Het spijt me Mortaxx.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
Mortaxx, het spijt mij om je namens deze SC mede te moeten delen dat wij je aanwezigheid gaarne op nonactief willen zien voor hier. Tom Hardy niet kennen is de druppel.
ok gr gr
klb sc
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Hou je bek ga jij maar de slowchat uit we ruilen jou voor Mortaxx, doei.
"Ik ben lid van KLSC" - Vaselinequote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Hou je bek ga jij maar de slowchat uit we ruilen jou voor Mortaxx, doei.
Ninjaquote:
ik weet zeker dat ik jou dikke kop helemaal de vernieling in trap als jij dit in het echt tegne mnij zou zeggen randebiel ?quote:
Kutje Lik So Classyquote:
tr gemachtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik jou dikke kop helemaal de vernieling in trap als jij dit in het echt tegne mnij zou zeggen randebiel ?
Ben jij een van oosterhout?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik jou dikke kop helemaal de vernieling in trap als jij dit in het echt tegne mnij zou zeggen randebiel ?
waar je met rare opmerkingen weggepest wordt als je er niet bij hoort.quote:
heyquote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Rodawa het volgende:
Wie geeft nou een neuk om Tom Hardy als je een Boskamp-UI hebt.
Jezelf weg laten pesten op een forumquote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
waar je met rare opmerkingen weggepest wordt als je er niet bij hoort.
hjb kneusquote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef krioro het volgende:
BLAM MORTAXX YOU GOT SCHOOLED SON CANT BE FUCK WITH WE GON FUCK U UP WELCOME TO THE HOOD NIGGA
Jij mag voorin.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:31 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb het mongolen busje alvast besteld voor dit topic
Heeequote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
kunnen ze geen grote muur om die klbsc heen bouwen?
beetje normale topics hiermee verpesten
quote:
Moet je een stomp?quote:
quote:
Ook geen Nederlands.quote:
Compensatie he.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
waar je met rare opmerkingen weggepest wordt als je er niet bij hoort.
Klaagbaak heeft nooit normale topics gehad, daarom is het klaagbaakquote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
kunnen ze geen grote muur om die klbsc heen bouwen?
beetje normale topics hiermee verpesten
WHY DON'T YOU TRY AND MAKE ME BRO. AND BY BRO I MEAN NEVER MY BRO YOU FUCKING FAGGOT.quote:
Jij bent ook niet welkomquote:
Sup broquote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
WHY DON'T YOU TRY AND MAKE ME BRO. AND BY BRO I MEAN NEVER MY BRO YOU FUCKING FAGGOT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |