2013 @ 11:38:31 #141
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_123783655
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:28 schreef BGTes het volgende:
Nog een half balkje tot level 40 op HC, helaas is mijn speelpartner gisterenavond doodgegaan door lag. Ik heb hem nog geprobeerd te redden, maar nope. Ik moet zeggen dat een barb spelen toch wel leuker is dan een squishy DH :)
Gecondoleerd :'(
pi_123783697
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:28 schreef BGTes het volgende:
Nog een half balkje tot level 40 op HC, helaas is mijn speelpartner gisterenavond doodgegaan door lag. Ik heb hem nog geprobeerd te redden, maar nope. Ik moet zeggen dat een barb spelen toch wel leuker is dan een squishy DH :)
Wat is leuker? :P

Een DH is opzich leuk spelen, je moet alleen goed opletten en blijven rennen, een barb kan je mits goed gegeared gewoon overal blijven staan en doorheen hakken.

Een barb is dus wel failsafe voor als je hardcore speelt.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 12:38:31 #143
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_123785899
Hebben elites trouwens een hogere kans om legendary's te droppen tov normale mobs?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 12:56:11 #144
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_123786529
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:39 schreef Egberts het volgende:

[..]

Wat is leuker? :P

Een DH is opzich leuk spelen, je moet alleen goed opletten en blijven rennen, een barb kan je mits goed gegeared gewoon overal blijven staan en doorheen hakken.

Een barb is dus wel failsafe voor als je hardcore speelt.
Ik vind het wel leuk om met een barb overal doorheen te bashen, in plaats van met mijn DH steeds inderdaad goed op te letten. Maar misschien vind ik barb nu alleen leuker omdat het spannender is op HC, dunno :9
My hovercraft is full of eel.
pi_123787277
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:38 schreef Lollertrolle het volgende:
Hebben elites trouwens een hogere kans om legendary's te droppen tov normale mobs?
Allse bij elkaar wel ja.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:23:49 #146
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_123787635
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Allse bij elkaar wel ja.
Ok, en is dexterity armor (archon?) beter dan tyraels might wat ik nu heb? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aspra-2781/hero/864192

(voordat ik de plans ervan koop voor 1,5 miljoen :@ )
pi_123788017
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:23 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Ok, en is dexterity armor (archon?) beter dan tyraels might wat ik nu heb? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aspra-2781/hero/864192

(voordat ik de plans ervan koop voor 1,5 miljoen :@ )
De dex armor heeft alleen standaard 170-200 dex en de extra stats zijn random.
Die Tyraels die je draagt is echter niet zo bijzonder.
De enige stat met echt toegevoegde waarde is de movemement speed, maar omdat je maximaal 25% bonus van al je items bij elkaar kunt krijgen, heeft die in jouw geval weinig zin (je hebt 3 items met 12% = 36%, maar in werkelijkheid krijg je maar 25% bonus).
Je kunt heel wat verbeteren met zo'n dex armor als je de volgende stats krijgt:
-3 sockets
-all res
-vit
-armor
-Andere leuke bonussen
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:36:24 #148
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_123788244
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

De dex armor heeft alleen standaard 170-200 dex en de extra stats zijn random.
Die Tyraels die je draagt is echter niet zo bijzonder.
De enige stat met echt toegevoegde waarde is de movemement speed, maar omdat je maximaal 25% bonus van al je items bij elkaar kunt krijgen, heeft die in jouw geval weinig zin (je hebt 3 items met 12% = 36%, maar in werkelijkheid krijg je maar 25% bonus).
Je kunt heel wat verbeteren met zo'n dex armor als je de volgende stats krijgt:
-3 sockets
-all res
-vit
-armor
-Andere leuke bonussen
Duidelijk, dank je :)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:16:05 #149
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_123789949
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

al 1 kunnen craften en gelijk 4k dmg erbij en weer wat HP.

Het is dat het zo duur is om te craften anders bleef ik proberen.

Blut zijn is waardeloos.
pi_123792583
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:16 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

al 1 kunnen craften en gelijk 4k dmg erbij en weer wat HP.

Het is dat het zo duur is om te craften anders bleef ik proberen.

Blut zijn is waardeloos.
Als je wel mats hebt maar geen geld kun je natuurlijk gewoon de rares verpatsen in plaats van salvagen, mocht je dat nog niet doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')